Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 136 do 150 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #136
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Rękawice były nerfione już dwa razy, i nadal są za mocne a Różdzka Arktosa dostała mocnego nerfa co utrudnia użycie pasywki - bardziej bym celował w to samo na Wilczych Rękawicach typu (co druga użyta zdolność wzmacnia nasze obrażenia o a%)
    Nerfy nie zmieniały praktycznie niczego, bo zwykłych ataków i tak nikt nie używał zanim nie spalić wszystkich użyć klątwi krwi, a zanim do tego doszło to inne zdolki też dorzucały swoje do pasywu. Nie ma możliwości, aby do wykorzystania 12 użyć klątwy nie wykorzystać zdolności dających brakujące 12%.

  2. #137
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    zostawić rękawice w spokoju, to nie w nich jest problem tylko w zdolnościach typu klątwa krwi + słabe inne bronie.
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  3. #138
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    To może kolejny nerf klątwy krwi, powiedzmy 9 użyć. Dla maga natomiast buff potęgi szybkości, np. 10% odbieranego mp i zwiększenie obrażeń zależnych od szybkości do 25%.

  4. #139
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Zawsze taką pojedynczą synergię można zablokować. Niech klątwa krwi jako jedyna zdolka nie buduje dmga rękawic.

  5. #140
    Dodać odpowiedniki defensywnego natarcia i klątwy krwi dla maga.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  6. #141
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał aXe Zobacz post
    To może kolejny nerf klątwy krwi, powiedzmy 9 użyć. Dla maga natomiast buff potęgi szybkości, np. 10% odbieranego mp i zwiększenie obrażeń zależnych od szybkości do 25%.
    To nadal mało zmienia bo maksymalny bonus z jednej zdolności pozostaje ten sam - 8%, a jedyną korzyścią ze zmniejszenia ilości użyć będzie utrata 1 krwawienia, ale za to szybsze bicie z bonusem 20%.

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Zawsze taką pojedynczą synergię można zablokować. Niech klątwa krwi jako jedyna zdolka nie buduje dmga rękawic.
    Uzyskanie 20% bonusu, będzie jedynie możliwe przy użyciu zdolności atrybutowych.

  7. #142
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Osłabienie czapki eskimosa zniszczy pvp.
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    To tylko 3 pkt, nie dramatyzuj
    3 pkt? a nie 6? chyba że liczysz łącznie z dodaniem przeciwnego defa

    Czapka Eskimosa - Zmniejszenie obrony o 6 pkt, zwiększenie obrony magicznej o 3 pkt.
    Kurtka Eskimosa - Zmniejszenie obrony magicznej o 6 pkt, zwiększenie obrony o 3 pkt.

    Jestem za dodaniem tych 3 punktów dla czapki i kurtki dla wyrównania
    + Kolejny darmowy reset stat by się przydał
    Ostatnio edytowane przez Squadron ; 19-01-2021 o 17:31
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  8. #143
    Pirrat
    Konto usunięte
    Tak popatrzyłem losowo na walki i dla wojownika używającego pakietu klątwa krwi + defensywne natarcie, maksymalny bonus jest osiągany w graniach 40-50 tury, mag dla przykładu aby uzyskać 20% z różdżki zorzy (dla przypomnienia bonus aktywuje się tylko przy używaniu pocisku magicznego) potrzebuje wykonać 60-70 tur, zależnie od przeciwnika. Aktywacja dodatkowych obrażeń jest diametralnie na korzyść rękawic, a raczej klątwy, która nabija pasyw i zadaje obrażenia równoważne rękawicom. Większość walk to długość 75-85 tur.

  9. #144
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post


    Uzyskanie 20% bonusu, będzie jedynie możliwe przy użyciu zdolności atrybutowych.
    A czy to coś złego? Lepsze to niż przemiana klątwy krwi w randomowa_zdolka_do_napchania_rękawic

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Dodać odpowiedniki defensywnego natarcia i klątwy krwi dla maga.
    I krwawego szału i pocisku pośpiechu i eksplozji i burzy błyskawic dla woja.

  10. #145
    Bergsteiger
    Konto usunięte
    Wilcze Rękawice - co sądzicie o zmianie pasywy o 180 stopni, "Zwiększa obrażenia fizyczne zdolności o X%"? Jakby były zbyt słabe to można rozważyć dodanie Szybkości, którą de iure powinny mieć.

  11. #146
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    A czy to coś złego? Lepsze to niż przemiana klątwy krwi w randomowa_zdolka_do_napchania_rękawic

    - - - - - - - - - -



    I krwawego szału i pocisku pośpiechu i eksplozji i burzy błyskawic dla woja.
    Pocisk pośpiechu = karakol

    Po drugie przestańcie się licytować, po to są dwie klasy żeby się od siebie różniły, nudne byłoby oglądanie / granie tym samym.

  12. #147
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    773
    Pocisk pośpiechu = karakol
    Wcale nie:
    Karakol bije mniej, ale zawsze trafia przyspieszeniem.
    Pocisk pośpiechu bije więcej, ale posiada 65/80% na przyspieszenie.
    Wilcze Rękawice - co sądzicie o zmianie pasywy o 180 stopni, "Zwiększa obrażenia fizyczne zdolności o X%"?
    Jeżeli dobrze pamiętam, to nie da się zrobić czegoś takiego.

  13. #148
    Bergsteiger
    Konto usunięte
    Jeżeli dobrze pamiętam, to nie da się zrobić czegoś takiego.
    Dałoby się zrobić oddzielne 2 statystyki Ataku, obie równe efektywnemu Atakowi ze statystyk. Jeden Atak do wzoru na obrażenia ataków zwykłych, drugi Atak do wzoru na obrażenia zdolności. No i wtedy można stworzyć status np. Atak (zdolnościowy) +10%.

    Inna propozycja - rękawice nadają 2 statusy: 1 zwiększający Atak o X%, 2 zmniejszający DMG tylko z ataków podstawowych o X%, zbalansować mniej więcej tak by DMG z ataków podstawowych był standardowy, a ze zdolności zwiększony o te przykładowe 10%.

    No chyba że to za dużo pracy, ale dziwne że taka podstawowa funkcja jest niemożliwa.

  14. #149
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Weszła aktualizacja eq. Moim zdaniem najgorsza od początku Nordi.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Śmieszne jest to, ze buty arktosa mają więcej pkt niż baza na 80lvl, bez żadnej logicznej przyczyny. Zmieniona została tylko odporność, tak żeby wzmocnić woja.
    ... wzmocnić woja? Odporność została zmieniona na całkowicie mniej użyteczną w pvp dla wojownika. Ślepotę nakładają dwie zdolki: oślepiający pocisk oraz wredna chmura (przypomnijcie mi jeżeli coś pomijam), natomiast spowolnienie cała masa zdolności. Co więcej, spowolnienie jest dla woja o wiele bardziej krzywdzące: magowie i tak dysponują większym speedem, nałożenie tego statusu wiąże się z raczej pewnym dublem.

    Najbardziej ciekawi mnie zdanie Omy, odwołując się do tego postu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post331216
    To jak w końcu? Wydaje mi się, że wcześniej podtrzymywałeś to samo zdanie co ja, a teraz mówisz, że to ślepota jest mocniejszą odpornością vs mag?

  15. #150
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    Odjęcie punktów eskimosom jest dla mnie jakimś nieporozumieniem,
    czyj to był pomysł i dlaczego? nieunikaty zawsze będą szły do śmieci?
    -----------------------------------------------------------------------------
    na targu nagle pełno pierścieni many +3+6 +7
    Ostatnio edytowane przez Squadron ; 19-01-2021 o 19:53
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •