Strona 49 z 56 PierwszyPierwszy ... 394748495051 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 721 do 735 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #721
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Mini boss: Astaroth
    HP: 27500-28000
    Atrybut: Ogień

    Grafika:
    Nazwa:  o0300028013300162920.png
Wyświetleń: 2209
Rozmiar:  8.5 KB

    Zalety:
    -Duży Atak Magiczny
    -Duża Szybkość

    Opis:Piekielny demon łaknący zniszczenia wszystkiego co żyje, tylko zaprawieni w boju mogą go powtrzymać, lecz nikt nie zdołał go zniszczyć. Powraca co jakiś czas rządny zemsty.

    Zdolności:
    Piekielny Wyziew
    Dominacja
    Piekielne Zionięcie (zadaje obrażenia wszystkich przeciwnikom i nadaje status podpalenie na 2 tury, które zadaje 20% naszego hp.
    Mega Drenaż

    Mechanika:
    -Używa Piekielnego Zionęcia, gdy liczba przeciwnej drużyny wynosi 3-4 osoby. (Ilość użycia 2)
    -Dominacja na początku walki, która utrzymuje się na stałe.
    -Mega Drenaż, gdy straci część zdrowia (posiadane hp 80-90%)
    -Piekielny Wyziew, przy losowej turze. (Ilość użycia 2)

    Informacja:
    Odnawia się co 24h.

    Drop:
    1% szans na:
    Karta
    5% szans na:
    -Diadem Astarotha
    -Zbroja Astarotha
    -Buty Astarotha
    -Pierścień Astarotha
    20% szans na:
    -Mikstura Odnowienia 5
    -Mikstura regeneracji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    -Kamień
    -Runa Magii
    -Mikstura Skupienia
    -Mikstura Moblizacji
    Oraz po wygranej walce otrzymujemy Róg Astarotha (podobnie jak u Wodnego Żółwia)
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 20-07-2020 o 16:45

  2. #722
    Yatagarasu
    Konto usunięte
    Nazwa:  Skorpion.png
Wyświetleń: 1469
Rozmiar:  6.1 KB Skorpion
    Potwór Unikatowy
    Lokalizacje można sobie wymyślić

    Opis i Mechanika

    Zdolności

    Drop



    @Fang
    Akurat to nie musi być skorpion lecz można go zamienić na coś innego. Tu głównie chodzi o zaprezentowanie mechaniki
    Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 08-08-2020 o 01:05

  3. #723
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Skorpion jest dobrym modelem do normalnego potworka.

  4. #724
    Użytkownik Avatar Lucy Gray
    Dołączył
    05-03-2016
    Postów
    681
    Cytat Napisał Yatagarasu Zobacz post
    Akurat to nie musi być skorpion lecz można go zamienić na coś innego. Tu głównie chodzi o zaprezentowanie mechaniki
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Skorpion jest dobrym modelem do normalnego potworka.
    Skorpion normalny a to co Yatagarasu napisał lepsze pod unikata/mini bossa Mantykora.Który pojawiałby się podczas bicia Skorpionów. I lokacją dobra by była ta pustania przed Osais

  5. #725
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    249
    Cytat Napisał Cannibal Zobacz post
    Skorpion normalny a to co Yatagarasu napisał lepsze pod unikata/mini bossa Mantykora.Który pojawiałby się podczas bicia Skorpionów. I lokacją dobra by była ta pustania przed Osais
    Fajny pomysł

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Mini boss: Astaroth
    HP: 27500-28000
    Atrybut: Ogień

    Grafika:
    Nazwa:  o0300028013300162920.png
Wyświetleń: 2209
Rozmiar:  8.5 KB

    Zalety:
    -Duży Atak Magiczny
    -Duża Szybkość

    Opis:Piekielny demon łaknący zniszczenia wszystkiego co żyje, tylko zaprawieni w boju mogą go powtrzymać, lecz nikt nie zdołał go zniszczyć. Powraca co jakiś czas rządny zemsty.

    Zdolności:
    Piekielny Wyziew
    Dominacja
    Piekielne Zionięcie (zadaje obrażenia wszystkich przeciwnikom i nadaje status podpalenie na 2 tury, które zadaje 20% naszego hp.
    Mega Drenaż

    Mechanika:
    -Używa Piekielnego Zionęcia, gdy liczba przeciwnej drużyny wynosi 3-4 osoby. (Ilość użycia 2)
    -Dominacja na początku walki, która utrzymuje się na stałe.
    -Mega Drenaż, gdy straci część zdrowia (posiadane hp 80-90%)
    -Piekielny Wyziew, przy losowej turze. (Ilość użycia 2)

    Informacja:
    Odnawia się co 24h.

    Drop:
    1% szans na:
    Karta
    5% szans na:
    -Diadem Astarotha
    -Zbroja Astarotha
    -Buty Astarotha
    -Pierścień Astarotha
    20% szans na:
    -Mikstura Odnowienia 5
    -Mikstura regeneracji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    -Kamień
    -Runa Magii
    -Mikstura Skupienia
    -Mikstura Moblizacji
    Oraz po wygranej walce otrzymujemy Róg Astarotha (podobnie jak u Wodnego Żółwia)
    Do zalet dałbym dużą obrone (Ale to tylko moje zdanie)

  6. #726
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    249
    Miniboss eventowy: Duch Znudzenia

    Atrybut:Fizyczny(Bez atrybutu)

    Grafika:

    Niestety nie jestem grafikiem

    Zalety/wady:
    -Duży atak
    -Mała szybkość

    Opis:Koszmar każdego dziecka.(Jeszcze dopracuje)

    Zdolności:
    Znudzenie-Nadaje przeciwnikowi status uśpienie na 3 tury i spowolnienie na 5 tur(Nie zadaje obrażeń)
    Normalizacja
    Drenaż

    Mechanika:
    -Nudy używa gdy walczy z nim tylko 1 gracz
    -Drenażu używa na graczu który we wcześniejszej turze się leczył
    -Normalizacji używa gdy jeden gracz ma 2 pozytywne statusy

    (Propozycja w trakcie tworzenia)

    Robię tą propozycje, bo chyba chcielibyście minibossa na Dzień Dziecka.Może później zajmę się tworzeniem mapy.
    Wykonałby ktoś Grafike?Za darmo :P
    Ostatnio edytowane przez JarseQ ; 21-08-2020 o 19:35

  7. #727
    Ten brak nowych grupowych mini-bossów nakłonił mnie na koncepcję Hydry. Całkowitej mechaniki nie bedę tworzył, bo tak bardzo kreatywny nie jestem, bardzo jednak mi się podoba pomysł YourShadow na temat Hydry i na tym może się opierać konstruowanie mini-bossa.

    Chciałbym jednak, aby były 3/4 takie same bossy o nazwie Hydra. Graficznie będą to głowy hydry wyłaniające z bagien, coś na podstawie Wodnego Żółwia. Jeśli będą ataki fizyczne Hydry polegające na podejściu do przeciwnika, to niech postacie graczy stoją na bagnie (niby płytkiej powierzchni), aby estetyka graficzna była zachowana.

    A z mojej koncepcji następująca zdolność:

    Odrastanie - Ożywia wszystkie Hydry do 100% HP. Pozostałe Hydry otrzymują statusy Regeneracja na 5 tur oraz Nietykalność na 2 tury.

    Polecenia w skrypcie:

    1. Warunki:
    Moja drużyna.Liczba żywych < 3
    Losowo 33%; Bez grupy
    Akcja: Zdolności -> Odrastanie
    Cel: Moja postać
    2. Warunki:
    Moja drużyna.Liczba żywych < 2
    Losowo 33%; Bez grupy
    Akcja: Zdolności -> Odrastanie
    Cel: Moja postać

    Koncepcja polega na tym, aby gracze walczyli ze wszystkimi Hydrami jednocześnie i dobić wszystkie za jednym zamachem. Zdolności zadające obrażenia obszarowe będą bardziej praktyczne w tej walce. Jeśli gracze zabiją przynajmniej jedną z Hydr i pozwolą Hydrze na wykonanie tury, Hydra może odrodzić zabite osobniki, z coraz większym prawdopodobieństwem im mniej Hydr pozostanie. W konsekwencji gracze mają trochę dłuższą walkę, ale przynajmniej nie od nowa, bo się skupiają na biciu odrodzonych Hydr. To może być nawet pierwszy grupowy przeciwnik, w którym warto dostosować skrypt do celowania w przeciwnika z największą ilością HP.
    Ostatnio edytowane przez Patryk Szczęście ; 11-09-2020 o 14:34

  8. #728
    Eluwinaaa
    Konto usunięte
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...le/goldbat.png Unikat: Złoty Nietoperz Lokalizacja: Mroczna Jaskinia po atakowaniu nietoperzy HP: 1000 Używane Ataki: Pocisk magiczny 1 Używane Zdolności: Drenaż Przemiana złoty nietoperz zamienia sie w wampira gdy jego HP spadnie poniżej 500 Trujący Pocisk Używane Przedmioty: Osłona/Osłona Mag w zależności od ostatnich przyjętych obrażen, Mikstura regeneracji kiedy HP nietoperza spadnie poniżej 300 Drop: Złoty nietoperz, Mikstura Regeneracji, Osłona/Osłona mag, Kamień/Runa Magi Uzbrojenie: Wielki Topór, Kapelusz z piórkiem Gemy: Szybkość Plus Atak mag Plus

    - - - - - - - - - -

    https://untamed.wild-refuge.net/imag...ingle/ryuk.png Boss: Wilczy Przywódca Opis: Przywódca wszystkich wilków wielu próbowało go zabic lecz nikt nie podołał nawet Rada Mędrców nie była w stanie go pokonać HP: 3500 Używane ataki: Atak fizyczny bez atrybutu Ziemia 1 Używane Zdolności: Drenaż, Wilczy szał Nadaje statusy Mobilizacja i Furia na 5 tur , Czysty Cios , Wilczy Kęs nadaje przeciwnikowi statusy Uśpienie na 5 tur i Zatrucie na 2 tur Statystyki: Dużo Defa/Defa Mag zależnie od Profesji, Bardzo szybki Wady: Brak odporności na Statusy: Zatrucie Lokalizacja: Wilcza Grota Odblokowuje Dostęp do: Skrzynka #4 w Wilczej Grocie Drop: Mikstura Regeneracji 100%, Kamień/Runa, Mikstura Odnowienia 1 50% Uzbrojenie: Zamknięty Hełm, Wielki Topór, Maczuga Gemy: Celność Plus HP plus Atak Plus

  9. #729
    Łukasz
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Ten brak nowych grupowych mini-bossów nakłonił mnie na koncepcję Hydry. Całkowitej mechaniki nie bedę tworzył, bo tak bardzo kreatywny nie jestem, bardzo jednak mi się podoba pomysł YourShadow na temat Hydry i na tym może się opierać konstruowanie mini-bossa.

    Chciałbym jednak, aby były 3/4 takie same bossy o nazwie Hydra. Graficznie będą to głowy hydry wyłaniające z bagien, coś na podstawie Wodnego Żółwia. Jeśli będą ataki fizyczne Hydry polegające na podejściu do przeciwnika, to niech postacie graczy stoją na bagnie (niby płytkiej powierzchni), aby estetyka graficzna była zachowana.

    A z mojej koncepcji następująca zdolność:

    Odrastanie - Ożywia wszystkie Hydry do 100% HP. Pozostałe Hydry otrzymują statusy Regeneracja na 5 tur oraz Nietykalność na 2 tury.

    Polecenia w skrypcie:

    1. Warunki:
    Moja drużyna.Liczba żywych < 3
    Losowo 33%; Bez grupy
    Akcja: Zdolności -> Odrastanie
    Cel: Moja postać
    2. Warunki:
    Moja drużyna.Liczba żywych < 2
    Losowo 33%; Bez grupy
    Akcja: Zdolności -> Odrastanie
    Cel: Moja postać

    Koncepcja polega na tym, aby gracze walczyli ze wszystkimi Hydrami jednocześnie i dobić wszystkie za jednym zamachem. Zdolności zadające obrażenia obszarowe będą bardziej praktyczne w tej walce. Jeśli gracze zabiją przynajmniej jedną z Hydr i pozwolą Hydrze na wykonanie tury, Hydra może odrodzić zabite osobniki, z coraz większym prawdopodobieństwem im mniej Hydr pozostanie. W konsekwencji gracze mają trochę dłuższą walkę, ale przynajmniej nie od nowa, bo się skupiają na biciu odrodzonych Hydr. To może być nawet pierwszy grupowy przeciwnik, w którym warto dostosować skrypt do celowania w przeciwnika z największą ilością HP.
    Koncept przeciwnika, którego wszystkie "głowy" należy zniszczyć za jednym razem bardzo ciekawy. Równie interesujące byłoby dodanie go jako mini globalnego z specialnym przedmiotem (jak zaklęty róg przy wendigo), którym dałoby się go jedynie zabić.

  10. #730
    Równie interesujące byłoby dodanie go jako mini globalnego z specialnym przedmiotem (jak zaklęty róg przy wendigo), którym dałoby się go jedynie zabić.
    Tylko nie to.

  11. #731
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Tylko nie to.
    ^, ciekawy pomysł na mini bossa i można by dodać limit do 9 głów.

  12. #732
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Podzielam zdanie przedmówców. Mini do zabicia multiatakiem, lub skoordynowanymi atakami, fajny, mini do ubicia tylko grindowanym przedmiotem, kiepski.

  13. #733
    hurzysta
    Konto usunięte
    Unikat w piramidzie w scythe
    Bóstwo leczenia
    Hp 17000-20000
    wrażliwy na trucizne oraz paraliż
    Mp: Nieskończone
    Używane zdolności i ataki:
    Atak o atrybucie topora( odnawia 10% zadanych obrażeń)
    Atak magiczny bez atrybutu (10% szans na nałożenie zatrucia)
    drenujący atak
    Karakol
    Drenaż
    Podwójny drenaż
    Drenaż szybkości
    skamienienie( używa gdy w walce są min. 2 osoby)
    Krytyczna pomoc ( używa gdy hp spada poniżej 3k (raz w walce)
    Przeczekanie ( używa po nadaniu użyciu krytycznej pomocy)
    paralizator
    porażenie
    defensywne natarcie
    gniewny pocisk
    gniewny atak
    Zombie atak
    dotyk śmierci
    Naznaczenie
    Grobowy spokój
    Cicha śmierć
    lepka trucizna
    normalizacja
    zniszczenie
    Bryza ( używa gdy hp spada poniżej 10k)
    Używane przedmioty
    Mikstura regeneracji (losowo, raz w walce)
    runa magii (gdy ma status paraliż)
    osłona magiczna i fizyczna
    antidotum
    Możliwy loot:
    Karta
    ostrze gustawa rapiera
    Grobowy spokój
    Mikstura odnowienia 3 i 4 i 5
    kamień
    runa magii
    misktura regeracji.
    Wszystkich zdolności (oprócz krytycznej pomocy, przeczekania i bryzy) używa 3 razy na walkę

  14. #734
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    Potwór: Klon
    Poziom: 90
    Profesja: (Zależy od profesji postaci)
    Staty:
    Przeciętna Obrona, Szybkość, Atak
    Średnie HP
    Duże Szczęście (Przypadku Maga odwrotnie)
    Duże MP (Przypadku Woja odwrotnie)

    Zdolności

    (Wojownik)
    Cios Miecza
    Cios Toporu
    Cios Buławy
    Cios Włóczni
    (zależności od naszego ataku, a kiedy potwór zaczyna turę lub skończą mu się zdolności używa rękawice)

    (Mag) (To samo co wojownik, ale zaklęcia)

    Odbicie/Odbicie Magiczne
    Ostatnio edytowane przez Pustka ; 04-12-2020 o 14:03

  15. #735
    Baguesfi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Mini boss: Astaroth
    HP: 27500-28000
    Atrybut: Ogień

    Grafika:
    Nazwa:  o0300028013300162920.png
Wyświetleń: 2209
Rozmiar:  8.5 KB

    Zalety:
    -Duży Atak Magiczny
    -Duża Szybkość

    Opis:Piekielny demon łaknący zniszczenia wszystkiego co żyje, tylko zaprawieni w boju mogą go powtrzymać, lecz nikt nie zdołał go zniszczyć. Powraca co jakiś czas rządny zemsty.

    Zdolności:
    Piekielny Wyziew
    Dominacja
    Piekielne Zionięcie (zadaje obrażenia wszystkich przeciwnikom i nadaje status podpalenie na 2 tury, które zadaje 20% naszego hp.
    Mega Drenaż

    Mechanika:
    -Używa Piekielnego Zionęcia, gdy liczba przeciwnej drużyny wynosi 3-4 osoby. (Ilość użycia 2)
    -Dominacja na początku walki, która utrzymuje się na stałe.
    -Mega Drenaż, gdy straci część zdrowia (posiadane hp 80-90%)
    -Piekielny Wyziew, przy losowej turze. (Ilość użycia 2)

    Informacja:
    Odnawia się co 24h.

    Drop:
    1% szans na:
    Karta
    5% szans na:
    -Diadem Astarotha
    -Zbroja Astarotha
    -Buty Astarotha
    -Pierścień Astarotha
    20% szans na:
    -Mikstura Odnowienia 5
    -Mikstura regeneracji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    -Kamień
    -Runa Magii
    -Mikstura Skupienia
    -Mikstura Moblizacji
    Oraz po wygranej walce otrzymujemy Róg Astarotha (podobnie jak u Wodnego Żółwia)
    Fajne, aczkolwiek pod bossa globalnego tylko i wyłącznie. Bo mini bossy powinno bić sie szybko i na auto. A takie statystyki jakie podałeś nie są do zrobienia Skryptu pod to

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •