Strona 19 z 21 PierwszyPierwszy ... 91718192021 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 285 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #271
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Ale nie oszukujmy się magiczne jest kontrą na magów jedynie z bardzo dużym atakiem, wiadomo że na skupie jego dmg wzrasta dużo bardziej, ale jeśli dla hiterospeedera maga których jest obecnie "nasrane" bo grają dodatkowo pod klujacy pocisk, to mag mógłby sobie na niskim pulapie hp uzywac uzdawiajacych pociskow i grać dużo bardziej ofensywnie. Grałem magiem i bez problemu da się obejść magiczne uderzenie, wystarczy nie ładować X gemów ataku, a przeciwnik przestanie je nosić. A i zapomniałbym bym w obecnej mecie mag ma 140 lucka więc krety z magicznego uderzenia to chleb powszedni, moze warto jednak pamiętać o tej zapomnianej statystyce. Pozdrówki.

  2. #272
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    A i zapomniałbym bym w obecnej mecie mag ma 140 lucka więc krety z magicznego uderzenia to chleb powszedni, moze warto jednak pamiętać o tej zapomnianej statystyce. Pozdrówki.


    Zgadzam się z Atronisem. Warto pamiętać jeszcze, że kryty nie są losowe. Można sobie policzyć ich występowanie, o ile zdarzają się wystarczająco często (jak jest 1 kryt na całą walkę to nie ma co liczyć). Magowie przegrywają na własne życzenie. Wystarczy sobie policzyć kiedy woj ma kryta i się wtedy wyleczyć, proste.

  3. #273
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post


    Zgadzam się z Atronisem. Warto pamiętać jeszcze, że kryty nie są losowe. Można sobie policzyć ich występowanie, o ile zdarzają się wystarczająco często (jak jest 1 kryt na całą walkę to nie ma co liczyć). Magowie przegrywają na własne życzenie. Wystarczy sobie policzyć kiedy woj ma kryta i się wtedy wyleczyć, proste.
    Dlatego mówię: manu się jeszcze jakoś obronisz, ale auto jest to prawie niewykonalne. Oczywiście możesz teoretycznie próbować zagrać laskę zorzy z niskim atakiem i podbić szczęście (lub usunąć miks skupienia ze skryptu, co jest głupotą), ale pytanie czy nie tracisz wtedy zbyt dużo statystyk.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-01-2022 o 04:31

  4. #274
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Dlatego mówię: manu się jeszcze jakoś obronisz, ale auto jest to prawie niewykonalne. Oczywiście możesz teoretycznie próbować zagrać laskę zorzy z niskim atakiem i podbić szczęście (lub usunąć miks skupienia ze skryptu, co jest głupotą), ale pytanie czy nie tracisz wtedy zbyt dużo statystyk.
    Ten screen z walki manu xD
    Chciałem pokazać, że przy minimalnym wysiłku włożonym w liczenie krytów przeciwnika, można się łatwo obronić przed magicznym.

  5. #275
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Ten screen z walki manu xD
    Chciałem pokazać, że przy minimalnym wysiłku włożonym w liczenie krytów przeciwnika, można się łatwo obronić przed magicznym.
    Na dublu zabrałeś mu praktycznie całe max hp, więc nie wiem czy w tym przypadku Farben miał tak łatwo. Absolutnie rozumiem co masz na myśli, że manu się da obronić przed magicznym i się z tobą zgadzam. Jednak nie da się napisać skryptu, który będzie liczył kryty. Do tego zmierzam, że na auto moim zdaniem ta zdolność jest za mocna. Dlatego podsunąłem wcześniej pomysł capa jak w przypadku pocisku fortuny czy szczęśliwego ciosu. Jakby nie patrzeć magiczne tak samo jest zdolnością zależną od różnicy w danej statystyce między tobą a przeciwnikiem, dlatego cap moim zdaniem jest potrzebny, bo łatwo to abusować. Zauważ, że gdyby ustawić capa nawet i na x1,5 , to bijąc 800 ze zwykłego ataku, kryt na skupie to +/- 1850. Chociaż gdybym ja miał zaproponować jakąś wartość, przy której bonus przyrastałby wolniej, to byłoby to x1,6 (kryt na skupie jest wtedy dmg x 2,38, czyli bijąc 800 normalnie, uderzysz za 1900).
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-01-2022 o 13:20

  6. #276
    Użytkownik Avatar Infinitum
    Dołączył
    03-03-2019
    Postów
    146
    jakie są wasze odczucia odnośnie laski zorzy?

  7. #277
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Tak sobie przeglądam eq:
    https://mfo3.pl/view/a/511

    Trochę dużo punkciorów ma vs https://mfo3.pl/view/a/510

    Ciachnąłbym tak dla sportu ze 2. W końcu daje atr jeszcze.

    jakie są wasze odczucia odnośnie laski zorzy?
    Chyba ostatnio psuje walki mag vs mag. Bo ciężko grać atr vs wyzerowany mag z lachą.
    A wyzerowane atry sprawiają, że vs woj to też optymalny wybór.

  8. #278
    Użytkownik
    Dołączył
    04-11-2021
    Postów
    114
    Pasiak ma -1 obrony mag niż powinien mieć ;p Poprawka z listopada
    Szablonowo 20 lvl 27/28 stat -> itemki z obr mag/-speed mają zaokrąglenia w dół, czyste w obr. mag w górę.

  9. #279
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Cytat Napisał Lauriel Zobacz post
    Pasiak ma -1 obrony mag niż powinien mieć ;p Poprawka z listopada
    Szablonowo 20 lvl 27/28 stat -> itemki z obr mag/-speed mają zaokrąglenia w dół, czyste w obr. mag w górę.
    Zawsze jednemu można ciachnąć, a drugiemu dodać po punkciku.

  10. #280
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,065
    Wiem że minęło bardzo mało czasu od zmian ( choć dosyć sporo od propozycji ) ale powolutku chciałbym spytać jak odczucia odnośnie :

    Topór Walkirii - Zwiększenie szansy na nałożenie statusu Paraliż z 50 do 60%.
    Włócznia Gniewu - Teraz nakłada status Regeneracja zawsze na 2 tury, niezależnie od posiadanego HP.
    Zatrute Rękawice - Szansa na nałożenie statusu co 3 ataki, zamiast co 4 ataki. Zmniejszenie szansy na nałożenie statusu z 100 do 90%.
    Kryształowy Topór - Zmiana pasywu na "Podstawowe ataki zadają więcej obrażeń, gdy używający ma pełne zdrowie. Maksymalny bonus wynosi 18%."

    oraz Znerfienia Kłującego ( Kłujący Pocisk - Obniżenie zadawanych obrażeń z 75 do 70% )

    Najbardziej ciekawi mnie jak wygląda teraz Topór jeżeli w ogóle jest używany oraz Kłujący.
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  11. #281
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post

    Najbardziej ciekawi mnie jak wygląda teraz Topór jeżeli w ogóle jest używany oraz Kłujący.
    Co do kłujaka to mimo, że nieduży to jednak odczuwalny nerf. Moim zdaniem jest ok, dalej możesz karać osoby o niskich defach bazowych kłującym, ale nie zadajesz już nim tak potężnych obrażeń jak wcześniej(mi obrażenia przy tym samym ataku, w tego samego gracza zmalały o ok 100)
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 22-02-2022 o 19:52

  12. #282
    Użytkownik Avatar RaZoR
    Dołączył
    17-06-2014
    Postów
    322
    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Co do kłujaka to mimo, że nieduży to jednak odczuwalny nerf. Moim zdaniem jest ok, dalej możesz karać osoby o niskich defach bazowych kłującym, ale nie zadajesz już nim tak potężnych obrażeń jak wcześniej(mi obrażenia przy tym samym ataku, w tego samego gracza zmalały o ok 100)
    no moge powiedziec osobiscie ze jak przed upkiem przewaznie w 90% ktos kto uzywal klujacy padalem, teraz prawie 100% win z taka owa osoba

  13. #283
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Ogólnie to uważam to co MoP, że obecnie laska zorzy jest ciut za wysoko i nie ma sobie równiej rózgi (totalnie nie opłaca się grać magiem pod atrybuty, a co do eq na 73lvl, to łowie X czasu na double dropie i nic nie jestem w stanie z tego eq zdobyć, żeby sobie sprawdzić. Może niech ono też będzie możliwe do zdobycia za jakieś wymiany ryb czy chociażby kłów warga etc, bo to deficytowe itemy w grze.

  14. #284
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Ogólnie to uważam to co MoP, że obecnie laska zorzy jest ciut za wysoko i nie ma sobie równiej rózgi (totalnie nie opłaca się grać magiem pod atrybuty)
    Tak, jest to obecnie s tier rózga, tylko moim zdaniem nie wynika to z tego, że jest ona zbyt mocna. Laska zorzy jest w niezmiennej formie odkąd tylko weszła. Do jeszcze niedawna (mam na mysli końcówkę roku 2021) o ile mnie pamięć nie myli to tylko 1 osoba zaszła daleko używając jej (skuzz na swoim łazarskim gladiatorze). Dopiero pod koniec 2021 ktoś inny zaczął tym grać. Więc pytanie czy meta ukształtowała się w ten sposób dlatego, że laska jest zbyt mocna czy też dlatego, że inne rózgi po zmianach po prostu jej nie dorównują. Znaczny nerf laski zabije ten item i znajdziemy się znowu w tak absurdalnej sytuacji jak na początku nordii, czyli 13/15 osób w topce będzie wojami, a jednak balansując eq dążymy do tego, żeby żadna klasa postaci nie była znacznie silniejsza od drugiej.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 04-03-2022 o 10:34
    Proste jak...

  15. #285
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Największym buffem maga będzie osłabienie Laski Zorzy. Mag w mojej ocenie ma delikatną przewagę nad wojem, ale Laska tworzy zachowania które sprawiają, że mag nie może w pełni z tej przewagi korzystać:
    1. W mag vs mag laska zorzy jest najsilniejszą różdżką, jeżeli mamy wyzerowane atry, ze względu na wykorzystanie atrów z eq.
    2. W mag vs woj laska zorzy jest średnia, ale jeżeli mamy wyzerowane atry - jest najsilniejsza.

    Spowodowało to stworzenie modelu maga, który ma wyzerowane atry i lata z laską zorzy. Działało to do momentu, kiedy woje latali tylko w rękawicach(swoją drogą broń, która jest raczej średnia na ten moment) i ewentualnie włóczni. Mag mógł spokojnie mieć nabitą włócznie i sprowadzić woja do walki "bezatrowej" którą wygrywał, bo laska zorzy skaluje się lepiej niż rękawice i pozbawiał wojownika profitów z posiadania włóczni.
    Teraz pojawiły się bardziej zdywersyfikowane buildy wojów oparte o różne atry i mag nie może na ślepo mieć nabitej włóczni, co sprawiło że buildy pod laskę zorzy vs woj już nie są tak skuteczne.
    W kwestii skalowania się w czasie walki mamy: Kryształowa włócznia(zapewnia atrowe skalowanie od momentu wywalenia wszystkich klątw krwi, ale wprowadza mega nieprzyjemny aspekt chybień) > Laska Zorzy(głównie bezatrowe skalowanie) > wilcze rękawice(bezatrowe, powolne skalowanie).

    W skrócie aktualna sytuacja raczej wynika z nieoptymalnej strategii magów niż tego że wojownik jest zbyt silny. Dopóki nie przebiłem się pod buławę mag sprawiał mi rzeczywiste kłopoty.
    Może spróbuje swoich sił jako mag za niedługo

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •