Napisał
Burmester
Z takich tipów, zdejmowanie negatywnych statusów jak i leczenie nie ma zbyt wielu warunków, śmiało możesz je przenieść za leczenia, manipulując warunkami.
- Co do tych tipów, na niższych poziomach samo zmienienie wartości użycia antidotum przy posiadaniu regeneracji, czy bariery to już 2 polecenia. Podobnie można to rozpisywać do oślepienia. Aczkolwiek to szczegóły.
Lasery i bajery też możesz tam przenieść, właśnie poprzez manipulację warunkami leczenia.
- Nie jestem w stanie dopasować się do dwóch przedziałów leczenia się (1. Gdy przeciwnik bije mniej to lecz się od mniejszej granicy. 2. Gdy bije więcej lecz się od wyższej granicy) jedną grupą poleceń leczących (musiałbym ją podwoić, co nawet w przypadku 4 leczeń, robi już 8 poleceń - im wyższy poziom, tym więcej)
Leczenie na dublu z miejsca możesz wrzucić za zwykłe leczenie, nie kombinując za bardzo, bo jeśli jest przed to na dublu palisz mikstury, których palić nie chcesz.
- A to akurat nie ma żadnego związku z tematem
A ataki przed leczeniami, które rozbiłeś imo niepotrzebnie na dwa, możesz wrzucić za leczenia ale przed bajery, bo atakować chcesz nie kiedy Twoje hp jest niskie, tylko kiedy niskie jest hp przeciwnika.
- Tutaj widzę też mnie nie zrozumiałeś. Właśnie o to chodzi że atakować chcę kiedy moje hp jest nisko (blokuję w ten sposób marnowanie leczeń, atakując zamiast używając leczenia + Warunek [Przeciwnik max obrażenia < x] ). Naturalnie że w opisanej sytuacji nie mogę zwinąć dwóch ataków do jednego. Warunek jest "Jeśli moje_hp >500 -> atak". Gdybym chciał zwinąć to do jednego to musiałbym tam wpisać wyższą wartość (tą z leczenia na dublu). I całe polecenie traci sens. Niemniej nawet gdyby jakimś cudem udało się to zwinąć, to nie jest to przedmiotem problemu.
Tak i właśnie takie myślenie powoduje brak ludzi na arenie offline i atrybutowanie się pod konkretnych przeciwników. Raczej nie tędy droga.