Strona 848 z 1135 PierwszyPierwszy ... 348748798838846847848849850858898948 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 12,706 do 12,720 z 17022

Temat: [ Pytania ]

  1. #12706
    Cytat Napisał Leila Sin Zobacz post
    Trujaki miały 14/16/18 i 16/18/20. Dopasowywanie się kosztów many jest totalną bzdurą. Nie wiem kto jest teraz testerem, ale mocno po głowie powinien oberwać. Umki są niezbalansowane do wzrostu kosztów many i w efekcie niektóre niegrywalne na niższych. Niemal nikt np. nie używa trującego ataku aż do 30 lvl, gdzie kiedyś każdy go używał na 20. Bryzy wojem też się nie da grać przed 40 lub 38 ewentualnie jeśli wyrafinowana, ataki magiczne atry na 30 kosztują o 1 many więcej niż kiedyś przed buffem itp. itd.

    Więc moje pytanie brzmi - kto jest aż tak niekompetentnym testerem, że przeforsował tę zmianę w takiej formie?
    Akurat na low lv koszt wiekszosci zdolek spadł. Po prostu łatwiej robić postać pod auto bez regenek many

  2. #12707
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Akurat na low lv koszt wiekszosci zdolek spadł.
    I co, że koszt większości spadł, skoro warszawiak podał bardzo konkretną zdolność, której koszt nie spadł i mówi, że stanowi ona problem.

    Nawiasem czego koszt spadł na low-lv bez osłabienia samej zdolności? Ożywienia?

  3. #12708
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    I co, że koszt większości spadł, skoro warszawiak podał bardzo konkretną zdolność, której koszt nie spadł i mówi, że stanowi ona problem.

    Nawiasem czego koszt spadł na low-lv bez osłabienia samej zdolności? Ożywienia?
    Drenażu.

    Ale ponieważ eksperci przytoczyli rzeczowe argumenty, z których jasno wynika, że wprowadzone zmiany były T O T A L N I E nieprzemyślane, obiecujemy przyjrzeć się im jeszcze raz przy okazji rebalansu pvp na niskich poziomach.

  4. #12709
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Drenażu.
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.
    Ale ponieważ eksperci przytoczyli rzeczowe argumenty, z których jasno wynika, że wprowadzone zmiany były T O T A L N I E nieprzemyślane, obiecujemy przyjrzeć się im jeszcze raz przy okazji rebalansu pvp na niskich poziomach.
    O, super, życzę owocnej pracy.

  5. #12710
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    584
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.
    Dla wojownika to i tak buff.

  6. #12711
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest wyższa celność.

  7. #12712
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest niższa celność.


    O, super, życzę owocnej pracy.
    https://mfo3.pl/view/ab/3

    Koszt 30->28
    Celność 90->95

  8. #12713
    Leila Thirst
    Konto usunięte
    Cytat Napisał damianxp Zobacz post
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...813#post316813 tutaj masz ile dana zdolność zabierała przed zmianą i po zmianie, na niskich poziomach ta zmiana jest bardziej na plus, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi.
    Chodzi mi o zmiany całkowite razem z tą aktualką z maja ubiegłego roku. Chciałabym się po prostu dowiedzieć kto był aż tak niekompetentny, żeby użyć bardzo łagodnego słowa, by na to Tomiego namówić xd Te poprawki ostatnie są raczej dobre, ale ciężko żeby nie były jak się coś tak beznadziejnego zrobiło Zwyczajnie zżera mnie ciekawość kto jest takim neandertalem żeby coś takiego choćby zasugerować

  9. #12714
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Nah fam, przy niższym koszcie zdolności jest wyższa celność.
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    https://mfo3.pl/view/ab/3

    Koszt 30->28
    Celność 90->95
    Macie rację, sugerowałem się tym postem - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post303668

  10. #12715
    Leila Thirst
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Macie rację, sugerowałem się tym postem - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post303668
    I co z tego, że drenaż staniał o 2 many i ma 5% celności więcej jak reszta podrożała albo bezpośrednio albo pośrednio przez obniżenie efektywności i breakpointy leżą. Ja nie wiem w jakim wy świecie żyjecie żeby nie widzieć, że 95% wojów pvp do 29 gra z maną na 1 leczenie a połowa ma wciąż te 26 many na 30. 2 lata temu to było 10% może i 2% na 30. Zwaliliście grę i przez rok nawet nie raczyliście nic z tym zrobić. Jak chcecie wprowadzić pomyślność np. do gry to nie obniżajcie kosztów do 33 many bo to nic nie robi. Najbliższy breakpoint jest na 30 many i te 1 do 3 many sprawia, że albo jest grana albo nie. Bryza tak samo jest niegrywalna bo przy obnizonej efektywnosci breakpoint jest na 30 many. 36 many sprawia, że jest na śmieci. Ataki atrybutowe magiczne ta sama bajka - 7 many grywalne tylko z zieloną, 6 many grywalne w pełni. Znowu 1-manowy breakpoint leży i kwiczy. "Zróbmy refleks użyteczny" - świetna myśl, tylko żeby faktycznie był użyteczny to należałoby dać breakpoint nie na 28 many - jezu 1 faktyczny breakpoint w kosztach! - ale na 22 many lub wydłużyć o 1 turę całą umkę.

    Chciałabym po prostu się dowiedzieć, kto jest testerem a matematykę i znajomość gry ma na poziomie nieodpowiednim do choćby grania pvp. I czy ta osoba dalej nim jest, bo powinna być wywalona na zbity pysk w trybie ekspresowym.

  11. #12716
    Moderator Avatar EneDueRabe
    Dołączył
    26-12-2016
    Postów
    782
    Cytat Napisał Leila Sin Zobacz post
    I co z tego, że drenaż staniał o 2 many i ma 5% celności więcej jak reszta podrożała albo bezpośrednio albo pośrednio przez obniżenie efektywności i breakpointy leżą. Ja nie wiem w jakim wy świecie żyjecie żeby nie widzieć, że 95% wojów pvp do 29 gra z maną na 1 leczenie a połowa ma wciąż te 26 many na 30. 2 lata temu to było 10% może i 2% na 30. Zwaliliście grę i przez rok nawet nie raczyliście nic z tym zrobić. Jak chcecie wprowadzić pomyślność np. do gry to nie obniżajcie kosztów do 33 many bo to nic nie robi. Najbliższy breakpoint jest na 30 many i te 1 do 3 many sprawia, że albo jest grana albo nie. Bryza tak samo jest niegrywalna bo przy obnizonej efektywnosci breakpoint jest na 30 many. 36 many sprawia, że jest na śmieci. Ataki atrybutowe magiczne ta sama bajka - 7 many grywalne tylko z zieloną, 6 many grywalne w pełni. Znowu 1-manowy breakpoint leży i kwiczy. "Zróbmy refleks użyteczny" - świetna myśl, tylko żeby faktycznie był użyteczny to należałoby dać breakpoint nie na 28 many - jezu 1 faktyczny breakpoint w kosztach! - ale na 22 many lub wydłużyć o 1 turę całą umkę.

    Chciałabym po prostu się dowiedzieć, kto jest testerem a matematykę i znajomość gry ma na poziomie nieodpowiednim do choćby grania pvp. I czy ta osoba dalej nim jest, bo powinna być wywalona na zbity pysk w trybie ekspresowym.
    Lepszym rozwiązaniem dla Ciebie było by wbicie większego lvl, a nie oskarżać grono testerów o niekompetencję. Bo jednym jest robić a drugim mówić .

  12. #12717
    Berserk Guts
    Konto usunięte
    czy jak mam ślepote to mam szanse trafić drenażem? bo zawsze pudłuje wtedy ale norma wchodzi więc nie czaje czemu ślepota wpływa tylko na nie które zdolności?

  13. #12718
    Normalizacja trafia zawsze (wyjątek: walki z bossami i minibossami w grupie) i nie jest zależna od szczęścia, ani celności. Zdolności które mogą chybić i są zależne od szczęścia, praktycznie nigdy nie trafiają na ślepocie, zaś do nich zalicza się drenaż.
    Reasumując, nie używaj drenażu na ślepocie, pozdrawiam

  14. #12719
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Normalizacja trafia zawsze (wyjątek: walki z bossami i minibossami w grupie) i nie jest zależna od szczęścia, ani celności. Zdolności które mogą chybić i są zależne od szczęścia, praktycznie nigdy nie trafiają na ślepocie, zaś do nich zalicza się drenaż.
    Reasumując, nie używaj drenażu na ślepocie, pozdrawiam
    Dokładnie, normalizacja jest jedyną zdolnością w grze, której szansa trafienia nie ma nic wspólnego z celnością.
    Szansa, czy norma trafi opiera się na czymś w stylu rzutu monetą. Gracz nie może wpływać na wynik inaczej, niż biorąc innych graczy do drużyny.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Leila Sin Zobacz post
    I co z tego, że drenaż staniał o 2 many i ma 5% celności więcej jak reszta podrożała albo bezpośrednio albo pośrednio przez obniżenie efektywności i breakpointy leżą. Ja nie wiem w jakim wy świecie żyjecie żeby nie widzieć, że 95% wojów pvp do 29 gra z maną na 1 leczenie a połowa ma wciąż te 26 many na 30. 2 lata temu to było 10% może i 2% na 30. Zwaliliście grę i przez rok nawet nie raczyliście nic z tym zrobić. Jak chcecie wprowadzić pomyślność np. do gry to nie obniżajcie kosztów do 33 many bo to nic nie robi. Najbliższy breakpoint jest na 30 many i te 1 do 3 many sprawia, że albo jest grana albo nie. Bryza tak samo jest niegrywalna bo przy obnizonej efektywnosci breakpoint jest na 30 many. 36 many sprawia, że jest na śmieci. Ataki atrybutowe magiczne ta sama bajka - 7 many grywalne tylko z zieloną, 6 many grywalne w pełni. Znowu 1-manowy breakpoint leży i kwiczy. "Zróbmy refleks użyteczny" - świetna myśl, tylko żeby faktycznie był użyteczny to należałoby dać breakpoint nie na 28 many - jezu 1 faktyczny breakpoint w kosztach! - ale na 22 many lub wydłużyć o 1 turę całą umkę.

    Chciałabym po prostu się dowiedzieć, kto jest testerem a matematykę i znajomość gry ma na poziomie nieodpowiednim do choćby grania pvp. I czy ta osoba dalej nim jest, bo powinna być wywalona na zbity pysk w trybie ekspresowym.
    Zamysłem z tego co mi wiadomo było nakłonienie graczy do zwiększenia maksymalnej many ponad poziom jednego leczenia.

  15. #12720
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Dokładnie, normalizacja jest jedyną zdolnością w grze, której szansa trafienia nie ma nic wspólnego z celnością.
    Oślepiający Pocisk
    HP Pocisk chybia, ale tylko na Ślepocie
    Medytacja
    Pewny Cios
    Sprytny Cios
    Wyrok Smierci
    Burza Błyskawic
    Pechowa Chmura
    Porażenie
    Spowolnienie
    nie wiem czy Wredna Chmura (chyba tak)
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 08-06-2020 o 18:58 Powód: literówka "chyba"->"chybia"

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •