Zobacz wyniki ankiety: Czy potwierdzasz, że błąd istnieje?

Głosujących
67. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, potwierdzam, że błąd istnieje (również się z tym spotkałem)

    48 71.64%
  • Nie, nigdy nie miałem tego błędu, a sprawdzałem warunki jego wystąpienia

    3 4.48%
  • Nie zwracałem uwagi/Nie jestem w stanie sprawdzić

    6 8.96%
  • Według mnie to nie jest błąd gry

    10 14.93%
Strona 44 z 51 PierwszyPierwszy ... 344243444546 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 646 do 660 z 754

Temat: Mapa i błędy z nią związane

  1. #646
    Użytkownik Avatar Infinitum
    Dołączył
    03-03-2019
    Postów
    146
    Cytat Napisał Hanhaki Zobacz post
    Ten skin posiada kwadratową dziurę na samym środku
    Załącznik 16172
    Załącznik 16173
    a to nie jest czasem naszyjnik czy cos?

  2. #647
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,387
    Cytat Napisał Infinitum Zobacz post
    a to nie jest czasem naszyjnik czy cos?
    Jakiś dziwny ten naszyjnik, w zależności od tego która noga jest wystawiona obraca się o 90 stopni.
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

  3. #648
    Użytkownik Avatar Hanhaki
    Dołączył
    10-09-2020
    Postów
    30
    Cytat Napisał Infinitum Zobacz post
    a to nie jest czasem naszyjnik czy cos?
    jak na ławce naszyjnik ma taki sam kolor jak ławka a bez tła ma kolor biały

  4. #649
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Hanhaki Zobacz post
    jak na ławce naszyjnik ma taki sam kolor jak ławka a bez tła ma kolor biały
    Wysłałem poprawkę.

  5. #650

    [P4] Brak wejścia do Mroźnej Groty od Mapy: Arkadia

    Przebywając na Mapie: Arkadia, nie da się wejść do Mroźnej Groty za Eternią. Klikając kursorem na Mroźną Grotę występuje krzyżyk docelowy który pokazuje, że postać jest w drodze do Mroźnej Groty, jednak postać zatrzymuje się przed Mroźną Grotą, a krzyżyk docelowy nie znika.

    Poprawione

  6. #651
    Użytkownik Avatar Hanhaki
    Dołączył
    10-09-2020
    Postów
    30
    Można deptać po warzywach Bercie
    Nazwa:  3c3f175089d3a81c885c08d33fbc43e1.png
Wyświetleń: 689
Rozmiar:  933.4 KB
    Nazwa:  c5f959ac837a5389690fa178d38c1541.png
Wyświetleń: 648
Rozmiar:  935.0 KB

  7. #652
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    Cytat Napisał Hanhaki Zobacz post
    Można deptać po warzywach Bercie
    Nazwa:  3c3f175089d3a81c885c08d33fbc43e1.png
Wyświetleń: 689
Rozmiar:  933.4 KB
    Nazwa:  c5f959ac837a5389690fa178d38c1541.png
Wyświetleń: 648
Rozmiar:  935.0 KB
    Potwierdzam, że błąd istnieje. Również się z tym spotkałem.

  8. #653
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    518
    https://prnt.sc/24hzv3a nie można tam pójść, a pokazuje na niebiesko X to samo z miejscem gdzie zaznaczyłem na czerwono

  9. #654
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    76
    Nazwa:  Przechwytywanie.PNG
Wyświetleń: 587
Rozmiar:  1.74 MB

    Mamo zaklinowałem się
    f5 nie pomaga
    Woj < Mag
    Lamusy

  10. #655
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    585

    [P3] Knieja Azarad - cutscenka i koniec

    Knieja Azarad. Misja z poszukiwaniem kapelino starszego. W tym miejscu postać zastyga.
    Po relogu zadziałało...
    Nie wiem czy powodem nie jest moob który stał na drodze którą postać miała pokonać w scence (?)

    Do sprawdzenia, choć trochę wstyd, że dopiero teraz coś takiego wychodzi.

    Nazwa:  knieja.png
Wyświetleń: 767
Rozmiar:  393.2 KB

  11. #656
    Użytkownik
    Dołączył
    15-05-2021
    Postów
    29
    mialem to samo po f5 zadzialalo

  12. #657
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    167
    Nazwa:  obraz_2022-02-05_143444.png
Wyświetleń: 2230
Rozmiar:  56.0 KB Postać lata B) Kryształowa Czeluść [11,33]

  13. #658
    Nazwa:  nord jaskinia.png
Wyświetleń: 2317
Rozmiar:  525.5 KB

    Na widocznych mobkach są szlamy x3, na wyłączonych (na całej długości występowania potrójnych oraz na schodach) są w grupie x2 (raczej powinny być również tak jak na widocznych)

    EDIT:
    kratki: (9,18) i (9,19) przy niewidocznych mobkach mają lodowe szlamy*2 zamiast *3, prawdopodobnie łapią podwójne zza ścianki
    Nazwa:  Zrzut ekranu 2022-02-19 165527.png
Wyświetleń: 2232
Rozmiar:  598.9 KB
    Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 19-02-2022 o 16:55
    Le tits now

  14. #659
    Użytkownik
    Dołączył
    17-04-2017
    Postów
    123
    Nazwa:  IMG_20220226_140451.png
Wyświetleń: 2167
Rozmiar:  657.0 KB

  15. #660
    Też mam to samo z tłem na wichrowych i to od dłuższego czasu.
    Żółwie tańczą jak szalone...

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •