Strona 50 z 56 PierwszyPierwszy ... 404849505152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 736 do 750 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #736
    Behemot
    Opis: Ognisty demon. Olbrzymia siła i znajomość potężnych zaklęć czynią z niego niebezpiecznego przeciwnika. Można go spotkać jedynie w okolicy Scythe.
    Statystyki- Hiter z dużym luckiem. Niska szybkość, przeciętne defy.
    Zaklęcia: Ogień
    Zdolności:
    Dotyk Śmierci
    Eksplozja
    Kula Ognia
    Implozja
    Mechanika:
    Gdy przeciwnik ma mniej niż 60% HP, używa Dotyku Śmierci, nie więcej niż 2 razy na walkę.
    Gdy przeciwnik nie ma Paraliżu, losowo 40% szans na użycie Kuli Ognia, nie więcej niż 1 raz na walkę.
    Gdy przeciwnik jest Magiem, nie ma Klątwy- 20% na użycie Implozji, do 3 razy na walkę
    Gdy przeciwnik jest Wojem, nie ma Ślepoty- 20% na użycie Eksplozji, do 3 razy na walkę
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 18-12-2020 o 14:07 Powód: nie z****j się herbat
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  2. #737
    Bronisław Komorowski
    Konto usunięte
    fajny pomysł

  3. #738
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Mini boss: Amon
    HP: 32500-33000
    Atrybut: Atak (bez atrybutowy)
    Grafika:
    Nazwa:  Amon mini boss.png
Wyświetleń: 1598
Rozmiar:  28.9 KB

    Zalety:
    • Duża Obrona i Obrona Magiczna
    • Duży Poziom HP

    Opis: Pradawny strażnik Starożytnej Piramidy, strzegący jej tajemnic przed nieproszonymi gośćmi.

    Używane Zdolności:
    • Multi Bariera (Ilość użyć 2)
    • Przyzwanie Umarłych (Przyzywa 2 Strażników Grobowych, przy czym nadaje sobie status uśpienie na 3 tury. Ilość użycia 3.)
    • Mega Drenaż (Ilość użycia 2.)
    • Czysty Cios

    Używane Przedmioty:
    • Regeneracja

    Mechanika:
    • Używa Przyzwanie Umarłych, na początku walki. Po pokonaniu Strażników Grobowych, używa ponownie.
    • Multi Barierę używa losowo.
    • Mega Drenaż, gdy straci część zdrowia (posiadane hp 80-90%)
    • Czysty Cios używa losowo.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Mikstura regeneracji
    • Osłona - 100% szans
    • Osłona Magiczna - 100% szans
    • Kamień
    • Runa Magii

    Uzbrojenie:
    • Starożytna Różdżka
    • Starożytna Włócznia
    • Starożytny Hełm
    • Starożytna Zbroja
    • Starożytne Buty
    • Strożytny Pierścień

    Informacja: Odblokowanie tego Mini-bossa, było by podobne, jak u Nixxliego. Gdyż on używa Przyzwania Umarłych, pomogliby nam 3 NPC. Odnawiałby się po pokonaniu 150 Strażników Grobowych.
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 25-01-2021 o 16:40

  4. #739
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Mini boss: Amon
    HP: 32500-33000
    Atrybut: Atak (bez atrybutowy)
    Grafika:
    Nazwa:  Amon mini boss.png
Wyświetleń: 1598
Rozmiar:  28.9 KB

    Zalety:
    • Duża Obrona i Obrona Magiczna
    • Duży Poziom HP

    Opis: Pradawny strażnik Starożytnej Piramidy, strzegący jej tajemnic przed nieproszonymi gośćmi.

    Używane Zdolności:
    • Multi Bariera (Ilość użyć 2)
    • Przyzwanie Umarłych (Przyzywa 2 Strażników Grobowych, przy czym nadaje sobie status uśpienie na 3 tury. Ilość użycia 3.)
    • Mega Drenaż (Ilość użycia 2.)
    • Czysty Cios

    Używane Przedmioty:
    • Regeneracja

    Mechanika:
    • Używa Przyzwanie Umarłych, na początku walki. Po pokonaniu Strażników Grobowych, używa ponownie.
    • Multi Barierę używa losowo.
    • Mega Drenaż, gdy straci część zdrowia (posiadane hp 80-90%)
    • Czysty Cios używa losowo.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Mikstura regeneracji
    • Osłona - 100% szans
    • Osłona Magiczna - 100% szans
    • Kamień
    • Runa Magii

    Uzbrojenie:
    • Starożytna Różdżka
    • Starożytna Włócznia
    • Starożytny Hełm
    • Starożytna Zbroja
    • Starożytne Buty
    • Strożytny Pierścień

    Informacja: Odblokowanie tego Mini-bossa, było by podobne, jak u Nixxliego. Gdyż on używa Przyzwania Umarłych, pomogliby nam 3 NPC. Odnawiałby się po pokonaniu 150 Strażników Grobowych.
    fajny pomysł, zbyt op ale do zbalansowania

  5. #740
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Kyuubi Zobacz post
    fajny pomysł, zbyt op ale do zbalansowania
    Zawsze myślałem sobie, że brakuje pewnej rzeczy, a mianowicie przyzwania pomocy przez mini. Więc pomyślałem że czas coś dodać, wiadomo że mini z mobami które po ich pokonaniu się odradzają (są przyzywane) są bardziej skomplikowane, ale każda zdolka mini, która ma takie potężne efekty, musi coś mu zabierać ;>

    - - - - - - - - - -

    Boss: Tark
    HP: 25500-28000
    Atrybut: Włócznia
    Zalety:
    • Duży Poziom HP

    Wady:
    • Mała Szybkość

    Grafika:
    Nazwa:  obraz_2021-01-26_122832.png
Wyświetleń: 1418
Rozmiar:  22.5 KB
    Opis: Strażnik Starożytnej Piramidy, strzegący przejścia do sarkowagu, w którym spoczywa władca, dla którego została wybudowana piramida.
    Zdolności:
    • Drenaż
    • Trujący Atak
    • Czysty Cios

    Mechanika:
    • Drenaż używa gdy mamy 90-100% hp i jak posiada 90%.
    • Trujący Atak, gdy posiadamy poniżej 50% hp,
    • Czysty Cios losowo.

    Przedmioty:
    • Osłona, gdy walczy na wojownika.
    • Osłona Magiczna, gdy walczy na maga.

    Drop:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Mikstura regeneracji
    • Osłona
    • Osłona Magiczna
    • Kamień
    • Runa Magii

    Informacja: Losowo
    Uzbrojenie:
    • Starożytna Różdżka
    • Starożytna Włócznia
    • Starożytny Hełm
    • Starożytna Zbroja
    • Starożytne Buty
    • Starożytny Pierścień

    Informacja: Otrzymujemy jeden z wymienionych.
    Gemy:
    • Hp Plus 2
    • Obrona Plus 2
    • Obrona Magiczna Plus 2
    • Szybkość Plus 2
    • Szczęście Plus 2

    Informacja: Losowo i nienabite.
    Informacja Ogólna: Jest Bossem fabularnym i obowiązkowym.

  6. #741
    Użytkownik Avatar Lucy Gray
    Dołączył
    05-03-2016
    Postów
    681
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Zawsze myślałem sobie, że brakuje pewnej rzeczy, a mianowicie przyzwania pomocy przez mini. Więc pomyślałem że czas coś dodać, wiadomo że mini z mobami które po ich pokonaniu się odradzają (są przyzywane) są bardziej skomplikowane, ale każda zdolka mini, która ma takie potężne efekty, musi coś mu zabierać ;>

    - - - - - - - - - -

    Boss: Tark
    HP: 25500-28000
    Atrybut: Włócznia
    Zalety:
    • Duży Poziom HP

    Wady:
    • Mała Szybkość

    Grafika:
    Nazwa:  obraz_2021-01-26_122832.png
Wyświetleń: 1418
Rozmiar:  22.5 KB
    Opis: Strażnik Starożytnej Piramidy, strzegący przejścia do sarkowagu, w którym spoczywa władca, dla którego została wybudowana piramida.
    Zdolności:
    • Drenaż
    • Trujący Atak
    • Czysty Cios

    Mechanika:
    • Drenaż używa gdy mamy 90-100% hp i jak posiada 90%.
    • Trujący Atak, gdy posiadamy poniżej 50% hp,
    • Czysty Cios losowo.

    Przedmioty:
    • Osłona, gdy walczy na wojownika.
    • Osłona Magiczna, gdy walczy na maga.

    Drop:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Mikstura regeneracji
    • Osłona
    • Osłona Magiczna
    • Kamień
    • Runa Magii

    Informacja: Losowo
    Uzbrojenie:
    • Starożytna Różdżka
    • Starożytna Włócznia
    • Starożytny Hełm
    • Starożytna Zbroja
    • Starożytne Buty
    • Starożytny Pierścień

    Informacja: Otrzymujemy jeden z wymienionych.
    Gemy:
    • Hp Plus 2
    • Obrona Plus 2
    • Obrona Magiczna Plus 2
    • Szybkość Plus 2
    • Szczęście Plus 2

    Informacja: Losowo i nienabite.
    Informacja Ogólna: Jest Bossem fabularnym i obowiązkowym.
    Ciekawa propozycja.
    https://discord.gg/TEPXex4Upd <---- NAJLEPSZY SERWER DISCORD

  7. #742
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Mini Boss: Mantykora
    HP: 26000-27500
    Atrybut:
    • Atak (bez atrybutowy)
    • Wiatr

    Grafika:
    Nazwa:  Mantykora.jpg
Wyświetleń: 1593
Rozmiar:  21.1 KB
    Zalety:
    • Duży Poziom Szczęścia.

    Używane Zdolności:
    • Mega Zatrucie
    • Trujący Pocisk
    • Trujący Atak
    • Wichura
    • Ukłucie - (Nadaje losowemu celowi status: Zatrucie na 10 tur i Paraliż oraz Zablokowanie Przedmiotów na 2 tury.)

    Mechanika:
    • Mega Zatrucie używa losowo.
    • Trujący Pocisk używa losowo.
    • Trujący Atak używa losowo.
    • Wichura używa losowo.
    • Ukłucie używa, gdy posiada 75%, 50%, 25%. Limit użyć 3.

    Drop:
    1% szans:
    • karta

    20% szans:
    • Mikstura Skupienia
    • Mikstura Mobilizacji
    • Mikstura Odnowienia 5 - 100%
    • Mikstura Regeneracji - 100%
    • Kamień
    • Runa Magii

    Uzbrojenie:
    • Miecz Mantykory
    • Topór Mantykory
    • Diadem Mantykory
    • Zbroja Mantykory
    • Buty Mantykory
    • Wisiorek Mantykory

    Informacja: Mini Boss, który respiłby się po pokonaniu 150 Skorpionów. Pomimo iż Mantykora posiada dużo szczęścia, jego uzbrojenie posiadałoby dużo Szczęścia w statach, jak u Monkensteina czy Skrzydlatego Demona.

  8. #743
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Mini boss: Gorgona
    HP: 25000-26500
    Atrybut: Pocisk Magiczny (bez atrybutowy)
    Grafika:
    Nazwa:  medusa.png
Wyświetleń: 1518
Rozmiar:  6.5 KB
    Zalety:
    • Duży Atak Magiczny

    Opis: Stworzenie przypominające pół kobietę, pół węża. Wielu podróżnych miało okazję zobaczyć ludzi, którzy zostali przemienieni w kamień, gdyż zakłócili jej spokój.

    Używane Zdolności:
    • Skamienienie
    • Trujący Pocisk
    • Lepka Trucizna
    • Spojrzenie Gorgony - Nadaje status skamienienie wszystkim przeciwnikom (może chybić).

    Mechanika:
    • Skamienienie używa losowo.
    • Trujący Pocisk używa losowo.
    • Lepka Trucizna używa losowo. (Ilość użyć 3 razy.)
    • Spojrzenie Gorgony używa, gdy któryś przeciwnik ma mniej niż 20% hp.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Regeneracja
    • Mikstura Skupienia - 100% szans
    • Mikstura Mobilizacji
    • Kamień
    • Runa Magii

    Uzbrojenie:
    • Różdżka Gorgony
    • Rękawice Gorgony
    • Diadem Gorgony
    • Szata Gorgony
    • Trzewiki Gorgony
    • Naszyjnik Gorgony

    Informacja: Mini-boss, który respi się po pokonaniu 150 Potomków Gorgony. Uzbrojenie Gorgony posiadałoby bonus do Obrony Magicznej.

    Potwór: Potomek Gorgony
    HP: 3000
    Atrybut: Pocisk Magiczny (bez atrybutowy)
    Grafika:
    Nazwa:  Mini gorgona.png
Wyświetleń: 1321
Rozmiar:  8.2 KB
    Opis: Stworzenie o wyglądzie pół człowieka, pół węża. Chroni swoją matkę ,,Gorgonę" przed nie proszonymi podróżnikami, którzy postrawią posługiwać się wszelaką bronią.

    Używane Zdolności:
    • Trujący Pocisk

    Mechanika:
    • Trujący Pocisk używa losowo.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

  9. #744
    Surfer
    Konto usunięte
    Megarobal
    Typ przeciwnika - Tytan
    Jak zrespić
    wchodzimy w drużynę, wchodzimy w zakładkę magazyn
    i dajemy
    dla przykładu
    1.000.000 g
    1000 zagubionych nici ( leci z zagubionych dusz )
    a na koniec jakieś mięso min 100 szt
    Hp
    ma 3 fazy
    Trzeba zabić robala przed upływem czasu np 24h
    i trzeba pamiętać że np zadasz mu 1000 hp to w następnej walce ma 99.000 hp jednak następną walke możemy zrobić za 10 min
    Po pokonaniu 1 fazy walka się kończy i czekasz 5 min aż nadejdzie druga fala

    pierwsza ma 100.000 hp
    głównym atutem jest duzy atak
    uzywane ataki:
    Atak fizyczny bezatrybutowy

    Zdolności
    Tunel ***- Nadaje robalowi status nietykalność na 3 tury
    Trujący pocisk *** ( pojedyńcze )
    Plucie kwasem * - Zabiera 35% hp i nadaje zatrucie bez limitu tur ( obszarowe )
    Ukąszenie robala* - zadaje 150% obrażeń i nadaje zatrucie i paraliż ( obszarowe )
    Furia robala - Nadaje na robala status furia, mobilizacja, pomyślność, precyzja na 5 tur


    Druga faza:
    Tym razem ma 200.000 hp i atutem jest obrona z luckiem
    w dodatku mamy zatrucie które jest niezdejmowalne
    Multibariera***** - nadaje bariere i bariere magiczną na 8 tur ( pojedyńcze )
    Bryza *** - nadaje status bariera, bariera magiczna i regeneracja na 4 tury ( używa tylko jak uzyjemy przeczekania )
    Szczęśliwy cios*** ( jeżeli mamy poniżej 50% hp )
    Multi atak* - obszarowy atak w przypadku robala zadaje 100% hp

    3 fala
    300.000 hp
    atut to duża szybkość
    i tym razem mamy regeneracje ale mamy mniej speeda
    Paralizator * - nadaje status paraliż na 1 ture ( pojedyńcze )
    Dominacja * - zwiększa naszą szybkość o 150% na 5 tur
    Nić Ariadny - Zdolność fizyczna obszarowa, nakładająca z 40% prawdopodobieństwem Paraliż na 2 tury oraz Spowolnienie na 4 tury.
    Gniewny Atak - Zadaje większe obrażenia fizyczne, gdy używający ma mało HP. Maksymalny bonus wynosi 30%.
    Koniec* - Gdy nadchodzi koniec walki, robal sięga po swoją boską moc i otrzymuje statusy: Atak +50%, Obrona +50% i Obrona Magiczna +50%, Szybkość +50%, Szczęście +50%.

    Możliwy loot
    Miecz robala - 850 damage i posiada 125 atak oraz Posiada 15% szans na to że otrzymamy status bariera i bariera mag na 3 tury
    Kostur robala - 100 atk magicznego ale dodaje do 25 defa i defa mag i 80 mp kosztem speeda i posiada 25% szans na nadanie statusu spowolnienie na 5 tur ( działa na graczy )
    Czepek glizdy - 125 defa mag i 25 lucka i co runde daje 4 mp
    Zbroja robala - 100 defa i defa mag kosztem speeda i lucka
    Buty robala - 150 speeda kosztem 25 defa i 20 lucka oraz nadaje status przyspieszenie na 5 tur
    Pas Gąsienicy - 10 defa, 10 defa mag 100 lucka kosztem ataku i speeda nadaje auto status precyzja
    Uwaga eq robala nie da się ulepszyć
    Zdolności:
    Brak

    Gemy:
    Nie ma
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 04-02-2021 o 19:33 Powód: Błąd

  10. #745
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Pomyśł bossa drużynowego - fajny
    Pomysł potwora do bicia przez wiele walk - trudniejszy do wykonania, ale całkiem spoko
    Ukąszenie robala* - zadaje 150% hp i nadaje zatrucie i paraliż ( obszarowe )
    Skoro zabiera 100% hp, to i tak zabija, po co więc więcej i nakłada statusy?

  11. #746
    Surfer
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Pomyśł bossa drużynowego - fajny
    Pomysł potwora do bicia przez wiele walk - trudniejszy do wykonania, ale całkiem spoko

    Skoro zabiera 100% hp, to i tak zabija, po co więc więcej i nakłada statusy?
    Przepraszam pomyłka, zadaje 150% obrażeń dziękuje za zauważenie błędu

  12. #747
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Mini Boss: Królowa Czarownic
    HP: 24500-26000
    Atrybut:
    • Pocisk Magiczny (bez atrybutowy)
    • Lód 5

    Grafika:
    Nazwa:  Jakaś tam królowa2.jpg
Wyświetleń: 2580
Rozmiar:  37.4 KB
    Zalety:
    • Duży Atak Magiczny

    Opis: Przywódczyni Sabatu Czarownic którego siedziba znajduje się na Babiej Górze, który jest odpowiedzialny za uwolnienie Prastarej Magii w pobliskich lasach Kurthus, co spowodowało nagłe wymarcie zamieszkujących las zwierząt, wydawało się podróżnikom do czasu gdy napotkali dziwne zwierze przesiąknięte niezbadaną magią. Rozsyła kruki wokół Babiej Góry, aby wypatrywały nieproszonych gości.
    Używane Zdolności:
    Informacja: Rozpoczyna walkę ze statusem Mistrzostwo Magiczne - powoduje 10% przebicia obrony magicznej.
    • Grad Lodu - Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom o atrybucie lodu, może nadać status spowolnienie na 5 tur i Krwawienie na 2 tury.
    • Klątwa Wygnanej
    • Uwolnienie Prastarej Magii - Nadaje wszystkim przeciwnikom status paraliż na 2 tury. Nadaje używającemu status Skupienie na 2 tury.
    • Kontrola Umysłu - Przejmuje kontrolę nad losowym przeciwnikiem, wcielając go do swojej grupy podczas walki oraz nadając mu status Krwawienie do czasu jego śmierci, po czym wraca on do grupy przeciwnej.

    Mechanika:
    • Grad Lodu używa losowo. (Ilość użyć 5 razy)
    • Klątwa Wygnanej - używa gdy posiada 80% HP i 60% HP (Ilość użyć 2 razy)
    • Uwolnienie Prastarej Magii - używa gdy posiada 40% HP i 20% HP (Ilość użyć 2 razy)
    • Kontrola Umysłu - używa losowo. (Ilość użyć 4 razy).

    Drop:
    1% szans na:
    • karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5
    • Mikstura Skupienia - zawsze
    • Osłona
    • Osłona Magiczna
    • Kamień
    • Runa Magii

    Uzbrojenie:
    • Krucza Różdżka
    • Kruczy Miecz
    • Kruczy Kaptur
    • Krucza Szata
    • Krucze Sandały
    • Kruczy Pierścień

    Informacja: Mini-boss respiący się po pokonaniu 150 Czarownic. Uzbrojenie posiada staty pod Obronę Magiczną.

    Potwór: Czarownica
    HP: 2900
    Atrybut:
    • Pocisk Magiczny (bez atrybuty)
    • Lód 4

    Grafika:
    Nazwa:  Wiedźma.png
Wyświetleń: 2668
Rozmiar:  4.8 KB
    Używane Zdolności:
    • Brak

    Drop:
    1% szans na:
    • karta

    20% szans na:
    • Kawałek Czarowniczej Tkaniny
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 09-02-2021 o 15:19

  13. #748
    DragonVPoland
    Konto usunięte
    Mini boss: Sokar
    HP: 23000~25500
    Atrybut:
    • Ziemia 5 */**
    • Wiatr 5 */**

    Atuty:
    • Posiada wysoki atak magiczny
    • Jest szybka
    • Jej podstawowe ataki magiczne mogą dać spowolnienie z 5% szansą [Prawdopodobnie do usunięcia]

    Informacja: Miniboss pojawia się codziennie o północy LUB trzeba pokonać X jakiś potworków do przyzwania.
    Opis: Sokar to bogini pustyń oraz rozległych przez te tereny wiatrów. Strzeże ona martwych władców pustyni, zamieszkując wydmy wokół ich grobów. Jest ona szczególnie niebezpiecznym przeciwnikiem, ponieważ może wchłonąć część sił życiowych po zabiciu podróżnika, wzmacniając ją znacząco. Objawia się pod postacią mumi z głową sokoła.
    Zdolności:
    • Wichura *****
    • Trzęsienie Ziemi *****
    • Gniew Władców Piasku - Zadaje obrażenia obszarowe magiczne w wysokości 130% o atrybucie wiatru. Ma 30% szansy na nałożenie statusu krwawienie i pomylenie na 2 tury oraz 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur.
    • Ruchome piaski - Zadaje obrażenia magiczne obszarowe w wysokości 50% ataku magicznego o atrybucie ziemi. Ma 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur oraz 20% szansy na nałożenie statusu paraliż na 2 tury.
    • Wchłonięcie sił - Atak, który natychmiastowo uśmierca daną osobę, która ma 9% HP lub mniej. Po zabiciu takiej ofiary tą zdolnością, Sokar zdobywa statusy przyspieszenie na 5 tur oraz skupienie na 3 tury.
    • Mumia klątwa - Atak magiczny obszarowy bez atrybutu. Ma 80% szansy na nałożenie statusu paraliż i zombie na 3 tury, oraz 20% na nałożenie statusu regeneracja na 2 tury. Może nałożyć na właściciela zombie z 30% szansą na 1 turę.
    • Powstanie wydm - Zapewnia użytkownikowi nietykalność oraz spowolnienie na 2 tury. Nie używa przy walce z 3 osobami lub mniej.
    • Piaskowy pogrzeb - Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 200% o atrybucie ziemi, kiedy ktokolwiek z naszej drużyny ma status spowolnienie. Jeśli ten czar zabije, Sokar zdobywa barierę oraz barierę magiczną na 4 tury. Używa tylko przy walce z 4 osobami.
    • Sokoli śpiew - Zapewnia wszystkim żywym istotom na polu walki (nie licząc właściciela) status przyspieszenie na 5 tur oraz status regeneracja na 2 tury.

    Mechanika:
    • Zdolności Wichura oraz Trzęsienie ziemi może użyć losowo 5 razy.
    • Używa zawsze wchłonięcia sił, kiedy jeden z naszych sprzymierzeńców ma 9% HP lub mniej.
    • Kiedy Sokar posiada status skupienie oraz przyspieszenie, atakuje wyłącznie Ziemią 5 lub Wiatrem 5
    • Piaskowego pogrzebu może losowo użyć 4 razy.
    • Powstania wydm używa tylko wtedy, kiedy ma 20% hp lub mniej. Może jej użyć tylko raz.
    • Z mumiej klątwy zaczyna korzystać, kiedy ma mniej niż 80% HP a nasza drużyna ma mniej niż 60% ogólnego HP. Używa jej zawsze, kiedy ktoś ma na sobie status skupienie lub Mobilizacja na więcej niż 3 tury. Nie używa jej, kiedy któryś z naszych sprzymierzeńców posiada status zombie lub regeneracja. Może jej użyć 4 razy.
    • Ruchomych piasków używa losowo 7 razy.
    • Sokolego śpiewu używa wtedy, kiedy nikt na polu bitwy nie posiada statusu negatywnego. Może użyć tej zdolności 3 razy. Nie używa jej, kiedy więcej niż 2 osoby posiadają status przyspieszenie lub regeneracja.
    • Gniewu władców piasku używa wyłącznie wtedy, kiedy nasza drużyna ma razem więcej niż 90% HP. Może użyć tej zdolności z dużą szansą, kiedy zostanie spełniony wcześniejszy warunek.

    Drop:
    50%:
    -Mikstura szybkości x2
    -Mikstura regeneracji
    -Runa magii
    20%:
    -Osłona magiczna
    -Mikstura odnowienia 4/3/2/1 x2
    5%:
    -Piaskowa Różdżka
    -Piaskowy Miecz
    -Piaskowy Kaptur
    -Piaskowa Zbroja
    -Piaskowe Buty
    -Piaskowy Pierścień
    (Uzbrojenie może zapewniać albo szybkość, albo obronę magiczną)
    1%:
    -Karta
    Ostatnio edytowane przez DragonVPoland ; 09-05-2021 o 03:45

  14. #749
    hurzysta
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DragonVPoland Zobacz post
    Mini boss: Sokar
    HP: 23000~25500
    Atrybut:
    • Ziemia 5 */**
    • Wiatr 5 */**

    Atuty:
    • Posiada wysoki atak magiczny
    • Jest szybka
    • Jej podstawowe ataki magiczne mogą dać spowolnienie z 5% szansą [Prawdopodobnie do usunięcia]

    Informacja: Miniboss pojawia się codziennie o północy LUB trzeba pokonać X jakiś potworków do przyzwania.
    Opis: Sokar to bogini pustyń oraz rozległych przez te tereny wiatrów. Strzeże ona martwych władców pustyni, zamieszkując wydmy wokół ich grobów. Jest ona szczególnie niebezpiecznym przeciwnikiem, ponieważ może wchłonąć część sił życiowych po zabiciu podróżnika, wzmacniając ją znacząco. Objawia się pod postacią mumi z głową sokoła.
    Zdolności:
    • Wichura *****
    • Trzęsienie Ziemi *****
    • Gniew Władców Piasku - Zadaje obrażenia obszarowe magiczne w wysokości 130% o atrybucie wiatru. Ma 30% szansy na nałożenie statusu krwawienie i pomylenie na 2 tury oraz 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur.
    • Ruchome piaski - Zadaje obrażenia magiczne obszarowe w wysokości 50% ataku magicznego o atrybucie ziemi. Ma 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur oraz 20% szansy na nałożenie statusu paraliż na 2 tury.
    • Wchłonięcie sił - Atak, który natychmiastowo uśmierca daną osobę, która ma 9% HP lub mniej. Po zabiciu takiej ofiary tą zdolnością, Sokar zdobywa statusy przyspieszenie na 5 tur oraz skupienie na 3 tury.
    • Mumia klątwa - Atak magiczny obszarowy bez atrybutu. Ma 80% szansy na nałożenie statusu paraliż i zombie na 3 tury, oraz 20% na nałożenie statusu regeneracja na 2 tury. Może nałożyć na właściciela zombie z 30% szansą na 1 turę.
    • Powstanie wydm - Zapewnia użytkownikowi nietykalność oraz spowolnienie na 2 tury. Nie używa przy walce z 3 osobami lub mniej.
    • Piaskowy pogrzeb - Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 200% o atrybucie ziemi, kiedy ktokolwiek z naszej drużyny ma status spowolnienie. Jeśli ten czar zabije, Sokar zdobywa barierę oraz barierę magiczną na 4 tury. Używa tylko przy walce z 4 osobami.
    • Sokoli śpiew - Zapewnia wszystkim żywym istotom na polu walki (nie licząc właściciela) status przyspieszenie na 5 tur oraz status regeneracja na 2 tury.

    Mechanika:
    • Zdolności Wichura oraz Trzęsienie ziemi może użyć losowo 5 razy.
    • Używa zawsze wchłonięcia sił, kiedy jeden z naszych sprzymierzeńców ma 9% HP lub mniej.
    • Kiedy Sokar posiada status skupienie oraz przyspieszenie, atakuje wyłącznie Ziemią 5 lub Wiatrem 5
    • Piaskowego pogrzebu może losowo użyć 4 razy.
    • Powstania wydm używa tylko wtedy, kiedy ma 20% hp lub mniej. Może jej użyć tylko raz.
    • Z mumiej klątwy zaczyna korzystać, kiedy ma mniej niż 80% HP a nasza drużyna ma mniej niż 60% ogólnego HP. Używa jej zawsze, kiedy ktoś ma na sobie status skupienie lub Mobilizacja na więcej niż 3 tury. Nie używa jej, kiedy któryś z naszych sprzymierzeńców posiada status zombie lub regeneracja. Może jej użyć 4 razy.
    • Ruchomych piasków używa losowo 7 razy.
    • Sokolego śpiewu używa wtedy, kiedy nikt na polu bitwy nie posiada statusu negatywnego. Może użyć tej zdolności 3 razy. Nie używa jej, kiedy więcej niż 2 osoby posiadają status przyspieszenie lub regeneracja.
    • Gniewu władców piasku używa wyłącznie wtedy, kiedy nasza drużyna ma razem więcej niż 90% HP. Może użyć tej zdolności z dużą szansą, kiedy zostanie spełniony wcześniejszy warunek.

    Drop:
    50%:
    -Mikstura szybkości x2
    -Mikstura regeneracji
    -Runa magii
    20%:
    -Osłona magiczna
    -Mikstura odnowienia 4/3/2/1 x2
    5%:
    -Piaskowa Różdżka
    -Piaskowy Miecz
    -Piaskowy Kaptur
    -Piaskowa Zbroja
    -Piaskowe Buty
    -Piaskowy Pierścień
    (Uzbrojenie może zapewniać albo szybkość, albo obronę magiczną)
    1%:
    -Karta
    prosze nie twórzmy nixxly v2

  15. #750
    DragonVPoland
    Konto usunięte
    sorry, nigdy nixxliego nie biłem xD

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •