Grupy 2. potworów
# MINIATURA GRUPA ZDOBYCZ 1 ![]()
Zjawa Maga, Zjawa Wojownika 2![]()
Leśny Gnom, Rusałka EXP: 500
AP: 50
Przedmioty:
Skrzydła Rusałki
Gnomia Stal
Lokalizacja: Wichrowe Wzgórza 3![]()
MT-23A, MT-23C
EXP:1076
AP: 118 Przedmioty:
Kość Mutanta
Mięso Mutanta
Lokalizacja:
Wielka Katedra: Kanały4 ![]()
MT-23B, MT-23C EXP:1076
AP: 118
Przedmioty:
Skóra Mutanta
Mięso Mutanta
Lokalizacja:
Wielka Katedra: Kanały5 Niedźwiedź, Sowa Drapieżniczka EXP: 1260
AP: 127
Przedmioty:
Niedźwiedzia Skóra,
Sowie Piórko
Lokalizacja:
Borek Nasienny6 Gawial, Kapucynka EXP: 1439
AP: 144
Przedmioty:
Skóra Gawiala,
Małpi Ogon
Lokalizacja:
Dżungla: Sadzawka,
Dżungla: Wodospad
Grupy 3. potworów
# MINIATURA GRUPA ZDOBYCZ 1 ![]()
![]()
Żaba A, Dwugłowy Wąż, Żaba B EXP: 53
AP: 4
(tylko na niewidocznych potworach)Przedmioty:
Mikstura Życia 1
Mikstura Many 1
Antidotum
Lokalizacja:
Dolina Szumiących Drzew2 ![]()
![]()
Zjawa Maga,
Zjawa Dowódcy,
Zjawa WojownikaEXP: 733
AP: 74
Przedmioty:
Zagubiona Dusza
Widmowa Nić
Lokalizacja:
Tunele Błądzących Dusz3 ![]()
![]()
MT-23A, MT-23B, MT-23C EXP: 1938
AP: 213
Przedmioty:
Kość Mutanta
Skóra Mutanta
Mięso Mutanta
Lokalizacja:
Wielka Katedra: Kanały
Grupy 4. potworów
# MINIATURA GRUPA ZDOBYCZ 1 Trupi Golem A,
Trupi Golem B,
Trupi Golem C,
Trupi Golem DEXP: 3388
AP: 340
Przedmioty:Lokalizacja:Podziemia Scythe
2 Mefit Wody A,
Mefit Wody B,
Mefit Wody C,
Mefit Wody DEXP: 3888
AP: 388
Przedmioty:
Grupy 5. potworów
# MINIATURA GRUPA ZDOBYCZ 1 ![]()
![]()
![]()
![]()
Straż Więzienna
Diablica A,
Diablik A,
Mroczny Diablik,
Diablik B,
Diablica BEXP:1009
AP: 101
(nie zabiera energii)Lokalizacja:
Więzienie Suchych Łez2 Trupi Golem A,
Trupi Golem B,
Trupi Golem C,
Trupi Golem D,
Trupi Golem EEXP: 4720
AP: 470
Przedmioty:
Trupi Kłykieć
Lokalizacja:
Podziemia Scythe3 Mefit Wody A,
Mefit Wody B,
Mefit Wody C,
Mefit Wody D,
Mefit Wody EEXP: 4305
AP: 435
Przedmioty:
Łuska Mefita
Lokalizacja:
Zaciemniona Gmatwanina
Listę standardowych grup potworów znajdziesz w poradniku Standardowe grupy potworów zwykłych
Informacja: drop (w szczególności EXP) jest podany dla gracza, który nie ma obecnie blokady poziomowej, walczy sam, nie ma włączonych bonusowych elementów i posiada energię w walce - tzw. bazowe wartości EXP/GOLD/AP.