Strona 7 z 21 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #91
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Skuzz Zobacz post
    To zaskakujące, że bardziej opłaca się ubrać item na 80lv na 80lv niż 72lv na 80lv.
    Ten przedmiot nie posiada niczego co pozwala w mojej ocenie nadać mu status unikatu, a argument z poziomem jest trollingiem w odniesieniu do PvP - ubierz sobie spiżowe, bo też jest na 80 poziom .

  2. #92
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,036
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Ten przedmiot nie posiada niczego co pozwala w mojej ocenie nadać mu status unikatu, a argument z poziomem jest trollingiem w odniesieniu do PvP - ubierz sobie spiżowe, bo też jest na 80 poziom .
    Ma bazę punktów odpowiadającą unikatom (1,1x nieunikatu) + dodatkowy 10% bonus punktów. W tym momencie ma tyle samo punktów co baza unikatu na 80lv.

    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    ubierz sobie spiżowe, bo też jest na 80 poziom .
    Uważasz, że spiżowe eq jest na poziomie Pierścienia Many?

  3. #93
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Skuzz Zobacz post
    To zaskakujące, że bardziej opłaca się ubrać item na 80lv na 80lv niż 72lv na 80lv.
    Idiotyczny post, ale wątpię żebyś chciał napisać inny.
    Krasnoludzki Amulet w obecnej formie jest tak bezużyteczny, że mógłby spokojnie trafić do oferty Czeladnika Mariusza. Któremuś testerowi chyba bardzo nie chciało się go kupować/wykuwać, że tak go potraktowano, bo wywalenie z niego regenki jest po prostu bezmyślne.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Uważasz, że spiżowe eq jest na poziomie Pierścienia Many?
    Jedno jest nieunikatem na 80 poziom, drugie też. Spytaj Skuzza to pewnie się okaże że też nie widzi różnicy.

  4. #94
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Hubiot
    Ma bazę punktów odpowiadającą unikatom (1,1x nieunikatu) + dodatkowy 10% bonus punktów. W tym momencie ma tyle samo punktów co baza unikatu na 80lv.
    Nie posiada żadnego statusu i atrybutów, a odporności mogę sobie wrzucić do pierścienia i uzyskam kopię, a chyba nie taki jest zamysł unikatów ...

    Cytat Napisał Hubiot
    Uważasz, że spiżowe eq jest na poziomie Pierścienia Many?
    Po ostatnich zmianach powinno być, skoro idziemy w stronę równania unikat = nieunikat, a punkty te same - różnica poziomów.

  5. #95
    Racja, teraz tego amuletu nie opłaca się tworzyć, mogłaby chociaż wrócić pierwotna mana w niego i podbić lekko szczęście (albo zrobić że jest nie unikatowy, bo reszta krasnoludzkich dodatków wygląda przy tym czerstwym pączku sprzed 5 lat jak jakieś przepyszne drożdżówki)

    A i poprawcie opis w polarnych rękawicach na bardziej spójny, np.: "Celny atak przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń oraz posiada 50% szansy na nałożenie statusu Paraliż na 1 turę. Działa tylko na zwykłe potwory." /o ile dobrze zrozumiałem z posta @Tomi to przywracanie HP też działa tylko na potwory/
    Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 01-12-2020 o 11:11

  6. #96
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Pozwolę sobie skomentować zmiany w eq używając ogólnie przeciętnego skrótu, na który składa się dwudziesta czwarta litera alfabetu łacińskiego, którą graficznie przedstawia się jako "X" oraz czwartą litera alfabetu, którą graficznie przedstawia się jako "D", celem wyrażenia mojego rozbawienia treścią, z którą się właśnie zapoznałem.

    Te zmiany są tak debilne, że chyba daliście dzieciakom z podstawówki po lodzie, żeby wam coś wymyśliły...

    Nie zauważyłem, by wiele osób korzystało z krasnoludzkiego amuletu. Chyba nikogo z kim walczyłem na arenie, nie miał regeneracji na start. Możecie porównywać go do pierka many, ale wystarczy porównać go do innych krasnoludzkich dodatków by zobaczyć, że wygląda przy nich jak jedyna córka w rodzinie z "Only Fans", która przynosi wstyd całej rodzinie.

    Zmiany w wilczych rękawicach: czy wy potraficie zrozumieć, że ludzie noszą rękawice nie z powodu pasywki, lecz z powodu zerowego szczęścia (trzeba gonić magów z atakiem i speedem) oraz many? A może trzeba wam to obrazkami narysować, bo widzę, że temat był poruszany ale nie potraficie z tego wyciągnąć wniosków.

    Wredna chmura: Znowu nerf idzie w złą stronę. Zwiększacie koszty mp i zmniejszacie obrażenia... Problem chmury to jej bardzo wysoka szansa na wejście statusu, tym bardziej, że jak wspomniałem nawet woje mają minimum lucka by móc dać speeda i atak, a i tak odstają w tym aspekcie w stosunku do magów, bo mają więcej dane w mp... Woj ma więcej w mp niż mag... porażka.

    Potęga szybkości dostała buffa... to pokazuje że nie potraficie balansować zdolności. Przecież ta zdolność jeszcze nie dawno dostała nerfem!

    Klątwa krwi zmniejszona z 15% do 12%, a teraz do 10%. Może wywalcie w ogóle kradzież życia i szanse na krwawienie. Będzie fajna zdolka - 18mp za możliwość zaatakowania. Będzie idealnie - woj z 140many: 18mp za atak/mag z 200many: 40mp za atak - woj może chybić - bAlANs

    Topór nienawiści dostał nerfa - ktoś tego w ogóle używa? Pewnie nie, bo użytkowników buławy można policzyć na palcach jednej ręki. Ciekawe czy problem z minimalnym luckiem ma coś z tym wspólnego? hmmm


    Proszę was, przestańcie "balansować" ekwipunek, zmieńcie osoby za to odpowiedzialne lub zmieńcie towar, który palicie przy tych zmianach, bo ciężko wam idzie.

    A zmian w mp, jak nie było tak prawdopodobnie nie będzie. Mamy potki lv5, a magowie leczą mane potkami lv3 to pełna. Tutaj należałoby się przyjrzeć, bo to jest początek problemu.
    Ale jak wolicie rozwiązywać problem od dupy strony to się nie dziwię, że wychodzi jak wychodzi...

  7. #97
    Użytkownik
    Dołączył
    27-05-2012
    Postów
    405
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Pozwolę sobie skomentować zmiany w eq używając ogólnie przeciętnego skrótu, na który składa się dwudziesta czwarta litera alfabetu łacińskiego, którą graficznie przedstawia się jako "X" oraz czwartą litera alfabetu, którą graficznie przedstawia się jako "D", celem wyrażenia mojego rozbawienia treścią, z którą się właśnie zapoznałem.

    Te zmiany są tak debilne, że chyba daliście dzieciakom z podstawówki po lodzie, żeby wam coś wymyśliły...

    Nie zauważyłem, by wiele osób korzystało z krasnoludzkiego amuletu. Chyba nikogo z kim walczyłem na arenie, nie miał regeneracji na start. Możecie porównywać go do pierka many, ale wystarczy porównać go do innych krasnoludzkich dodatków by zobaczyć, że wygląda przy nich jak jedyna córka w rodzinie z "Only Fans", która przynosi wstyd całej rodzinie.

    Zmiany w wilczych rękawicach: czy wy potraficie zrozumieć, że ludzie noszą rękawice nie z powodu pasywki, lecz z powodu zerowego szczęścia (trzeba gonić magów z atakiem i speedem) oraz many? A może trzeba wam to obrazkami narysować, bo widzę, że temat był poruszany ale nie potraficie z tego wyciągnąć wniosków.

    Wredna chmura: Znowu nerf idzie w złą stronę. Zwiększacie koszty mp i zmniejszacie obrażenia... Problem chmury to jej bardzo wysoka szansa na wejście statusu, tym bardziej, że jak wspomniałem nawet woje mają minimum lucka by móc dać speeda i atak, a i tak odstają w tym aspekcie w stosunku do magów, bo mają więcej dane w mp... Woj ma więcej w mp niż mag... porażka.

    Potęga szybkości dostała buffa... to pokazuje że nie potraficie balansować zdolności. Przecież ta zdolność jeszcze nie dawno dostała nerfem!

    Klątwa krwi zmniejszona z 15% do 12%, a teraz do 10%. Może wywalcie w ogóle kradzież życia i szanse na krwawienie. Będzie fajna zdolka - 18mp za możliwość zaatakowania. Będzie idealnie - woj z 140many: 18mp za atak/mag z 200many: 40mp za atak - woj może chybić - bAlANs

    Topór nienawiści dostał nerfa - ktoś tego w ogóle używa? Pewnie nie, bo użytkowników buławy można policzyć na palcach jednej ręki. Ciekawe czy problem z minimalnym luckiem ma coś z tym wspólnego? hmmm


    Proszę was, przestańcie "balansować" ekwipunek, zmieńcie osoby za to odpowiedzialne lub zmieńcie towar, który palicie przy tych zmianach, bo ciężko wam idzie.

    A zmian w mp, jak nie było tak prawdopodobnie nie będzie. Mamy potki lv5, a magowie leczą mane potkami lv3 to pełna. Tutaj należałoby się przyjrzeć, bo to jest początek problemu.
    Ale jak wolicie rozwiązywać problem od dupy strony to się nie dziwię, że wychodzi jak wychodzi...
    W większości się zgadzam, jedynie to że krasnoludzki amulet według mnie to co 2 osoba używała

    Reszta jak w samo sedno Jak nie potraficie zbalansować zdolek to usuńcie chybianie dla woja lub wprowadźcie ODBICIE MAGICZNE. Myślę, że dodanie 1 zdolki dałoby więcej niż balans eq co chwile, który idzie w złą stronę.

  8. #98
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Cytat Napisał Tatsumaru Zobacz post
    W większości się zgadzam, jedynie to że krasnoludzki amulet według mnie to co 2 osoba używała

    Reszta jak w samo sedno Jak nie potraficie zbalansować zdolek to usuńcie chybianie dla woja lub wprowadźcie ODBICIE MAGICZNE. Myślę, że dodanie 1 zdolki dałoby więcej niż balans eq co chwile, który idzie w złą stronę.
    Problem leży totalnie gdzie indziej, a właśnie tam gdzie napisał Qwiker i co pisałem wcześniej ja. Obecnie mag na tym przedziale powinien mieć mane bazową oscylującą w granicach 80/89pkt czyli 160/180mp bez rózgi, a potrafi mieć tyle z rózgą. To powoduje ze mag daje o 30+pkt więcej w atak co odbija się na tym, że woj nie jest w stanie dogonić go pod względem obrażen zwykłą bronią. Każde chybienie woja = ładowanie many maga, stąd też nie jest grana buława bo chybienia + ładowanie many powodują, że woj nie zdąży nawiązać często walki na miksy. Dlatego dopóki mag nie będzie karany na graniu niskiej many (obecnie już na niskiej manie rózga arktosa jest do niczego) dopóty będzie to wyglądało tak jak wygląda. Woj owszem musi dawać więcej w mane niż mag stąd też mamy wojów pod rękawice miecz/topór, bo wojowie z dużo większym luckiem nie mają póki co jak grać, bo w walkach automatycznych samymi dublami i hitem będą po prostu niszczeni. ODBICIE MAGICZNE TO ZŁO, masz magiczne uderzenie które jest super : )

  9. #99
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    (obecnie już na niskiej manie rózga arktosa jest do niczego)
    Gdyby obecnie jedyny use case to dla tej rózgi to coś w stylu 2x potęgi + 2 zaklęcia co wiąże się i tak z dość minimalna maną xd

    Zmiany w wilczych rękawicach: czy wy potraficie zrozumieć, że ludzie noszą rękawice nie z powodu pasywki, lecz z powodu zerowego szczęścia (trzeba gonić magów z atakiem i speedem) oraz many? A może trzeba wam to obrazkami narysować, bo widzę, że temat był poruszany ale nie potraficie z tego wyciągnąć wniosków.
    Wilcze były mimo wszystko i tak były na tyle silne, że można je było osłabiać.

    Potęga szybkości dostała buffa... to pokazuje że nie potraficie balansować zdolności. Przecież ta zdolność jeszcze nie dawno dostała nerfem!
    Potęga w formie sprzed osłabień była mega silna vs woj, ale w innych sytuacjach raczej słaba.
    Teraz jest nawet ok.

    Klątwa krwi zmniejszona z 15% do 12%, a teraz do 10%. Może wywalcie w ogóle kradzież życia i szanse na krwawienie. Będzie fajna zdolka - 18mp za możliwość zaatakowania. Będzie idealnie - woj z 140many: 18mp za atak/mag z 200many: 40mp za atak - woj może chybić - bAlANs
    Klątwa też była po prostu za mocna, w pewnym momencie z dowolną bronią właściwie trzeba było jej używać. Chociaż bez wzrostu kosztów nadal będzie się to myślę opłacać.

    Topór nienawiści dostał nerfa - ktoś tego w ogóle używa? Pewnie nie, bo użytkowników buławy można policzyć na palcach jednej ręki. Ciekawe czy problem z minimalnym luckiem ma coś z tym wspólnego? hmmm
    Topór bardzo mocno zniechęcał do ubierania buławy.

    Jedynie trochę XD z Różdżką Arktosa, która dostała najsilniejszego pojedynczego nerfa ever jak dobrze kojarzę oraz z Amuletem Krasnala, który był po prostu na "ok" poziomie.

  10. #100
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    186
    Z krasnoludzkim wisiorem 2.0 problem polegał jedynie na tym, że był na 73 czyli jak na ten lvl za silny. Przywróćcie go w takiej wersji w jakiej był tyle, że na 80 być może pod inną nazwą, bo to był naprawdę fajny itemek do pve/pvp, który już z resztą dostał nerfa jeszcze wcześniej.
    This is a certified hood classic

  11. #101
    Użytkownik
    Dołączył
    27-05-2012
    Postów
    405
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    ODBICIE MAGICZNE TO ZŁO, masz magiczne uderzenie które jest super : )
    Magiczne uderzenie to zdolka słaba bo praktycznie wychodzi ten sam hit co po max pasywce na rękawicach Dla Was może to by było zło bo gracie na deffach 40/40 bądź 50/50, ale to wprowadzało by urozmaicenie, że trzeba też mieć deffa, a nie tylko speed i hita.

  12. #102
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Cytat Napisał Tatsumaru Zobacz post
    Magiczne uderzenie to zdolka słaba bo praktycznie wychodzi ten sam hit co po max pasywce na rękawicach Dla Was może to by było zło bo gracie na deffach 40/40 bądź 50/50, ale to wprowadzało by urozmaicenie, że trzeba też mieć deffa, a nie tylko speed i hita.
    True, odbicie magiczne to najsensowniejsza rzecz pod słońcem. Znerfmy w końcu metę magów glasscannonów.

  13. #103
    Użytkownik
    Dołączył
    04-07-2011
    Postów
    85
    66-80 lvl ->
    Krasnoludzki amulet miał ten plus, że daje mp - analogicznie można zmniejszyć mp bazowe i więcej wyciągać z gemów - to właśnie czyniło go jednym z lepszych dodatków, względem statystyk. Ogólnie w eq z reguły wygląda to tak: obrony>hp/mp>reszta statystyk. Regeneracja była w tej mecie bardzo mocnym statusem samym w sobie - ale tera bez regenki amulet jest optymalny na 72 lvl, ale nie nadaje się do pvp praktycznie. W mojej opinii zamienił bym po prostu regeneracje na inny status, a regenke dał w jakiś inny, mało używany dodatek na 72 by pve było łatwiejsze. Co do zdolek się nie znam bo nie walczę na 80, więc trudno mi stwierdzić czy cos było za bardzo op czy nie więc się nie wypowiem. Jak dla mnie zmiana toporu wydaje się dobra, bo może więcej osób pogra buławą. Co do odbicie magicznego, taka jedna zdolka wywróciła by całą metę do góry nogami, jak i wymagało by to w przeistoczenia balansu na praktycznie każdym przedziale gdzie ta zdolka była by dostępna.
    Ostatnio edytowane przez DeAtH RaiN ; 03-12-2020 o 13:21

  14. #104
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Pas uników +0 ma 92,92 pkt
    Klasztorny wisior +0 ma 94 pkt

    Proponuję podbić luka pasowi uników o jeden. Oba te itemki to unikaty na 80lvl.
    Ostatnio edytowane przez Oma Ghostrick ; 05-01-2021 o 00:35 Powód: literówka

  15. #105
    Pirrat
    Konto usunięte
    Proponuje usunięcie odporności na spowolnienie z butów arktosa, z uwagi na:
    - te buty i tak są wystarczające mocne u uwagi na ilość posiadanych punktów
    - uzbrojenie z jednego setu nie powinno dawać tak dużej odporności na jeden status, z szatą jest to 50%
    - wprowadzona zmiana będzie miała jakiś sens
    8) Potęga Szybkości - Zwiększenie bazowej szansy na nałożenie statusu Spowolnienie z 80% do 100%.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •