Strona 47 z 56 PierwszyPierwszy ... 374546474849 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 691 do 705 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #691
    Laurent von Necromon
    Konto usunięte
    Nazwa:  wciekyczerep1.png
Wyświetleń: 827
Rozmiar:  1.0 KB
    (wiem że brzydki, ale to do zrozumienia o co mi chodzi)
    Wściekły Czerep
    Zwykły przeciwnik
    Hp: 4000
    MP: nieskończone
    Ataki:
    Ogień 2***
    Samozniszczenie (zadaje czerepowi 200 obrażeń, ale dwukrotnie tyle wszystkim wrogom)
    Przyśpieszenie (Zwiększa szykbkość czerepu do maksimum, tak by następnym razem miał dwa ataki)
    Ognik *** (Daje przeciwnikowi status opażenie na dwie rundy, który zadaje mu 100 obrażeń od ognia) [pojawi się niedługo na propozycjach umiejętności]

    Statystyki:
    Wysokie szczęście i obrony
    Niskie ataki i szybkość

    Drop:
    pył z wściekłego czerepu
    Ognik *
    Mikstura many 2

  2. #692
    CIEMNOSC
    Konto usunięte
    laleczka: mini - boss
    pokonanie przez 4-osobową grupę 65 poziomowych graczy
    25000 życia
    ataki:
    atak fizyczny o atrybucie miecza, po niecelnym ciosie nadaje auto - status przyspieszenie na 3 tury.
    atak magiczny o atrybucie ognia, co 10 tur nadaje używającemu auto - status skupienie na 5 tur.
    zdolności:
    szybka śmierć: zabiera 1000 hp i nadaje statusy furia i ślepota na 6 tur
    boża ochrona: nadaje używającemu nietykalność na 5 tur i zatrucie na 10 tur
    zniszczenie
    uciszenie: nadaje przeciwnikowi uśpienie na 6 tur
    przedmioty:
    mikstura życia 1
    mikstura mobilizacji
    mikstura skupienia
    osłona
    osłona magiczna
    mikstura odnowienia 1
    drop:
    karta laleczka
    osłona
    osłona magiczna
    mikstura skupienia
    mikstura odnowienia 3
    szybka śmierć (2% szans)
    mega leczenie 3
    mega przyspieszenie
    boża ochrona
    różdżka laleczki
    miecz laleczki
    hełm laleczki
    zbroja laleczki
    buty laleczki
    bransoletka laleczki
    turkus
    tygrysie oko
    atak plus

  3. #693
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    boża ochrona: nadaje używającemu nietykalność na 5 tur i zatrucie na 10 tur
    Możesz wyjaśnić sens tej zdolności? Zatrucie na 10 tur w 10 tur ją zabije, bo nie ma w używanych przedmiotach antidotum.
    szybka śmierć: zabiera 1000 hp i nadaje statusy furia i ślepota na 6 tur
    Tej też, bo po co furia, skoro jest też ślepota i żaden atak nie będzie trafiony?

    bransoletka laleczki
    Wolę sygnet.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 21-07-2019 o 14:04

  4. #694
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał YourShadow Zobacz post
    Tej też, bo po co furia komu, skoro jest też ślepota i żaden atak nie będzie trafiony?
    Po co komu ślepa furia, co nie?

  5. #695
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Po co komu ślepa furia, co nie?
    A, to na przeciwnika, tego nie było.
    Ale mimo wszystko statusy trwają za długo.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 21-07-2019 o 14:06

  6. #696
    CIEMNOSC
    Konto usunięte
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.

  7. #697
    hurzysta
    Konto usunięte
    Cytat Napisał CIEMNOSC Zobacz post
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.
    jak już to od 35 strażnik jest od takowego ale większość osób ma na tym lv problem ale reszta dobra
    TYLKO ILE TO MA HP???

  8. #698
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał CIEMNOSC Zobacz post
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.
    Czemu z bossa na 30 lvl ma dropić eq na 40-66 lvl?

    - - - - - - - - - -

    + skoro to boss, to po co mu mgła, zdolność działająca tylko na grupy?

  9. #699
    hurzysta
    Konto usunięte
    Podejrzany Zakapior
    Występuje w okolicy gomeza ( tam gdzie są bandyci)
    mini - boss globalny
    statystyki główne
    Hp 9000 (wzrasta co 500 zależy od poziomu, 9000hp gracz na poziomie 1 itd)
    Mp 2300
    Atak fizyczny 190(tak samo jak z hp)
    Obrony po 250 ( wzrastają o 5 wraz z poziomem gracza)
    szczęście 300 ( nie wzrasta i nie zmiejsza się)
    szybkość 150 ( wzrasta o 10 wraz z poziomem gracza)

    Zdolności jakich używa
    Mgła
    ślepa furia
    multi atak
    krwawy dotyk*
    rabunek
    złodziejski kamuflarz
    podcięcie
    wyrok śmierci

    krwawy dotyk - zdolność obszarowa zadająca 50% obrażeń maksymalnego hp nadaje status krwawienie i ślepote\klątwe, on sam zyskuje mobilizacje

    Pzrzedmioty
    mikstura many 1
    misktura mobilizacji
    osłony

    Loot:
    jedno unikatowe uzbrojenie 15-30lv
    50k golda
    szkatułka bandyty
    karta
    i co rok zmieniony kolekcjonerski

  10. #700
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    Podejrzany Zakapior
    Występuje w okolicy gomeza ( tam gdzie są bandyci)
    mini - boss globalny
    statystyki główne
    Hp 9000 (wzrasta co 500 zależy od poziomu, 9000hp gracz na poziomie 1 itd)
    Mp 2300
    Atak fizyczny 190(tak samo jak z hp)
    Obrony po 250 ( wzrastają o 5 wraz z poziomem gracza)
    szczęście 300 ( nie wzrasta i nie zmiejsza się)
    szybkość 150 ( wzrasta o 10 wraz z poziomem gracza)

    Zdolności jakich używa
    Mgła
    ślepa furia
    multi atak
    krwawy dotyk*
    rabunek
    złodziejski kamuflarz
    podcięcie
    wyrok śmierci

    krwawy dotyk - zdolność obszarowa zadająca 50% obrażeń maksymalnego hp nadaje status krwawienie i ślepote\klątwe, on sam zyskuje mobilizacje

    Pzrzedmioty
    mikstura many 1
    misktura mobilizacji
    osłony

    Loot:
    jedno unikatowe uzbrojenie 15-30lv
    50k golda
    szkatułka bandyty
    karta
    i co rok zmieniony kolekcjonerski
    Nie będzie globali na low levle.
    Nie będzie już mini w eterni, lange.
    Twój wspaniały global byłby nie do pokonania przez żadną grupę graczy o podobnym poziomie. Aby go pokonać, walkę musiałby zaczynać jakiś 15 lvl, a potem dołączać same max lvle.

  11. #701
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,651
    TYLKO ILE TO MA HP???
    Nieistotne. Takie parametry i tak są wyliczane przez parser. W temacie chodzi bardziej o luźną propozycję – nazwa, przykładowe zdolności(mile widziane wykorzystywanie już istniejących), mechanika(co fajnego robi?), zarys fabularny(okoliczności walki), nazwa setu EQ(bez stat, bo również wylicza to parser – można jedynie napisać czy ma być speedowe, luckowe, defowe itp.).
    Ostatnio edytowane przez proof ; 10-08-2019 o 01:30

  12. #702
    hurzysta
    Konto usunięte
    Wodnik
    Typ mini boss
    Odnowienie o północy
    Poziom 40 Bije z pocisku magicznego i włóczni
    HP 6000 - 6799
    Mp 999
    Atak Około 150
    Atak mag około 120
    Defy po 160
    Luck 190 bardzo częste ciosy krytyczne
    Speed 100
    Do zabicia solo od 50lv
    Używane zdolności
    Uciszający cios pod magów
    oślepiający pocisk pod wojów
    Bagnisty Wrzask atak obszarowy atakujący 2 losowe osoby im mniej hp ma osoba tym mniej zada nadaje wyciek many na 2 tury(używa gdy są min. 2os)
    Odnowa Mocy odnawia sobie 1000hp i 500mp używa raz w walce poniżej 3000hp
    Syreni Śpiew atak po 500hp nadaje statusy klątwa,ślepota, 10% szans na zombie i furie
    Przeczekanie
    trujący cios\pocisk
    Zaklęcia
    Wszystkie zaklęcia 2 poziomu na 4 gwiazdce
    Przedmioty
    osłona magiczna\fizyczna
    Mikstura mobilizacji\skupienia
    mikstura życia 1 używa gdy mamy przeczekanie
    Looty
    Hełm Bagiennych Topielic
    Łeb rzecznego upiora
    Zbroja Podwodnej Armii
    Żarloczny pancerz Króla Ryb
    Trzewiki Zaklinacza rzek
    Błyszczące Serce rzek
    Rzeczny amulet
    Młot podwodnego Wojownika
    Włócznia Bagiennej Grozy
    Różdzka Podwodnych rytuałów
    Karta Wodnika
    Opis: Podwodny Wojownik raczej król!Niech cię nie zmyli wzrok ten upiór to naprawde Wodnik. Legendy mówią że podobno ma armię która potrafi zmieść z powierzchni ziemi całą arkadie! W towarzystwie Syren staje się niepokonany, Potrafi oddychać na lądzie

  13. #703
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Nazwa potwora zwykłego:Lodowy Golem
    Używane zaklęcia:
    -Lód 4**
    -Atak fizyczny o atrybucie buławy
    -Spowalniający Cios
    Spowalniający Cios-zwykły atak, posiadający 75% bazowej szansy na nałożenie statusu spowolnienie na 2-3 tury.
    Drop:
    -Czysty Odłamek Lodu-5% szans
    Info:
    -Czysty Odłamek Lodu-idealnie czysty lód, używany przez kowali.

  14. #704
    Yatagarasu
    Konto usunięte

    Kciuk w górę

    Trójgłowy Wilk
    Nazwa:  064-Beast02.png
Wyświetleń: 1216
Rozmiar:  3.5 KB
    Miniboss
    Ataki, zdolności i przedmioty których używa
    Ataki:
    - Atak Fizyczny (brak atrybutu)
    - Wiatr 1****
    - Ziemia 1***
    - Pocisk Magiczny 1*****
    Zdolności:
    - Multi Atak*** (Atak Fizyczny na wszystkich graczy)
    - Leczenie 1**** (Leczy się, używa na siebie 2 razy)
    - Trujące Opary** (Nadaje status Zatrucie)
    Przedmioty:
    - Osłona
    - Osłona Magiczna
    - Mikstura Skupienia
    Wszystkie te przedmioty używa na siebie!
    Możliwy Loot
    Ekwipunek:
    - Trująca Różdżka
    - Trująca Włócznia
    - Tasak
    - Przeklęty Topór
    - Buława Gniewu
    - Pazury Wilczej Potęgi
    - Bursztynowy Hełm
    - Kaptur Przebiegłości
    - Oszroniona Zbroja
    - Dziurawa Zbroja
    - Pasiaste Buty
    - Kierpce
    - Magiczny Krzyżyk

    Gemy:
    -Wiatr Plus
    -Celność Plus

    Przedmioty:
    -Mikstura Regeneracji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    -Kamień


    Życie: 5612
    Poziom do bicia w grupie: 10-30
    Poziom do bicia solo: 25+

    MP ma nieskończenie dużo
    Jest nieodporny na status Zatrucie

    Skrypt: Jeśli przeciwnik jest magiem, użyj Osłony Magicznej
    Jeśli przeciwnik jest wojownikiem, użyj Osłony
    Jeśli mam poniżej 3000 HP użyj Leczenie 1
    Kiedy przeciwnik ma Zatrucie użyj Leczenie 1


    Przeciwnik często chybia ale często zadaje krytyczne ciosy.
    Załączony obraz Załączony obraz  
    Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 17-02-2020 o 18:33

  15. #705
    musaraj
    Konto usunięte
    Szalony byk


    Choć można przerobić na Bawoła i użyć tego, ładniejszego sprite'a z MFO2


    Statystyki: Fizyczny, lepszy speed, 100% celności, bez atrybutu

    Zdolności:
    0. Zdolność broni - Każde chybienie nadaje statusy Bariera i Bariera Magiczna
    1. Stuk kopytem - nadaje status Przyspieszenie na 2 tury. Następnym atakiem będzie Szaleńczy bieg.
    2. Szaleńczy bieg - zabija przeciwnika pod warunkiem, że nie ma statusu Refleks (wtedy po prostu chybia)
    3. Szarża - atak fizyczny o sile 1.5, zawsze trafia, może krytnąć. Nadaje status Demobilizacja na 3 tury
    4. Cios rogiem - małe obrażenia, nadaje krwawienie na 5 tur
    5. Pozycja obronna - Nietykalnośc i Uśpienie na 3 tury (reakcja na Mob/Skup)
    6. Precyzja (jakby chybiał coś za dużo to sobie wrzuci)
    7. Gniewny Atak


    Do tego może sobie miksa speeda od czasu do czasu wrzucić.
    Skryptu nie chce mi się pisać, ale wszyscy wiedzą jak by miał wyglądać.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •