Tak sobie myślę.
Tak sobie myślę, że mikstury do pvp to troszkę drogie są.
Przy powrocie zostałem hojnie obdarowany przez parę osób. Biję też codzienne małe minibossy, żeby nafarmić tych miksturek, ale nawet mimo to -parę walk i to wszystko znika bardzo szybko szybko. Muszę co chwilę z jakiejś rezygnować w skrypcie. I skoro ja, taki stary wyjadacz mam ciężko z ogarnięciem sobie mikstur, a przypominam, że sporo dostałem to jak do żółwia jasnego chcecie zachęcić nowe osoby do walczenia? Z każdym upkeim prób wejścia do pvp jest coraz wyższy.
Wypowiadam się z perspektywy kogoś nowszego w tej grze, bo na starej postaci w kilka lat to wiadomo, że zdążyłem nazbierać chore ilości mikstur, ale ile jest takich osób? Raptem kilka.
Są żetony, ale je można wydawać na mikstury dopiero jak się wykuje uzbrojenie. A kucie pożera straszne ilości żetów. I z każdą aktualizacją będzie coraz gorzej.
Jest kasyno, ale to starcza na jakieś 2 miksy odnowienia 4 dziennie przy dobrych wiatrach. To jest tyle co nic.
Proponuję:
1. Obniżyć koszty mikstur regeneracji, osłon, skupienia, szybkosci itp - nawet o połowę. Szczerze mówiąc kupowałem je w sklepie jak już naprawdę mnie potrzeba przycisnęła, bo koszty są ogromne, a one szybko się kończą. Nie wiem jak jest u innych graczy, jak wyglądają statystyki, ale może lepsze ceny zachęcą do wydawania złota?
2. Dodanie odnówek, kamieni i run w sklepach za złoto. Proszę o chociaż jeden sensowny argument czemu one nie mogą być?
3. Jakieś alternatywne kowalstwo - ulepszanie za samo złoto? Może niech dotyczy na przykład tylko nieunikatów (nawet można uzasadnić, że żety nie są konieczne, bo z nieunikatami kowal ma łatwiejszą robotę). Fajne miejsce do pozbycia się złota, a żetony oszczędzi się do kucia unikatów.
4. Nagrody tygodniowe dla wszystkich leveli, ale dla leveli spoza przedziału obniżone o 50%. Plis. Jak nowy gracz expi pierwszą postać i trochę walczy to praktycznie nie ma szans, żeby się załapał na nagrodę i zachęcił do dalszych walk.