Strona 50 z 54 PierwszyPierwszy ... 404849505152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 736 do 750 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #736
    Surfer
    Konto usunięte
    Ostrze mrozu: Poziom 70 ( UNIKAT )
    Obrażenia 900
    Atak 100
    Szczęście 40
    szybkość - 5
    info: Jak postać trafi krytyczny cios odbiera 25% mp przeciwnikowi i dodaje swojej postaci a jak chybi traci 15% hp ale jego ciosy zmacniają się o 15%

  2. #737
    Użytkownik
    Dołączył
    16-06-2018
    Postów
    3
    Różdżka pięknej magi
    typ:ręce
    wymagany poziom:30
    Statystyki:100 many
    lód:+20%
    ziemia:+20%
    szybkość: +10
    Atak magiczny: 110
    sloty:5-6 zależy od lvla
    Specjalna Zdolność: Przy pierwszej turze ma 60% na nałożenie statusu bariera magiczna, bariera i regeneracja i spowolnienie.

  3. #738
    Cytat Napisał xdd Zobacz post
    Różdżka pięknej magi
    typ:ręce
    wymagany poziom:30
    Statystyki:100 many
    lód:+20%
    ziemia:+20%
    szybkość: +10
    Atak magiczny: 110
    sloty:5-6 zależy od lvla
    Specjalna Zdolność: Przy pierwszej turze ma 60% na nałożenie statusu bariera magiczna, bariera i regeneracja i spowolnienie.
    Fajne, będę nosił do pvp na 65 lvl'u.

  4. #739
    Użytkownik
    Dołączył
    16-06-2018
    Postów
    3
    Nazwa: Tarcza zniszczenia
    typ: ręce
    statystyki :
    obrona +100
    atak 13
    obrażenia 150
    specjalna zdolność: obrażenia krytyczne zadają 40% hp
    auto-statusy: obrona przez 7 tur

    - - - - - - - - - -

    - - - - - - - - - -

    różdżka pierwszej gwiazdki
    do zdobycia po pokonaniu szefa gremlinów w święta
    typ: Ręce
    Statystyki:
    mana 135
    atak magiczny 160
    +200% AP
    lód +50%
    6 slotów
    Dodatkowy slot na gem
    Wymagany Lvl : 35

  5. #740
    Rózga 80lvl
    10 slotów
    302 obrażenia
    75 atak mag
    119 mp
    39 speed
    pasywka: Każde zaklęcie nakłada na używającego status Dekoncentracja bez limitu tur.

    Rękawiczki 80lvl
    10 slotów
    717 obrażeń
    88 ataku
    39 mp
    9 speed
    10% celność
    pasywka: Każdy atak fizyczny nakłada na używającego status Demobilizacja bez limitu tur.
    Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 23-05-2020 o 19:29

  6. #741
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Nikt tego nie potrzebował, ale wszyscy na to czekali!

    Włócznia Pocisku Magicznego: (skoro są rękawice atrybutu magicznego to trzeba broń z obrażeniami magicznymi bez atrybutu :5Head:

    Broń na lvl 80/100
    Statystyki około normalne jak na broń na tym poziomie (nieco wzmocnione lub osłabione, gdyby trzeba było)

    Byłaby to włócznia bijąca magicznie bezatrybutowo na zasadzie rękawic magii ognia. Poza obrażeniami z atrybutu włóczni biłaby magicznie bezatrybutowo. (aka dmg magiczny nie byłby zależny od atrybutów, po prostu byłby magiczny a fizyczny byłby włócznią)

    Opis: Podstawowe ataki zadają obrażenia fizyczne oraz magiczne bez atrybutu.

  7. #742
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Nikt tego nie potrzebował, ale wszyscy na to czekali!

    Włócznia Pocisku Magicznego: (skoro są rękawice atrybutu magicznego to trzeba broń z obrażeniami magicznymi bez atrybutu :5Head:

    Broń na lvl 80/100
    Statystyki około normalne jak na broń na tym poziomie (nieco wzmocnione lub osłabione, gdyby trzeba było)

    Byłaby to włócznia bijąca magicznie bezatrybutowo na zasadzie rękawic magii ognia. Poza obrażeniami z atrybutu włóczni biłaby magicznie bezatrybutowo. (aka dmg magiczny nie byłby zależny od atrybutów, po prostu byłby magiczny a fizyczny byłby włócznią)

    Opis: Podstawowe ataki zadają obrażenia fizyczne oraz magiczne bez atrybutu.
    magiczna włócznia już istnieje, jak już, to buława pocisku magicznego.

  8. #743
    Użytkownik
    Dołączył
    04-07-2011
    Postów
    85
    Rózga 80 lvl
    9 slotów
    292 obrażenia
    111 atak mag
    139 mp
    -1 speed
    pasywka: Jeśli używasz pocisku magicznego,zadaje obrażenia z losowego żywiołu

  9. #744
    I do czego niby to by się miało przydawać?
    Ostatnio edytowane przez Nyan Cat ; 30-06-2020 o 17:16

  10. #745
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nyan Cat Zobacz post
    I do czego niby to by się miało przydawać?
    do tego samego, do czego służy wekiera, z tym, że tą różdżką masz bonusowo 20% dmga

  11. #746
    Użytkownik Avatar Truciciel
    Dołączył
    27-06-2019
    Postów
    11
    Brakuje mi trochę "statusowych" rożdżek na 50 poziom. Myślę, że ta różdżka nie jest dość przegięta ze względu na masywny hp down, ale również można by też przerobić tą różdżkę na coś wyższopoziomowego (podkręcając staty i usuwając hp down).

    Różdżka specjalisty
    typ:ręce
    wymagany poziom:50
    Obrażenia : 203
    mp:42
    hp: -200
    Atak magiczny: 71
    sloty: 7
    Specjalna Zdolność: po użyciu zaklęcia ognia następne zaklęcie nie będące ogniem jest wzmocinone 0 20% (chodzi mi o obrażenia*1.2)
    po użyciu zaklęcia lodu następne zaklęcie niebędące lodem nakłada skupienie na 2 tury
    po użyciu zaklęcia wiatru następne zaklęcie nie będące wiatrem nakłada refleks na 2 tury (Myślę też o wersji z magiczną barierą albo barierą, w części o wietrze/ziemi)
    po użyciu zaklęcia ziemi następne zaklęcie nie będące ziemią nakłada regeneracje na 2 tury
    po użyciu zaklęcia magiczny pocisk następne zaklęcie nie będące magicznym pociskiem zregeneruje 20% brakującej many
    Używanie 2 zaklęć tego samego atrybutu pod rząd, lub użycie przedmiotu przerywa cykl bonusów.

  12. #747
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    375
    Cytat Napisał Truciciel Zobacz post
    Brakuje mi trochę "statusowych" rożdżek na 50 poziom. Myślę, że ta różdżka nie jest dość przegięta ze względu na masywny hp down, ale również można by też przerobić tą różdżkę na coś wyższopoziomowego (podkręcając staty i usuwając hp down).

    Różdżka specjalisty
    typ:ręce
    wymagany poziom:50
    Obrażenia : 203
    mp:42
    hp: -200
    Atak magiczny: 71
    sloty: 7
    Specjalna Zdolność: po użyciu zaklęcia ognia następne zaklęcie nie będące ogniem jest wzmocinone 0 20% (chodzi mi o obrażenia*1.2)
    po użyciu zaklęcia lodu następne zaklęcie niebędące lodem nakłada skupienie na 2 tury
    po użyciu zaklęcia wiatru następne zaklęcie nie będące wiatrem nakłada refleks na 2 tury (Myślę też o wersji z magiczną barierą albo barierą, w części o wietrze/ziemi)
    po użyciu zaklęcia ziemi następne zaklęcie nie będące ziemią nakłada regeneracje na 2 tury
    po użyciu zaklęcia magiczny pocisk następne zaklęcie nie będące magicznym pociskiem zregeneruje 20% brakującej many
    Używanie 2 zaklęć tego samego atrybutu pod rząd, lub użycie przedmiotu przerywa cykl bonusów.
    Zbyt op pasywka

  13. #748
    Użytkownik Avatar Truciciel
    Dołączył
    27-06-2019
    Postów
    11
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Zbyt op pasywka
    no ok... A co jakby tak podzielić każdy z tych segmentów na oddzielne przedmioty?

  14. #749
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,061
    Cytat Napisał Truciciel Zobacz post
    Brakuje mi trochę "statusowych" rożdżek na 50 poziom. Myślę, że ta różdżka nie jest dość przegięta ze względu na masywny hp down, ale również można by też przerobić tą różdżkę na coś wyższopoziomowego (podkręcając staty i usuwając hp down).

    Różdżka specjalisty
    typ:ręce
    wymagany poziom:50
    Obrażenia : 203
    mp:42
    hp: -200
    Atak magiczny: 71
    sloty: 7
    Specjalna Zdolność: po użyciu zaklęcia ognia następne zaklęcie nie będące ogniem jest wzmocinone 0 20% (chodzi mi o obrażenia*1.2)
    po użyciu zaklęcia lodu następne zaklęcie niebędące lodem nakłada skupienie na 2 tury
    po użyciu zaklęcia wiatru następne zaklęcie nie będące wiatrem nakłada refleks na 2 tury (Myślę też o wersji z magiczną barierą albo barierą, w części o wietrze/ziemi)
    po użyciu zaklęcia ziemi następne zaklęcie nie będące ziemią nakłada regeneracje na 2 tury
    po użyciu zaklęcia magiczny pocisk następne zaklęcie nie będące magicznym pociskiem zregeneruje 20% brakującej many
    Używanie 2 zaklęć tego samego atrybutu pod rząd, lub użycie przedmiotu przerywa cykl bonusów.
    Pasywka jest okej ale gdyby dawała wszystko na 1 turę bez zwiększonego DPS, oraz HP -300.

  15. #750
    Azekar
    Konto usunięte
    Cytat Napisał spotlight Zobacz post
    bez zwiększonego dps
    dmg*

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •