Na początek polecam nauczyć się pisać bo ciężko było mi rozszyfrować co masz na myśli.
Tak gracz wydający kase na grę i spędzający w niej x czasu więcej jest ważniejszym i istotniejszym punktem który wypadałoby przy grze zatrzymać (to chyba oczywiste?). Era gier przeglądarkowym dawno minęła czy tego chcecie czy nie. Nowych
stałych graczy nie będzie przybywać więc piorytetem takich gier powinno być utrzymanie obecnych wyjadaczy. Skąd również pomysł, że to na pewno nie wejdzie? Kiedyś były normalne bójki, wypadanie eq itp i nikt o to nie płakał. Jedyne czego brakowało to system kar/czaszek dla osób które notorycznie biłby niższe poziomy z różnicą +/- 10lv. Wtedy taka osoba nabije sobie czaszkę będzie łakomym kąskiem dla lepszych graczy od niego.
W twoim przypadku takie argumenty są wystarczające. Widać zerowe doświadczenie w grach MMO.
Ale po co robić specjalną lokacje do bicia innych w grze MMO? Czy ty wgl rozumiesz co piszesz? To jest gra MMO czy karcianka? Właśnie przez błędne decyzje jak ograniczanie bójek i nawet PvP do czego dojdę później odeszło z gry tyle osób. Gra obecnie wygląda jak wygląda. Słabsi gracze są trzymani za rączkę i nie mają perspektyw do stawania się lepszymi. Bo nic tak nie motywuje jak chęć rewanżu nad wyższym levelem. Jaki łatwy zysk? Wymień mi chociaż jedną osobę która atakuje niższe levele po zysk. A to, że taka lokacja by świeciła pustkami jest chyba oczywiste. Po to jest Mapa Świata i różnorodne lokacje z mini-bossami by z nich korzystać i się o nie bić. MFO3 i tak jest bardzo bezpieczna gra dla bambików gdzie kazdy ma własną widoczność mobów co dużo daje. Jestem ciekawy reakcji, jakby w MFO trzeba było walczyć o expowiska. Jeszcze dodam przykład MFO2 gdzie praktycznie wszędzie poza miastem jest możliwość zaatakowania graczy i co? Jakoś nikt tam notorycznie na to nie narzeka.
Gratulacje w końcu przejrzałeś na oczy. Bo o to właśnie chodzi w tego typu grach. A jakbyś obecnie nie zauważył gra nie daje takich możliwości : )
Dopowiadając. Problem pojawia się również w bójkowych PvP. Nawet atakując równy sobie poziom o ranking dana osoba z bomby się poddaje. Jaki to ma sens? Gra blokuje walki pomiędzy graczami gdzie powinna do tego zachęcać. Obecnie ani PvP na mapkach bójkowych ani TvT na mapkach bójkowych nie ma sensu. Nie ma z nich żadnego pożytku czy frajdy.
System Czaszek który był wielokrotnie proponowany jest najlepszym rozwiązaniem. Wraz z wprowadzeniem go powinno wrócić wypadanie eq oraz usunięcie blokady level w bójkach. Każda ze stron będzie zadowolona. Dodatkowo jeszcze przypomnę to gra MMO w której jak w każdej innej chodzi o stawanie się lepszym i pokonywaniu przeciwników.