Zobacz wyniki ankiety: Czy popierasz propozycję?

Głosujących
64. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    28 43.75%
  • Nie

    36 56.25%
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 69

Temat: Osłabienie Wywerny

  1. #46
    Użytkownik Avatar Xbox
    Dołączył
    14-05-2022
    Postów
    143
    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    Wywerna jest łatwiutka zobaczcie:
    https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=b37f48bd1

    Bez problemu można go ubić na 81 lvl nawet na 40 lvl kiedyś pokonałem. Ona nie jest trudna tylko musicie się przygotować, albo zawalczyć 2 raz i nie musicie się od razu poddawać. Zamiast prosić o zmiany, by była łatwiejsza to rośnijcie w siłę i postarajcie się pokonać tą przeszkodę. Na tym się gra opiera, żeby stawać się coraz lepszym, wierzę, że kiedyś uda wam się pokonać Wywernę



    Gratulacje! Udało Ci się już pokonać Wywernę i nie potrzebowałeś do tego zmian. No widzisz, tyle narzekałeś, że Wywerna zbyt często używa zdolności, że nie da się go pokonać..., a jednak udało Ci się go pokonać tak trzymaj!

    https://mfo3.pl/r/b8e011a79
    Tu nie chodzi o to ile prób trzeba do upolowania tej przerośniętej jaszczurki, tylko o to, że na 80 lvl nie powinna być w stanie wrzucić takiego komba statusów.

  2. #47
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    358
    Nie kłóćcie się, @tomi wprowadzaj osłabienie wszystkich miniaczow od wywerny na skrzydlatym demonie kończąc. Niestety od pandemii nie została zaimplementowana(może jest jakaś tworzona???)żadna zmiana przekładająca się na wzrost liczby graczy. Jedyne co obecnie widać to wręcz regres. Nie ma graczy na wymiany to myślę że admin powinien pójść fabularniakom na rękę i osłabić te miniacze

  3. #48
    Użytkownik Avatar Xbox
    Dołączył
    14-05-2022
    Postów
    143
    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    Po osłabieniu Wywerny nic się nie zmieni bo RNG, a jeżeli chcecie faktycznie pozbyć się jakiejkolwiek szansy na przegraną to musielibyście nie wiem WYCZYŚCIĆ CAŁKOWICIE SKRYPT Z WYWERNY
    Chodzi o zmienienie, żeby nie spamiła tym. Nie mam nic przeciwko tego żeby nakładała statusy, ale można by zrobić tak, że nie gra tego 5 razy pod rząd.

  4. #49
    Użytkownik Avatar nerrux
    Dołączył
    29-07-2017
    Postów
    149
    Cytat Napisał Xbox Zobacz post
    Chodzi o zmienienie, żeby nie spamiła tym. Nie mam nic przeciwko tego żeby nakładała statusy, ale można by zrobić tak, że nie gra tego 5 razy pod rząd.
    zdajesz sobie sprawe z tego ze niezaleznie jaki niski % szans dasz na uzycie danej zdolnosci to i tak wystapi kiedys walka gdzie naspami tym i znowu by byl placz ze czemu zabil mnie mini na 15lvl

  5. #50
    Dark
    Konto usunięte
    Cytat Napisał nerrux Zobacz post
    zdajesz sobie sprawe z tego ze niezaleznie jaki niski % szans dasz na uzycie danej zdolnosci to i tak wystapi kiedys walka gdzie naspami tym i znowu by byl placz ze czemu zabil mnie mini na 15lvl
    A zdajesz sobie sprawę z tego, że oprócz %szans można dać inne warunki?

  6. #51
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    380
    Można dać warunek na odstęp w wykonanych ruchach jakoś

  7. #52
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    422
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Można dać warunek na odstęp w wykonanych ruchach jakoś
    Tak zrobiono z żółwiem pod kątem śmierci przez 4 i to jakoś funkcjonuje.

    Tak samo zrobić z wywerną, niech nie rzuca uśpienia/skamienienia przez pierwsze 2 swoje tury i jest gitara
    ***** ****

  8. #53
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    358
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Tak zrobiono z żółwiem pod kątem śmierci przez 4 i to jakoś funkcjonuje.

    Tak samo zrobić z wywerną, niech nie rzuca uśpienia/skamienienia przez pierwsze 2 swoje tury i jest gitara
    No gdzie jest gitara z żółwiem. Żółw daje mega barierę i tak cię zabija te zmiany są wprowadzane na odwal bez ładu i składu. Mając normalne staty nie da się mieć z żółwiem 100% wr bijąc go solo przy poprawnej walce

  9. #54
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    485
    Jest też szansa, że jako Wojownik chybniesz wszystkim nieskończoność razy i, że Cię dobije Wywerna, znaczy szansa na to jest minimalna, ale skoro potraficie narzekać na te 0,4% to i na mniejsze będziecie więc UPS wybaczcie, ale takim tokiem myślenia trzeba sprawić, by Wywerna miała 0 lucka teraz i -10% uników, bo możemy jako woj chybnąć nieskończoność razy nawet na 200 lvl i nas potem zniszczyć

    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Nie masz pojęcia jak wyglądają wzory na celność więc się nie wypowiadaj bo na 200 lvl wojownik ze względu na wpływ szczęścia będzie miał 100% krytyków. Panie benerit wróć i ich naucz prawdopodobieństwa bo błędów logicznych jest cała masa
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...ane-statystyki

    Wpływ szczęścia na celność

    Cytat Napisał Bukłak Zobacz post
    Skoro temat dalej się kręci to ja tylko przypomnę: one-shotowe zdolności są bez sensu. Jak tak bardzo podoba wam się że na mini nie można solo uzyskać 100% zwycięstw to usprawnijmy tą idee.
    Niech każdy mini w grze ma po prostu jakiś procent szans wygrania walki już na start. Wchodzisz do walki i przegrałeś. Spróbuj ponownie. A jak ci się nie podoba to nie graj.
    To ma taki sam sens co zdolności typu skamienienie a przynamniej jest prostsze w implementacji.
    Problem leży prze de wszystkim na statusie "Skamienienie", które to jest głęboko zakorzenione w grze i Mini-Bossy jakieś muszą je posiadać, bo głównie to Mini-Bossy utrzymują sens istnienia tego statusu. Więc nie można sobie tak po prostu wziąć sobie ten status do ręki i rzucić do koszyka. Najwyżej mogło, by to nie działać podczas walki solo jeżeli już się uprzeć

    Cytat Napisał Xbox Zobacz post
    Chodzi o zmienienie, żeby nie spamiła tym. Nie mam nic przeciwko tego żeby nakładała statusy, ale można by zrobić tak, że nie gra tego 5 razy pod rząd.
    Zgodzę się z tym, że Wywerna potrzebuje zmiany, bo to robi się już irytujące jak się przegrywa z mini-bossem gdzie nic nie można zrobić nie ważne czy masz 200 lvl czy 20. To nie jest tak, że Wywerna jest trudna czy coś, może być nawet 10 razy trudniejsza, byle by nie miały w sobie coś co podczas solo co potrafi zniszczyć każdego. Czy to tak wiele, by sprawić, żeby skamienienie nie miało miejsca podczas walki solo, albo te uśpienie jakoś nie wiem ograniczyć do 3 tur jak proponowaliście wcześniej. Walka pozostanie taka sama, a przynajmniej będzie można ją normalnie bić

    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Tak zrobiono z żółwiem pod kątem śmierci przez 4 i to jakoś funkcjonuje.

    Tak samo zrobić z wywerną, niech nie rzuca uśpienia/skamienienia przez pierwsze 2 swoje tury i jest gitara
    Musisz zrozumieć, że nic w Wywernie nie zostanie zmienione tylko dlatego, bo dokucza wam fakt istnienia skamienienia. Te zdolności nie są po to, żeby narzekać, jak nie chcesz umrzeć od skamienienia to dajesz 75% odpo i tyle (Po coś te odporności są co nie?), a jeżeli i tak trafi Ci się umrzeć to idziesz drugi raz i możesz cieszyć się długoterminowym spokojem. Zresztą Mini-Bossy po to są, żeby bić w grupie, druga sprawa kiedyś będzie problem z kryształowym gigantem, że nie będzie się go dało w ogóle solować z świadomych względów... I co też powiesz, żeby mu usunąć jego zdolności, bo solo nie da się bić?
    Ostatnio edytowane przez Pustka ; 11-06-2024 o 13:20

  10. #55
    To ja proponuje zeby wyrwka uzywala na poczatku walki zdolki zniszczenie i po temacie, finito
    Le tits now

  11. #56
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    358
    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    Jest też szansa, że jako Wojownik chybniesz wszystkim nieskończoność razy i, że Cię dobije Wywerna, znaczy szansa na to jest minimalna, ale skoro potraficie narzekać na te 0,4% to i na mniejsze będziecie więc UPS wybaczcie, ale takim tokiem myślenia trzeba sprawić, by Wywerna miała 0 lucka teraz i -10% uników, bo możemy jako woj chybnąć nieskończoność razy nawet na 200 lvl i nas potem zniszczyć
    Nie masz pojęcia jak wyglądają wzory na celność więc się nie wypowiadaj bo na 200 lvl wojownik ze względu na wpływ szczęścia będzie miał 100% krytyków. Panie benerit wróć i ich naucz prawdopodobieństwa bo błędów logicznych jest cała masa

  12. #57
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    378
    Skoro temat dalej się kręci to ja tylko przypomnę: one-shotowe zdolności są bez sensu. Jak tak bardzo podoba wam się że na mini nie można solo uzyskać 100% zwycięstw to usprawnijmy tą idee.
    Niech każdy mini w grze ma po prostu jakiś procent szans wygrania walki już na start. Wchodzisz do walki i przegrałeś. Spróbuj ponownie. A jak ci się nie podoba to nie graj.
    To ma taki sam sens co zdolności typu skamienienie a przynamniej jest prostsze w implementacji.

  13. #58
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    358
    Cytat Napisał Bukłak Zobacz post
    Skoro temat dalej się kręci to ja tylko przypomnę: one-shotowe zdolności są bez sensu. Jak tak bardzo podoba wam się że na mini nie można solo uzyskać 100% zwycięstw to usprawnijmy tą idee.
    Niech każdy mini w grze ma po prostu jakiś procent szans wygrania walki już na start. Wchodzisz do walki i przegrałeś. Spróbuj ponownie. A jak ci się nie podoba to nie graj.
    To ma taki sam sens co zdolności typu skamienienie a przynamniej jest prostsze w implementacji.
    Ale zrelowane bratku, myślę że to by było naprawdę sensowne. Od razu człowiek wie na czym stoi a nie męczy się minutę by dostać oneshota od miniacza z urkaden. Jak najbardziej na + propozycja Bukłaka - zrób ankietę.

  14. #59
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    353
    Po co nam scythe, skoro dalej jakaś wywerna jest problemem dla ludzi xD. Tak ciężko założyć gemy ataku i totem nietykalności?
    Lewackie wycie - znakomicie

  15. #60
    Dark
    Konto usunięte
    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    Po co nam scythe, skoro dalej jakaś wywerna jest problemem dla ludzi xD. Tak ciężko założyć gemy ataku i totem nietykalności?
    Po co mi gemy Ataku na postaci, która jest magiem? I jak założyć Totem Nietykalności na postaciach z 40 czy 50 poziomem?

    I faktycznie ciężko, ale chyba tylko dla ludzi z nickiem "hurzysta"
    https://mfo3.pl/r/b9b107c35

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •