Napisał
Tensa Zangetsu
A ja myślę, że najlepszą opcją byłoby dodanie do karczm opcji premium której koszt byłby uzależniony od poziomu naszej postaci i dawałby ochronę przed bójkami na godzinę, max. 3-6 razy w ciągu dnia lub 24h. Zwiększanie jakichkolwiek statystyk nie pasuje do tego formatu gry, bonusy przy expieniu były by zbyt mocne (chyba, że mówimy o powiedzmy 20 potworach czy innej małej wartości i max. 3 razy na 24h), autoleczenie po walkach mogłoby przejść jeżeli da się to wklepać w silnik, no i przyśpieszenie chodu postaci wydaje się też być spoko opcją.
nie chce się czepiać, ale jeżeli większość zmian które mogą ale nie są potrzebne, mają być argumentowane tym, że ktoś w grze gra nieekonomicznie, to ta gra by już dawno miała popsutą do kości ekonomię xD poparzyłem sobie na twoje walki, konkretnie z parą nieumarłych, zarabiasz 190G, miksy 1 poziomu są po 10G, więc nawet przy pustych paskach, zużyjesz łącznie 9 mikstur, co daje 90G, więc z każdej walki zostaje ci i tak 100G, czyli i tak ponad połowę dropu; just zoptymalizuj sobie skrypt jeżeli nie bijesz mega trudnych mobków, tak, żeby nie leczyć się po każdej walce, a jeżeli nie umiesz, to zmień mobki i nie narzekaj. Dodatkowo pamiętaj, że to pierwsza postać, i grasz ledwo miesiąc, więc musisz trochę pogrindować, bo na tym tutaj polega zarobek. Płakać o takie rzeczy to można jeżeli się gra już ponad 5 lat i ma się dobry skrypt; każdy by chciał mieć na początku dobrze, ale nie na tym to polega.