- 
	
	
		
			
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							Zbroja Zorzy - czas działania statusu skrócony do 5 tur.
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Zmiany w respieniu potworów unikatowych:
 1) Od teraz szansa na złapanie wynosi 1/150 energii,  a nie 1/200 energii. (czyli co 150 walka z 1x, co 75 walka z 2x i co 50 walka z 3x)
 2) Dodano "sprawiedliwą losowość", aby nie było dużych odchyleń od powyższych wskaźników
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							W sklepie za dukaty pojawiły się mikstury specjalne tj. regenki, mobilki, odnówki itp.
 Mikstura Odnowienia 4 może teraz wypaść również z Kryształowego Giganta.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							W Różdżce Pośpiechu nastąpiła zmiana statystyk:
 1) Atak magiczny – z 77 na 70 pkt.
 2) Szybkość – z 20 na 16 pkt.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Naznaczenie nie działa już w walkach przeciwko jednemu przeciwnikowi.
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Potęga Szybkości - Zmniejszenie wykradanego aktualnego MP wojownikowi z 10% do 5%. (czyli zamiast 10% woj, 5% mag, teraz jest 5% niezależnie od profesji)
 Miecz Arktosa - Zamiana 25% odporności na zatrucie na 25% odporności na ślepotę.
 Kryształowy Topór - Dodanie 25% odporności na zatrucie.
 Pierścień Specjalisty - Obniżenie bonus AP z 100% do 50% oraz zwiększenie zdobywanego EXP z -25% do 0%.
 Zbroja z Głębin - Zwiększenie zdobywanego AP z 50% do 75% oraz dodanie kary do zdobywanego złota z 0% do -25%.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Dzisiejsze zmiany:
 Wilcze Rękawice - Zmniejszenie przyrostu obrażeń za każdą użytą zdolność z 1.5 do 1.25%.
 Włócznia Turniejowa - Zmniejszenie kary do szczęścia z -15 do -8 pkt.
 Ostrze Udręki - Usunięcie nakładania krwawienia na używającego na 1 turę po trafieniu krytycznym.
 Buława Paniki - Skrócenie czasu działania Demobilizacji do 1 tury.
 Kryształowa Włócznia - Zwiększenie bonusu do obrażeń za każde chybienie z 2.5 do 3%.
 Wilcza Różdżka - Zwiększenie ataku magicznego o 4 pkt.
 Krasnoludzki Amulet - Skrócenie czasu działania regeneracji z 5 do 4 tur oraz zmniejszenie bonusu do MP z 70 do 60.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Wyrównano prawdopodobieństwa uzyskania walki z pędrakiem w przeliczeniu na jeden punkt energii.
 
 Od teraz:
 
 przy walkach z grupami 1x - prawdopodobieństwo spotkania pędraka wynosi 5%
 dla grup 2x - 10% (czyli 5% na 1 enę)
 dla grup 3x - 15% (czyli 5% na 1 enę)
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							1) Zmiana wartości żetonowych Miksów Odnowienia:
 
 MO1 z 5 do 4
 MO2 z 5 do 6
 MO3 z 5 do 8
 MO4 z 5 do 10
 
 2) Poprawienie błędu z odwrotnym kodem minotaura (używany w Świątyni Urkade). Od tej pory kod do minotaura nie może mieć cyfry 0 również na końcu.
 
 3) Poprawka do sprawdzania dużej liczby losów w lotku.
 
 4) Poprawienie skryptu owadów w Oślizgłej Grocie, który mógł powodować przycinki.
 
 5) Dodanie czasowej możliwości wymiany Mikstur Odnowienia 1 na miksy 2/3/4. Wymiana na mikstury 4 powyżej 65 poziomu oraz z limitem 100 na konto. Wymiany można dokonać u Mistrza Areny do 30 października włącznie.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							1) Zmiana dropu z wymian u Brata Walentego -> Niebieski Śluz na komplet Osłona/Runa Magii/Mikstura Mobilizacji 
 (analogicznie do wymian skrzydeł na Osłonę Mag/Kamień/ Miks Skupienia). Odnówki były tu wstawione przez pomyłkę -> miały być tylko za lotosy.
 
 2) Poprawki zgłoszonych błędów map do postu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post330502
 
 3) W trybie Umiejętności w Otchłani Poległych nie traci się już zużytych przedmiotów dla walk w komnatach 1-9
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							W dniu jutrzejszym (poniedziałek) przeprowadzone zostaną prace konserwacyjne - wymiana serwera gry i aktualizacja oprogramowania.
 
 Cały proces może potrwać kilka godzin. Przez ten czas gra będzie wyłączona.
 
 Przed samym rozpoczęciem prac poinformujemy raz jeszcze o przerwie i podamy orientacyjny czas przywrócenia działania gry.
 
 Przepraszamy za niedogodności.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Zmiany w przedziale 21-30 lvl:
 1) Banicki Miecz oraz Okrągła Różdżka - Zwiększenie szansy na zdjęcie statusów z 15% do 20%, efekt może wystąpić maksymalnie raz na 5 tur.
 
 2) Rękawice Magii Ognia - Dodanie atrybutu 6% ogień.
 
 3) Okrągły Topór - Zmniejszenie maksymalnego bonusu do obrażeń z 20% do 18%.
 
 4) Ogrza Maczuga - Zmniejszenie przyswajanego HP z 15% do 13% zadanych obrażeń.
 
 5) Skrzydlata Włócznia - Zwiększenie szansy na nałożenie statusu Ślepota/Klątwa z 15% do 18%.
 
 6) Gryfia Różdżka - Usunięcie 25% odporności na Klątwę oraz zmiana pasywu, podczas celnego ataku fizycznego przyswaja od przeciwnika 60% MP brakującego do pełnego uzupełnienia, ilość przyswojonego MP jest ograniczona do 35% maksymalnego MP przeciwnika. Atak fizyczny zadaje 40% obrażeń magicznych, Osłona Magiczna dodatkowo dwukrotnie zmniejsza obrażenia z ataków fizycznych. Nie działa na bossy.
 
 7) Skrzydlata Różdżka - Zmiana atrybutu 8% Ziemia na 4% Buława i Topór. Dodanie pasywu, zaklęcia posiadają 25% szansy na zadanie dodatkowych 12% obrażeń.
 
 8) Ochronny Czepek - Usunięcie 25% odporności na Klątwę, dodanie autostatusu Regeneracja na 4 tury.
 
 9) Okrągły Hełm - Usunięcie autostatusu Regeneracja, dodanie 25% odporności na status Klątwa.
 
 10) Banicki Kapelusz - Dodanie atrów 6% Wiatr oraz 4% Włócznia.
 
 11) Gryfia Peleryna - Dodanie 25% odporności na status Furia, zmniejszenie atrybutu Ogień z 8% do 6%.
 
 12) Ochronny Fartuch - Dodanie 4% atrybutu Miecz oraz Topór, usunięcie 25% odporności na status Paraliż.
 
 13) Okrągła Zbroja - Zamiana atrybutu 8% Buława na 4% Włócznia, dodanie 25% odporności na status Paraliż.
 
 14) Banicki Płaszcz - Zamiana atrybutu 8% Miecz na 4% Topór oraz 6% Lód, zamiana 25% odporności na status Spowolnienie na 25% odporności na status Zatrucie.
 
 15) Ogrze Buty - Zamiana 50% odporności na status Furia na 25% odporności na status Pomylenie oraz Ślepota.
 
 16) Skrzydlate Buty - Zamiana 25% odporności na status Skamienienie na 25% odporności na status Furia, zamiana atrybutu 8% Ziemia na 6% Wiatr.
 
 17) Banickie Buty - Dodanie atrybutu 4% Buława.
 
 18) Ogrzy Wisiorek - Zamiana 25% odporności na status Klątwa na 25% odporności na status Zombie.
 
 19) Bojowy Pierścień - Dodanie 25% odporności na status Ślepota oraz 6% atrybutu Wiatr.
 
 20) Zaklęty Amulet - Dodanie 25% odporności na status Klątwa, zamiana atrybutu 4% Miecz na autostatus Precyzja na 5 tur.
 
 21) Bandycki Pierścień - Zamiana atrybutów 8% Wiatr na 4% Buława i Włócznia.
 
 22) Pierścień Uników - Zmniejszenie statystyk -4 szybkość.
 
 23) Płomienny Amulet - Zamiana atrybutu 8% Ogień na 4% Ziemia i Wiatr.
 
 24) Banicki Pas - Zamiana odporności 25% na status Zatrucie na 25% odporności na status Spowolnienie, dodanie atrybutów 6% Ziemia oraz 4% Miecz.
 
 25) Gryfi Pierścień - Zmniejszenie atrybutu Ziemia z 8% do 6%.
 
 26) Dodanie nowego ekwipunku dostępnego z przeciwnika Magiczny Dzban: Zaklęte Rękawice - Podstawowe ataki naprzemiennie zadają dodatkowe 15% obrażeń lub przywracają 10% brakującego HP. Maksymalnie 65 HP w walkach z potworami i bossami.
 
 Zmiany w przedziale 66-80 lvl:
 1) Klasztorna Buława - Zmiana pasywu, zadaje dodatkowe 6% obrażeń jeśli atakujący nie posada żadnego pozytywnego statusu oraz 8% dodatkowych obrażeń jeśli cel ataku nie posiada żadnego negatywnego statusu. Maksymalny bonus wynosi 12%.
 
 2) Wredna Chmura - Podbicie kosztu z 63-71 MP do 72-81 MP, zmniejszenie zadawanych obrażeń z 100/110% do 80/100%.
 
 3) Różdżka Artkosa - Zmiana pasywu, "Zwiększa obrażenia wraz ze zmniejszającym się %MP. Bonus aktywuje się poniżej 50% MAXMP i wynosi maksymalnie 15%."
 
 4) Topór Nienawiści - Zmniejszenie atrybutu Buława z 16 do 12%, podbicie atrybutu Topór z 4 do 6%.
 
 5) Buława Paniki - Usunięcie odświeżania statusów.
 
 6) Wilcze Rękawice - Zmniejszenie max bonusu z 25% do 20%, zmniejszenie przyrostu obrażeń za każdą użytą zdolność z 1.25% do 1%.
 Uzdrawiający Pocisk - Zmiana skalowania obrażeń z 100/105/110% na 95/105/115% obrażeń, podbicie przywracanego HP z 10/20/30% do 15/25/35% zadanych obrażeń.
 
 7) Przebicie - Zmniejszenie kosztu z 25% do 20% MAXMP
 
 8) Potęga Szybkości - Zwiększenie bazowej szansy na nałożenie statusu Spowolnienie z 80% do 100%.
 
 9) Klątwa Krwi - Zmniejszenie przywracanego HP z 12% do 10% zadanych obrażeń.
 
 10)Wilcza Różdżka - Dodanie nowego efektu, zadaje 4% dodatkowych obrażeń jeśli cel nie posiada żadnego statusu.
 
 11) Magmowa Różdżka - Zwiększenie przywracania do 25% brakującego HP i MP.
 
 12) Polarne Rękawice - Dodanie nowego efektu, celny atak przywraca HP w wysokości 15% zadanych obrażeń (tylko PvE).
 
 13) Krasnoludzki Amulet - Usunięcie Regeneracji.
 
 14) Hełm Zorzy - Zamiana Pomyślności na Regeneracje.
 
 15) Diadem z Głębin - Dodanie Pomyślności.
 
 16) Zmiany w Wendigo - zmniejszenie odrobinę obron oraz MAXHP, podbicie szansy na unikat oraz o 50% zwiększony drop złota.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Poprawienie błędu w działaniu Różdżki Arktosa i jednocześnie podniesienie możliwego bonusu do 18%. (max bonus możliwy do uzyskania głównie dla MAXMP przekraczającego normę)
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Lista zmian w uzbrojeniu:
 
 Bronie na 73 lvl - Podbicie statystyk o 1 poziom (poza Buławą Paniki, która zostaje bez zmian)
 Maska Udręki - Skrócenie czasu działania Krwawienia z 5 do 4 tur.
 Buty Arktosa - Zmiana odporności z Spowolnienie na Ślepota.
 Polarny Kaptur - Zamiana odporności z Ślepota na Spowolnienie.
 Laska Żniwiarza - Zamiana odporności z Zombie na Pomylenie.
 Krasnoludzkie Spinki - Zamiana odporności z Pomylenie na Zombie.
 Czapka Eskimosa - Zmniejszenie obrony o 6 pkt, zwiększenie obrony magicznej o 3 pkt.
 Kurtka Eskimosa - Zmniejszenie obrony magicznej o 6 pkt, zwiększenie obrony o 3 pkt.
 Pierścień Many - Zmniejszenie bonusu do MP z 70 do 60 pkt oraz szybkości z 15 do 12 pkt.
 Krasnoludzki Amulet - Dodanie autostatusu Bariera Magiczna.
 Buty Berserkera - Dodanie autostatusu Bariera.
 Buty z Głębin - Bonus mp zwiększony z 10 do 20 MP.
 
 Zmiany na 30 lvl:
 Skrzydlata Włócznia - Zmniejszenie szansy na status z 18 do 15%.
 Zaklęte Rękawice - Zmniejszenie przyswajanego HP z 10 do 8%.
 Skrzydlata Różdżka - Zwiększenie bonusowych obrażeń z 12 do 15%.
 Buty Refleksu - Zwiększenie uników z 10 do 12%.
 Gryfia Różdżka - Zwiększenie obrażeń z ataków fizycznych z 40 do 50%.
 Banicki set - obniżenie atrybutów magicznych z 6 do 4%.
 Skrzydlate buty - Zmniejszenie atrybutu wiatru z 6 do 4%.
 
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							Różne zmiany:
 Dodano Mikstury Odnowienia 4 w sklepiku żetonowym.
 Obniżka kosztu łowienia w Eliar do 1 pkt. energii.
 Antyczna Maszyna - Zmniejszenie obrażeń o ~10%.
 Drobne modyfikacje zachowania Wendigo.
 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Uprawnienia
				Uprawnienia
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-  
Regulamin Forum