Nie kłóćcie się, @tomi wprowadzaj osłabienie wszystkich miniaczow od wywerny na skrzydlatym demonie kończąc. Niestety od pandemii nie została zaimplementowana(może jest jakaś tworzona???)żadna zmiana przekładająca się na wzrost liczby graczy. Jedyne co obecnie widać to wręcz regres. Nie ma graczy na wymiany to myślę że admin powinien pójść fabularniakom na rękę i osłabić te miniacze
Można dać warunek na odstęp w wykonanych ruchach jakoś
Jest też szansa, że jako Wojownik chybniesz wszystkim nieskończoność razy i, że Cię dobije Wywerna, znaczy szansa na to jest minimalna, ale skoro potraficie narzekać na te 0,4% to i na mniejsze będziecie więc UPS wybaczcie, ale takim tokiem myślenia trzeba sprawić, by Wywerna miała 0 lucka teraz i -10% uników, bo możemy jako woj chybnąć nieskończoność razy nawet na 200 lvl i nas potem zniszczyć
https://forum.mfo3.pl/showthread.php...ane-statystyki
Wpływ szczęścia na celność
Problem leży prze de wszystkim na statusie "Skamienienie", które to jest głęboko zakorzenione w grze i Mini-Bossy jakieś muszą je posiadać, bo głównie to Mini-Bossy utrzymują sens istnienia tego statusu. Więc nie można sobie tak po prostu wziąć sobie ten status do ręki i rzucić do koszyka. Najwyżej mogło, by to nie działać podczas walki solo jeżeli już się uprzeć
Zgodzę się z tym, że Wywerna potrzebuje zmiany, bo to robi się już irytujące jak się przegrywa z mini-bossem gdzie nic nie można zrobić nie ważne czy masz 200 lvl czy 20. To nie jest tak, że Wywerna jest trudna czy coś, może być nawet 10 razy trudniejsza, byle by nie miały w sobie coś co podczas solo co potrafi zniszczyć każdego. Czy to tak wiele, by sprawić, żeby skamienienie nie miało miejsca podczas walki solo, albo te uśpienie jakoś nie wiem ograniczyć do 3 tur jak proponowaliście wcześniej. Walka pozostanie taka sama, a przynajmniej będzie można ją normalnie bić
Musisz zrozumieć, że nic w Wywernie nie zostanie zmienione tylko dlatego, bo dokucza wam fakt istnienia skamienienia. Te zdolności nie są po to, żeby narzekać, jak nie chcesz umrzeć od skamienienia to dajesz 75% odpo i tyle (Po coś te odporności są co nie?), a jeżeli i tak trafi Ci się umrzeć to idziesz drugi raz i możesz cieszyć się długoterminowym spokojem. Zresztą Mini-Bossy po to są, żeby bić w grupie, druga sprawa kiedyś będzie problem z kryształowym gigantem, że nie będzie się go dało w ogóle solować z świadomych względów... I co też powiesz, żeby mu usunąć jego zdolności, bo solo nie da się bić?
Ostatnio edytowane przez Pustka ; 11-06-2024 o 13:20
To ja proponuje zeby wyrwka uzywala na poczatku walki zdolki zniszczenie i po temacie, finito
Le tits now
Skoro temat dalej się kręci to ja tylko przypomnę: one-shotowe zdolności są bez sensu. Jak tak bardzo podoba wam się że na mini nie można solo uzyskać 100% zwycięstw to usprawnijmy tą idee.
Niech każdy mini w grze ma po prostu jakiś procent szans wygrania walki już na start. Wchodzisz do walki i przegrałeś. Spróbuj ponownie. A jak ci się nie podoba to nie graj.
To ma taki sam sens co zdolności typu skamienienie a przynamniej jest prostsze w implementacji.
Po co nam scythe, skoro dalej jakaś wywerna jest problemem dla ludzi xD. Tak ciężko założyć gemy ataku i totem nietykalności?
Lewackie wycie - znakomicie
Po co mi gemy Ataku na postaci, która jest magiem? I jak założyć Totem Nietykalności na postaciach z 40 czy 50 poziomem?
I faktycznie ciężko, ale chyba tylko dla ludzi z nickiem "hurzysta"
https://mfo3.pl/r/b9b107c35