Strona 16 z 21 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 226 do 240 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #226
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    czemu magownik jest ofiarą rasizmu? magmowa buława. niebieska szata, odporność BOSSÓW na atrybut lód a co mamy na ziemie ogień i waitr?
    czemu eq na pvp i zdolnosci pomiedzy wojem a magiem sa tak niezbalansowane 5lat tworzenia nordi co wy robiliscie przez 5lat?

  2. #227
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kyuubi Zobacz post
    czemu magownik jest ofiarą rasizmu? magmowa buława. niebieska szata, odporność BOSSÓW na atrybut lód a co mamy na ziemie ogień i waitr?
    czemu eq na pvp i zdolnosci pomiedzy wojem a magiem sa tak niezbalansowane 5lat tworzenia nordi co wy robiliscie przez 5lat?
    Zapomniałeś o magmowym wisiorku, który umożliwia każdemu wojownikowi posiadanie 10% każdego atrybutu (przy połączeniu z setem arktosa).

  3. #228
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Zapomniałeś o magmowym wisiorku, który umożliwia każdemu wojownikowi posiadanie 10% każdego atrybutu (przy połączeniu z setem arktosa).
    to prawda, zapomniałem też, że można mieć odpo na zatrucie z innego eq np znerfionego eskimosa kosztem dostawania 1500 z runy i znerfionej po raz 10000 rózgi arktosa

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Zapomniałeś o magmowym wisiorku, który umożliwia każdemu wojownikowi posiadanie 10% każdego atrybutu (przy połączeniu z setem arktosa).
    zapomniałeś też, że my magownicy mamy kontre a jest nią OP BRANSOLETA DRWALA OMG ?!?!!?!? :O ale to nic nie da bo przecież są op rekawice+klatwa krwi...

  4. #229
    Użytkownik
    Dołączył
    30-03-2021
    Postów
    16
    Mag jest jak narazie lepszą profesją na pvp niż woj, wszystkie zmiany są robione pod magów nie wojow. Dobry mag jest nie do zabicia, a taki przeciętny gracz grający rękawicami i klątwą krwi kończy w 120turze już walke bo jest za przeproszeniem Wyruch*ny na potki. odpo można wziąść np z Polarnych butów ;3 Są dosyć opłacalne i mają max 4pkt mniej niz kryształowe :3 Do tego rózga arktosa kolejne 25% na zatrucie. Wilczy Wisiorek 25% na zatrucie.

  5. #230
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    378
    Cytat Napisał Floyd Mayweather Zobacz post
    Mag jest jak narazie lepszą profesją na pvp niż woj, wszystkie zmiany są robione pod magów nie wojow. Dobry mag jest nie do zabicia, a taki przeciętny gracz grający rękawicami i klątwą krwi kończy w 120turze już walke bo jest za przeproszeniem Wyruch*ny na potki. odpo można wziąść np z Polarnych butów ;3 Są dosyć opłacalne i mają max 4pkt mniej niz kryształowe :3 Do tego rózga arktosa kolejne 25% na zatrucie. Wilczy Wisiorek 25% na zatrucie.
    Wiem, że to nie jest odpowiedni dział na tego typu dyskusje ale błagam. Nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz bladego pojęcia, dobij w ogóle w pierwszej kolejności 80 poziom zrób przepotężnego maga i zobaczymy jak będziesz zabijać lepszych wojów. Good luck i do przodu

    PS. Prosiłbym moderatora o skasowanie spamu lub przeniesienie dyskusji do odpowiedniego działu

    up. Xandir nie wiedziałem, że to Ty aczkolwiek nie zmienia to faktu że sam grałeś wojem
    Ostatnio edytowane przez Platynowy ; 07-04-2021 o 19:49

  6. #231
    Użytkownik
    Dołączył
    30-03-2021
    Postów
    16
    No tak grałem wojem, i wiem że mocny mag jest nie do zabicia. Można grać pod 76 defów bazowo i klasztrona zbroja i Zdolka pomyślności i nawet woj lucker będzie dosyć mocno stopowany. do tego kujący i ta wilcza rózga end potęga szybkości. no nie oszukujmy się naprawdę Mocny mag jest nie do zabicia. aczkolwiek na 80 Dobrym Magiem jest Atronis,Czervik i nikt nie ma mocnego maga.
    Ostatnio edytowane przez proof ; 07-04-2021 o 19:57 Powód: format

  7. #232
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Ta Wilcza różdżka to trochę przesada
    Spokojnie całą walkę można polecieć na pełnej pasywce, co właściwie zrównuje ją ze starą Arktosówką.
    Na woja super mocna ,a vs mag średnia, bo sama potęga nie jest tak mocna na niego.
    +1 ta rózga jest skierowana vs woj i niedość ze nabija full pasyw to jeszcze potegi zjadaja mp przez co tylko woj w rekawicy jest w stanie postawić opór (czyli znowu wracamy do rękawic). Mag zużywa ok. 23/25 zaklęć na walke co daje mu potega + inne zdolki full pasyw na dosłownie cała walkę, a nawet nadmiar. Ona od początku się nie nadawała vs mag bo magowie biją przeciwnymi atrami i bijąc potęga traci się dmg + magowie z reguły mają wiekszy speed. Co do gemów atrowych to jestem tego samego zdania co mop 5/6% w gemach atrowych. Warto dodać, że mag z reguły ma dużo więcej speeda niż woj co dodatkowo ją buffuje.
    Ostatnio edytowane przez Atronis ; 07-04-2021 o 21:12

  8. #233
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    +1 ta rózga jest skierowana vs woj i niedość ze nabija full pasyw to jeszcze potegi zjadaja mp przez co tylko woj w rekawicy jest w stanie postawić opór (czyli znowu wracamy do rękawic). Mag zużywa ok. 23/25 zaklęć na walke co daje mu potega + inne zdolki full pasyw na dosłownie cała walkę, a nawet nadmiar. Ona od początku się nie nadawała vs mag bo magowie biją przeciwnymi atrami i bijąc potęga traci się dmg + magowie z reguły mają wiekszy speed. Co do gemów atrowych to jestem tego samego zdania co mop 5/6% w gemach atrowych. Warto dodać, że mag z reguły ma dużo więcej speeda niż woj co dodatkowo ją buffuje.
    Jak to jest z tym testowym, że tester krytykuje coś co powinno zostać omówione w odpowiednim dziale, bo chyba Denol sam sobie nie wymyśla i nie wprowadza zmian

  9. #234
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    +1 ta rózga jest skierowana vs woj i niedość ze nabija full pasyw to jeszcze potegi zjadaja mp przez co tylko woj w rekawicy jest w stanie postawić opór (czyli znowu wracamy do rękawic). Mag zużywa ok. 23/25 zaklęć na walke co daje mu potega + inne zdolki full pasyw na dosłownie cała walkę, a nawet nadmiar. Ona od początku się nie nadawała vs mag bo magowie biją przeciwnymi atrami i bijąc potęga traci się dmg + magowie z reguły mają wiekszy speed. Co do gemów atrowych to jestem tego samego zdania co mop 5/6% w gemach atrowych. Warto dodać, że mag z reguły ma dużo więcej speeda niż woj co dodatkowo ją buffuje.
    zamknięte głowy, tylko wilczą rózgą grać?

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Jak to jest z tym testowym, że tester krytykuje coś co powinno zostać omówione w odpowiednim dziale, bo chyba Denol sam sobie nie wymyśla i nie wprowadza zmian
    zgadzam się

  10. #235
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Jak to jest z tym testowym, że tester krytykuje coś co powinno zostać omówione w odpowiednim dziale, bo chyba Denol sam sobie nie wymyśla i nie wprowadza zmian
    Denol zna moje zdanie co do tej rózgi, ale wszystko jest dużo bardziej widoczne w praktyce i żywym organizmie. Nie krytykuje nikogo, a jedynie odnoszę się do słów mopa który sporo nią pograł.

  11. #236
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    W sumie gdzieś ta nadmierna siła wilczej jest spowodowana potęga szybkości, która w obecnej formie ZAWSZE będzie silna vs woj i słaba/średnia vs mag.
    Tzn. Jak mocno nie zostanie zbufowana potęga fakt, że jest bezatrowa sprawia, że jest użyteczna w każdej walce vs woj, zaś na maga może być totalnie słaba(1 przeciwny atr) lub skrajnie mocna(te same atry). Wynikowo mamy już 2 różdżki będące zawsze silne vs woj, a jednocześnie warunkowo silne vs mag.
    Ogólnie forma pasywki sprawia, że można klepać potęga kiedy najbardziej boli - kiedy przeciwnik ma wysoko mp lub by ładnie władować komuś spowo.

    Jakimś rozsądnym rozwiązaniem byłoby dodanie do potęgi szybkości wpływu atru(np. zawsze bije najkorzystniejszym atrem), ale base dmg: 85% + (10/30%) za przewagę speeda.

  12. #237
    Użytkownik
    Dołączył
    13-06-2020
    Postów
    71

    Boost butów zorzy

    Proponuje aby buty zorzy miały 94 szybkości i 10% uników lub jakiś inny boost bo obecnie 10 punktów szybkości więcej w zamian za zabranie 10% uników jest niezbyt przekonujące zwłaszcza ,że zazwyczaj w butach tak bywało że była baza punktów na dany lvl +10% uników nawet jak nakładały autostatusy tak jak w tym przypadku.


  13. #238
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Proponuję usunięcie z gry kryształowej włóczni. Ta broń nie ma żadnego zastosowania. Jej pasywa nic nie daje, a jej staty są standardowe dla włóczni. Zamiast tego lepiej dodać jakąś nową broń, albo zmienić obecny efekt kryształowej. W porównaniu z włócznią turniejową kryształowa nie ma racji bytu.
    Podbijam ten temat. Minęło prawie pół roku od kiedy to pisałem. Sytuacja jest obecnie jeszcze bardziej klarowna - jedynym sensownym wyborem jest włócznia turniejowa.

    Spotkałem niedawno gracza, który źle rozumiał efekt włóczni turniejowej. Ona daje nam 4 pkt co każde 100 pkt szybkości:
    100 * 0,12 = 12 (tyle speeda tracimy).
    12 * 4/3 = 16 (tyle pkt dostajemy)
    16 - 12 = 4 (tyle pkt dostajemy na czysto co każde 100 speeda)

    Ten graczy myślał, że co każde 100 speeda dostajemy 2 ataku i 2 szczęścia (razem 4 punkty). To przy 400 speeda jaje +8 ataku i +8 szczęścia. Różnica jest minimalna, więc turniejowej nie opłaca się grać. Graczy, którzy źle interpretują ten efekt może być wiecej. Jeśli wziąć to pod uwagę, przy włóczni kryształowej zostają tylko skrajni fanatycy. Czyli gracze, którzy są w stanie walczyć pvp w rękawicach północy bo ich zdaniem to dobre eq.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jeśli chodzi o sam tekst efektu turniejowej to faktycznie jest coś na rzeczy. Ja na początku też błędnie go rozumiałem. Myślałem, że jak dostanę w trakcie walki przyspieszenie to wtedy z jej efektu dostaję więcej ataku i luka bo mam więcej speeda. Nawet grałem wtedy karakol. Chyba faktycznie trzeba go napisać dokładniej albo dodać jakiś przykład działania.


  14. #239
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    TOP 10 PvP auto:
    Załącznik 13982

    TOP 10 PvP manu:
    Załącznik 13983

    Winowajca:
    +
    Tymczasem:

    TOP 10 PvP auto:
    Nazwa:  YJtio8R.png
Wyświetleń: 3214
Rozmiar:  14.7 KB

    TOP 10 PvP manu:
    Nazwa:  ECK41QC.png
Wyświetleń: 3204
Rozmiar:  18.0 KB

    Pamiętacie jak kiedyś był problem z wojem? Oto dzisiejszy ranking. Teraz zamiast wilczych rękawic jest wilcza różdżka. A zamiast klątwy krwi jest potęga szybkości.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zmniejszenie szansy na nałożenia krwawienia to dobra zmiana, bo uderza tylko w woja używającego rękawic. Ale teraz mag jest za silny. Proponuję zwiększyć leczenie z klątwy krwi do poziomu z początku Nordii. O ile pamietam to było 15%. Wtedy klątwa krwi będzie zbalansowana. Dalej będzie 12 użyć i szansa na krwawienie to tylko 65%.

    Po takiej zmianie woj z bronią atrybutową na spokojnie będzie w topce razem z magami pod potęgę szybkości.

  15. #240
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,104
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Tymczasem:

    TOP 10 PvP auto:
    Nazwa:  YJtio8R.png
Wyświetleń: 3214
Rozmiar:  14.7 KB

    TOP 10 PvP manu:
    Nazwa:  ECK41QC.png
Wyświetleń: 3204
Rozmiar:  18.0 KB

    Pamiętacie jak kiedyś był problem z wojem? Oto dzisiejszy ranking. Teraz zamiast wilczych rękawic jest wilcza różdżka. A zamiast klątwy krwi jest potęga szybkości.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zmniejszenie szansy na nałożenia krwawienia to dobra zmiana, bo uderza tylko w woja używającego rękawic. Ale teraz mag jest za silny. Proponuję zwiększyć leczenie z klątwy krwi do poziomu z początku Nordii. O ile pamietam to było 15%. Wtedy klątwa krwi będzie zbalansowana. Dalej będzie 12 użyć i szansa na krwawienie to tylko 65%.

    Po takiej zmianie woj z bronią atrybutową na spokojnie będzie w topce razem z magami pod potęgę szybkości.
    Co to zmieni nic? pvp jescze bardziej umrze

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •