Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1069. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.29%
  • Woj

    478 44.71%
Strona 37 z 41 PierwszyPierwszy ... 273536373839 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 555 z 613

Temat: Mag vs Woj

  1. #541
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Załącznik 13958
    Załącznik 13959

    Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości czy opłaca się grać magiem.
    Fabularnie sie opłaca, to tylko 15-20 graczy którzy walczą PvP
    Można mieć postacie o różnych profesjach, w czym problem.
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  2. #542
    W tym problem, że nie ma mitycznej równowagi.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  3. #543
    Użytkownik Avatar Infinitum
    Dołączył
    03-03-2019
    Postów
    146
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Fabularnie sie opłaca, to tylko 15-20 graczy którzy walczą PvP
    Można mieć postacie o różnych profesjach, w czym problem.
    tak powinno być zawsze

  4. #544
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Fabularnie sie opłaca, to tylko 15-20 graczy którzy walczą PvP
    Można mieć postacie o różnych profesjach, w czym problem.
    Ja jestem jednym z tych graczy walczących pvp. Chcę powiedzieć, ze woj pod rękawice to Rak MFO, trzeba go wyciąć. Jak jeszcze mają jakieś atrybuty nabite to jest szansa na wygraną (jak ma miecz a ja włócznię, to nie będzie walczył rękawicami). Ale woj bez atrów, ze statami pod rękawice jest nie do pokonania (chyba, ze przez woja pod rękawice).

  5. #545
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Załącznik 13958
    Załącznik 13959

    Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości czy opłaca się grać magiem.
    MAG w TOP10 to jakieś nieporozumienie

  6. #546
    Użytkownik
    Dołączył
    18-12-2020
    Postów
    4
    mag lepszy bo woje mają bronie które mogą dawać różne staty a mag może nimi pewnie uderzać zdolką której woj nie może mieć a broń niezawsze będze na lvl który mają

  7. #547
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    Nwm czy ktoś to wspominał, ale mag bardziej musi się męczyć jeśli chodzi o osłony magiczna taka jasność. Nie zawsze wypada z wywerna i dodatkowo trzeba mieć z 65 lvl żeby solowac żółwia dopiero.

  8. #548
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,391
    Cytat Napisał Stardust Zobacz post
    Nwm czy ktoś to wspominał, ale mag bardziej musi się męczyć jeśli chodzi o osłony magiczna taka jasność. Nie zawsze wypada z wywerna i dodatkowo trzeba mieć z 65 lvl żeby solowac żółwia dopiero.
    Nie wiem czy można argumentować która profesja jest lepsza wypadaniem osłon z wywerny xD
    + to chyba "przewaga" magów jeżeli rzadziej wypadają osłonki magiczne, nie na odwrót
    Ostatnio edytowane przez Apollyon ; 10-10-2021 o 11:28
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

  9. #549
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    Cytat Napisał Destroyer Zobacz post
    Nie wiem czy można argumentować która profesja jest lepsza wypadaniem osłon z wywerny xD
    + to chyba "przewaga" magów jeżeli rzadziej wypadają osłonki magiczne, nie na odwrót
    Źle to z argumentowałem trochę mi się pomieszało powtarzając w głowie, że magiczne i maga się czepiałem. Nawet drobnostki mogą być odczuwane chciałem tylko dopełnić jasność i fakt zdobycia tych przedmiotów, które na początku zawsze się ma problem, bo dlugo zajmuje takie zapasy robić, zeby miec jak wszyscy starsi po 200+, taka duza ilość to dopiero znaczenie, trochę w tej grze, a ta mała różnica szybko się ukaże w oczy po iluś tam czasu, że okarze się iż gracz ma z 300 osłon i 215 magicznej. To samo z kamykami i runami, które mają swoje odchylenia. Przyznaje fakt, że wtedy to bez znaczenia jednak to na pewno jest po prostu odczuwalne.

  10. #550
    Cytat Napisał Stardust Zobacz post
    Źle to z argumentowałem trochę mi się pomieszało powtarzając w głowie, że magiczne i maga się czepiałem. Nawet drobnostki mogą być odczuwane chciałem tylko dopełnić jasność i fakt zdobycia tych przedmiotów, które na początku zawsze się ma problem, bo dlugo zajmuje takie zapasy robić, zeby miec jak wszyscy starsi po 200+, taka duza ilość to dopiero znaczenie, trochę w tej grze, a ta mała różnica szybko się ukaże w oczy po iluś tam czasu, że okarze się iż gracz ma z 300 osłon i 215 magicznej. To samo z kamykami i runami, które mają swoje odchylenia. Przyznaje fakt, że wtedy to bez znaczenia jednak to na pewno jest po prostu odczuwalne.
    https://szkolazaoczna.edupage.org/text8/

  11. #551
    Użytkownik
    Dołączył
    04-11-2021
    Postów
    114
    Czy można by w końcu zrobić coś po tylu latach z balansem rózga maga vs broń wojownika? Przecież to absurdalne, że z tytułu lepszej broni mag na każdym lvl otrzymuje ok. 5% ogólnych statystyk totalnie za friko ;]
    Czy ktoś z testerów potrafi w ogóle liczyć?

  12. #552
    Użytkownik
    Dołączył
    04-11-2021
    Postów
    114
    To kiedy nerfimy magów?
    Żygać mi się chce od 100% przegranych z dobrymi magami i 100% wygranych z wojami xd
    Nie wiem jak wy tam macie na 80, ale na niższych to jest patola z tymi darmowymi statystykami maga i konsekwentnie nerfionym wpływem szczęścia. Równie dobrze moglibyście zrobić oddzielną arenę dla maga i woja.

  13. #553
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,391
    Cytat Napisał Lauriel Zobacz post
    To kiedy nerfimy magów?
    Żygać mi się chce od 100% przegranych z dobrymi magami i 100% wygranych z wojami xd
    Nie wiem jak wy tam macie na 80, ale na niższych to jest patola z tymi darmowymi statystykami maga i konsekwentnie nerfionym wpływem szczęścia. Równie dobrze moglibyście zrobić oddzielną arenę dla maga i woja.
    Nazwa:  2021-12-14_20h44_08.png
Wyświetleń: 1689
Rozmiar:  42.1 KBNazwa:  unknown.png
Wyświetleń: 1680
Rozmiar:  60.0 KB

    Na moje wojownicy nawet dobrze sobie radzą mimo przewagi magów, w top 5 na 40 i 50 poziomie jedynymi magami są postacie Burmestera.
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

  14. #554
    Użytkownik
    Dołączył
    04-11-2021
    Postów
    114
    To sugeruję ci z nim powalczyć wojem i zobaczyć jak wygląda mag na niższych lvl. Ja osobiście na mojej postaci mam póki co 0% porażek z wojami i 8 czy 9 z magami, czyli już ponad 50%. Serio... 0 porażek do coinflipa, a obrony mam prawie zawsze po równo, więc nie ma mowy o jakiejś specjalizacji. Topka z przedziału 40-50 jest zresztą totalnie niemiarodajna bo prawie nikt nie nastawia się na czyste pvp (Burg i Guzik wyjątki) jako, że całkowicie nie ma z kim walczyć. Wszyscy tracą ranking z powodu nieaktywności.

    Burmestera tak między nami to wojem się nie da zabić (biłam na niego w średnim +6,5 na slot z delikatną przewagą atry i żadnych szans nie miałam), ale to jednostkowe, a nie reguła. Można wygrać z magiem, ale jest to bez porównania trudniejsze niż wygrana z wojem, bo mag ma potężną ilość dodatkowych statystyk z rózgi. Im wyższy lvl tym się to wypłaszcza, bo przyrost many nie jest wprost proporcjonalny względem kosztów zaklęć, ale na lvl 20-40 zysk statystyk jest bardzo mocno odczuwalny. Jak spojrzysz na wojowników z wymienionych przez Ciebie poziomów i zerkniesz na ich walki to żaden nie ma wygranych walk z wyekwipowanymi walkami poza lvl 30. Jeśli wygrywają to dlatego, że mają przewagę ekwipunku lub walczą z magami na bardzo specyficznych lvl, gdzie wojownik otrzymuje tymczasową przewagę eq, która częściowo równoważy straty bazowe statystyk (np. lvl 30, 36 i 38), ale na innych omija się magów szerokim łukiem.

    Poza tym ponieważ mag jest tak silny na niskich to nie potrzeba im stosować umiejętnego doboru eq i magowie są absurdalnie leniwi, natomiast woj cały czas kombinuje co też w niewielkim stopniu równoważy dysproporcję. Podam jako przykład weterana na 30 lvl, gdzie NIKT (sic!) z magów nie stosował lodu z oszronioną ani nie nałożył płomiennej zamiast Gryfiej lub Kobrzej, ani (aczkolwiek tu nie mam naturalnie pewności) też nałożenia gryfiej peleryny zamiast ogrzego. Nic, totalnie nic. Jak bozia stworzyła tak magus podchodzi do każdego woja w tym samym zestawie eq - niczym robot. Wojowie mieszają, mag nie ma takiej potrzeby.

  15. #555
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    To sugeruję ci z nim powalczyć wojem i zobaczyć jak wygląda mag na niższych lvl. Ja osobiście na mojej postaci mam póki co 0% porażek z wojami
    https://mfo3.pl/r/b6e7aee08

    Podam jako przykład weterana na 30 lvl, gdzie NIKT (sic!) z magów nie stosował lodu z oszronioną ani nie nałożył płomiennej zamiast Gryfiej lub Kobrzej, ani (aczkolwiek tu nie mam naturalnie pewności) też nałożenia gryfiej peleryny zamiast ogrzego. Nic, totalnie nic. Jak bozia stworzyła tak magus podchodzi do każdego woja w tym samym zestawie eq - niczym robot. Wojowie mieszają, mag nie ma takiej potrzeby.
    Chyba wszystko co wymieniłeś nie jest efektywne.
    1. Pojechanie lodem vs rękawice magii ognia trochę mija się z celem, bo woj może mieć 25% ognia i lodu bez straty na niczym. (matematycznie jest na plus, ale jest to dość niebezpieczna walka).
    2. Nałożenie gryfiej zamiast ogrzej -> zbyt duże ryzyko, że woj zmieni sobie na broń zwykłą i mamy instant lose.

    W tym wypadku najskuteczniejsze są uniki.

    Wydaje mi się, że jedynie 40lv jest mocno skierowany w stronę maga, przez absurdalnie silną wampirzą różdżkę.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •