2 szybkie pytania do administracji. Po pierwsze, czy w wersji finalnej raporty z pojedynków będą ogólnie dostępne tak jak w wersji testowej ?
Czy planowany termin premiery wersji oficjalnej dalej jest na 1 kwietnia ??
2 szybkie pytania do administracji. Po pierwsze, czy w wersji finalnej raporty z pojedynków będą ogólnie dostępne tak jak w wersji testowej ?
Czy planowany termin premiery wersji oficjalnej dalej jest na 1 kwietnia ??
Tak i Tak
Co do drugiego, mam nadzieję, że to nie będzie primaaprilisowy żart
W związku tematem https://forum.mfo3.pl/showthread.php...jednego-gracza dot. mega leczenia (naraz rege i trucizna):
czy jeśli mamy status rege i trucizna (będą leczyć/zadawać obrażenia takie same co do 1 pkt. hp) to gdy mamy np. 100HP/MAXHP to najpierw zostaniemy zabici czy uleczeni? Bo jeśli zabici, to leczenie nie powinno się wykonać tak? Będzie na korzyść gracza, czyli najpierw leczenie :P Może w tej kwestii dodać też losowość - odnawiane jest chyba 10% max hp więc można by to zmienić tak: (10%MAXHP) +/- 5% (-5%; +5%). Wtedy wszelkie leczenia/trucia nie byłyby przewidywalne i ogólnie tak byłoby lepiej chyba.
Czy po zabiciu gracza znikają jego statusy (neg/poz/wszystkie/żadne)? Jeśli żadne, to można by zmienić na wszystkie albo znikają tylko neg ;p Ciekawsze walki teamowe, bo ożywienie gracza i tak nie jest bardzo efektywne - mało hp i dobitka. Może zrobić tak, aby ożywiony gracz miał bezwzględne pierwszeństwo z racji ożywienia?
To zależy chyba od tego co pierwsze zostało nadane. Jeżeli w kolejności trucizna/regeneracja to prawdopodobnie (prawie jestem pewny) zadziała najpierw trucizna a potem rege.
Statusy się wykonują w kolejności nałożenia i jeśli pierwszy zabije to drugi się nie wykona (tak to działa po poprawce)
Działanie statusu to już kwestia tego jak je Tomi ustawi. Mogą być po części losowe.
Po śmierci znikają te statusy, które mają ustawioną taką flagę. Niezależnie od tego czy są pozytywne czy negatywne.
Kod bezpieczeństwa umożliwia:natychmiastową zmianę adresu e-mail (bez potrzeby oczekiwania 7 dni)
jak to zrobić ?
Pewnie opcje "natychmiastowe" zostaną później dodane.... A konto można skasować?!
Sprawdzając jak to jest z tym e-mailem "zmieniłem" go, a później anulowałem. Efekt był taki, że niezależnie w co później klikam - moje postacie, forum, wyloguj - jedyna odpowiedź to otwarcie nowego okna przeglądarki. Po restarcie fajerwerki się nie pojawiły.
Ale trzeba przyznać, że taki sposób ochrony konta jest efektowny...
Ostatnio edytowane przez mtnm ; 17-03-2011 o 10:06
operacje "natychmiastowe" nie są jeszcze zaimplementowane.
Właśnie, nie widzę takiej opcji, a być powinna... Czy aby usunąć konto, trzeba będzie skasować wszystkie postaci wcześniej? Powinno to być dobrze zabezpieczone jakoś, może usunięcie konta tylko kodem bezpieczeństwa lub po miesiącu, gdy na koncie nie będzie utworzonej żadnej postaci?
Niby "premiera" już za ~2 tygodnie, a nadal nic nie wiadomo o panelu GMa itp.
To dobry system :P
Czy jakieś wydarzenia w grze będa na specjalne okazje? Takie jak mikołaj w lange na święta w v2? tylko częściej i żeby bardziej qestowo się to objawiało ;]
Coś w stylu odblokowana lokacja na święta bożego narodzenia gdzie atakowałyby nas kurczaki z których leciały by pisanki za które byłoby eq u jakiegoś NPC, a bossem na lokacji byłby Zajączek wielkanocny z którego by leciały jakies fajne unikaty....to tylko przykład, takich event'ów mogłoby być sporo, w święto zmarłych, w walentynki, na rozpoczecie wakacji itp.
Czy administracja ma w planie podzielenie gry na światy tak jak dwójki ?
@up
Oby nie.
Bo to raczej nie najlepszy pomysł.
Wiadomo, że jak będzie duży ruch w grze to zmniejszy to koszta, ale ucierpi na tym grywalność. Gdyby tak po premierze było chociaż po 1000 osób online to na bank świetnie by się grało I stąd moje pytanie, na jaki ruch administracja jest przygotowana