Strona 830 z 1127 PierwszyPierwszy ... 330730780820828829830831832840880930 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 12,436 do 12,450 z 16900

Temat: [ Pytania ]

  1. #12436
    Yatagarasu
    Konto usunięte
    Jak dodać avatar profilowy, próbowałem na wiele sposobów i nie da sie anulować "nie używaj avatara"

  2. #12437
    Użytkownik
    Dołączył
    26-10-2011
    Postów
    417
    https://mfo3.pl/r/b1d4284ec
    Co to za czary?
    Mam taki syf w eq i akurat mój dyplom?

  3. #12438
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał oren noor Zobacz post
    https://mfo3.pl/r/b1d4284ec
    Co to za czary?
    Mam taki syf w eq i akurat mój dyplom?
    Nie wiem, jakiej odpowiedzi oczekujesz, także najlepszą będzie chyba po prostu:
    Tak.
    Nieważne, ile rzeczy masz w eq, zawsze jest szansa na stratę czegoś dobrego.

  4. #12439
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,353
    Czy da się dodać w skrypcie opcję nie leczenia jeśli nasza postać ma wiecej niż x HP, przeciwnik ma dubla a zużył wcześniej 2 runy/ kamienie? Chciałbym coś takiego dodać, a wybierając przeciwnik w pierwszym okienku nie ma okienka "przedmiot" w kolejnym.

  5. #12440
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Quesso Zobacz post
    Czy da się dodać w skrypcie opcję nie leczenia jeśli nasza postać ma wiecej niż x HP, przeciwnik ma dubla a zużył wcześniej 2 runy/ kamienie? Chciałbym coś takiego dodać, a wybierając przeciwnik w pierwszym okienku nie ma okienka "przedmiot" w kolejnym.
    Jak nie ma takiego okienka, to sam sobie odpowiedziałeś.

  6. #12441
    Użytkownik Avatar Krios
    Dołączył
    11-10-2019
    Postów
    18
    Cytat Napisał Quesso Zobacz post
    Czy da się dodać w skrypcie opcję nie leczenia jeśli nasza postać ma wiecej niż x HP, przeciwnik ma dubla a zużył wcześniej 2 runy/ kamienie? Chciałbym coś takiego dodać, a wybierając przeciwnik w pierwszym okienku nie ma okienka "przedmiot" w kolejnym.
    Sam sobie odpowiedziałeś.

  7. #12442
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,353
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Jak nie ma takiego okienka, to sam sobie odpowiedziałeś.
    Cytat Napisał Krios Zobacz post
    Sam sobie odpowiedziałeś.
    Pytałem się bardziej o jakiś inny sposób, ale ok.

  8. #12443
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Quesso Zobacz post
    Pytałem się bardziej o jakiś inny sposób, ale ok.
    Jest ewentualne częściowe obejście takiego problemu, ale działa tylko na ataki przeciwnika przeciwne do jego profesji.
    Przeciwnik->zadane obrażenia->dowolny fizyczny/magiczny(w przypadku magów fizyczny, chroni przed kamykami, w przypadku wojów magiczny, chroni przed runkami)-> liczba użyć.
    Ma to oczywiście wadę taką, że jeśli przeciwnik zna twój skrypt, może łatwo to obejść, dodając w swoim skrypcie polecenie niestandardowego ataku przeciwnej profesji.

  9. #12444
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    985
    kto wprowadzał znowu zmiany w zdolnościach (zwłaszcza dla woja) i dlaczego one przeszły

  10. #12445
    Azekar
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    kto wprowadzał znowu zmiany w zdolnościach (zwłaszcza dla woja) i dlaczego one przeszły
    Podpisuję się pod tym

  11. #12446
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,605
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    kto wprowadzał znowu zmiany w zdolnościach (zwłaszcza dla woja) i dlaczego one przeszły
    Denol, dodatkowo były (albo chociaż powinny ;p) sprawdzane przez wszystkich testerów.

    Mimo wszystko rozumiem to zdziwienie oraz zakłopotanie, bo zmienia się bardzo dużo.
    Chętnie poznamy wasze opinie, stwórzcie temat w rozmowie, wymieńcie w nich zdolności, które bolą najbardziej, gdzie uważacie, że powinny być zmiany itp.
    Wspomnę tylko, że aktualne koszty zdolności są teraz ustalone wg. jakiegoś wzoru/standardu (a nie ustalane "na oko" przy każdym update), który pozwala go ustalać na X kolejnych aktualizacji oraz tworzyć ich następne wersje.

  12. #12447
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    Denol, dodatkowo były (albo chociaż powinny ;p) sprawdzane przez wszystkich testerów.

    Mimo wszystko rozumiem to zdziwienie oraz zakłopotanie, bo zmienia się bardzo dużo.
    Chętnie poznamy wasze opinie, stwórzcie temat w rozmowie, wymieńcie w nich zdolności, które bolą najbardziej, gdzie uważacie, że powinny być zmiany itp.
    Wspomnę tylko, że aktualne koszty zdolności są teraz ustalone wg. jakiegoś wzoru/standardu (a nie ustalane "na oko" przy każdym update), który pozwala go ustalać na X kolejnych aktualizacji oraz tworzyć ich następne wersje.
    A ja mam pytanie, czy bossy na arence/vivi/sarin/troll górski były nerfione, skoro ZNOWU dostaliśmy nerfa zdolek? Czy mają one być nie do ubicia do 80 lvla?

  13. #12448
    Użytkownik Avatar Krios
    Dołączył
    11-10-2019
    Postów
    18
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Jest ewentualne częściowe obejście takiego problemu, ale działa tylko na ataki przeciwnika przeciwne do jego profesji.
    Przeciwnik->zadane obrażenia->dowolny fizyczny/magiczny(w przypadku magów fizyczny, chroni przed kamykami, w przypadku wojów magiczny, chroni przed runkami)-> liczba użyć.
    Ma to oczywiście wadę taką, że jeśli przeciwnik zna twój skrypt, może łatwo to obejść, dodając w swoim skrypcie polecenie niestandardowego ataku przeciwnej profesji.
    Pierwsze dwa zdania zrozumiałe, natomiast nie jestem pewien o co chodzi w ostatnim.
    Chodzi Ci o to, żeby gracz który chce to obejść, dodawał osobne polecenie w skrypcie na atak fizyczny(jeśli jest magiem), runę lub zaklęcie(jeśli jest wojownikiem), żeby udeżyć go np. dwa razy atakiem fizycznym, po to żeby później dobić go kamieniami na dublu?
    (postać się nie wyleczy, bo w walce została przynajmniej dwa razy trafiona atakiem fizycznym przez przeciwnika który jest magiem)

    Jeśli dobrze rozumiem, to strona broniąca się przed tym (pierwsze dwa zdania),ponosi mniejszy koszt wrzucenia takiego zabezpieczenia, niż osoba która próbuje je obejść. W przypadku obrony, to jest jeden warunek w poleceniu.
    Żeby to obejść agresor musi poświęcić jedno polecenie i dwie tury w walce.
    Nawet jeśli zna skrypt przeciwnika, ale nie ma na tyle speeda, żeby dublować go co 3 tury, to jest większa szansa, że nie wstrzeli się w próg dobicia(przeciwnik przed dublem będzie nad progiem leczenia się przed dublem), niż na to, że to zadziała.

    Robiąc sobie to (hipotetyczne) 350 speeda, ustawiając w skrypcie to co przedstawiłeś(o ile dobrze rozumiem), gracz przeznacza polecenie, 2 tury w walce i poświęca resztę statystyk na rzecz speeda, po to żeby mieć szansę na zaistnienie sytuacji w której przeciwnik się nie leczy na dublu i gracz dobija go dwoma kamieniami.
    Niby można, ale po co.
    Za dużo zachodu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to zabezpieczenie na dobrą sprawę nic gracza nie kosztuje, a przy próbie obejścia ryzyko jest zbyt duże.

  14. #12449
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Krios Zobacz post
    Pierwsze dwa zdania zrozumiałe, natomiast nie jestem pewien o co chodzi w ostatnim.
    Chodzi Ci o to, żeby gracz który chce to obejść, dodawał osobne polecenie w skrypcie na atak fizyczny(jeśli jest magiem), runę lub zaklęcie(jeśli jest wojownikiem), żeby udeżyć go np. dwa razy atakiem fizycznym, po to żeby później dobić go kamieniami na dublu?
    (postać się nie wyleczy, bo w walce została przynajmniej dwa razy trafiona atakiem fizycznym przez przeciwnika który jest magiem)

    Jeśli dobrze rozumiem, to strona broniąca się przed tym (pierwsze dwa zdania),ponosi mniejszy koszt wrzucenia takiego zabezpieczenia, niż osoba która próbuje je obejść. W przypadku obrony, to jest jeden warunek w poleceniu.
    Żeby to obejść agresor musi poświęcić jedno polecenie i dwie tury w walce.
    Nawet jeśli zna skrypt przeciwnika, ale nie ma na tyle speeda, żeby dublować go co 3 tury, to jest większa szansa, że nie wstrzeli się w próg dobicia(przeciwnik przed dublem będzie nad progiem leczenia się przed dublem), niż na to, że to zadziała.

    Robiąc sobie to (hipotetyczne) 350 speeda, ustawiając w skrypcie to co przedstawiłeś(o ile dobrze rozumiem), gracz przeznacza polecenie, 2 tury w walce i poświęca resztę statystyk na rzecz speeda, po to żeby mieć szansę na zaistnienie sytuacji w której przeciwnik się nie leczy na dublu i gracz dobija go dwoma kamieniami.
    Niby można, ale po co.
    Za dużo zachodu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to zabezpieczenie na dobrą sprawę nic gracza nie kosztuje, a przy próbie obejścia ryzyko jest zbyt duże.
    Tak

    Nie twierdzę, że to polecenie w skrypcie jest słabe, jest dobre, ale wskazałem jego wadę, którą teoretycznie ktoś mógłby przeciwko niemu wykorzystać. Tyle.

    Jak wyżej, chodzi o to, żeby quesso był świadom ryzyka, tylko po to napisałem o tym fakcie.

  15. #12450
    Ile należy podarować żabie ciastek aby stała się księżniczką?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •