Strona 51 z 56 PierwszyPierwszy ... 414950515253 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 751 do 765 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #751
    DragonVPoland
    Konto usunięte
    Mini boss: Sokar
    HP: 23000~25500
    Atrybut:
    • Ziemia 5 */**
    • Wiatr 5 */**

    Atuty:
    • Posiada wysoki atak magiczny
    • Jest szybka
    • Jej podstawowe ataki magiczne mogą dać spowolnienie z 5% szansą [Prawdopodobnie do usunięcia]

    Informacja: Miniboss pojawia się codziennie o północy LUB trzeba pokonać X jakiś potworków do przyzwania.
    Opis: Sokar to bogini pustyń oraz rozległych przez te tereny wiatrów. Strzeże ona martwych władców pustyni, zamieszkując wydmy wokół ich grobów. Jest ona szczególnie niebezpiecznym przeciwnikiem, ponieważ może wchłonąć część sił życiowych po zabiciu podróżnika, wzmacniając ją znacząco. Objawia się pod postacią mumi z głową sokoła.
    Zdolności:
    • Wichura *****
    • Trzęsienie Ziemi *****
    • Gniew Władców Piasku - Zadaje obrażenia obszarowe magiczne w wysokości 130% o atrybucie wiatru. Ma 30% szansy na nałożenie statusu krwawienie i pomylenie na 2 tury oraz 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur.
    • Ruchome piaski - Zadaje obrażenia magiczne obszarowe w wysokości 50% ataku magicznego o atrybucie ziemi. Ma 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur oraz 20% szansy na nałożenie statusu paraliż na 2 tury.
    • Wchłonięcie sił - Atak, który natychmiastowo uśmierca daną osobę, która ma 9% HP lub mniej. Po zabiciu takiej ofiary tą zdolnością, Sokar zdobywa statusy przyspieszenie na 5 tur oraz skupienie na 3 tury.
    • Mumia klątwa - Atak magiczny obszarowy bez atrybutu. Ma 80% szansy na nałożenie statusu paraliż i zombie na 3 tury, oraz 20% na nałożenie statusu regeneracja na 2 tury. Może nałożyć na właściciela zombie z 30% szansą na 1 turę.
    • Powstanie wydm - Zapewnia użytkownikowi nietykalność oraz spowolnienie na 2 tury. Nie używa przy walce z 3 osobami lub mniej.
    • Piaskowy pogrzeb - Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 200% o atrybucie ziemi, kiedy ktokolwiek z naszej drużyny ma status spowolnienie. Jeśli ten czar zabije, Sokar zdobywa barierę oraz barierę magiczną na 4 tury. Używa tylko przy walce z 4 osobami.
    • Sokoli śpiew - Zapewnia wszystkim żywym istotom na polu walki (nie licząc właściciela) status przyspieszenie na 5 tur oraz status regeneracja na 2 tury.

    Mechanika:
    • Zdolności Wichura oraz Trzęsienie ziemi może użyć losowo 5 razy.
    • Używa zawsze wchłonięcia sił, kiedy jeden z naszych sprzymierzeńców ma 9% HP lub mniej.
    • Kiedy Sokar posiada status skupienie oraz przyspieszenie, atakuje wyłącznie Ziemią 5 lub Wiatrem 5
    • Piaskowego pogrzebu może losowo użyć 4 razy.
    • Powstania wydm używa tylko wtedy, kiedy ma 20% hp lub mniej. Może jej użyć tylko raz.
    • Z mumiej klątwy zaczyna korzystać, kiedy ma mniej niż 80% HP a nasza drużyna ma mniej niż 60% ogólnego HP. Używa jej zawsze, kiedy ktoś ma na sobie status skupienie lub Mobilizacja na więcej niż 3 tury. Nie używa jej, kiedy któryś z naszych sprzymierzeńców posiada status zombie lub regeneracja. Może jej użyć 4 razy.
    • Ruchomych piasków używa losowo 7 razy.
    • Sokolego śpiewu używa wtedy, kiedy nikt na polu bitwy nie posiada statusu negatywnego. Może użyć tej zdolności 3 razy. Nie używa jej, kiedy więcej niż 2 osoby posiadają status przyspieszenie lub regeneracja.
    • Gniewu władców piasku używa wyłącznie wtedy, kiedy nasza drużyna ma razem więcej niż 90% HP. Może użyć tej zdolności z dużą szansą, kiedy zostanie spełniony wcześniejszy warunek.

    Drop:
    50%:
    -Mikstura szybkości x2
    -Mikstura regeneracji
    -Runa magii
    20%:
    -Osłona magiczna
    -Mikstura odnowienia 4/3/2/1 x2
    5%:
    -Piaskowa Różdżka
    -Piaskowy Miecz
    -Piaskowy Kaptur
    -Piaskowa Zbroja
    -Piaskowe Buty
    -Piaskowy Pierścień
    (Uzbrojenie może zapewniać albo szybkość, albo obronę magiczną)
    1%:
    -Karta
    Ostatnio edytowane przez DragonVPoland ; 09-05-2021 o 02:45

  2. #752
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    391
    Cytat Napisał DragonVPoland Zobacz post
    Mini boss: Sokar
    HP: 23000~25500
    Atrybut:
    • Ziemia 5 */**
    • Wiatr 5 */**

    Atuty:
    • Posiada wysoki atak magiczny
    • Jest szybka
    • Jej podstawowe ataki magiczne mogą dać spowolnienie z 5% szansą [Prawdopodobnie do usunięcia]

    Informacja: Miniboss pojawia się codziennie o północy LUB trzeba pokonać X jakiś potworków do przyzwania.
    Opis: Sokar to bogini pustyń oraz rozległych przez te tereny wiatrów. Strzeże ona martwych władców pustyni, zamieszkując wydmy wokół ich grobów. Jest ona szczególnie niebezpiecznym przeciwnikiem, ponieważ może wchłonąć część sił życiowych po zabiciu podróżnika, wzmacniając ją znacząco. Objawia się pod postacią mumi z głową sokoła.
    Zdolności:
    • Wichura *****
    • Trzęsienie Ziemi *****
    • Gniew Władców Piasku - Zadaje obrażenia obszarowe magiczne w wysokości 130% o atrybucie wiatru. Ma 30% szansy na nałożenie statusu krwawienie i pomylenie na 2 tury oraz 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur.
    • Ruchome piaski - Zadaje obrażenia magiczne obszarowe w wysokości 50% ataku magicznego o atrybucie ziemi. Ma 50% szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 5 tur oraz 20% szansy na nałożenie statusu paraliż na 2 tury.
    • Wchłonięcie sił - Atak, który natychmiastowo uśmierca daną osobę, która ma 9% HP lub mniej. Po zabiciu takiej ofiary tą zdolnością, Sokar zdobywa statusy przyspieszenie na 5 tur oraz skupienie na 3 tury.
    • Mumia klątwa - Atak magiczny obszarowy bez atrybutu. Ma 80% szansy na nałożenie statusu paraliż i zombie na 3 tury, oraz 20% na nałożenie statusu regeneracja na 2 tury. Może nałożyć na właściciela zombie z 30% szansą na 1 turę.
    • Powstanie wydm - Zapewnia użytkownikowi nietykalność oraz spowolnienie na 2 tury. Nie używa przy walce z 3 osobami lub mniej.
    • Piaskowy pogrzeb - Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 200% o atrybucie ziemi, kiedy ktokolwiek z naszej drużyny ma status spowolnienie. Jeśli ten czar zabije, Sokar zdobywa barierę oraz barierę magiczną na 4 tury. Używa tylko przy walce z 4 osobami.
    • Sokoli śpiew - Zapewnia wszystkim żywym istotom na polu walki (nie licząc właściciela) status przyspieszenie na 5 tur oraz status regeneracja na 2 tury.

    Mechanika:
    • Zdolności Wichura oraz Trzęsienie ziemi może użyć losowo 5 razy.
    • Używa zawsze wchłonięcia sił, kiedy jeden z naszych sprzymierzeńców ma 9% HP lub mniej.
    • Kiedy Sokar posiada status skupienie oraz przyspieszenie, atakuje wyłącznie Ziemią 5 lub Wiatrem 5
    • Piaskowego pogrzebu może losowo użyć 4 razy.
    • Powstania wydm używa tylko wtedy, kiedy ma 20% hp lub mniej. Może jej użyć tylko raz.
    • Z mumiej klątwy zaczyna korzystać, kiedy ma mniej niż 80% HP a nasza drużyna ma mniej niż 60% ogólnego HP. Używa jej zawsze, kiedy ktoś ma na sobie status skupienie lub Mobilizacja na więcej niż 3 tury. Nie używa jej, kiedy któryś z naszych sprzymierzeńców posiada status zombie lub regeneracja. Może jej użyć 4 razy.
    • Ruchomych piasków używa losowo 7 razy.
    • Sokolego śpiewu używa wtedy, kiedy nikt na polu bitwy nie posiada statusu negatywnego. Może użyć tej zdolności 3 razy. Nie używa jej, kiedy więcej niż 2 osoby posiadają status przyspieszenie lub regeneracja.
    • Gniewu władców piasku używa wyłącznie wtedy, kiedy nasza drużyna ma razem więcej niż 90% HP. Może użyć tej zdolności z dużą szansą, kiedy zostanie spełniony wcześniejszy warunek.

    Drop:
    50%:
    -Mikstura szybkości x2
    -Mikstura regeneracji
    -Runa magii
    20%:
    -Osłona magiczna
    -Mikstura odnowienia 4/3/2/1 x2
    5%:
    -Piaskowa Różdżka
    -Piaskowy Miecz
    -Piaskowy Kaptur
    -Piaskowa Zbroja
    -Piaskowe Buty
    -Piaskowy Pierścień
    (Uzbrojenie może zapewniać albo szybkość, albo obronę magiczną)
    1%:
    -Karta
    prosze nie twórzmy nixxly v2
    Chaos to tylko niezrozumiały porządek

  3. #753
    DragonVPoland
    Konto usunięte
    sorry, nigdy nixxliego nie biłem xD

  4. #754
    Użytkownik Avatar Asteronitum
    Dołączył
    11-03-2021
    Postów
    172
    Cytat Napisał DragonVPoland Zobacz post
    sorry, nigdy nixxliego nie biłem xD
    To jak coś proponujesz to może byś sie doinformował czy coś podobnego nie istnieje ;D
    Z Bogiem.

  5. #755
    DragonVPoland
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Asteronitum Zobacz post
    To jak coś proponujesz to może byś sie doinformował czy coś podobnego nie istnieje ;D
    Wcześniej patrzyłem (po tym, jak napisał hurzysta) jakie ataki ma nixxly. Może być ODROBINE podobny. Ale nie jest to jakieś wielkie podobieństwo, żeby uważać mego wymyślonego mini za nixxliego #2 ;p
    +zawsze można wprowadzić zmiany, jestem otwarty na propozycje ^^
    Ostatnio edytowane przez DragonVPoland ; 09-05-2021 o 22:16

  6. #756
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    143
    Łotr
    typ: Potwór
    występowanie: szemrane kaskady
    Szybka postać o niewielkim hp, ale dużej obronie i dużym ataku, ale za to jest wrażliwy na magię, ma normalną celność
    Poziom: 19
    HP: 430-580
    MP: 40
    Ataki/Zdolności:
    Atak (losowy atrybut miecz lub topór)
    Ognisty Atak
    Drenaż
    Łotrycki Cios (koszt: 29MP: zadaje 105% podstawowych obrażeń i zabiera wybranemu celowi (w tym przypadku graczu, chyba że gracz by zdobył to i on to użył to wrogowi (o ile w niego wyceluje))5% HP i MP i przyznaje je rzucającemu (taki trochę podwójny drenaż ale nie wszystko się dostaje))
    Przedmioty:
    Mikstura regeneracji
    Potencjalny drop:
    Łotrycka zbroja
    Łotryckie buty
    Łotrycki Hełm
    Naszyjnik Łotra (jeżeli takowy mamy na sobie, mamy 10-15% szans na to, że użyty atak będzie działać jak drenaż (w przypadku użycia drenażu zwiększa się szansa na trafienie))
    Karta: Łotr
    jeżeli profesja to:
    Wojownik:
    Miecz Łotra
    Topór Łotra
    Buława Łotra
    Włócznia Łotra
    Rękawice Łotra
    Łotrycki Cios
    Mag:
    Łotrycka Różdzka
    Zaklęcie Łoterskie (koszt: 36-57 (zależnie od siły ataku) MP: zadaje obrażenia o wartości obrażeń najlepszego ataku używającego, przyznaje używającemu 45% zadanych obrażeń i status bariera/bariera magiczna na 1 turę (zależnie od profesji przeciwnika) a osoba na której użyliśmy zdolnoście dostaje efekt paraliż na 1 turę
    Inteligencja:
    Jeżeli przeciwnik posiada status bariera:
    użyj runa magii
    Jeżeli przeciwnik posiada status bariera magiczna:
    atak/ kamień
    Jeżeli postać zaczyna walkę:
    użyj mikstura regeneracji

    Inne odmiany stwora:
    Łotr Pustynny: jest magiem, zwykle używającym ognia*****
    Łotr Polarny: to samo co pustynny, ale zamiast ognia używa lodu*****
    Łotr Uzbrojony: ma po prostu większe HP, MP i obrażenia od zwykłej wersji

  7. #757
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    254
    Mini Boss: Feniks
    HP: 15000
    Atrybut: Ogień
    Grafika:
    Nazwa:  Phoenix.png
Wyświetleń: 2596
Rozmiar:  115.9 KB
    Zalety:
    • Duże obrażenia magiczne.

    Wady:
    • Słaba obrona i obrona magiczna.

    Używane Zdolności:
    • Piekielny Wyziew.
    • Kula Ognia
    • Płomienie Chaosu
    • Odrodzenie

    Mechanika:
    • Kula Ognia używa losowo.
    • Piekielny Wyziew używa losowo.
    • Płomienie Chaosu używa losowo.
    • Odrodzenie używa wtedy, gdy straci całe HP i odnawia je.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5 - zawsze
    • Mikstura Odnowienia 4
    • Mikstura Skupienia
    • Osłona
    • Osłona Magiczna
    • Kamień
    • Runa Magii
    • Żetony 5-10
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 05-08-2021 o 19:32
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  8. #758
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    164
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Mini Boss: Feniks
    HP: 15000
    Atrybut: Ogień
    Grafika:
    Nazwa:  Phoenix.png
Wyświetleń: 2596
Rozmiar:  115.9 KB
    Zalety:
    • Duże obrażenia magiczne.

    Wady:
    • Słaba obrona i obrona magiczna.

    Używane Zdolności:
    • Piekielny Wyziew.
    • Kula Ognia
    • Płomienie Chaosu
    • Odrodzenie

    Mechanika:
    • Kula Ognia używa losowo.
    • Piekielny Wysiew używa losowo.
    • Płomienie Chaosu używa losowo.
    • Odrodzenie używa wtedy, gdy straci całe HP i odnawia je.

    Drop:
    1% szans na:
    • Karta

    20% szans na:
    • Mikstura Odnowienia 5 - zawsze
    • Mikstura Odnowienia 4
    • Mikstura Skupienia
    • Osłona
    • Osłona Magiczna
    • Kamień
    • Runa Magii
    • Żetony 5-10
    Piekielny Wyziew chyba będzie za op. (napisałeś wysiew w Mechanice)

  9. #759
    Young Fish
    Konto usunięte
    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    Piekielny Wyziew chyba będzie za op. (napisałeś wysiew w Mechanice)
    Napisał przecież że jego zaletą są duże obrażenia magiczne więc co się dziwić. Ale według mnie drop jest zbyt op jak masz szanse na odnówke 5 zawszę, to załóżmy że ta odnówka 5 kosztuje 45k, czyli przy wymianie 4*45k- 180k. Łącznie za jedną wymianę aż 180k! Przy kilku wymianach można się dorobić już milionów...
    Jestem za odnówką 4 jako zawsze

  10. #760
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    250
    Cytat Napisał Young Fish Zobacz post
    Napisał przecież że jego zaletą są duże obrażenia magiczne więc co się dziwić. Ale według mnie drop jest zbyt op jak masz szanse na odnówke 5 zawszę, to załóżmy że ta odnówka 5 kosztuje 45k, czyli przy wymianie 4*45k- 180k. Łącznie za jedną wymianę aż 180k! Przy kilku wymianach można się dorobić już milionów...
    Jestem za odnówką 4 jako zawsze
    Po 1. odnówke 5 nie zawsze będzie zdobywać ta sama osoba więc z jednej wymiany nie dostaniesz 180k a w większości przypadków 45k Po 2. Odnówki 5 raczej nie będzie w tym updacie
    say gex

  11. #761
    PowerISO
    Konto usunięte
    Wy się nie nie martwcie o drop w waszej propozycje tylko bardziej skupcie się nad zdolnościami / mechanice stwora.

  12. #762
    Użytkownik
    Dołączył
    20-01-2021
    Postów
    2
    opis: grupa rycerzy na wyprawie spotyka tajemniczą jaskinie wchodzą do niej i opentuje ich mroczna energia .
    potwór : zaklęty rycerz
    2700hp
    zwykły atak bez atrybutu
    używane zdolności: trujący atak ,krytyczny cios

    Boss : dowódca zaklętych rycerzy
    4000 hp
    atak bez atrybutu
    uzywane zdolności : trujący atak krytyczny cios , drenaż , podwójny drenaż , normalizacja
    używane przedmioty :miks many 3 miks zycia 3 regeneracja mobilizacja


    boss : mroczna energia
    15000hp
    pocisk magiczny 3
    uzywane zdolnosci : spowolnienie, porażenie , normalizacja
    używane przedmioty : miks many 3
    Ostatnio edytowane przez kombo ; 20-08-2021 o 01:56

  13. #763
    Cytat Napisał kombo Zobacz post
    Boss : dowódca zaklętych rycerzy
    4000k hp
    te 4 miliony życia byłoby zbyt op
    Le tits now

  14. #764
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    76
    Miniboss solowy: Kukła treningowa
    Opis: Kukła treningowa, pojawiająca się od miasta '' Nordia ''. Ma ona 5 poziomów: Łatwy, Normalny, Trudny, Bardzo trudny i niemożliwy. Wszystkie poziomy różnią się tylko skryptami.
    Dojście do bossa: Nordia --> Nordia: Arena. ( I podobnie jak w innych miastach )
    Do odblokowania od 80 poziomu, i co lvl poziom trudności jest większy, chodzi mi że ma lepsze statystyki.
    Statystyki od 80 poziomu: 3600 hp, manę ma 300, atak zwykly i magiczny normalny. Ani za duży ani za maly, tak samo def zwykly, magiczny, luck i speed.

    Używane zdolności:

    Atak Fizyczny (bez atrybutu)
    Ogień 4 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności )
    Lód 4 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności )
    Wiatr 4 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności )
    Ziemia 4 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności )
    Pocisk magiczny 4 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności )
    Ogień 5 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności i jeżeli będzie )
    Lód 5 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności i jeżeli będzie )
    Wiatr 5 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności i jeżeli będzie )
    Ziemia 5 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności i jeżeli będzie )
    Pocisk magiczny 5 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności i jeżeli będzie)
    Zdolności:

    Leczenie 3 ( zależy od poziomu postaci, oraz poziomu trudności. I tak z kolejnymi. Max gwiazdki)
    Leczenie 4 ( Max gwiazdki )
    Drenaż ( Max gwiazdki )
    Podwójny drenaż ( Max gwiazdki )
    Porażenie ( Max gwiazdki )
    Paralizator ( Max gwiazdki )
    Trujący pocisk (Max gwiazdki)
    Trujący atak ( Max gwiazdki )
    Wypad ( Max gwiazdki )
    Medytacja ( Max gwiazdki )
    Gniewny atak ( Max gwiazdki )
    Gniewny pocisk ( Max gwiazdki )
    Doładowanie ( Max gwiazdki )
    Kuracja ( Max gwiazdki )
    Przedmioty: i też wszystko zależy od poziomu trudności

    Antidotum
    Krople do oczu
    Rumianowy okład
    Mikstura Życia 1
    Mikstura Życia 2
    Mikstura Życia 3
    Mikstura Życia 4
    Mikstura Życia 5
    Mikstura Many 1
    Mikstura Many 2
    Mikstura Many 3
    Mikstura Many 4
    Mikstura Many 5
    Mikstura odnowienia 1
    Mikstura odnowienia 2
    Mikstura odnowienia 3
    Mikstura odnowienia 4
    Mikstura odnowienia 5 ( jeżeli będzie update xD )
    Mikstura szybkości
    Mikstura skupienia
    Mikstura mobilizacji
    Osłona
    Osłona magiczna
    Runa magi
    Kamień
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 14-09-2021 o 19:03
    Woj < Mag
    Lamusy

  15. #765
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    143
    Boss
    Pogromca Żywych, Dusza A, Dusza B:

    Dusza (A i B)
    HP: 3000-3500
    Obrażenia normalne*: 900-1200
    *- Dusza A to mag, a Dusza B to wojownik, obaj bez atrybutu
    Używane:
    -ataki:
    *atak fizyczny bez atrybutu (tylko A)
    *Pocisk magiczny (tylko B)
    -zdolności:
    *dusza A:
    'Drenaż
    'Bryza
    'Normalizacja
    'Trujący pocisk
    'Burza piorunów
    *dusza B:
    'Cios miecza
    'Cios Buławy
    'Trujący atak
    -przedmioty:
    Kamień
    Runa Magii
    Osłona
    Osłona Magiczna

    Pogromca Żywych
    HP: 27800-30000
    Obrażenia: 1000-3000
    Mag
    Używane:
    Przedmioty:
    Runa magii
    Kamień
    Ataki:
    Ogień
    Ziemia
    Pocisk magiczny
    Zdolności:
    Drenaż
    Podwójny drenaż
    Mega leczenie
    Trujący pocisk
    Normalizacja
    Zombie
    Pechowa Chmura
    Burza Piorunów
    Eksplozja
    "Ożywienie dusz" Pogromca przyzywa na naszą stronę duszę która nam pomaga (HP: 2400, Atak: 980) ale zadaje nam 73% obecnego życia, szansa na trafienie wynosi 60%. Limit na rundę: 3

    Lokacja: Jaskinia nie-lustracji (po pokonaniu łowcy dusz**,lecz za silny by go pokonać wtedy)
    **Pogromca nie zyskuje nowych dusz i domyśla się że coś jest nie tak

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •