Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.
O, super, życzę owocnej pracy.Ale ponieważ eksperci przytoczyli rzeczowe argumenty, z których jasno wynika, że wprowadzone zmiany były T O T A L N I E nieprzemyślane, obiecujemy przyjrzeć się im jeszcze raz przy okazji rebalansu pvp na niskich poziomach.
Dla wojownika to i tak buff.Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.
https://mfo3.pl/view/ab/3
Koszt 30->28
Celność 90->95
Chodzi mi o zmiany całkowite razem z tą aktualką z maja ubiegłego roku. Chciałabym się po prostu dowiedzieć kto był aż tak niekompetentny, żeby użyć bardzo łagodnego słowa, by na to Tomiego namówić xd Te poprawki ostatnie są raczej dobre, ale ciężko żeby nie były jak się coś tak beznadziejnego zrobiło Zwyczajnie zżera mnie ciekawość kto jest takim neandertalem żeby coś takiego choćby zasugerować
Macie rację, sugerowałem się tym postem - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post303668
I co z tego, że drenaż staniał o 2 many i ma 5% celności więcej jak reszta podrożała albo bezpośrednio albo pośrednio przez obniżenie efektywności i breakpointy leżą. Ja nie wiem w jakim wy świecie żyjecie żeby nie widzieć, że 95% wojów pvp do 29 gra z maną na 1 leczenie a połowa ma wciąż te 26 many na 30. 2 lata temu to było 10% może i 2% na 30. Zwaliliście grę i przez rok nawet nie raczyliście nic z tym zrobić. Jak chcecie wprowadzić pomyślność np. do gry to nie obniżajcie kosztów do 33 many bo to nic nie robi. Najbliższy breakpoint jest na 30 many i te 1 do 3 many sprawia, że albo jest grana albo nie. Bryza tak samo jest niegrywalna bo przy obnizonej efektywnosci breakpoint jest na 30 many. 36 many sprawia, że jest na śmieci. Ataki atrybutowe magiczne ta sama bajka - 7 many grywalne tylko z zieloną, 6 many grywalne w pełni. Znowu 1-manowy breakpoint leży i kwiczy. "Zróbmy refleks użyteczny" - świetna myśl, tylko żeby faktycznie był użyteczny to należałoby dać breakpoint nie na 28 many - jezu 1 faktyczny breakpoint w kosztach! - ale na 22 many lub wydłużyć o 1 turę całą umkę.
Chciałabym po prostu się dowiedzieć, kto jest testerem a matematykę i znajomość gry ma na poziomie nieodpowiednim do choćby grania pvp. I czy ta osoba dalej nim jest, bo powinna być wywalona na zbity pysk w trybie ekspresowym.
czy jak mam ślepote to mam szanse trafić drenażem? bo zawsze pudłuje wtedy ale norma wchodzi więc nie czaje czemu ślepota wpływa tylko na nie które zdolności?
Normalizacja trafia zawsze (wyjątek: walki z bossami i minibossami w grupie) i nie jest zależna od szczęścia, ani celności. Zdolności które mogą chybić i są zależne od szczęścia, praktycznie nigdy nie trafiają na ślepocie, zaś do nich zalicza się drenaż.
Reasumując, nie używaj drenażu na ślepocie, pozdrawiam
Dokładnie, normalizacja jest jedyną zdolnością w grze, której szansa trafienia nie ma nic wspólnego z celnością.
Szansa, czy norma trafi opiera się na czymś w stylu rzutu monetą. Gracz nie może wpływać na wynik inaczej, niż biorąc innych graczy do drużyny.
- - - - - - - - - -
Zamysłem z tego co mi wiadomo było nakłonienie graczy do zwiększenia maksymalnej many ponad poziom jednego leczenia.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 08-06-2020 o 18:58 Powód: literówka "chyba"->"chybia"