Strona 8 z 21 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #106
    Proponuję odejść od pasywek w stylu "użyj czegoś x razy to będziesz miał to i to", na które przeciwnik nie ma się jak uodpornić .
    Wilcze rękawice są tak banalną bronią, że to aż boli xd.
    Zamiast tego nie lepiej było dodać CIEKAWYCH bonusów do stat, lub przynajmniej pasywu który opiera się na czymś więcej niż biciu zdolką?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  2. #107
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Proponuję usunięcie z gry kryształowej włóczni. Ta broń nie ma żadnego zastosowania. Jej pasywa nic nie daje, a jej staty są standardowe dla włóczni. Zamiast tego lepiej dodać jakąś nową broń, albo zmienić obecny efekt kryształowej. W porównaniu z włócznią turniejową kryształowa nie ma racji bytu.

    Dodatkowo proponuję wprowadzenie nowych rękawic na 80lvl, takich użytecznych w pvp. Gracze są zmuszeni do korzystania z wilczych. Sam to bardzo odczuwam jak mój przeciwnik bije włócznią, wtedy nie mam innego wyboru niż wilcze. Na 65lvl były pośpiechu i koralowe, obydwie były grane. Jak by faktycznie skasować kryształową włócznie to zrobiło by się miejsce na nowe rękawice.

  3. #108
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Proponuję usunięcie z gry kryształowej włóczni. Ta broń nie ma żadnego zastosowania. Jej pasywa nic nie daje, a jej staty są standardowe dla włóczni. Zamiast tego lepiej dodać jakąś nową broń, albo zmienić obecny efekt kryształowej. W porównaniu z włócznią turniejową kryształowa nie ma racji bytu.

    Dodatkowo proponuję wprowadzenie nowych rękawic na 80lvl, takich użytecznych w pvp. Gracze są zmuszeni do korzystania z wilczych. Sam to bardzo odczuwam jak mój przeciwnik bije włócznią, wtedy nie mam innego wyboru niż wilcze. Na 65lvl były pośpiechu i koralowe, obydwie były grane. Jak by faktycznie skasować kryształową włócznie to zrobiło by się miejsce na nowe rękawice.
    Ta włócznia ma zastosowanie jak wiesz, że przeciwnik ma przewagę nad tobą szczęścia, bo w szybkim tempie zdobywasz dodatkowe obrażenia co pod koniec walki oferuje dużą korzyść szczególnie przy walkach auto.

  4. #109
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Ta włócznia ma zastosowanie jak wiesz, że przeciwnik ma przewagę nad tobą szczęścia, bo w szybkim tempie zdobywasz dodatkowe obrażenia co pod koniec walki oferuje dużą korzyść szczególnie przy walkach auto.
    Właśnie to miałem na myśli. Będę często chybiał jak przeciwnik będzie miał przewagę szczęścia. Ale jeśli ubiorę eq, które daje szczęście to nie będę tak często chybiał. Włócznia turniejowa daje szczęście.
    Ostatnio edytowane przez Oma Ghostrick ; 13-01-2021 o 19:54 Powód: literówka

  5. #110
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Proponuję usunięcie z gry kryształowej włóczni. Ta broń nie ma żadnego zastosowania. Jej pasywa nic nie daje, a jej staty są standardowe dla włóczni. Zamiast tego lepiej dodać jakąś nową broń, albo zmienić obecny efekt kryształowej. W porównaniu z włócznią turniejową kryształowa nie ma racji bytu.

    Dodatkowo proponuję wprowadzenie nowych rękawic na 80lvl, takich użytecznych w pvp. Gracze są zmuszeni do korzystania z wilczych. Sam to bardzo odczuwam jak mój przeciwnik bije włócznią, wtedy nie mam innego wyboru niż wilcze. Na 65lvl były pośpiechu i koralowe, obydwie były grane. Jak by faktycznie skasować kryształową włócznie to zrobiło by się miejsce na nowe rękawice.
    Każda broń ma swoje zastosowanie, niektóre z nich więcej dają przy odpowiednich dla tej broni statach. Kryształowa włócznia ma pasyw tego typu co Buława Paniki (pasyw aktywują chybienia), a mówimy o kasowaniu buławy paniki? Ostatnio słyszałam pytania o jej nerf. Kryształowa jest doskonałą kontrą na mocnych luckerów (dla mnie jest jedyną bronią którą, jestem w stanie pokonać jednego z graczy) oraz na unikerów. Poza tym dla woja bezlucka (z bulidem pod rękawice) otwiera możliwość gry atrem.
    Nie uważasz, że twoja chęć kasowania broni która się tobie nie podoba jest lekko skandaliczna? To, że ty jej nie używasz nie znaczy, że nie jest grana przez innych.
    Osobiście przy tych samych statystykach zależnie od przeciwnika używałam zarówno Turniejowej, jak i Kryształowej, więc następnym razem przemyśl proszę swoje propozycje.

    Ps. Nie jestem pewna, czy zauważyłeś, ale unikatowych broni każdego atrybutu są po 3 sztuki (włócznie gniewu, kryształowa i turniejowa itd.). Nie będzie nawet mowy o usuwaniu jednej z włóczni i dodawaniu czwartych rękawic.
    Ostatnio edytowane przez Ino ; 13-01-2021 o 20:39

  6. #111
    4 rękawic? Xd
    Ubranie polarnych/północnych rękawic do pvp totalnie mija się z celem.
    Tylko wilcze/ trujące są godne rozważenia.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  7. #112
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    773
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    4 rękawic? Xd
    Ubranie polarnych/północnych rękawic do pvp totalnie mija się z celem.
    Tylko wilcze/ trujące są godne rozważenia.
    Chodzi o ogół, a nie o pvp. Tak samo Topora Nienawiści nie weźmiesz vs mag, ale to nie zmienia liczby unikatowych toporów

  8. #113
    Użytkownik
    Dołączył
    28-04-2016
    Postów
    273
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Proponuję usunięcie z gry kryształowej włóczni. Ta broń nie ma żadnego zastosowania. Jej pasywa nic nie daje, a jej staty są standardowe dla włóczni. Zamiast tego lepiej dodać jakąś nową broń, albo zmienić obecny efekt kryształowej. W porównaniu z włócznią turniejową kryształowa nie ma racji bytu.

    Dodatkowo proponuję wprowadzenie nowych rękawic na 80lvl, takich użytecznych w pvp. Gracze są zmuszeni do korzystania z wilczych. Sam to bardzo odczuwam jak mój przeciwnik bije włócznią, wtedy nie mam innego wyboru niż wilcze. Na 65lvl były pośpiechu i koralowe, obydwie były grane. Jak by faktycznie skasować kryształową włócznie to zrobiło by się miejsce na nowe rękawice.
    No to już wiesz dlaczego zablokowali możliwość korzystania z broni odwrotnie dla profesji, bo praktycznie nikt tego na arenie nie używał tak nagminnie jak Ty.

    Nawiązując do tematu głównego to każda z broni ma swoje śmieszne i indywidualne pasywki, można śmiało tylko pod nią układać statystki. Co więcej przeciwnik operujący wysokim luckiem i np. unikami może być ciekawym przeciwnikiem dla tej włóczni.

    Co więcej wnioskując po Twoim drugim poście:
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Ta włócznia ma zastosowanie jak wiesz, że przeciwnik ma przewagę nad tobą szczęścia, bo w szybkim tempie zdobywasz dodatkowe obrażenia co pod koniec walki oferuje dużą korzyść szczególnie przy walkach auto.
    Chyba nie do końca rozumiesz logiki tej włóczni i założenie wojownika z niskim szczęściem.

  9. #114
    W takim razie proponuję nie tworzyć broni tylko do expu, które do niczego innego się nie nadają.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  10. #115
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Ta włócznia ma zastosowanie jak wiesz, że przeciwnik ma przewagę nad tobą szczęścia, bo w szybkim tempie zdobywasz dodatkowe obrażenia co pod koniec walki oferuje dużą korzyść szczególnie przy walkach auto.
    Cytat Napisał Ino Zobacz post
    Każda broń ma swoje zastosowanie, niektóre z nich więcej dają przy odpowiednich dla tej broni statach. Kryształowa włócznia ma pasyw tego typu co Buława Paniki (pasyw aktywują chybienia), a mówimy o kasowaniu buławy paniki? Ostatnio słyszałam pytania o jej nerf. Kryształowa jest doskonałą kontrą na mocnych luckerów (dla mnie jest jedyną bronią którą, jestem w stanie pokonać jednego z graczy) oraz na unikerów. Poza tym dla woja bezlucka (z bulidem pod rękawice) otwiera możliwość gry atrem.
    Stwierdziłem, ze mogę się mylić i postanowiłem jeszcze raz przetestować włócznię kryształową. Miałem dobrze przegotowane eq: miałem chybienia, ale nie za dożo. Jak dobiłem 8 chybień to stwierdziłem, że wystarczy, mam już wystarczające obrażenia i odpaliłem sobie precyzję. Mimo precyzji i tak zaliczyłem chybienie. Jak bym ubrał więcej luka to bym wtedy trafił, ale miał bym też mniej chybień przed precyzją. Jeśli z chybienia mam dodatkowe obrażenia to ich nie wykorzystam, jeśli kolejny raz chybię. Znowu brak chybień nic nie daje bo nie dostanę bonusu do obrażeń. Gdybym w tamtej walce miał jedyną słuszna włócznię włócznie turniejową to po prostu bym trafiał (ona daje luka).

    Kryształowa włócznia jest zła w samych założeniach, nie da się z nią niczego zrobić. Może być albo bezużyteczna, albo przesadzona (jak by jedno chybienie dawało +10% obrażeń). Granica użyteczna a nieużyteczna jest tu bardzo cienka. Broń przydaje się w 1 walce na 100, minimalne zwiększenie obrażeń i nagle trzoda ją brać do każdej walki. Coś jak stare postacie w lolu, które trzeba było zreworkować bo nie dały się zbalansować (można było tam tylko dodawać albo odejmować obrażenia, przez co były albo za silne, albo za mocne).

    Dla kontrastu powiem o dobrze zrobionej broni, czyli o włóczni pajęczej. Ubieram mało luka i dużo ataku. Co jakiś czas nie trafiam, ale to się bilansuje bo mam duże obrażenia. Ta włócznia sprawia, że jak chybię to już potem trafię, bo będę miał pomyślność (jest nawet szansa na kryta). Ten efekt współgra z włócznią. Natomiast włócznia kryształowa da mi dodatkowe obrażenie, których nie wykorzystam bo kolejnym atakiem chybię. Jeśli ktoś zagra unik +, to mogę trafiać tylko co 2-gim atakiem. Co mi dadzą dodatkowe obrażenia, skoro i tak nie trafiam?

    Teraz porównanie do buławy paniki. Jeśli nie trafię to mam przyspieszenie - będzie dubel. Stracę turę na nietrafienie, ale ją odzyskam. Mogę iść w obrażenia tak jak przy włóczni pajęczej. Ten efekt współgra z założeniami broni.

  11. #116
    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Stwierdziłem, ze mogę się mylić i postanowiłem jeszcze raz przetestować włócznię kryształową. Miałem dobrze przegotowane eq: miałem chybienia, ale nie za dożo. Jak dobiłem 8 chybień to stwierdziłem, że wystarczy, mam już wystarczające obrażenia i odpaliłem sobie precyzję. Mimo precyzji i tak zaliczyłem chybienie. Jak bym ubrał więcej luka to bym wtedy trafił, ale miał bym też mniej chybień przed precyzją. Jeśli z chybienia mam dodatkowe obrażenia to ich nie wykorzystam, jeśli kolejny raz chybię. Znowu brak chybień nic nie daje bo nie dostanę bonusu do obrażeń. Gdybym w tamtej walce miał jedyną słuszna włócznię włócznie turniejową to po prostu bym trafiał (ona daje luka).
    Według ciebie ta włócznia jest zła bo... chybia? Nie chcę cię martwić, ale każda broń dla woja chybia od czasu do czasu XD Z toku twojej nielogicznej wypowiedzi wynika, iż uważasz że każde chybienie wyrównuje nabity bonus do zera? W przeciwnym wypadku nie rozumiem jak możesz twierdzić, że pasyw nic nie daje bo chybiasz. Każde kolejne nietrafienie to dodatkowe 3%, nie istnieje szansa na NIEWYKORZYSTANIE bonusu obrażeń, gdyż ten się sumuje. Jeśli zaczynasz walkę zadając przeciwnikowi 1k obrażeń, a w jej trakcie chybisz 10 razy to od tego momentu bijesz go za 1,3k.

    Włócznia pajęcza zwróci ci się tym że następnego ataku nie chybisz? Ok. Buława paniki tym, że dostaniesz dodatkową turę? OK. Kryształowa włócznia zwróci ci się dodatkowymi obrażeniami.

    Dla przykładu moja walka, z Włócznią kryształową kontra uniker. Jak łatwo da się zauważyć chybiłam o wiele więcej niż 10 razy. Z konwersacji przeprowadzonej po tej walce wynikało również, że mój przeciwnik ma ode mnie eq z dość dużo większym +. (ja miałam +1-3 w tej walce). Wygrałam? Owszem: https://mfo3.pl/r/bd3c0f185
    Wygrana również auto, z przeciwnikiem luckerem o przeciwnym atrybucie: https://mfo3.pl/r/b75a6f88a. Tu warto zaznaczyć, że w wilczych rękawicach nie wygrałam ani razu, jedynie za pomocą tej włóczni.
    (Z całym szacunkiem dla moich przeciwników, przegrywałam z wami również wiele razy )

    Poza tym, 3% dodatkowego dmga, z max bonusem 30% to dla ciebie MAŁO? To porozmawiajmy o tych przepotężnych Wilczych rękawicach, z bonusem 1% za zdolkę (zdolkę, dodatkowo kosztującą manę, chybienie nie kosztuje cie nic), z max bonusem 20%?
    To nie jest broń uniwersalna i broń pod każde staty, ale z całą pewnością nie można mówić o tym, że jest za słaba i nieużywana.

  12. #117
    Chybienia zdolkami wliczają się do pasywki?
    Bonus do dmg dotyczy również zdolek?
    Edit: ostatni raz patrzyłem na tą włócznię pół roku temu i opis był mniej szczegółowy.
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 15-01-2021 o 15:21
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #118
    Bergsteiger
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Chybienia zdolkami wliczają się do pasywki?
    Bonus do dmg dotyczy również zdolek?
    Przy każdej chybionej zdolności lub ataku obrażenia ataków podstawowych zwiększają się o 3%, maksymalny bonus wynosi 30%.
    Wystarczy przeczytać opis zdolności...

  14. #119
    Specjalnie na potrzeby tej dyskusji, stworzyłam na serwerze testowym dwie identyczne postacie. Mają takie same staty (autorozdawajka), eq (zerówki, łatwiej uniknąć różnic w bonusach), gemy oraz zdolności. Walki były automatyczne, a skrypt ten sam.
    Eq jakim dysponowały postacie to: kryształowy hełm, klasztorna zbroja, kryształowe buty oraz pas uników. Różniły się jedynie brońmi: postać Ruskie miała kryształową włócznię, natomiast Mięsne - włócznię turniejową.

    Statystki postaci Ruskie (kryształowa):


    Statyki postaci Mięsne (turniejowa):


    Oraz rezultat 10 walk automatycznych:


    Pierwsza lepsza analiza walki:


    Mam nadzieję, że pomogłam
    Ostatnio edytowane przez Ino ; 15-01-2021 o 16:11

  15. #120
    Pirrat
    Konto usunięte
    Powyższa analiza jest nieobiektywna w mojej ocenie z trzech powodów:
    - walka pomiędzy tymi samymi broniami nie udowadnia wyższości przeciwko innego przeciwnikowi, a taki test powinien być przeprowadzony
    - statystyki są tak odbiegające od realiów w PvP Nordia, że szkoda komentować
    - skrypt jest bardzo ubogi w działanie tzn. nie wykorzystuje wszystkich zdolności uznanych są kluczowe dla wojownika, mikstur specjalnych w czasie testu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •