Strona 48 z 56 PierwszyPierwszy ... 384647484950 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 706 do 720 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #706
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Nazwa potwora zwykłego:Lodowy Golem
    Używane zaklęcia:
    -Lód 4**
    -Atak fizyczny o atrybucie buławy
    -Spowalniający Cios
    Spowalniający Cios-zwykły atak, posiadający 75% bazowej szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 2-3 tury.
    Drop:
    -Czysty Odłamek Lodu-5% szans
    Info:
    -Czysty Odłamek Lodu-idealnie czysty lód, używany przez kowali.

  2. #707
    Yatagarasu
    Konto usunięte

    Kciuk w górę

    Trójgłowy Wilk
    Nazwa:  064-Beast02.png
Wyświetleń: 1104
Rozmiar:  3.5 KB
    Miniboss
    Ataki, zdolności i przedmioty których używa
    Ataki:
    - Atak Fizyczny (brak atrybutu)
    - Wiatr 1****
    - Ziemia 1***
    - Pocisk Magiczny 1*****
    Zdolności:
    - Multi Atak*** (Atak Fizyczny na wszystkich graczy)
    - Leczenie 1**** (Leczy się, używa na siebie 2 razy)
    - Trujące Opary** (Nadaje status Zatrucie)
    Przedmioty:
    - Osłona
    - Osłona Magiczna
    - Mikstura Skupienia
    Wszystkie te przedmioty używa na siebie!
    Możliwy Loot
    Ekwipunek:
    - Trująca Różdżka
    - Trująca Włócznia
    - Tasak
    - Przeklęty Topór
    - Buława Gniewu
    - Pazury Wilczej Potęgi
    - Bursztynowy Hełm
    - Kaptur Przebiegłości
    - Oszroniona Zbroja
    - Dziurawa Zbroja
    - Pasiaste Buty
    - Kierpce
    - Magiczny Krzyżyk

    Gemy:
    -Wiatr Plus
    -Celność Plus

    Przedmioty:
    -Mikstura Regeneracji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    -Kamień


    Życie: 5612
    Poziom do bicia w grupie: 10-30
    Poziom do bicia solo: 25+

    MP ma nieskończenie dużo
    Jest nieodporny na status Zatrucie

    Skrypt: Jeśli przeciwnik jest magiem, użyj Osłony Magicznej
    Jeśli przeciwnik jest wojownikiem, użyj Osłony
    Jeśli mam poniżej 3000 HP użyj Leczenie 1
    Kiedy przeciwnik ma Zatrucie użyj Leczenie 1


    Przeciwnik często chybia ale często zadaje krytyczne ciosy.
    Załączony obraz Załączony obraz  
    Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 17-02-2020 o 17:33

  3. #708
    musaraj
    Konto usunięte
    Szalony byk


    Choć można przerobić na Bawoła i użyć tego, ładniejszego sprite'a z MFO2


    Statystyki: Fizyczny, lepszy speed, 100% celności, bez atrybutu

    Zdolności:
    0. Zdolność broni - Każde chybienie nadaje statusy Bariera i Bariera Magiczna
    1. Stuk kopytem - nadaje status Przyspieszenie na 2 tury. Następnym atakiem będzie Szaleńczy bieg.
    2. Szaleńczy bieg - zabija przeciwnika pod warunkiem, że nie ma statusu Refleks (wtedy po prostu chybia)
    3. Szarża - atak fizyczny o sile 1.5, zawsze trafia, może krytnąć. Nadaje status Demobilizacja na 3 tury
    4. Cios rogiem - małe obrażenia, nadaje krwawienie na 5 tur
    5. Pozycja obronna - Nietykalnośc i Uśpienie na 3 tury (reakcja na Mob/Skup)
    6. Precyzja (jakby chybiał coś za dużo to sobie wrzuci)
    7. Gniewny Atak


    Do tego może sobie miksa speeda od czasu do czasu wrzucić.
    Skryptu nie chce mi się pisać, ale wszyscy wiedzą jak by miał wyglądać.

  4. #709
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,292
    Cytat Napisał Yatagarasu Zobacz post
    Załącznik 10081Załącznik 10082Załącznik 10081
    Miniboss
    Troll A, Tralter, Troll B

    Krótki Opis: Tralter to silny troll, były generał trollów z Lochów Urkaden, wraz z ich pomocnikami on uciekł.
    Statystyki:
    Troll A: Taki sam jak potwór Troll z lochów urkaden, tylko że ma 30% większą obrone magiczną
    Troll B: Taki sam jak potwór Troll z lochów urkaden, tylko że ma 30% wiekszą obrone fizyczną.
    Tralter: Często dubluje przeciwnika, jeśli ma wyżej 70% hp a jakiś Troll ma 30% swojego życia ten mu daje obrone (jak dominują w walce wojownicy) lub obrone magiczną (jak magowie dominują w walce) Czasami chybia, ale często zadaje krytyczne ciosy. Atakuje o atrybucie topora. Bardziej opłaca sie go bić jak sie jest magiem. Jego wadą jest to, że prawie w ogóle nie da sie go chybić. Używa mobilizacji. Jak któryś przeciwnik ma 3 statusy na siebie nałożone, zdejmuje mu normalizacją. Jak jakiś przeciwnik ma hp na tyle, żeby go uderzyć i zabić, używa pewnego ciosu. Jak ma Mobilizacje czasem używa krytycznego ciosu. Może 2 razy użyć drenażu. Używa Trującego Ataku 2 razy.

    Jeśli gracz ma na hita jakiegoś trolla te mają na początek walki Obrone na 2 tury.

    Miniboss do solowania na 35-40 lvl
    A ja dla odmiany powiem, że nawet mi się podoba. Może nie na poziom minibossa do gry, aczkolwiek jest to solidnie napisane przynajmniej. Sam zamysł jest prosty, ale przynajmniej ciekawy, jednakże jak wspomniał przede mną pewien cień, nie będzie minibossów na takie poziomy. Mimo wszystko gratuluję, bo jest to napisane lepiej, niż większość propozycji w tym temacie. Jednakże nie polecam sugerować się obecną treścią. Z tego tematu przechodziły już pewne pomysły na minibossy (albo ich fragmenty), aczkolwiek było tak, dlatego, że pomysły te obrazowały pewien pomysł, pewną niezwykłość danego minibossa. Polecałbym na tym się skupić, a nie na fabularnym umieszczeniu. Mniej-więcej tak, jak zrobił to Musaraj. Same statystyki opisałeś ciekawie, niepotrzebnie tylko dodałeś poziom.

  5. #710
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    76
    Skąd macie te grafiki tych potworów?

  6. #711
    Cytat Napisał YourShadow Zobacz post
    Nie będzie nowych potworów na low lvl.

    Jak jakimś cudem macie przypływ myśli to piszcie propozycje questów które nadadzą się na każde miasto, bo eq i przeciwnicy wam nie wychodzą.
    Nie zniechęcaj innych do pisania propozycji, nawet z takiej propozycji można coś wyciągnąć i zrobić fajnego mini-bossa.

  7. #712
    Wredna Wiedźma
    Halloweenowy miniboss eventowy

    Mini w stylu Wrednego Gremlina, nie można wzywać pomocy, jedna na dzień, skaluje się do lvla.

    Opis fabularny:
    Opryskliwa czarownica zamieszkująca Upiorny Zagajnik. Słynie z złowieszczych zaklęć. którymi jest w stanie wykończyć nawet najbardziej wprawionego w boju przeciwnika. Zatruje, nałoży klątwę, w międzyczasie oślepi, a na samym końcu zabije.

    Statystyki (65lvl):
    HP - +/- 12 000
    MP - ∞
    Atak Magiczny - przeciętne
    Obrony - przeciętne
    Szczęście - dosyć duże
    Szybkość - bardzo duża

    Zdolności:
    Wredny Pocisk
    Koszmar
    Cukierek albo Psikus
    Podwójny Drenaż
    Normalizacja
    Złośliwy Pocisk
    Odpoczynek

    Przedmioty:
    Mikstura Regeneracji
    Kamień
    Mikstura Skupienia



    Mechanika:

    1. Koszmaru używa, co 15 wykonanych tur.
    2. Podwójny drenaż - gdy nasza postać HP% => 85,
    3. Normalizacja- gdy mamy więcej niż 2 statusy pozytywne, lub wiedźma ma skupienie a my Osłonę Mag.
    4. Cukierek albo Psikus - 20% szans, gdy nie mamy ani regeneracji ani zombie.
    5. Złośliwy pocisk - 30 % szans
    6. Wredny Pocisk - 40% szans
    7. Odpoczynek - 10% szans
    8. Mikstura Regeneracji - używa na przeciwnika, gdy ma status Zombie.
    - używa na siebie, gdy następna tura jej, lub MP przeciwnika za małe na rzucenie normalizacji.
    9. Mikstura Skupienia - przeciwnik HP% <= średnie otrzymane obrażenia.
    10 Kamień - przeciwnik ma status bariera magiczna, przeciwnik nie ma status bariera.



    Opisy zdolności:

    Cukierek albo Psikus - nakłada statusy Zombie i Regeneracja na 5 tur. Każdy ma 50% szans na wejście. (3 użycia)
    Wredny Pocisk - jak Świąt nie Będzie, ale magiczne. Zamiast Zatrucia nakłada Zombie. (bez limitu)

    Możliwy drop:
    Dynia (20%)
    Pestka (100%)
    Mikstura Regeneracji x2 (100%)
    Inne mikstury specjalne (20% każda)
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 19-04-2020 o 21:58

  8. #713
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Jak dla mnie za dużo zdolek specjalnych, powinna być główna szansa aby biła jakimś pociskiem magicznym czy czymś w tym stylu.

  9. #714
    Łukasz
    Konto usunięte
    Miniboss ciekawy, aczkolwiek pytanie brzmi w jaki sposób by się respił, gdyż w Upiornym Zagajniku oprócz globala żadnych potworów nie ma, inne lokacje (grobowiec, słoneczna polana) posiadają już swoje minibossy.

  10. #715
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,574
    Zacznijmy od tego, że z istniejącymi eventami nie będzie już nic więcej robione. Co najwyżej będą powstawać nowe.

  11. #716
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    76
    Boss: Kratos
    Hp: 25000-50000
    mp: 10000
    Do pokonania na poziomie 80-100
    Duże obrażenia i def , ale mało szybkości ( w dodatku średnia ilość szczęścia )
    Zdolności których używa
    rzut lewiatanem: zabiera 35% hp naszej postaci , koszt mp 20
    spartański szał: nadaje status moblizacja i furia na 5 tur , koszt mp 100
    atak ostrzami haosu: zabiera 25% hp i nadaje status podpalenie na 5 tur które zabiera nam 10% hp
    wezwanie Atreusa: wzywa Atreusa który ciągle do nas strzela odbierając 15% hp ( jest nieśmiertelny i działa tylko jak ma Kratos ponad połowe hp lub mniej) koszt mp: 0.
    normalizacja i podwójny drenaż

    Drop z niego to:
    Lewiatan: obrażenia 1000 , atak 100 , nadaje auto status multibariera na 5 tur.
    Ostrza haosu: typ broni: broń i dodatek ( działa tylko jak ma się 2 ostrza haosu) 600 obrażeń , 50 ataku i ma 100% na nadanie statusu podpalenie na 3 tury ( które zadaje 10% hp)
    jest odporny Kratos na wszystkie statusy ( no chyba że daje sobie status )
    Drop zdolek:
    podwójny drenaż , szczęśliwy cios i normalizacja reszte możecie dodać swoich zdolek .
    drop gemów i przedmiotów ( zawsze dostaje się po 5 osłonek i 10 odnówek )
    25% na srebny pył
    i co do gemów można je dostać ( oprócz gemów odporności )
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 22-04-2020 o 20:19 Powód: dodatek

  12. #717
    Arenow
    Konto usunięte
    Mam pomysł na Mini Bossa w scythe nie wiem jaka nazwa tylko

    Info: legendarny Golem, który powstał wraz z rudami i kryształami i szlachetnymi kamieniamy w jedno żyjącego się potwora (cos w tym stylu)

    Bije bez atrybutów ale ma mocny fizyczny Atak
    Mini-Boss na 100lvl
    HP 24 000-30 000
    MP Dużo nwm ile może 2000
    Obrona Bardzo duża
    Obr. m tez
    Szczęście średnia lub mala
    Szybkość mala
    Zdolności.
    Krytyczny Atak
    Smiercionoczny błysk (Zabija 1 losowego gdy gracza gdy ma poniżej 30% HP)
    Kamienna Szarża (Nadaje status Krwawienie, Ślepotę na 3 Tury i pomylenie na 1 turę i zabiera 20% HP i nim wszystkich przeciwnikow)
    Kruszczace grzebniecie
    Kamienny Atak
    Ciężkie uderzenie (daje spowolnienie na 3 tur i obniża obronę i obrone magiczna o 5 tur)
    (Sorry ale nie potrafię wymyslec więcej zdolek po za tym mam nadzieje ze macie lepsza nazwę)

    Drop
    Karta (nie wiem jaka nazwa)
    Odnowienie 4 i 3
    Runa
    Kamień
    Osłoną
    Mobilizacja
    Szybkość
    Mega Mobilizacja lub mega leczenie 4
    Ciężkie Uderzenie
    Runiczna Różdżka/Kryształowa Różdżka
    Runiczny Kapelusz/Kryształowy Kapelusz
    Runiczna Szata/Kryształową Szata
    Runiczne Buty/Kryształowe Buty
    Runiczny Pierścień/krystaliczny
    (Chodzi o to ze albo ta nazwa albo druga moglaby pasowac po za tym to moglo by być EQ na obronę Magiczna dający glownien odpo na ziemie)

    Mam nadzieje ze się spodoba

    EDIT: dodałem kapelusze
    Ostatnio edytowane przez Arenow ; 30-04-2020 o 17:33

  13. #718
    musaraj
    Konto usunięte
    Potwór unikatowy, którego łatwo normalnie ubić, ale ma obniżony drop. Przy spełnieniu określonych warunków nakłada na nas status zwiększający drop.

    Przykładowo - potwór którego można spokojnie ubić na 2 ciosy, ale jeżeli przez pierwsze 20 tur nie zadamy mu obrażeń, to daje nam Wizję Bogactwa

  14. #719
    musaraj
    Konto usunięte
    Ozyrys



    Niegdyś Bóg Dusz, dziś uwięziony w metalowym ciele i skazany na wieczną samotność, Ozyrys nieustannie oczekuje na śmiałków, którzy dotrą do serca Wielkiej Piramidy i przyjmą jego wyzwanie. Zwycięstwo oznacza dostęp do nieprzebranych skarbów, porażka - że nasza dusza trafi do kolekcji Ozyrysa na wieczność.


    Podstawową mechaniką tego minibossa (globala?) jest to, że po zbiciu mu HP do 50/40/30% (w zależności od ilości graczy) używa zdolności Zapieczętowanie Duszy, która nakłada na wybranego przeciwnika statusy Skamienienie i Nietykalność (eliminując go z walki na stałe) i leczy Ozyrysa na full HP.
    Sytuacja się powtarza dopóki nie zostanie jeden gracz - wtedy Ozyrys dostaje status Niestabilność na x tur z opisem sugerującym, że boss porwał zbyt wiele dusz i jego metalowe ciało nie jest w stanie tego znieść, przez co na koniec trwania statusu ginie (czyli to samo co Amaterasu).


    Statystyki i zdolności można sobie wymyślić, chodziło mi o zaproponowanie tej mechaniki, bo brzmi fajnie, taki boss którego trzeba 'pokonać' kilka razy.

  15. #720
    XxMasterxX
    Konto usunięte
    Bóg Ognia (65 lv)

    HP = 14500

    MP = Nieskończone

    Rodzaj: Boss

    Dojście do bossa:

    Devos -> Świat: Arkadia -> Skaliste Wybrzeże -> Świat: Arkadia -> Wyklęta Góra: Podnóże Góry -> Wyklęta Góra: Północ -> Wulkan Bogów -> Sala: Początek -> Sala: Cztery Wrota (wykonanie krótkiej łamigłówki) -> Komnata Boga Ognia

    Punkty EXP = 75000

    Dużo Obrony Magicznej, trochę mniej Obrony Fizycznej, Dużo Szybkości, Norm Szczęście, Norm Atak Magiczny

    Zdolności:

    Pieczęć Boga Ognia**: Nadaje używającemu Osłona, Osłona Magiczna na 3 tury, oraz nadaje przeciwnikowi Bomba Czasowa na 3 tury. Jeśli przez 3 tury przeciwnik nie będzie miał pełnego HP, Bomba Czasowa wybuchnie zabierając 25% pełnego HP przeciwnikowi, a statusy pozytywne trwają na używającym przez kolejne 3 tury. Natomiast jeśli przeciwnik w ciągu 3 tur zdoła osiągnąć pełne HP, pieczęć nadaje używającemu status Krwawienie na 3 tury, a przeciwnikowi Osłona, Osłona Magiczna na 3 tury.
    Pocisk Potęgi Ognia***: Pocisk magiczny o atrybucie ognia. Jeśli trafi, odbiera przeciwnikowi -10% odporności na ogień przez kolejne 5 tur. Zadaje normalne obrażenia.
    Magia Nieznanego Pochodzenia*: Nadaje używającemu status "Protekcja Pradawnych Bóstw" (Mocna Bariera Magiczna i Mocna Bariera w jednym, obniża ataki fizyczne jak i magiczne o 50%) na 3 tury.
    Leczenie 1*****
    Leczenie 2 *****
    Leczenie 3 *****
    Drenaż 2***
    Oślepiający Pocisk**
    Normalizacja 2**
    Porażenie**
    Podwójny Drenaż***
    Ognisty Atak**

    Zaklęcia:
    Ogień 3*****
    Atak:
    Zwykły, bijący atrybutem Ognia

    Możliwy Loot:
    Laska Boga Ognia (65 lv, unikat)
    Kaptur Boga Ognia (65 lv, unikat)
    Szata Boga Ognia (65 lv, unikat)
    Buty Boga Ognia (65 lv, unikat)
    Pierścień Boga Ognia (65 lv, unikat)
    (Żadnych zdolności bo z bossów takowe nie dropią)

    Inteligencja:
    1. Zawsze na początek walki używa Pieczęci Boga Ognia (dalej co 30 tur).
    2. Używa Drenażu jeśli przeciwnik ma pełne HP (Podwójny Drenaż jeśli przeciwniki ma pełne HP i MP)
    3. Co 10 turę używa Pocisku Potęgi Ognia, jeśli przeciwnik ma 20%-15,1% odporności na ogień. Co 15 turę jeśli przeciwnik ma 15%-10,1% odporności na ogień itd.
    4. Jeśli przeciwnik nada sobie status Skupienie / Mobilizacja, używa Osłony Magicznej / Osłony. Jeśli Boss będzie miał mniej niż 50% ogólnego HP, użyje Magii Nieznanego Pochodzenia.
    5. Zawsze używa Magii Nieznanego Pochodzenia jeśli HP < 5000. Tylko raz
    6. Jeśli przeciwnik ma co najmniej 2 pozytywne statusy, używa Normalizacji
    7. Jeśli HP < 2500, używa Leczenia 1/2/3
    8. Jeśli przeciwnik użyje Mikstury Mobilizacji i Precyzji, używa Oślepiającego Pocisku
    9. W losowej sytuacji jeśli HP > 5000 ma 6% szans na użycie Porażenia
    10. Używa Ogień 3
    11. Używa Ataku
    12. Używa Ognistego Ataku

    Grafiki nie mam, jak znajdę to z edytuję post.
    Ostatnio edytowane przez XxMasterxX ; 10-07-2020 o 18:39 Powód: Zapomniałem czegoś dodać.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •