Strona 17 z 21 PierwszyPierwszy ... 71516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 255 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #241
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Kamillo Zobacz post
    Co to zmieni nic? pvp jescze bardziej umrze
    5% razy 12 użyć daje 60%. To wydaje się mało, ale liczy się inicjatywa. Jeśli na mobilizacji będę dawał klątwę krwi, to nie będę się musiał leczyć miksami i zadam więcej obrażeń. Rękwaicą to aż tak bardzo nie pomaga, bo nie mają one aż tak dużo ataku jak na przykład włócznia. Ale innym pronią to bardzo pomoże. Na przykład taki topór gra się pod sporo luka, to jak wejdzie kryt na klątwie krwi, wtedy te dodatkowe 5% robi swoje.

  2. #242
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Rozrzut obrażeń to 10% w obie strony. Czyli razem 20%. Różdżka arktosa daje maksymalnie 18%. Czyli zaklęcie na pełnej manie może zadać większe obrażenia niż zaklęcie z maksymalnym bonem różdżki arktosa. Gdzie i tak mało który mag ma dość maksymalnej many (bez mp pocisku), żeby osiągnąć +18% z efektu.

    Proponuję zwiększenie obrażeń z różdżki arktosa do 20%, albo 21%.

  3. #243
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,065
    Temat trochę umarł i ostatnia jakakolwiek większa aktywność była w marcu/kwietniu dlatego sam ( nawet jako tester) po kilkudziesięciu walkach oraz dyskusji z jedną z topowych osób chciałbym się wypowiedzieć co aktualnie w mecie dla mnie wygląda dziwnie? wymaga zmiany ( Oczywiście chodzi o samo PvP)

    Wilcza Różdżka -> Uważam że mimo braku narzekania na nią przydałby się leciutki nerf do 12%, pasywkę bardzo łatwo nabić a dosyć sporo zwiększa nam obrażenia, sam układ statystyk jest bardzo przyjemny (szybkość w broni ).

    Różdżka Arktosa -> Wydaje się być okej, ale co do ostatniej wypowiedzi Omy raczej byłbym skłonny do osłabienia jej aniżeli wzmacniania, gdyż widzę ją najczęściej ze wszystkich różdżek maga ( czasami jako jedyną ).

    Turniejowa Włócznia -> Wydaje mi się być za mocna patrząc na same statystyki oraz pasywkę którą daję naprawdę fajne dodatkowe ptk, byłbym raczej skłonny do osłabienia samych statystyk.

    Wilczę Rękawice -> Nie miałem opisywać tych rękawic, ale chciałem jedynie wspomnieć że bardzo cieszy mnie ich aktualna sytuacja kiedy nie są jedyną opcją do grania.

    Kryształowy Topór -> Usunięcie Zatrucia, lub zamiana na jakąś inną odporność, nie podoba mi się Zatrucie w broni która bazuję na szczęściu.

    Bronie na 73 :

    Statystyka szczęście nie daje miarodajnie tyle co inne statystyki (atak i szybkość) przez co nie dość że ta statystyka jest trochę gorsza to jeszcze bronie maja mniejszy dmg -> Zostałem poproszony o wklejenie tej wypowiedzi z rozmowy prywatnej.

    Włócznia oraz Topór potrzebują wzmocnienia, prawdopodobnie pasywki.

    Rękawice potrzebują całkowitej zmiany, odporność na zatrucie zazwyczaj jest na co najmniej 50% więc pasywka jest praktycznie bezużyteczna ( na maga jeszcze jako tako dają sobie radę ).

    Buława Paniki po nerfie pasywki jest w bardzo dobrym miejscu, miecz również wydaje się być jak najbardziej okej, Magmowa Buława mi się nie podoba dlatego że archetyp broni z atrybutem maga pasuję ( moim zdaniem ) do Miecza/Rękawic/Topora.

    Zdolności :

    Kłujący Pocisk -> Jak bardzo lubię maga tak nienawidzę tej zdolności, bardzo dobra dobitka która zabija praktycznie każdego zwłaszcza gdy ktoś gra uzbrojenia eskimosa które niestety bądź stety nie jest już grane aż tak bardzo jak kiedyś, znerfił bym z 75% do 70 powinno to delikatnie pomóc, lub ew. mniejsze obrażenia na osłonie magicznej.

    Pocisk Pośpiechu -> Kiedyś absolutnie nikt nie pomyślał bym aby ta zdolność była w jakikolwiek sposób użyteczna w walkach, aktualnie jest bardzo dobra oraz używana przez praktycznie każdego maga, nie wiem czy nerf byłby tutaj potrzebny czy może to dobrze że stała się grywalna.

    Doładowanie -> Nasze kochane doładowanie które grane jest w KAŻDEJ walce PvP... osłabiłbym o 1 turę z 5/4/3 na 4/3/2, aby miało tyle samo tur co Bryza.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 30-12-2021 o 21:35
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  4. #244
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Wilcza Różdżka -> Uważam że mimo braku narzekania na nią przydałby się leciutki nerf do 12%, pasywkę bardzo łatwo nabić a dosyć sporo zwiększa nam obrażenia, sam układ statystyk jest bardzo przyjemny (szybkość w broni ).
    Po zmianach potęgi raczej średni wybór. Na ten moment bym poczekał.

    Różdżka Arktosa -> Wydaje się być okej, ale co do ostatniej wypowiedzi Omy raczej byłbym skłonny do osłabienia jej aniżeli wzmacniania, gdyż widzę ją najczęściej ze wszystkich różdżek maga ( czasami jako jedyną ).
    Jeżeli magi jej używają jest to czysta głupota

    Turniejowa Włócznia -> Wydaje mi się być za mocna patrząc na same statystyki oraz pasywkę którą daję naprawdę fajne dodatkowe ptk, byłbym raczej skłonny do osłabienia samych statystyk.
    Tu jest ciekawt motyw - tylko jeden archetyp stat wywalą ją z balansu delikatnie. W wypadku nerfa ucierpią wszyscy co z niej korzystają.

    Kryształowy Topór -> Usunięcie Zatrucia, lub zamiana na jakąś inną odporność, nie podoba mi się Zatrucie w broni która bazuję na szczęściu.
    Pasywka uzależniona od lucka psuje tą broń. Raczej spoko byłby całkowity remodel pasywki lub sztywne wartości

    Kłujący Pocisk -> Jak bardzo lubię maga tak nienawidzę tej zdolności, bardzo dobra dobitka która zabija praktycznie każdego zwłaszcza gdy ktoś gra uzbrojenia eskimosa które niestety bądź stety nie jest już grane aż tak bardzo jak kiedyś, znerfił bym z 75% do 70 powinno to delikatnie pomóc, lub ew. mniejsze obrażenia na osłonie magicznej.
    70% spoko wartość

    Pocisk Pośpiechu -> Kiedyś absolutnie nikt nie pomyślał bym aby ta zdolność była w jakikolwiek sposób użyteczna w walkach, aktualnie jest bardzo dobra oraz używana przez praktycznie każdego maga, nie wiem czy nerf byłby tutaj potrzebny czy może to dobrze że stała się grywalna.
    4 tury są mocne, ale nie widzę konieczności osłabienia.

    Doładowanie -> Nasze kochane doładowanie które grane jest w KAŻDEJ walce PvP... osłabiłbym o 1 turę z 5/4/3 na 4/3/2, aby miało tyle samo tur co Bryza.


    Ilość tur OK. Ale powinno też pociągnąć mniejszy koszt many.

    Od siebie dodam nerf gemów atrowych (i eq nieuni z wbitymi atrami do 6%)



  5. #245
    Zbanowany
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    490
    Ja bym znerfił trochę odbicie. Uważam że przelicznik obrażeń powinien mieć jakiś limit tak jak to jest w przypadku Szczęśliwego Ciosu/Pocisku fortuny ponieważ zabawne jest to że wystarczy mieć trochę obrony i obrony magicznej bazowo a można przez to praktycznie połowę osób na królu góry odbić. Poniżej przykład (sorka za jakość zdjęcia oraz jak ono wygląda ale było robione w paincie w mniej niż minutę.)
    Nazwa:  odbiciexd.png
Wyświetleń: 2828
Rozmiar:  263.1 KB

  6. #246
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Cytat Napisał Cumliak Zobacz post
    Ja bym znerfił trochę odbicie. Uważam że przelicznik obrażeń powinien mieć jakiś limit tak jak to jest w przypadku Szczęśliwego Ciosu/Pocisku fortuny ponieważ zabawne jest to że wystarczy mieć trochę obrony i obrony magicznej bazowo a można przez to praktycznie połowę osób na królu góry odbić. Poniżej przykład (sorka za jakość zdjęcia oraz jak ono wygląda ale było robione w paincie w mniej niż minutę.)
    Nazwa:  odbiciexd.png
Wyświetleń: 2828
Rozmiar:  263.1 KB
    Ostatni przypadek jest ok.
    Przyznam, że z odbiciem coś próbowałem i nie było tak łatwo + wysokie defy raczej nie są zbyt silne biorąc pod uwagę PvP.

  7. #247
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Różdżka Arktosa -> Wydaje się być okej, ale co do ostatniej wypowiedzi Omy raczej byłbym skłonny do osłabienia jej aniżeli wzmacniania, gdyż widzę ją najczęściej ze wszystkich różdżek maga ( czasami jako jedyną ).
    Granie magiem polega na wykuciu różdżki +8 i zrobieniu sobie stat pod nią. Tak żeby mieć idealnie 200 lub 240 many. To, że sporo magów nią gra, nie oznacza, że w tym momencie jest silna. Jeśli masz 220 many, to masz minus 10 pkt. Te 10 pkt można było zainwestować w atak albo speeda. Jest jeszcze druga zasada: na różdżce lepiej mieć bon w manę niż w atak/speed. Jeśli masz różdżkę laskę zorzy +8, ale arktosa +8 ma lepszy bon w manę. To lepiej zostać przy różdżce arktosa.

    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Turniejowa Włócznia -> Wydaje mi się być za mocna patrząc na same statystyki oraz pasywkę którą daję naprawdę fajne dodatkowe ptk, byłbym raczej skłonny do osłabienia samych statystyk.
    Generalnie jest to jedyna włócznia na 80lvl. Jak chcesz grać włócznią to jesteś na nią skazany. Żeby gracze mniej jej używali wystarczy wzmocnić miecze. Ale najlepsza opcją będzie dodanie drugiej włóczni na 80lvl, żeby był wybór. Włócznia gniewu niby jest do pvp na 80lvl, ale to broń sytuacyjna, poza tym obecnie jest dość słaba.


    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Bronie na 73 :
    Rękawice potrzebują całkowitej zmiany, odporność na zatrucie zazwyczaj jest na co najmniej 50% więc pasywka jest praktycznie bezużyteczna ( na maga jeszcze jako tako dają sobie radę ).
    Rękawice powinny mieć szanse na zatrucie przy każdym trafieniu (niekoniecznie 100%). Albo zamiast obecnych 100% na nałożenie zatrucia, po prostu je nakładać (bez możliwości chybienia).


    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Jeżeli magi jej używają jest to czysta głupota
    Już samo granie magiem to czysta głupota.


    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Od siebie dodam nerf gemów atrowych (i eq nieuni z wbitymi atrami do 6%)
    Jeśli czapka eskimosa będzie osłabiana, to gracze będą mieć po 55 defa w bazie. To nie jest zdrowe dla pvp.


    EDIT:
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Po zmianach potęgi raczej średni wybór. Na ten moment bym poczekał.
    Przypomniało mi się jak pisałem skrypt dla znajomego maga. Miał on używać potęgi, dopiero jak liczba użytych zdolek będzie równa, bądź mniejsza od liczby użytych zaklęć. Nigdy nie użył potęgi więcej niż 5 razy. Wystarczy grać spowolnienie lub pechową chmurę albo MP pocisk, coś w tym stylu. Wyjdzie na to samo. Potęga nie jest potrzebna do wilczej różdżki.
    Ostatnio edytowane przez Oma Ghostrick ; 03-01-2022 o 08:17

  8. #248
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Od siebie dodam nerf gemów atrowych (i eq nieuni z wbitymi atrami do 6%)
    Zgadzam się w 100%

    Co do postu Spotlight to:

    Turniejowa włócznia - delikatny nerf

    Bronie na 73 - topór oraz włócznia wzmocnienie w jakiś sposób pasywki tak, by lucker czerpał z nich większe korzyści, sam obecnie gram luckerem i nawet przez myśl mi nie przeszło ich próbować. Może przykładowo przy włóczni nawet zdolki by dawały nam statusy.

    Kłujący pocisk - wymaga zdecydowanie jakiegoś nerfa bo obecnie to insta dobitka przy każdych statach, a w moim odczuciu to powinna byc jedynie kontra na eq eskimosa.

    Doładowanie - zmniejszenie liczby tur oraz mp za użycia na 4/3/2. (Może wtedy inne zdolki typu karakol dostaną drugie życie)

    Te o których nie napisałem to nie mam zdania.
    Ostatnio edytowane przez Atronis ; 03-01-2022 o 18:25

  9. #249
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,065
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Granie magiem polega na wykuciu różdżki +8 i zrobieniu sobie stat pod nią. Tak żeby mieć idealnie 200 lub 240 many. To, że sporo magów nią gra, nie oznacza, że w tym momencie jest silna. Jeśli masz 220 many, to masz minus 10 pkt. Te 10 pkt można było zainwestować w atak albo speeda. Jest jeszcze druga zasada: na różdżce lepiej mieć bon w manę niż w atak/speed. Jeśli masz różdżkę laskę zorzy +8, ale arktosa +8 ma lepszy bon w manę. To lepiej zostać przy różdżce arktosa.
    Nie sądziłem że Różdżki się robi jedynie pod MP, w takim razie chyba jestem dziwaczny bo ZAWSZE patrzę na pasywkę a nie na MP ( nawet jak inna broń ma lepsze MP )

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Generalnie jest to jedyna włócznia na 80lvl. Jak chcesz grać włócznią to jesteś na nią skazany. Żeby gracze mniej jej używali wystarczy wzmocnić miecze. Ale najlepsza opcją będzie dodanie drugiej włóczni na 80lvl, żeby był wybór. Włócznia gniewu niby jest do pvp na 80lvl, ale to broń sytuacyjna, poza tym obecnie jest dość słaba.
    Nie będzie dodawana żadna nowa włócznia na 80, włócznia gniewu tak jak wspominałem przy broniach na 73 potrzebuje Buffa.

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Rękawice powinny mieć szanse na zatrucie przy każdym trafieniu (niekoniecznie 100%). Albo zamiast obecnych 100% na nałożenie zatrucia, po prostu je nakładać (bez możliwości chybienia).
    Nie wiem czy mi osobiście podoba się 4 broń która ma szansę przy każdym ataku na Zatrucie ( Trująca Różdżka, Zatruty Kastet, Jaszczurza Różdżka)

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Już samo granie magiem to czysta głupota.
    Proszę mi nie obrażać maga ;/

    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Doładowanie - zmniejszenie liczby tur oraz mp za użycia na 4/3/2. (Może wtedy inne zdolki typu karakol dostaną drugie życie)
    Zastanawia mnie właśnie dlaczego Karakol nie jest grany a Pocisk Pośpiechu tak, Karakol nadaję zawsze Przyśpieszenie, Pocisk ma tylko szansę, możliwe że jest tak dlatego że bije jedynie 75% gdzie Pocisk bije 110%.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 14-04-2022 o 22:19
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  10. #250
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Zastanawia mnie właśnie dlaczego Karakol nie jest grany a Pocisk Pośpiechu tak, Karakol nadaję zawsze Przyśpieszenie, Pocisk ma tylko szansę, możliwe że jest tak dlatego że bije jedynie 75% gdzie Pocisk bije 110%.
    Slot pocisku pośpiechu u woja zajmuje klątwa krwi / atak atrowy
    + 75% bezatrowo czyli często wynikowo 55-60% normalnych obrażeń + przysp na 3 tury, a nie 4 tury.
    Można dodać atr i ustawić 85% dmg to będzie grywalne na 100%.

    Jeśli czapka eskimosa będzie osłabiana, to gracze będą mieć po 55 defa w bazie. To nie jest zdrowe dla pvp.
    Nie widzę aż tak dużej zalezności

    Doładowanie - zmniejszenie liczby tur oraz mp za użycia na 4/3/2. (Może wtedy inne zdolki typu karakol dostaną drugie życie)
    Raczej sprawi po prostu, że doładowanie będzie zastąpione bryzą.
    Ogólnie na ten moment bryza/doładowanie są na podobnym poziomie siły.
    Ucięcie kosztu mp + zabranie im po jednej turze może być na pewno ciekawe. Z drugiej strony wpłynie to np. na utrzymywanie bryzą mobilek/skup, które po obcięciu tej tury będzie dużo cięższe. Tez wpłynie to dość mocno na walki z mobkami i bossami, gdzie ta 1 tura = 1 dodatkowy hit najczęściej.

  11. #251
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Nie sądziłem że Różdżki się robi jedynie pod MP, w takim razie chyba jestem dziwaczny bo ZAWSZE patrzę na pasywkę a nie na MP ( nawet jak inna broń ma lepsze MP )
    Ja zawsze patrze co mam akurat w plecaku. Różdżka arktosa była kiedyś najsilniejsza, więc sporo graczy ją ma. Czyli sporo graczy jej używa. To by był problem, jak by w topce było 10/10 magów i każdy różdżka arktosa.

    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Nie wiem czy mi osobiście podoba się 4 broń która ma szansę przy każdym ataku na Zatrucie ( Trująca Różdżka, Zatruty Kastet, Jaszczurza Różdżka)
    Ile jest broni w grze, które mają efekt magmowej buławy? Ciekawe czy w następnych miastach będą kolejne.

    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Nie będzie dodawana żadna nowa włócznia na 80.
    Do gry została dodana nowa rózdżka na 80lvl, w miejsce starej wilczej różdżki. Zupełnie inny efekt, standardowe statystyki dla różdżki 80lvl. Dosłownie skasowano z gry eq i dodano nowe. Tylko, żeby gracze nie byli poszkodowani, w ich plecaku od razu pojawiła się nowa różdżka.


    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Nie widzę aż tak dużej zalezności
    4 czapki eskimosa, każda odpo na zatrucie i 1 gem atrowy. Ubieram zależnie od atrybutów przeciwnika. Jest to domyślny sposób użycia czapki eskimosa. Kryształowy hełm daje 4% atrów. Jeśli czapka zamiast 8% będzie dawała 6%, to będzie jeszcze mniejszą konkurencją dla hełmu. Jest jeszcze kurtka eskimosa, którą gra się tak samo jak czapkę. I zależnie od przeciwnika ubiera się odpowiedni atrybut. To widać w auto walkach, kto jakie zaklęcie ma w skrypcie. Jeśli chcesz grać czapkę/kurtkę, to nie możesz grać deffów poniżej 80. Bez czapki i kurtki to będzie wysyp hiterów-speederów 55 deffa w bazie. Poza tym jest spory koszt wykucia 4 czapek i 4 kurtek +7/8, jeszcze z gemami. Nieuczciwe jest zabierane tego, tym bardziej, że nie są przesadnie silne. To nie jest liga legend, gdzie można z dnia na dzień zacząć grać inne eq.

    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Kłujący pocisk - wymaga zdecydowanie jakiegoś nerfa bo obecnie to insta dobitka przy każdych statach, a w moim odczuciu to powinna byc jedynie kontra na eq eskimosa.
    Kłujący nie działa bez skupienia. Kiedy przeciwnik ma skupienie wystarczy użyć magicznego uderzenia. Chyba, że jest się magiem. Wtedy wystarczy samemu użyć kłującego pocisku. Jeśli to nie wystarczy, to na forum jest obszerna dyskusja na temat hybrydy. Są tam instrukcje jak ją pokonać. To samo działa na kłujący pocisk. Używanie tej zdolki zajmuje polecenie w skrypcie i miejsce na zdolność. Jeśli przewidzisz jej użycie, zyskujesz przewagę nad przeciwnikiem.

    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Zgadzam się w 100%
    Chcesz, żeby kłujący pocisk był jedynie kontrą na eq eskimosa. Ale jednocześnie chcesz osłabić eq eskimosa. Lepiej zdecydować się na tylko jedną z tych zmian.

  12. #252
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Chcesz, żeby kłujący pocisk był jedynie kontrą na eq eskimosa. Ale jednocześnie chcesz osłabić eq eskimosa. Lepiej zdecydować się na tylko jedną z tych zmian.
    Co ty w ogóle gadasz, głównie miałem na myśli gemy atrowe, a co za tym pewnie pojdzie również straci eq z atrami. Jeśli 2% atru w eq eskimosa i ew. nerf kłującego to nerf eq eskimosa no to ok.

  13. #253
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,065
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Ja zawsze patrze co mam akurat w plecaku. Różdżka arktosa była kiedyś najsilniejsza, więc sporo graczy ją ma. Czyli sporo graczy jej używa. To by był problem, jak by w topce było 10/10 magów i każdy różdżka arktosa.
    Aktualnie widzę w topce Różdżkę Arktosa oraz Laske Zorzy , jeżeli widzisz jakąś inną broń u maga w TOPCE to pokaż walkę chętnie zobaczę która różdżka również jest ,,w dobrym miejscu,,

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Ile jest broni w grze, które mają efekt magmowej buławy? Ciekawe czy w następnych miastach będą kolejne.
    Porównujesz bronie atrybutowe do broni które mogą nałożyć jakiś status, genialnie.

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Do gry została dodana nowa rózdżka na 80lvl, w miejsce starej wilczej różdżki. Zupełnie inny efekt, standardowe statystyki dla różdżki 80lvl. Dosłownie skasowano z gry eq i dodano nowe. Tylko, żeby gracze nie byli poszkodowani, w ich plecaku od razu pojawiła się nowa różdżka.
    Porównujesz zmianę pasywki jako dodanie zupełnie nowego uzbrojenia ( Broni ) na 80 zapewne z innymi statystykami, nie mam chyba więcej pytań.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 03-01-2022 o 23:30
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  14. #254
    Użytkownik Avatar Harriours
    Dołączył
    24-10-2017
    Postów
    181
    Kłujący powinien mieć buffa. Nie każdy mag go używa ( a powinien ), więc pewnie myślą że jest za słaby ;c. Eq eskimosa dobre jest tylko na plątanine i tę drogę do arktosa i shivy bo czas dodatkowy daje.
    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Harriours ; 04-01-2022 o 14:17

  15. #255
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Aktualnie widzę w topce Różdżkę Arktosa oraz Laske Zorzy , jeżeli widzisz jakąś inną broń u maga w TOPCE to pokaż walkę chętnie zobaczę która różdżka również jest ,,w dobrym miejscu,,
    W topce pvp nie ma 10/10 magów. Nawet jak by każdy mag grał różdżkę arktosa, to zamiast ją osłabiać, należało by poprawić inne różdżki.

    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Porównujesz bronie atrybutowe do broni które mogą nałożyć jakiś status, genialnie.
    Na 73 lvl miecz, buławę, włócznię i topór. Buława magmowa 73lvl ma taki sam efekt jak topór magii wiartu, magiczna wlócznia, rękawice magi ognia i chyba jeszcze 1 broń.

    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Porównujesz zmianę pasywki jako dodanie zupełnie nowego uzbrojenia ( Broni ) na 80 zapewne z innymi statystykami, nie mam chyba więcej pytań.
    Usuwasz z gry włócznię kryształową i dodajesz zupełnie nową włócznie na 80lvl. Efekt nowy, a statystyki będzie miała standardowe dla włóczni 80lvl: obrażenia buławy 80lvl, celność buławy 80lvl, szybkość miecza 80lvl, atak miecza 80lvl. Nazwa i warunki dropu pozostają te same, żeby gracze, którzy mieli włócznie kryształową nie byli stratni. Ty to nazywasz zmianą pasywki, dla mnie to zupełnie nowe eq. Przy okazji można tej nowej włóczni dać jakieś odpo.

    Zmiana pasywki to gdyby włócznia kryształowa zamiast dawać 3% obrażeń na chybieniu, dawała 1% celności. Jest jeszcze wzmocnienie/osłabienie pasywki. Czyli zamiast dawać 3% obrażeń daje 2% obrażeń.

    Wilcza różdżka jest taka sama jak berło udręki. Różnią się tylko nazwą i efektem. Jak usuniesz berło udręki i dodasz identyczną różdżkę, ale pod inna nazwą. To nie będzie dodanie nowego eq, to zmiana nazwy. Ale nazwa nie musi się zmienić, żeby to było zupełnie inne eq. Wystarczy zmienić efekt i dać statystyki wilczej różdżki.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •