Zobacz wyniki ankiety: Czy zgadzasz się by dodać taką funkcję?

Głosujących
44. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    34 77.27%
  • Nie

    10 22.73%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 23

Temat: Kukła do Treningów

  1. #1

    Kukła do Treningów

    Proponuje dodać kukłę do treningów, która by pozwalała na wybranie konkretnego przeciwnika (oraz ich ilości), z którym możemy potem zawalczyć. Nie dawało by to doświadczenia, złota, ap i ewentualnych dropów. Oczywiście w tej kukle nie będzie możliwości walczenia z Bossami/Minibossami, ewentualnie unikatami.

    Edit: Dodałem ankietę bo o niej zapomniałem
    Ostatnio edytowane przez Kamień pogromca pań ; 01-02-2025 o 18:35

  2. #2
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    454
    W MFO2 w (prawie) każdym mieście jest dostępna "arena treningowa", gdzie można walczyć skryptem lub manualnie z dowolną liczbą potworków.
    Dlaczego nie ma tego w MFO3? Nie wiem, ale się domyślam...
    Warto pomyśleć nad tego typu atrakcją
    ***** ****

  3. #3
    I opcja z symulacją np 1000 walk, żeby doprowadzić skrypty do perfekcji
    Żółwie tańczą jak szalone...

  4. #4
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,055
    Cytat Napisał Kamień pogromca pań Zobacz post
    Oczywiście w tej kukle nie będzie możliwości walczenia z Bossami/Minibossami, ewentualnie unikatami.
    dlaczego nie?
    ::::​)

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    16-07-2019
    Postów
    154
    dodaj ankiete, zdecydowanie na tak

  6. #6
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    dlaczego nie?
    Jak trochę dłużej się nad tym zastanowię, to może rzeczywiście z mini i unikatami też można by było, ale co do bossów nie jestem pewien. Przynajmniej 99% ludzi i tak bije manualnie bossy, więc nie wiem po co trenowanie na nich. Jedyne co to może dopiero po pokonaniu bossa można by było walczyć z nim bez problemu na tej kukle.
    Ostatnio edytowane przez Kamień pogromca pań ; 01-02-2025 o 18:37

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    20-12-2021
    Postów
    45
    dobry pomysl, jestem na tak

  8. #8
    Cytat Napisał Kamień pogromca pań Zobacz post
    Jak trochę dłużej się nad tym zastanowię, to może rzeczywiście z mini i unikatami też można by było, ale co do bossów nie jestem pewien. Przynajmniej 99% ludzi i tak bije manualnie bossy, więc nie wiem po co trenowanie na nich. Jedyne co to może dopiero po pokonaniu bossa można by było walczyć z nim bez problemu na tej kukle.
    maksowanie low lvl pokonania bossa
    Le tits now

  9. #9
    Jestem ciekaw czemu co po niektórzy zagłosowali na NIE, jak ta zmiana by nie utrudniała grania w żaden sposób. Ktoś może skomentować żebym mógł chociaż wiedzieć co jest nie tak z tym pomysłem?

  10. #10
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,702
    Cytat Napisał Kamień pogromca pań Zobacz post
    Jestem ciekaw czemu co po niektórzy zagłosowali na NIE, jak ta zmiana by nie utrudniała grania w żaden sposób. Ktoś może skomentować żebym mógł chociaż wiedzieć co jest nie tak z tym pomysłem?
    Jestem zdania, że w ramach maksymalizacji swoich zysków (poprzez np. udoskonalenie skryptu) powinno być poświęcone coś więcej niż tylko i wyłącznie czas - zużyte mikstury, przegrane walki, energia, złoto. Czasu również to więcej wymaga, bo w przypadku przegranej z taką kukłą od razu możesz podjąć próbę, a przy przegranej na mobach musisz tam jeszcze wrócić.

    Prędzej widziałbym to w formie jakiegoś bonusu do mitycznego pakietu premium, który może kiedyś powstanie.

  11. #11
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    powinno być poświęcone coś więcej niż tylko i wyłącznie czas - zużyte mikstury, przegrane walki, energia, złoto.
    Czyli mówisz że coś co jest najbardziej wartościowe - czas, nie jest aż tak wartościowe, więc gracze mają poświęcić jeszcze więcej czasu + to co wymieniłeś? Trochę głupota. Wolał bym zaoszczędzić czas poświęcony na robienie skryptu, niż tracić go jeszcze więcej poprzez chodzenie w tą i z powrotem.

    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    jakiegoś bonusu do mitycznego pakietu premium, który może kiedyś powstanie.
    "Może" - czyli prawie na pewno nie xD

    Ja nie wiem jak ty, to chyba nie chodzi żeby graczowi utrudniać życie (bo przecież musi marnować ene itp!), tylko właśnie ułatwiać. Jeśli nie ma z tą kukłą żadnych korzyści prócz dopracowywania skryptów, to tak naprawdę było by to kolejne narzędzie w arsenale gracza. Jedyne na co bym się zgodził do zmiany w tym pomyśle, to to, że gracz nadal traci energię jak będzie korzystać z kukły.
    Ostatnio edytowane przez Kamień pogromca pań ; 04-02-2025 o 11:07

  12. #12
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    454
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Jestem zdania, że w ramach maksymalizacji swoich zysków (poprzez np. udoskonalenie skryptu) powinno być poświęcone coś więcej niż tylko i wyłącznie czas - zużyte mikstury, przegrane walki, energia, złoto. Czasu również to więcej wymaga, bo w przypadku przegranej z taką kukłą od razu możesz podjąć próbę, a przy przegranej na mobach musisz tam jeszcze wrócić.

    Prędzej widziałbym to w formie jakiegoś bonusu do mitycznego pakietu premium, który może kiedyś powstanie.
    Prosze o racjonalne wyjasnienie czemu areny z potworami sa dostepne w mfo2, a w mfo3 czegos takiego nie ma, bo juz "wymagajmy wiecej poswiecenia".
    Moze faktycznie bossy/unikaty/mini bylyby czyms zbyc wielkim, ale zwykle potworki? Czemu nie?

    [ciach offtopu - zgodnie z zapowiedzią]
    Ostatnio edytowane przez Hubiot ; 06-02-2025 o 22:00 Powód: [ciach offtopu - zgodnie z zapowiedzią]
    ***** ****

  13. #13
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,702
    Cytat Napisał Apollyon Zobacz post
    "Może" - czyli prawie na pewno nie xD
    Cytat Napisał Apollyon Zobacz post
    "mityczny pakiet premium" XD
    No co, plany były, informacja o tym dalej wisi w TODO, zdaję sobie sprawę z tego ile się zazwyczaj czeka na takie rzeczy. Nie zmienia to mojej opinii, że jeżeli taka funkcja miałaby powstać to powinna być dostępna wyłącznie tam, a nie dla wszystkich.



    Cytat Napisał Apollyon Zobacz post
    Ja nie wiem jak ty, to chyba nie chodzi żeby graczowi utrudniać życie (bo przecież musi marnować ene itp!), tylko właśnie ułatwiać. Jeśli nie ma z tą kukłą żadnych korzyści prócz dopracowywania skryptów, to tak naprawdę było by to kolejne narzędzie w arsenale gracza. Jedyne na co bym się zgodził do zmiany w tym pomyśle, to to, że gracz nadal traci energię jak będzie korzystać z kukły.
    Nigdy nie byłem zbytnio wielkim zwolennikem znacznego ułatwiania gry, a w mojej opinii takie coś właśnie tym by było. Jest znacznie więcej rzeczy, które można by wprowadzić aby zwiększyć przyjemność z gry bez jej ułatwiania.



    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Prosze o racjonalne wyjasnienie czemu areny z potworami sa dostepne w mfo2, a w mfo3 czegos takiego nie ma, bo juz "wymagajmy wiecej poswiecenia".
    Moze faktycznie bossy/unikaty/mini bylyby czyms zbyc wielkim, ale zwykle potworki? Czemu nie?
    A skąd ja mam to wiedzieć, nie tworzyłem MFO2 XD
    Ja tylko wyraziłem opinię dlaczego jestem na nie, nie jestem żadną osobą decyzyjną.
    Ostatnio edytowane przez Hubiot ; 06-02-2025 o 22:00 Powód: [ciach offtopu - zgodnie z zapowiedzią]

  14. #14
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    616
    Moim zdaniem świetny pomysł. Szukając sobie następnego expowiska mógłbyś po prostu stać w mieście i sobie stoczyć 100 walk z czymś 2x, z czymś 3x i zobaczyć na czym masz najlepsze winratio, w stosunku do expa. Można by dodać bez globali, bo tutaj jednak spore ułatwienie w pisaniu na nie skryptu, co chyba powinno być wyzwaniem. Do zwykłych mini/potworków/uni to raczej nie tyle ułatwi grę, a "uprzyjemni"

  15. #15
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Nigdy nie byłem zbytnio wielkim zwolennikem znacznego ułatwiania gry, a w mojej opinii takie coś właśnie tym by było. Jest znacznie więcej rzeczy, które można by wprowadzić aby zwiększyć przyjemność z gry bez jej ułatwiania.
    To jest zrozumiałe, jednak tutaj chodzi o kwestie czasu. Wolał bym nieznacznie ułatwić grę (bo jakby nie patrzeć, ten pomysł wcale tak bardzo nie ułatwia rozgrywki, zważywszy na to że nadal samemu robisz skrypt) niżeliby dodawać "coś" co by zwiększyło "przyjemność z gry". Czyli właściwie co? Prócz nowego kontentu i jakiś poprawek nic innego nie przychodzi do głowy.

    Jak już się pojawi coś, co "zwiększy przyjemność z gry", to są to małe zmiany na eventach i królu góry/iś (przynajmniej według zapisków z "wprowadzone zmiany") Jedyne zmiany co "ostatnio" (+/- rok temu lub dłużej) wpłynęły na "przyjemność rozgrywki" poza atrakcjami co podałem, to fakt że zmieniono lekko 4-6 przedmiotów i dodano zadania dzienne xD

    Uważam, że znaczne ułatwienie było by dopiero wtedy, gdyby potworki z tej kukły dawały normalnie złoto/ap/doświadczenie, na co sam się nie zgadzam xD
    Ostatnio edytowane przez Kamień pogromca pań ; 04-02-2025 o 16:55

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •