Strona 10 z 108 PierwszyPierwszy ... 891011122060 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 136 do 150 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #136
    musaraj
    Konto usunięte
    Co do wszystkich tych zdolnościprzydałby się jakiś przeciwnik, gdyż 200MP jest raczje nieosiągalne dla woja. Faworyzowaniu magów mówimy NIE

  2. #137
    Chwila, jak zdolności będą miały koszt po 50MP, Mag będzie mógł zakończyć walkę bez leczenia many...

  3. #138
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Wizja-bez sensu, wystarczy przed walka wejsc w raporty przeciwnika. No chyba, ze zrobil reset stat/zmiena eq (rozdzke/dodatek), ale i tak uwazam, ze to niepotrzebne.
    Spalenie mp-tak jak mowi Ash, potrzebne jest jakies "antidotum"/zdolnosc usuwajaca status (chyba, ze sama kuracja).
    Tarcza ognia-ciekawy pomysl. Ew. mozna nazwac absorpcja (zbiera np przez kilka tur ciosy, by oddac jednym mocniejszym-moze dzialac jak odbicie mniej wiecej i zabierac nie wiem, 90% max hp)
    Wyczyszczenie raczej niepotrzebne-przeciwnikowi nie bedziesz chcial zdjac negatywnych (a mozesz zdjac pozytywne normalizacja), podobnie sprzymierzencowi pozywytnych (sa przedmioty/kuracja).
    Czar fortuny-ciekawy pomysl.
    Aura-zbyt mocne, moze za kilka upkow, ale teraz na nie.
    Klatwa-przydatna tylko w walce TvsT. Na nie. Zmienic nazwe na dodatek by trzeba bylo.
    Wyzwanie-dobry na Tvst, bardzo dobry pomysl, tylko po co te przedmioty?
    Dotyk nieumarlego-ciekawe.
    Samobojczy atak-zmienilbym po prostu na zdolnosc przydatna do TvsT-zabija Ciebie i wybranego przeciwnika, jedno uzycie, jedna gwiazdka, spory koszt (100mp?).
    Biala magia dzialalaby na podobnej zasadzie, jak atakowanie atrybutem, ktory przeciwnik ma ujemny. Na nie.
    Pietno-ciekawe, ale tez za kilka upkow, bo dosc mocna zdolnosc, dobra na TvsT.
    Mega oczyszczenie-nie dodawalbym takiej zdolnosci. Nie wiem jak nazwac zdolnosc, ale fajna by byla taka, ktora umozliwia uzycie przedmiotu na wszystkich sprzymierzencach (doladowanie many, zdjecie zatrucia za pomoca 4x antidotum itd).
    Medytacja-bez sensu. Raczej zamiast oslon moglaby uniemozliwiac atak na tego gracza i tyle (na okres trwania zdolnosci).
    Zemsta-moze byc, tylko z kosztem MP przesadziles troche.
    Spalenie zwlok-tak samo jak zemsta.

  4. #139
    Nyhariel
    Konto usunięte
    Wiadomo, ze wraz ze zwiekszeniem limitu lv trzeba podniesc mane, bedzie musial to zrobic zarowno mag jak i woj, wiec myslac przyszlosciowo woj osiagnie 200mp. Mysle jednak, ze nie w przeciagu 3 najblizszych upkow. Zdolnosci musza coraz wiecej kosztowac MP, w innym wypadku to nie mialoby sensu.

  5. #140
    Mam dwie zdolności ;d a więc :

    1) Nasionka absorbacji i ( mogła być lepsza nazwa , co nie ?? ;d) - "Zasiewa" przeciwnika i działa 3-5 tur ( w zależności od gwiazdki ). odpiera 5% hp przeciwnikowi i daję je nam.
    2) Uderzenie skupienia- Przez Jedna turę wojownik skupia się , by w następnej turze uderzyć z siłą 150% normalnego ciosu ( krytyk niemożliwy ).

  6. #141
    Nyhariel
    Konto usunięte
    Uderzenie skupienia to ta sama opcja co Mobilizacja, ale slabsze. Jednym slowem juz jest, a raczej bedzie. Nasionka absorbacji to fajny pomysl, ale popracuj nad nazwa

  7. #142
    Fatal
    Konto usunięte
    Znowu dostawa... Możecie oceniać

    Niebieska magia ( użycia: 1 na jednej *, 2 na dwóch ** ) 50 MP
    Przez 3 tury możesz używać zdolności przeciwnika ( tych których nie masz aktywowanych a wróg ma )
    Działa na bossy: NIE
    "Odtrutka": Śmierć usuwa

    Brak doświadczenia ( użycia: 1 na jednej *, 2 na dwóch ** ) 70 MP
    Powoduje, że przez 3 tury wróg ma status BRAK DOŚWIADCZENIA - nic nie dostaje jak wygra walkę.
    Działa na bossy: NIE, bossy też nie powinny tego używać
    "Odtrutka": Poczekać

    Miecz medyka -zdolność broni-
    Uderzenie siebie leczy 25% zadanych obrażeń, nie można się więc zabić ;D
    Działa na bossy: Eee?

    Miecz kuracji -zdolność broni-
    Uderzenie siebie potrafi zdjąć JEDEN z tych statusów: zatrucie, klątwa, ślepota, ( hmm jak trafisz ) pomylenie
    Działa na bossy: Eee?

    Przepołowienie ( użycia: 1 na jednej *, 2 na dwóch **, 3 na trzech ** ) 40 MP
    Wróg ma połowę obecnego HP, nie można używać na pierwszym ataku dubla.
    Działa na bossy: Nie, mogłoby zabierać np. 5%.

    Wściekłość ( użycia: 1 na jedynej *, trzeba ją nabić ) 20 MP
    Używający ma statusy: furia i mobilizacja na 3 tury.
    Działa na bossy: ...
    "Odtrutka": Atak fizyczny przez inną osobę

    Furia magiczna ( użycia: 1 na jedynej *, trzeba ją nabić ) 100 MP
    Wróg może używać tylko zaklęć ( może wybrać jakie i na kogo ) lub pominąć swoją turę.
    Działa na bossy: Nie
    "Odtrutka": Kuracja/Brak - wybierzcie sami

    Zawrotność ( użycia: 1 na jednej *, 2 na dwóch *, trzeba nabić pierwszą ) 60 MP
    Ten, kto ma ten status nie może wybrać celu, cel jest losowy. ( losowy wróg/losowy sojusznik )
    Działa na bossy: Nie
    "Odtrutka": Kuracja by pasowałą

  8. #143
    musaraj
    Konto usunięte
    Brak doswiadczenia - jak przez 3 tury? EQ zdobywa się po walce
    Miecz medyka - po co?
    MIecz kuracji - lepiej sobie odtrutke zrobic, zamiast uderzac.
    Przpołowienie - wyjaśnij drugą część zdania
    Wściekłość - furia już ma w sobie mobilizację...
    Furia magiczna - nieefektywna.
    Zawrotność - ciekawe

  9. #144
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Przpołowienie - wyjaśnij drugą część zdania
    Jak masz dubla to na pierwszym twoim ataku nie możesz używać, potem masz drugi atak i na nim możesz użyć. Potem atakuje przeciwnik
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Wściekłość - furia już ma w sobie mobilizację...
    By była jeszcze silniejsza

  10. #145
    Scyzoryk
    Konto usunięte
    Moje propozycje , będę uzupełniał ten post jeszcze :
    Giermek - przyzywa defensywną postać , która przyjmuje na siebie 3 ataki , po czym leczy naszą postać (np. 30%hp) i znika.
    Limit użyć - 1
    Adrenalina - można by ją użyć na początku walki jednak zdolność aktywuje się tylko wtedy , jeśli hp spadnie poniżej np.30-40% i powoduje , że postać raz przymusowo trafia ciosem śmiertelnym jakby , np obrażenia 2,5x krytyka
    Limit użyć - 1
    Ostateczny cios - po utracie hp postać nie ginie od razu mimo 0 hp tylko uderza np . 4x zwykłego ataku postać z największą ilością hp w drużynie przeciwnej.
    Limit użyć - 1
    na razie tyle, mam jeszcze mały lvl więc nie wiem co tak naprawde pomogłoby ale narazie zostawiam te pomysły do oceny i pomyślę jeszcze nad kolejnymi.

    Edit:
    Rozejm - obie strony zaprzestają walk na 3 tury , podczas których możliwe jest leczenie pasywne , czyli regeneracja , 1 misktura życia i mp(można by nawet przygotować osobne miksy do tej zdolności) oraz próba otrucia przeciwnika z mocniejszym efektem jak normalnie , tylko na to byłyby stałe szanse np. 70% i jeśli się nie uda to po zniwelowaniu rozejmu przeciwnik pierwszy zaczyna i ma double ruch, jeśli nie próbowałeś otrucia kolejka idzie normalnie tak jak została.

    Rozejm działa z opóźnieniem 2 tur i można go użyć raz.
    Może pobierać całe mp , które by znikało gdy rozpoczyna się rozejm.

    Może ktoś jeszcze to ściśnie z adminów, bo jest skomplikowane ;d a nie wiem czy użyteczne. ;] Dziękuję.
    Szpieg - ukazuje mp przeciwnika , liczbę mikstur hp i jedną losowo wybraną zdolność.
    Limit użyć - 4
    Ostatnio edytowane przez Scyzoryk ; 22-08-2011 o 21:16

  11. #146
    El Fortuno
    Konto usunięte
    Podsumuje moje propozycje żeby były jasne i przejrzyste.


    Spalenie Many - wszystkim uczestnikom walki spala całą mane , nie działa na bosy koszt 0 mp limit użyć - 1 na walkę, myśle że tak potężna zdolność może się pojawić w dalszych częściach fabuły

    Aura żywiołów - zwiększa wszystkie żywioły o 15 % - działa przez 7 tur , limit użyć -2 na walkę przy max **

    błogosławieństwo oręża - tak samo jak w aurze żywiołów tylko na bronie

  12. #147
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Już się przygotowałem na falę krytyki, ale może coś takiego:

    Uwolnienie: można poświęcić wybrany status pozytywny by zdjąć wybrany status negatywny
    Koszt: 1* 20 MP 2* 25 MP 3* 30 MP (limit użyć 1* - 1, 2*-2, 3*-3)

    Dezorientacja: dezorietnuje wszystkich przeciwników i gracz rzucający czar (?) ma dodatkowe 2 kolejki (czyli w sumie 3 pod rząd)
    Koszt: 1* 20 MP 2* 25 MP 3* 30 MP (limit użyć 1* - 1, 2*-2, 3*-3)

    Ucieczka: wykopuje nas z walki, można uzyć tylko w walkach drużynowych (można użyć, gdy przeciwników jest min. 2-óch, a sprzymierzeńców conajmniej 1(czyli
    2vs2, nie PvE)
    Koszt: 1* 30 MP

    Bunt: możemy przejść do drużyny przeciwnika, gdy nie jest ona pełna i gdy nasza drużyna nie zostanie pusta, zdobycz jest o 50% mniejsza
    Koszt: 1* 30 MP

    Spóźnienie na samolot (): podnosi szybkość 50%

    nie sprawdzałem całego tematu, więc może się coś powtórzyć, ale prosze o wyrozumialosc, mialem pol godziny a tu 10 stron do przeczytania

  13. #148
    Scyzoryk
    Konto usunięte
    Raczej nie będzie dużej krytyki ;] mało kto przegląda ten dział bo zrobił sie syf, a te nasze posty trzy to jedyne od paru dni ;o , żeby to nie był spam to co napisze to też coś dodam ;] kolejny syf co pewnie nie wejdzie.

    Moje umiejętności są propozycją raczej tylko dla wojowników , bez zużycia mp.
    Podwójna regeneracja - następna mikstura życia zadziała z podwójnym efektem(użycie x3 na trzeciej gwiazdce)
    Żywotność- zwiększa maksymalne hp o 50% na 3 tury i z użyciem jej od razu regeneruje te 50%.(limit użyć raz np)
    Szał - postać atakuje losowego przeciwnika zadając potrójne obrażenia przez 3 rundy.
    Szacunek- zbiera na siebie wszystkie ataki wroga z dwóch tur (bez możliwości ataku) po czym ginie i połowę maxymalnego hp oddaje postaci większego poziomu w grupie ( tu można dać koszt mp niestety nie wiem ile ;O najlepiej mało ;])

    starczy

    ps. też nie czytam tego bo czy ktoś dał podobne czy nie to i tak syf jest. Powinnno być podzielone na np ofensywne defensywne itd i kazda umiejetnosc albo chociarz grupa umiejętności kogoś osobny temat, wtedy mozna by oceniać trafnie.

  14. #149
    Fatal
    Konto usunięte
    Mega ożywienie ( użycia: zależy od gwiazdki, max 3 ) 57,64,69 MP ( więcej gwiazdek = większy koszt )
    Ożywienie rzucone na całą drużynę. Ożywia z 25% hp.

    Ratunek ( użycia: zależy od gwiazdki, max 3 ) 60 MP
    Dodaje sprzymierzeńcom 25% maksymalnego HP, zdolność ignoruje status Zombie.

    Odbijanie ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 70 MP
    Podczas tego statusu ( nadaje go na 3 tury ) wszystkie ataki fizyczne i magiczne są odbijane ( jednak tylko 50% obrażeń ), ale nie mogą zabić. HP się zatrzymuje przy 1.

    Neutralon - nazwę można zmienić ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 40 MP
    Nie pozwala na podwójne ataki nikomu w walce przez 5 tur.

    Sztuczna mana ( użycia: 1 na jednej *, 2 na dwóch **, 3 na trzech ** ) 60 MP
    Przez 2 tury wszyscy w drużynie mają maksymalną manę, potem każdy ma 0 MP.

  15. #150
    PawełxD
    Konto usunięte
    Ja zamiast tej Sztucznej many proponuje dodać mega leczenie many.Jeśli np jedna osoba ma pełna manę a trzy pozostałe nie mają many to jak się użyje mega leczenie many to np osoba która ma manę traci(Może 50 mp) ale reszta zyskuje po 60mp czym więcej gwiazdek tym większy koszt i tym więcej many dodaje mega leczenie many.

    Paweł Potok(Matma rządzi!!!)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •