Włócznia Równowagi
Poziom: ustalcie
Statystyki: Normalne dla włóczni
Bonus: Jeśli posiadacz i przeciwnik posiadają taką samą liczbę statusów to obrażenia posiadacza są zwiększone o x% (z 20%?)
Nazwa Mityczny miecz
Poziom do ustalenia
Statystyki +3 celności 630 obrażeń atak 105 Odporność na zatrucie 25% częstotliwość walk - 75% złoto + 30% AP + 35%
Bonus nadaje auto - status zatrucie na 3 tury gdy używający ma hp powyżej 80% bonus do obrażeń 25% lecz za każdym niecelnym ciosem bonus się zmniejsza o 2%
za każdym krytycznym ciosem bonus zwiększa się o 3% maksymalny bonus do obrażeń wynosi +30%
Nazwa Mityczna zbroja
Poziom do ustalenia
Statystyki 90 defa fizycznego 10 defa magicznego - 10 speeda 20 szczęścia
Bonus nadaje auto status Przyśpieszenie na 3 tury
Różdżka Dowódczyni Gildii lvl. 20
Atak Mag. 30
MP 33
Szczęscie 4
Ślepota 40%
Obrażenia 104
Dropi z: Dowódczyni Gildii
Lodowa Buława (Unikatowy) lvl. 80
Atak 100
Obrażenia 800
Szybkość -15
Celność -10%
Lód +4%
Slotów 9/10
Info:Posiada 5-10% (do ustalenia) szans na nadanie przeciwnikowi statusu Złodziej Prędkości (nie umiem wymyślić czegoś lepszego).
Status:Złodziej Prędkości-wykrada 15-20% szybkości przeciwnika oraz dodaje ją naszej postaci na 3 tury.
rękawica asasyna (unikat)
poziom 80
atak 104
obrażenia 903
szybkość +19
celność +20
miecz +25
uniki +9
opis: podczas ataku krytycznego nadaje przeciwnikowi status krwawienie na 5 tur.
Czemu obrażenia, atak i szybkość nie zgadzają się z pkt. przedmiotów na ten poziom?
Zdecydowanie zbyt dobre, no i składanie propozycji dot. eq w Nordii na chwilę przed wprowadzeniem jej xD
Szmaragdowa Różdżka
Standard
Celność +20%
Info: Nikt nie jest w stanie uniknąć Szmaragdowej Różdżki.
Duchowy Miecz *unikat*
Poziom: około 100
Staty: mniej więcej jak miecz na 90 (albo 95) lvl, szybkość +12
Opis: Swoimi zwodniczymi i szybkimi atakami niejeden ulegał przed jego potęgą.
Za każdy chybiony atak, następny celny wykonany zaraz po chybionym ataku zwiększa zadawane obrażenia o 100%. W przypadku serii chybionych ataków, bonus ten się kumuluje. <idk, czy wyłącza to automatycznie krytyki>
Można dać jeszcze, że nadaje auto-status pomyślność, żeby zbyt łatwo nie było na początku walki
Włócznia Wybicia *unikat*
Poziom: około 120-140
Staty: Trochę większy atak niż normalnie by wyszło z wyliczeń
Opis: Ukazuję prawdziwą formę przeciwnika. Posiada 5% szans na zdjęcie z przeciwnika wszystkich statusów (lub tylko pozytywnych) i 33% szans na zdjęcie statusu Bariera. Jeżeli przeciwnik ma status Bariera i noszący broń nie trafi ani atakiem ani umiejętnością bierną broni, to kopiuje on z przeciwnika status Bariera na tą samą ilość tur ile miał w momencie ataku przeciwnik.
Miecz Ametystu (Unikat)
Poziom: 70
Typ: Ręce (Miecz)
Sloty: 9
Obrażenia - ok. 650 bez +
Atak - ok. 89 bez +
Szybkość - ok. -5 bez +
Szczęście - ok. -4 bez +
Info: Jeśli grasz chybi podczas ataku odnawia sie jego 10% MAX MP, a jeśli zada krytyczny cios, odnawia sie jego 10% MAX HP
Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 26-02-2020 o 22:19
Przecież to jest całkowicie poprawny i rozsądny pasyw. Nie narzekaj na rzeczy, które są dobre xD
Aha, dla klaryfikacji:
To jest znośna, wręcz bardzo poprawna zdolność.Info: Jeśli gracz chybi, odnawia sie 10% jego max MP. Jeśli gracz zada krytyczny cios, odnawia sie 10% jego max HP.
To jest okropna, zbyt silna zdolność broni.Info: Podczas celnego ataku na przeciwnika, jest 15% na nałożenie mu statusu Zatrucie na 5 tur oraz Spowolniena na 3 tury.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 26-02-2020 o 22:18