Strona 101 z 107 PierwszyPierwszy ... 519199100101102103 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,501 do 1,515 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1501
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Dodać przy pierwszym uderzeniu Demobilizacja na gracza - 2 tury
    Wciąż za silne, wciąż promuje build pod czysty atak. Przed dublem zazwyczaj przeciwnik się wyleczy. Jak mu walniesz wypadem za 30% hp, to po co ma się leczyć? Żebyś nie walnął go za 80% następnym atakiem? Kto by się spodziewał?

  2. #1502
    hurzysta
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Dodać przy pierwszym uderzeniu Demobilizacja na gracza - 2 tury
    lepiej by było podwójny atak zadający 65% obrażeń (może trafić krytycznie) obrażenia zwiększają się z liczbą max hp trafianego

  3. #1503
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    lepiej by było podwójny atak zadający 65% obrażeń (może trafić krytycznie)
    Sounds good, jestem za. Proponowałem kiedyś włócznię z taką pasywką, że zadaje dwa ciosy po 55%. 10% bonusowych obrażeń, ochrona przed odbiciem ciosów podstawowych, dzięki dwóm atakom mniejsza szansa (praktycznie zerowa bez ślepoty?) na całkowite chybienie (czyli zadanie 0% obrażeń) i na całkowity cios krytyczny.

    obrażenia zwiększają się z liczbą max hp trafianego
    Nie bardzo rozumiem co przez to masz na myśli. Jeśli masz na myśli, że jeśli przeciwnik ma 10k hp, to może mu zadać np. 100% normalnych obrażeń, to kiepski pomysł jak na moje.

  4. #1504
    hurzysta
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Nie bardzo rozumiem co przez to masz na myśli. Jeśli masz na myśli, że jeśli przeciwnik ma 10k hp, to może mu zadać np. 100% normalnych obrażeń, to kiepski pomysł jak na moje.
    Chodzi o to że im Większa różnica hp między używającym a trafiającym taki mamy rozrzut obrażeń czyli np. różnica to 33% hp to zadamy 1/3 z różnicy hp więcej

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Eluwinaaa Zobacz post
    Boży Sygnał Lvl: 50 Koszt MP: 55 Limit użyc: 1 Dla Profesji: Wszystkie Regeneruje całe HP nakładając status Regeneracja na 8 tur wraz ze statusem Regeneracja Many na 5 tur
    regeneracja i regeneracja mp do wywalenia, doładowanie byłoby wtedy do wywalenia

  5. #1505
    Nowa zdolność w MFO3 - Zwiększenie mocy
    Proponuję dodać go gry nową zdolność podobną do Darów Żywiołów.
    Zwiększenie mocy powiększa nasz Atak fizyczny/magiczny kosztem szczęścia (wojownicy ) lub kosztem szybkości ( magowie ), jest zdejmowalna za pomocą zniszczenie ( zdolność gryfa ), a ogółem to specjalna, niezdejmowalna.
    U wojowników szczęście zmniejsza się o 30 % i atak zwiększa o 30 %
    Zaś u magów szybkość zmniejsza się o 30 % i atak magiczny o 30 %
    Dobrze dodać zdolność Zwiększenie Mocy na poziom 30.
    Zdolność ma 1-5 gwiazdek
    Zdolność nakładana jest na 8/9/10/11/12 tur w zależności od gwiazdki.
    1-2 Gwiazdka 7000 AP
    2-3 Gwiazdka 14000 AP
    3-4 Gwiazdka 25555 AP
    4-5 Gwiazdka 58655 AP
    Przydała by się do tego też broń.
    Proponuję stworzenie Różdżka Potężnej Mocy/ Miecz Potężnej Mocy Unikat bronie na 40 lvl
    Obrażenia ( różdżka ): 150 Atak Magiczny: 25 Szczęście: 5 MP: 60 Lód + 10% Ogień + 15% Nakłada auto-status Zwiększenie Mocy na 5 tur. Ataki magiczne mogą zadać 10% większe obrażenia gdy HP rzucającego spadnie poniżej 30%. Gdy MAXMP rzucającego wynosi mniej niż 12% przyswaja 50-70% MP do rzucającego.
    Miecz Potężnej Mocy
    Obrażenia: 305 Szczęście: 30 Miecz + 14 %
    Miecz działa tak samo jak różdżka.

  6. #1506
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    249
    Cytat Napisał Waleczna gwiazda Zobacz post
    Nowa zdolność w MFO3 - Zwiększenie mocy
    Proponuję dodać go gry nową zdolność podobną do Darów Żywiołów.
    Zwiększenie mocy powiększa nasz Atak fizyczny/magiczny kosztem szczęścia (wojownicy ) lub kosztem szybkości ( magowie ), jest zdejmowalna za pomocą zniszczenie ( zdolność gryfa ), a ogółem to specjalna, niezdejmowalna.
    U wojowników szczęście zmniejsza się o 30 % i atak zwiększa o 30 %
    Zaś u magów szybkość zmniejsza się o 30 % i atak magiczny o 30 %
    Dobrze dodać zdolność Zwiększenie Mocy na poziom 30.
    Zdolność ma 1-5 gwiazdek
    Zdolność nakładana jest na 8/9/10/11/12 tur w zależności od gwiazdki.
    1-2 Gwiazdka 7000 AP
    2-3 Gwiazdka 14000 AP
    3-4 Gwiazdka 25555 AP
    4-5 Gwiazdka 58655 AP
    Przydała by się do tego też broń.
    Proponuję stworzenie Różdżka Potężnej Mocy/ Miecz Potężnej Mocy Unikat bronie na 40 lvl
    Obrażenia ( różdżka ): 150 Atak Magiczny: 25 Szczęście: 5 MP: 60 Lód + 10% Ogień + 15% Nakłada auto-status Zwiększenie Mocy na 5 tur. Ataki magiczne mogą zadać 10% większe obrażenia gdy HP rzucającego spadnie poniżej 30%. Gdy MAXMP rzucającego wynosi mniej niż 12% przyswaja 50-70% MP do rzucającego.
    Miecz Potężnej Mocy
    Obrażenia: 305 Szczęście: 30 Miecz + 14 %
    Miecz działa tak samo jak różdżka.
    Ta zdolność nic by nie dała ponieważ, mniej speeda=mniej tur mniej szczęścia=mniej trafionych ataków
    say gex

  7. #1507
    Właśnie o to chodzi

  8. #1508
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    375
    Cytat Napisał Waleczna gwiazda Zobacz post
    Nowa zdolność w MFO3 - Zwiększenie mocy
    Proponuję dodać go gry nową zdolność podobną do Darów Żywiołów.
    Zwiększenie mocy powiększa nasz Atak fizyczny/magiczny kosztem szczęścia (wojownicy ) lub kosztem szybkości ( magowie ), jest zdejmowalna za pomocą zniszczenie ( zdolność gryfa ), a ogółem to specjalna, niezdejmowalna.
    U wojowników szczęście zmniejsza się o 30 % i atak zwiększa o 30 %
    Zaś u magów szybkość zmniejsza się o 30 % i atak magiczny o 30 %
    Dobrze dodać zdolność Zwiększenie Mocy na poziom 30.
    Zdolność ma 1-5 gwiazdek
    Zdolność nakładana jest na 8/9/10/11/12 tur w zależności od gwiazdki.
    1-2 Gwiazdka 7000 AP
    2-3 Gwiazdka 14000 AP
    3-4 Gwiazdka 25555 AP
    4-5 Gwiazdka 58655 AP
    Przydała by się do tego też broń.
    Proponuję stworzenie Różdżka Potężnej Mocy/ Miecz Potężnej Mocy Unikat bronie na 40 lvl
    Obrażenia ( różdżka ): 150 Atak Magiczny: 25 Szczęście: 5 MP: 60 Lód + 10% Ogień + 15% Nakłada auto-status Zwiększenie Mocy na 5 tur. Ataki magiczne mogą zadać 10% większe obrażenia gdy HP rzucającego spadnie poniżej 30%. Gdy MAXMP rzucającego wynosi mniej niż 12% przyswaja 50-70% MP do rzucającego.
    Miecz Potężnej Mocy
    Obrażenia: 305 Szczęście: 30 Miecz + 14 %
    Miecz działa tak samo jak różdżka.
    Nie, balans w grze byłby zakłócony przez nadmiar Hiterów

  9. #1509
    Użytkownik
    Dołączył
    04-10-2020
    Postów
    46
    Cytat Napisał Waleczna gwiazda Zobacz post
    Nowa zdolność w MFO3 - Zwiększenie mocy
    Proponuję dodać go gry nową zdolność podobną do Darów Żywiołów.
    Zwiększenie mocy powiększa nasz Atak fizyczny/magiczny kosztem szczęścia (wojownicy ) lub kosztem szybkości ( magowie ), jest zdejmowalna za pomocą zniszczenie ( zdolność gryfa ), a ogółem to specjalna, niezdejmowalna.
    U wojowników szczęście zmniejsza się o 30 % i atak zwiększa o 30 %
    Zaś u magów szybkość zmniejsza się o 30 % i atak magiczny o 30 %
    Dobrze dodać zdolność Zwiększenie Mocy na poziom 30.
    Zdolność ma 1-5 gwiazdek
    Zdolność nakładana jest na 8/9/10/11/12 tur w zależności od gwiazdki.
    1-2 Gwiazdka 7000 AP
    2-3 Gwiazdka 14000 AP
    3-4 Gwiazdka 25555 AP
    4-5 Gwiazdka 58655 AP
    Przydała by się do tego też broń.
    Proponuję stworzenie Różdżka Potężnej Mocy/ Miecz Potężnej Mocy Unikat bronie na 40 lvl
    Obrażenia ( różdżka ): 150 Atak Magiczny: 25 Szczęście: 5 MP: 60 Lód + 10% Ogień + 15% Nakłada auto-status Zwiększenie Mocy na 5 tur. Ataki magiczne mogą zadać 10% większe obrażenia gdy HP rzucającego spadnie poniżej 30%. Gdy MAXMP rzucającego wynosi mniej niż 12% przyswaja 50-70% MP do rzucającego.
    Miecz Potężnej Mocy
    Obrażenia: 305 Szczęście: 30 Miecz + 14 %
    Miecz działa tak samo jak różdżka.

    Jak już to atak fizyczny/magiczny był by dodawany z tych 30% tej statystyki która jest zabierana tak jak jest to w włóczni turniejowej.

  10. #1510
    Użytkownik
    Dołączył
    03-08-2019
    Postów
    1

    Ważne Nowa zdolnoŚĆ

    Propozycja nowej zdolności:
    -Nazwa: Ciernie
    -Lvl: 65
    -Limit użyć: 2
    Koszt: z jedną gwiazdką: 16 mp, z dwoma gwiazdkami 20 mp z trzema gwiazdkami 24 mp.
    __________________________________________________ _____________________________

    Jeżeli gracz z tym statusem zostanie zaatakowany (fizycznie jak i magicznie) przeciwnik (jeżeli ma się jedną gwiazdkę) traci 19 % posiadanego HP,
    2 gwiazdki 25 %, HP i 3 gwiazdki 31 % posiadanego HP.
    __________________________________________________ _____________________________

  11. #1511
    Użytkownik Avatar Lechicjan
    Dołączył
    05-11-2020
    Postów
    42
    Głęboki Sen.
    Nadaje na używającego statusy regeneracja uśpienie i nietykalność na 5 tur.

    Albo


    Nadaje na używającego status obrona magiczna i fizyczna +50% regeneracja i uśpienie. Zdjęcie statusu obrona magiczna i fizyczna +50% skutkuje zdjęciem statusu uśpienie z przeciwnika i nadanie mu skupienia i mobilizacji na 2 tury.

  12. #1512
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    o czy chodzi ci o zdolność zwiekszenia tur statusow o ileś tam?

    edit: a ten post zostal usuniety co chcialem odpowiedzieć, ale ten kto to wpisał dal mi taki mysl

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Lechicjan Zobacz post
    Głęboki Sen.
    Nadaje na używającego statusy regeneracja uśpienie i nietykalność na 5 tur.

    Albo


    Nadaje na używającego status obrona magiczna i fizyczna +50% regeneracja i uśpienie. Zdjęcie statusu obrona magiczna i fizyczna +50% skutkuje zdjęciem statusu uśpienie z przeciwnika i nadanie mu skupienia i mobilizacji na 2 tury.
    Ten ostatni opis jest wręcz nie to wykonania. Wedlug mnie za duzo poswiecenia pracy nawet nie wiem czy sie da, a oprocz tego jest calkiem ciekawy gdyby nie fakt ze to dzialalaby jak bryza tylko z dodatkowa funkcja, oczywiscie jesli oslony i regenka mialaby ponad 2 tur. No wiem uspienie też jest, ale mozna by bylo ja normalnie go zdjac czy uderzajac fizycznie jesli walczyłoby się przeciwko wojowi przez co to praktycznie bylo by to samo co ulepszona bryza ze wzgledu na bezuzytecznosc uspienia, a po normie mobilka/skupienie, a mag mialby znacznie duza przewage, że móglby go normalnie dobic przez uspienie bardziej jako hiter. Ja bym wolał 1 opis, bo nietykalność co by w sumie zastąpiłoby osłony, która miała by wiekszy sens.

    PS: Jakby się od razu normowało ten ,,Głeboki Sen'' statusy to przez uspienie mobilka i skupienie miałyby tylko 1 albo 0 tur, bo uspienie nie znormujesz.
    Ostatnio edytowane przez Pustka ; 20-03-2021 o 11:03

  13. #1513
    Użytkownik Avatar SmerfikPL
    Dołączył
    25-07-2018
    Postów
    35
    1 to Żółwi cios - by zadawał 70%-75%-85% obrażeń i posiadał 55%-60%-75% na nałożenie statusu spowolnienie na przeciwnika koszt MP-43-47-51 zdolność by posiadała 3 gwiazdki z tego powodu iż mag ma dużo zdolności na nałożenie statusu spowolnienie a wojownik ma tylko karakol jeśli się nie mylę.
    2 to Olśnienie zdolność dla obu profesji koszt MP-70-75 Umiejętność ta by nadawał na używającego status skupienie/mobilizacja oraz szczęście na 3 - 4 tury a w przypadku kiedy przeciwnik ma status mobilizacja/skupienie na 3 bądź więcej tur obronę magiczną/obronę na 1-2 tury uważam iż ta zdolność potrzebowałaby dużo AP na nabicie jej na 1 i 2 gwiazdkę robiąc tą zdolność myślałem o KG(Królu Góry ) jako zdolność specjalna a myślę iż nadałaby się również do PvP normalnego.

  14. #1514
    Użytkownik Avatar Lechicjan
    Dołączył
    05-11-2020
    Postów
    42

    Zdolności nakładające status dla wojownika

    Witam,
    Chciałbym prosić o dodanie JAKIEJKOLWIEK zdolności nakładającej jakiś status tylko dla wojownika między poziomami 40-50
    Dlaczego? Otóż mag ma na tych poziomach : trujący pocisk, porażenie, klątwe umarlaka, spowolnienie, zamrożenie, oślepiający pocisk, pechową chmurę.
    Wojownik ma jedynie trujący atak mgłę i mega zatrucie (Choć te dwie ostatnie i tak są dla wszystkich profesji).
    Więc bardzo grzecznie proszę o zdolność nakładającą JAKIKOLWIEK status dla wojownika.

  15. #1515
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,391
    Ślepa furia, refleks, pomyślność, wypad, przeczekanie, precyzja, bryza- wszystkie te zdolności nadają statusy, sobie, albo przeciwnikowi. Ogólnie to zdolności z szansą na trafienie są lepsze dla wojownika niż dla maga ze względu na szczęście (wojownik potrzebuje go więcej żeby nie chybiać, zwykle ma go więcej w statystykach i eq), mag ma więcej tych zdolek, ale trafi 1/3 użycia.
    Ostatnio edytowane przez Apollyon ; 13-04-2021 o 15:39
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •