Strona 13 z 21 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 195 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #181
    Moderator Avatar EneDueRabe
    Dołączył
    27-12-2016
    Postów
    1,096
    Cytat Napisał Altair Zobacz post
    Śmieszny jesteś, daleko nie trzeba szukać, donnely uzywa krysztalowego helmu i peleryny arktosa ( jest w goldzie), Shreku uzywa kryształowego hełmu, szukać dalej ? Bo to są dwie pierwsze osoby ktore sprawdziłem.
    To nie jest on tylko ONA , i trochę więcej szacunku.

  2. #182
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    w momencie kiedy każdy zakłada eq eskimosa (mówię o pvp)



    - to teraz wszyscy beda zakladac krysztalowy helm i peleryne i co w tej sytuacji? znowu jakieś zmiany?


    Tak częste zmiany bardzo zniechęcają graczy.
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  3. #183
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał Altair Zobacz post
    Śmieszna jesteś, daleko nie trzeba szukać, donnely uzywa krysztalowego helmu i peleryny arktosa ( jest w goldzie), Shreku uzywa kryształowego hełmu, szukać dalej ? Bo to są dwie pierwsze osoby ktore sprawdziłem.
    Shreku i Donnely grali pod kurtkę eskimosa i jestem tego pewien na 100%.

    Faktem jest, że osłabienie wpłyneło trochę na walki z silnymi bossami itp. Ale to też troche dziwne, żę najlepszym itemem był nieunikat kilka poziomów niżej aniżeli unikat z Max przedziału.

    Może faktycznie lepszą opcją byłoby obcięcie kurtce jeszcze jednego slota, a czepkowi więcej hp na - przy takich samych obronach.

  4. #184
    Moderator Avatar EneDueRabe
    Dołączył
    27-12-2016
    Postów
    1,096
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    w momencie kiedy każdy zakłada eq eskimosa (mówię o pvp)



    - to teraz wszyscy beda zakladac krysztalowy helm i peleryne i co w tej sytuacji? znowu jakieś zmiany?


    Tak częste zmiany bardzo zniechęcają graczy.
    Nie mam zamiaru tutaj nic więcej komentować, eq ESKIMOSA przed zmianami było można powiedzieć częściej używane od Unikatów a nawet porównywalne do Unikatów a tak nie powinno być. Ja do teraz używam KURTKI ESKIMOSA bo i tak daję więcej Obrony Magicznej od Peleryny Arktosa + 2 gemy, które można włożyć w Kurtkę/Czapkę => ESKIMOSA. Niech ci co mają po 60 deffów czy tam mniej w bazie się cieszą że nie dostaną więcej z kamyka/runy.

  5. #185
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Shreku i Donnely grali pod kurtkę eskimosa i jestem tego pewien na 100%.

    Faktem jest, że osłabienie wpłyneło trochę na walki z silnymi bossami itp. Ale to też troche dziwne, żę najlepszym itemem był nieunikat kilka poziomów niżej aniżeli unikat z Max przedziału.

    Może faktycznie lepszą opcją byłoby obcięcie kurtce jeszcze jednego slota, a czepkowi więcej hp na - przy takich samych obronach.
    Shreku moze i tak, to byl zly przyklad ale Donnely nie. Walki przed nerfem tj 16-18.01 Donnely i Xandir uzywaja peleryny Arktosa i Kryształowego Hełmu, a podobno wszyscy uzywają eskimosa...

    - - - - - - - - - -

    Takze te twoje 100% to jest tylko 50%
    Ostatnio edytowane przez Altair ; 21-01-2021 o 18:15

  6. #186
    Użytkownik Avatar Hubiotka
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    221
    Cytat Napisał Ino Zobacz post
    Sądzisz, że dosłownie kilka osób na testowym jest w stanie określić idealny balans eq? Nigdy w życiu nie będziemy zdolni przeprowadzić tylu walk i sprawdzić tylu kombinacji eq jak dzieje się to na s1. Czasami gracze i ich pomysły są dobrym wyznacznikiem zmian.
    Potwierdzę tylko to co napisała Irena czy większość z was naprawdę uważa że kilka osób na testowym będzie wstanie zawalczyć tysiące walk z każdą możliwą kombinacją statystyk? Dodając do tego że każdy ma swoje życie i nie przesiaduje na Mfo/testowym 24/7 i napierdziela walki (dodając jeszcze że są tworzone bossy/potwory itd itp które tez wymagają przetestowania i dużej ilości walk).
    Jest to po prostu niemożliwe dla osoby prowadzącej normalny tryb życia żeby wykonać odpowiednią liczbę walk (tysiące walk) by móc określić dobry balans dla uzbrojenia.
    Yo więc trochę zrozumienia i szacunku dla ludzi którzy poświęcają swój czas na robienie tego bo aktualnie to zachowujecie się jak zwierzęta bo wam znerfili eq które uwaga było OPPPPP
    Logicznym było że jest to nienormalne aby nie unikat był mocniejszy niż unikat więc to było łatwe do przewidzenia że takie zmiany prędzej czy później wejdą i były nieuniknione.
    ~ Pozdrawia (była)leniwa Redakcja
    Xani wypuść mnie z piwnicy proszę

  7. #187
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Ino Zobacz post
    Gdzie zaszkodziło to w pve? Pokażesz mi jak twoje winratio z arktosem, czy gdzie tam tego używacie drastycznie spadło od czasu tego nerfu?
    Jak macie zamiar dalej dyskutować to idźcie się wzajemnie sobie żalić na pv albo na sb, ten temat nie jest od tego.
    Tak, drastycznie spadło z ~90% do 0, bo ani razu go nie biłem od momentu nerfa. Najlepiej z podejsciem „jak wam sie nie podoba to spadajcie, my sobie zrobimy takie eq jakie nam pasuje a na was lejemy”

    Cytat Napisał Hubiotka Zobacz post
    Potwierdzę tylko to co napisała Irena czy większość z was naprawdę uważa że kilka osób na testowym będzie wstanie zawalczyć tysiące walk z każdą możliwą kombinacją statystyk? Dodając do tego że każdy ma swoje życie i nie przesiaduje na Mfo/testowym 24/7 i napierdziela walki (dodając jeszcze że są tworzone bossy/potwory itd itp które tez wymagają przetestowania i dużej ilości walk).
    Jest to po prostu niemożliwe dla osoby prowadzącej normalny tryb życia żeby wykonać odpowiednią liczbę walk (tysiące walk) by móc określić dobry balans dla uzbrojenia.
    Yo więc trochę zrozumienia i szacunku dla ludzi którzy poświęcają swój czas na robienie tego bo aktualnie to zachowujecie się jak zwierzęta bo wam znerfili eq które uwaga było OPPPPP
    Logicznym było że jest to nienormalne aby nie unikat był mocniejszy niż unikat więc to było łatwe do przewidzenia że takie zmiany prędzej czy później wejdą i były nieuniknione.
    Nie trzeba wszystkiego nerfić, zwłaszcza że te itemki są w domyśle do PvE. Jak wam zalezy na balansie to wystarczylo zbuffowac ich odpowiedniki na 80 poziom.

    A gdzie zrozumienie i szacunek do graczy którzy poświęcają swój czas na zdobycie ekwipunku ?

    A skoro tak bronicie tej zmiany w itemach eskimosa to gdzie nerfy dla Tristama i Arktosa ?
    Ostatnio edytowane przez Altair ; 21-01-2021 o 19:19

  8. #188
    Małe pytanie.
    Gdzie zaczyna się granica, pomiędzy itemem OP, a odpowiednio zbalansowanym?
    Itemy ubierane przez większość, są za silne, bo są ubierane przez większość?
    Innej prawidłowości nie widzę

    Gwarantuję, że zmiana pasywki wilczych rękawic, będzie w stanie na spokojnie rozwiązać większośc problemów . (Później będzie trzeba zająć się defensywnym natarciem)
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  9. #189
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Ino Zobacz post
    Wyjaśnij mi gdzie istnieje kreatywność, w momencie kiedy każdy zakłada eq eskimosa (mówię o pvp). Ktoś to mądrze wymyślił, a potem wszyscy skopiowali. Kreatywność istnieje w momencie, kiedy build pod eq eskimosa nie jest jedynym i pojawiają się inne, zdolne z nim konkurować. A jeżeli jest jedynym - znaczy że jest za mocny i warto to zmienić, żeby chociaż część postanowiła poszukać innego rozwiązania.
    Skoro taki piękny wniosek wysnułaś, to dlaczego nie zajęliście się problemem wilczych rękawic skoro jest to jedyny wybór w PvP ? Dlaczego buty Arktosa wciąż mają więcej statystyk niż powinny ? Jak widać problemu szukacie w złym miejscu bo:

    Mówicie, że czapka eskimosa oferuje zbyt dużo statystyk, więcej niż unikat, a to nieprawda, bo czapka eskimosa w starej wersji daje 75 pkt+2 odporności, a Kryształowy Hełm daje 92 + odporność +2x atrybut +status. Na tym przykładzie widać, że czapka eskimosa odstaje w tyle (w PvP uzywajac czapki eskimosa dostajemy wieksze obrazenia z runy niz w przypadku Kryształowego Hełmu)

    Moją propozycją jest nerf wilczych rękawic, tak żeby ludzie w końcu zaczęli używać innej broni(najlepiej kilku różnych), wtedy Kryształowy Hełm, Polarna Kurtka (itemy które mają w sobie atrybuty fizyczne) dostaną nowe życie. Nic dziwnego, że ponad połowa ludzi używa czapki eskimosa, jak w pvp używane są tylko rękawice.

    Jednocześnie Denol upiera się, że Czapka i Kurtka eskimosa powinny mieć takie same statystyki, w takim razie proponuję wraz z nerfem wilczych rękawic o powrót czapki eskimosa do -300hp 45/45 jednocześnie zmieniając kurtkę eskimosa również do 45/45 - 300hp (jeśli z kurtką to nic nie pomoże wtedy można jej obciąć jeden slot gemu)

  10. #190
    Użytkownik
    Dołączył
    28-04-2016
    Postów
    273
    Ludzie o czym Wy dyskutujecie i się przepychacie, balans uzbrojenia jest poprawiany w miarę zmian do walk PvP i głównie pod PvP. Jeśli chodzi o PvE to zmiany nie mają aż tak ogromnego znaczenia, bo to drobne zmiany w statystykach - 3 punkty to praktycznie nic, zarówno w PvP jak i PvE. Poza tym jak wspomniała Ino - nie da się zbalansować uzbrojenia na podstawie testów przeprowadzanych przez kilka osób, bo zawsze znajdzie się ktoś kto znajdzie "słaby punkt" w uzbrojeniu, co prawda nie wszystkie ruchy koniecznie są fajne, ponieważ amulet krasnala został aż za mocno znerfiony, zaraz po nim wszyscy rzucili się na pierścień many, gdzie pewne było że stanie się to samo. Kwestia dodatkowych punktów w uzbrojeniu jak w butach Arka, czy pasie uników to na co Wy narzekacie, przecież to dodatkowe statystyki, darmowe, więc w czym problem?

    Poruszył ktoś temat rękawic i klątwy krwi, ale przecież:
    Info: Każda użyta zdolność zwiększa obrażenia z ataków podstawowych o 1%, maksymalny bonus wynosi 20%. Każda zdolność może zapewnić maksymalnie 8% bonusowych obrażeń.

    Oma odpowiedź na Twoje "oddajcie paladynów" brzmi NIE i to zapewne się nie zmieni, bo ta pseudo profesja nie wpływa na PvP, walczący dalej walczą, nikomu przez myśl nie przechodzi nawet przywrócenie zdjęcia blokady, sam jesteś sobie winien że to zablokowali.

  11. #191
    Pirrat
    Konto usunięte
    Rozumiem, że zbalansowanie pasywów broni może przysparzać problemy, bo tutaj faktycznie potrzeba walk z różnymi kombinacjami przeciwników, ale liczba punktów w uzbrojeniu i stworzenie statystyk do jego używania to zwykła matematyka ... Czy przy projektowaniu uzbrojenia tak ciężko ocenić, że ubierać pierścień many lub krasnoludzki amulet przy bonusie w granicach maksymalnego ~90, mamy alternatywę dla arktosa/kryształa? Czy nie lepiej poświecić trochę czasu na weryfikację czy obliczenia zamiast 3-4 razy modyfikować jeden rodzaj uzbrojenia? Już pomijam fakt, że pod uwagę brane są najbardziej inwazyjne w statystyki graczy zmiany - zmienianie punktów zamiast osłabianie poprzez atrybuty, statusy, czy też buffowanie innego uzbrojenia.
    90MP = 45 pkt
    45/2 = 22 do każdej obrony
    22*1.45 = 32 z gemami (arktos przy +3 daje 12-15 punktów)
    Same punkty dają alternatywę z matematycznego punktu ... jak do tego potrzeba wizji na to co gracze robią, to jak nie mam już siły, że coś może być zrównoważone.
    Poruszył ktoś temat rękawic i klątwy krwi, ale przecież:
    Info: Każda użyta zdolność zwiększa obrażenia z ataków podstawowych o 1%, maksymalny bonus wynosi 20%. Każda zdolność może zapewnić maksymalnie 8% bonusowych obrażeń.
    Polecam obejrzeć choćby kilka walk wojowników i przeliczyć ile innych zdolności jest użytych przed 8 uderzeniami klątwą krwi, a potem twierdzić, że te 8% z jednej zdolki to jakieś ograniczenie.

    - - - - - - - - - -

    Tak w ramach treningu polecam przeliczyć ile tur z pasywem i w jakiej wielkości mają poniższe bronie
    Ps: Zapomniałbym, bo ktoś przeoczy taki problem - 8% przy kombinacji skupienie/bariera magiczna to nie 8% obrażeń.



    Ostatnio edytowane przez Pirrat ; 23-01-2021 o 11:22

  12. #192
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    TOP 10 PvP auto:
    Nazwa:  gOhO2mL.png
Wyświetleń: 5053
Rozmiar:  18.5 KB

    TOP 10 PvP manu:
    Nazwa:  dyNC3nB.png
Wyświetleń: 4935
Rozmiar:  22.9 KB

    Winowajca:
    +

    Proponuję usunięcie wilczych rękawic z gry. Można dodać nowe rękawice, nawet z tą samą nazwą, ale inny efekt. Jak ktoś ma staty pod rękawice to dalej będzie miał rękawice z takimi samymi statystykami, ale z innym efektem. Dążę do tego, że rękawice same w sobie są silne. Dają manę, a koszt zdolek w Nordi jest duży. I nie trzeba dawać sporo pkt w luka, rękawice dają celność. Klątwa krwi też jest silna sama z siebie. Krwawienie to takie lepsze zatrucie. Kosztuje podobną ilość many, częściej trafia, zadaje większe obrażenia (nie da się użyć antidotum) i ma więcej użyć. Problem w tym, że wilcze rękawice współgrają z klątwą krwi, to ta synergia jest problemem. Potrzebny jest efekt w stylu koralowych rękawic. Taki efekt co nie wchodzi jak atakujesz w ramach zdolki. Wtedy albo masz klatwe krwi, albo używasz rękawic. Nie ma połączenia tych 2 silnych zagrań.

    Po osłabieniu taktyki po rękawice inne niezdrowe zagrania też zostaną osłabione. Na przykład defensywne natarcie jest silne, ale wymaga sporo many. W połączeniu z rękawicami staje się trochę za silne. Ale gdyby używanie rękawic wykluczało wojowi klątwe krwi, to nie było by problemu. Nie można dać rękawic bez efektu ale z dodatkowymi pkt (coś jak rękawice pospiechu), bo to zaproszenie do używania klątwy krwi. Rękawice muszą mieć silny efekt, który się wyklucza z klątwą krwi.

    Poza tym uważam, że hybrydy powinny wrócić do pvp.

  13. #193
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Dalej nikt nie widzi źródła problemu w tym, że wojownik jest niejako zmuszany do rękawic, bo podejście zero lucka, a w zamian celność za bardzo jest opłacalne?
    Z resztą jest podejście zero lucka (z tym że z milionem ataku) jest stosowane przez magów od 10 lat, co też jest zrąbane. Jak się zmusza wojów do posiadania takiej many, z jaką magowie sobie latają, to nie ma co się potem dziwić, że rękawice są "mocne".

  14. #194
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Dalej nikt nie widzi źródła problemu w tym, że wojownik jest niejako zmuszany do rękawic, bo podejście zero lucka, a w zamian celność za bardzo jest opłacalne?
    Z resztą jest podejście zero lucka (z tym że z milionem ataku) jest stosowane przez magów od 10 lat, co też jest zrąbane. Jak się zmusza wojów do posiadania takiej many, z jaką magowie sobie latają, to nie ma co się potem dziwić, że rękawice są "mocne".
    Mana to problem reformy, której nikt obecnie nie kontroluje, a to choćby z tego powodu, że obie profesje używają 7-8 identycznym zdolności. Dodatkowo dla maga używanie zdolności szczególnie tych z dużą liczbą użyć jest niekorzystne z uwagi na powiązanie wszystkich pasywów (na 80 poziomie) różdżek z zaklęciami oraz przesadne koszty MP nieadekwatne do korzyści, dlatego każdy leci po minimum. Nawet ograniczenie zasobów w MP nie umożliwia rywalizacji z wojownikiem na dystansie wszystkich mikstur, co najlepiej obrazuje przytaczany ranking, a co niektórzy jeszcze chcą jakiś wzmocnień z tytułu tej różnicy ...

  15. #195
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Mana to problem reformy, której nikt obecnie nie kontroluje, a to choćby z tego powodu, że obie profesje używają 7-8 identycznym zdolności. Dodatkowo dla maga używanie zdolności szczególnie tych z dużą liczbą użyć jest niekorzystne z uwagi na powiązanie wszystkich pasywów (na 80 poziomie) różdżek z zaklęciami oraz przesadne koszty MP nieadekwatne do korzyści, dlatego każdy leci po minimum. Nawet ograniczenie zasobów w MP nie umożliwia rywalizacji z wojownikiem na dystansie wszystkich mikstur, co najlepiej obrazuje przytaczany ranking, a co niektórzy jeszcze chcą jakiś wzmocnień z tytułu tej różnicy ...
    No i to jest problem, olewa się dawanie magom powodu do ładowania w mp, bo "no przecież na zaklęcia i tak mp potrzebują, więc sami o tym pomyślą", podczas gdy woj przestaje nagle ładować w lucka, bo ma rękawice, to wszyscy są zdziwieni. U maga powinno być premiowane duże mp, a u woja duże szczęście.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •