Mam problem z: max ukierunkowania itema
Opis problemu:
Siema ;D
pytanie brzmi: jakim wzorem policzę max ukierunkowania przedmiotu w jedną statystykę? np dla przedmiotu +3?
ogarnąłem już materiał odnośnie progów "+" przedmiotów:
(+0 <0% - 4%)
(+1 <4% - 8%)
(+2 <8% - 12%)
(+3 <12% - 16%)
(+4 <16% - 20%)
(+5 <20% - 24%)
(+6 <24% - 28%)
(+7 <28% - 32%)
(+8 <32% - 36%)
(+9 <36% - 40%)
rozumiem o co chodzi np ze słabą zerówką która będzie przedmiotem np (jak najbliżej postawy (zerówki)) jak i np to ze do max skrajnych 4% to będzie mocna "zerówka"
doczytałem się, że istnieją wartości rzeczywiste (te które widać np. w specyfikacji przedmiotu) jak i te 0, następne części po "," no o których nie ma się jak dowiedzieć
jednak tak jak w pytaniu jak policzyć max skrajność ukierunkowaną w jedną statystykę? np dla przedmiotu +3?
uważany będzie za "mocny +3" gdy będzie na granicy z +4 no ok ale jak ogarnąć, ile ten przedmiot może mieć max w tej jednej ukierunkowanej statystyce? (rozumiem też, że dla przedmiotu z 30 poziomu będą to o wiele mniejsze wartości niż np dla przedmiotu z 65 poziomu) przykładem niech będzie