Bo srebrna na większości przedzialów jest szczytem możliwości, ale też aby dostać się do brązu nie jest trudno
Bo srebrna na większości przedzialów jest szczytem możliwości, ale też aby dostać się do brązu nie jest trudno
Obecnie na serwerze w pvp manualnym jest 0 graczy z ligą diamentową, 0 ze złotą, 5 ze srebrną, 50 z brązową i sporo aspirantów.
Auto: 0 diamentowa, 8 złota, 30 srebrna, 72 brązowa i sporo aspirant.
Jak dla mnie ten ranking wymaga dużej zmiany.
Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 22-09-2020 o 17:02
Chciałbym tylko zaznaczyć że obrona top15 manu na 30 lvlu jest tak zepsuta że mając JEDEN PUNKT w walkach manualnych jesteśmy zmuszeni do obrony top 15 wraz z ponad setką innych graczy...
Jest wszystko tak jak powinno być, top 15 jest zrobione celowo aby ludzie nie unikali/uciekali przed walkami całkowicie. Gdyby to weszło, zakładając że będzie to top 5 przy optymistycznym spostrzeżeniu, to ile osób z tej grupki poza top 5 będzie walczyło?
------------------
Jestem na NIE!
System pvp cały czas jest przystosowany do większej ilości graczy, (ba w sumie cała gra, jest bardziej przystosowana pod większą ilość) jednakże, ku niebywałemu zaskoczeniu - śmiem stwierdzić, iż w grze następuje stały regres względem ilości aktywnych graczy(nie wliczam oczywiście momentów aktualizacji). Zatem ogólnie by musiała być jakaś większa zmiana, aby zauważalnie zmienić system - trudno jest też zooptymalizować aspekty takie jak "top 15" pod każdy przedział rankingowy, ponieważ najwyższy zawsze będzie miał większą aktywność - zmienia się top 15 od srebra, prawie nikt na 20/30/40/50/65 nie będzie zmuszony do obrony topki. Z kolei przy zmianie na top 5 za mało osób, byłoby zmuszonych w przypadku pvp na 80 lvl do obrony, mimo wszystko z tych dwóch propozycji top 5 wydaje mi się sensowniejsze.
Jak mam być szczery poprzedni system przed ligami (a w sumie jego brak) sprawował się imo najlepiej. Od jakiś 2-3 lat nie widziałem, by ktokolwiek siedział w lidze diamentowej manu. A sama topka zamiast zachęcać do PvP skutecznie zniechęca. Jak dla mnie zmniejszyć do top 5 albo usunąć.
Ja bym zaproponował inną zmianę. Aktualnie w walkach otrzymuje się za mało punktów rankingu imo zwiększenie zdobywania rankingu pomoże w szybszym przeskakiwaniu lig i zwiększy rywalizacje.
Drugą opcją jaką bym widział, to zezwolenie na walki nawet diamentu z Bronze (albo rozszerzenie możliwej różnicy rankingowej z 200 do nawet 500 ).
No i w sumie zwiększenie nagród za PvP też by się przydało.
Ostatnio edytowane przez Dorek ; 22-09-2020 o 20:26
Totalne usunięcie widełek i kłódek załatwiłoby sprawę braku możliwości wbicia wyższej ligi. Niektórzy ludzie nawet mając eq, siedzą w aspirancie/brązie, max silverze, bo nie mają się z kim bić, a bądźmy szczerzy, że jeśli ktoś chce się zabierać za pvp na poważnie to nie będzie wchodzić w eq+0, żeby być chłopcem do bicia. Samą obronę można nawet zmniejszyć do top5/10.
Ostatnio edytowane przez Azekar ; 22-09-2020 o 20:32
Hmmm. Znaczy no jak dla mnie wszyscy gracze którzy łapią się na srebro i są w top15 powinni być "zmuszani" w obecny sposób do obrony swojego rankingu. Może to być dowolna liczba <=15. Byłaby to dynamiczna [czyli dobra] granica. Co do niższych poziomów - w sumie nie widzę tu dobrego rozwiązania. Jednakże na najwyższym przedziale byłoby to pomocne.
O ranking walczy dokładnie tylu graczy ile chce o niego walczyć. To źle? Gracze z najwyższym rankingiem wciąż będą zmuszeni do walk, a ci niżej będą mieli luźniej.
A teraz uciekają, bo nie chce im się walczyć. Co gorsza uciekają w jedyny możliwy i skuteczny sposób - nie logując się do gry. Wiem że to mniejszościowy [takie słowo istnieje swoją drogą?] przypadek, ale niewątpliwie występujący.
Kompletne usunięcie widełek również nie powinno wchodzić w rachubę. Może po prostu zmniejszenie przedziałów o 100 punktów?
Ciężko powiedzieć.
Dla mnie spoko byłoby całkowite zdjęcie systemu wyzwania. Czemu? Bo po co one są? Żeby graczom marnować czas? Po co trzymają wysokie rankingi PvP? Jedynie w celach kosmetycznych ("patrzcie mam Ligę!")? Możliwe że żetki, ale to tylko dla 20/30/40/50/65/80-poziomowych graczy jednak reszta graczy też jest obarczona wyzwaniami bez żadnych większych nagród, tylko żeby zniechęcać do walki. A dla tych 20/30/40/50/65/80-poziomowych graczy przynajmniej na manu jak chcą walczyć dla żetek to się wylogują gdy zawalczą ileś razy i tak dostaną żetki.
A 81+ gracze mają raj na niebie bo ich wyzwania nie dotyczą nieważne ile mają tych punktów rankingowych. I tu wchodzi mały p2w: omiń wyzwania - ściągnij blokadę. Zapisz się na arenę - włóż blokadę.
Najprościej zrobić ranking bez ograniczeń itd ale na większą skale punktową z system gdzie każdy może atakować każdego jak w wielu grach, po prostu punkty za atakowanie kogoś np. 5k posiadając 10k będą wartościami 10-20 punktów a za pokonanie takiej osoby będą wartości pokroju 300.