olśnienie liczy się w skryptach jako status pozytywny, ale norma go nie zdejmuje.
olśnienie liczy się w skryptach jako status pozytywny, ale norma go nie zdejmuje.
Ten status ma cechę "niezdejmowalny".
Więc moim zdaniem nie powinien być traktowany jako pozytywny w skrypcie. Pewnie ten sam problem dotyczy nietykalności, że wliczają się w liczbę pozytywnych statusów, więc baitują normy.
I dobrze. Niech się męczą ze skryptami
- - - - - - - - - -
poza tym dzięki temu mamy łatwiejsze bicie fabulaków
Niech wreszcie jakaś zdolka da możliwość darmowego baitowania. Każda zdolka powinna mieć kontrę
- - - - - - - - - -
A poza tym w skrypcie da się uwzględnić te 2 ewentualności, tylko trzeba myśleć
Cecha niezdejmowalność oznacza, że nic nie może jej zdjąć i można się tego dowiedzieć najeżdżając na ikonkę statusu.
Nietykalność jest zdejmowana przez Zniszczenie, więc jest zdejmowalna.
A to, że Nietykalność jest uznawana za status pozytywny ci już nie przeszkadza? Zawsze w tworzeniu skryptów są jakieś utrudnienia.
ale w normie zawsze się ustawia "przeciwnik nie ma nietykalności", bo ta i tak chroni pozostałe statusy przed normą. Olśnienie nie chroni, więc nikt nie daje "przeciwnik nie ma statusu olśnienie".
Poza tym, jakby w opisie normy było, że nie zdejmuje również olśnienia, to bym się nie czepiał, że błąd
Mamy tu jeden błąd i aż 3 sposoby rozwiązania go:
Olśnienie przenieść do zdolności specjalnych -> najlepszy wybór dla mnie
Usunąć niezdejmowalność Olśnienia -> najgorszy wybór dla mnie
Dodać do opisu normy, że nie zdejmuje Olśnienia.
Ostatnio edytowane przez Clover ; 28-09-2019 o 22:42
Numer 1 - odpada, gdyż celowo są standardowe, aby można było je rozpoznawać/sprawdzać w skryptach.Mamy tu jeden błąd i aż 3 sposoby rozwiązania go:
Olśnienie przenieść do zdolności specjalnych -> najlepszy wybór dla mnie
Usunąć niezdejmowalność Olśnienia -> najgorszy wybór dla mnie
Dodać do opisu normy, że nie zdejmuje Olśnienia.
Numer 2 - wtedy również pozostałe "nowe" pozytywne bez tej cechy.
Numer 3 - dopisek, że nie dotyczy statusów z cechą "niezdejmowalny"
Można też dodać licznik osobny do liczenia zdejmowalnych/niezdejmowalnych.
I nawet podciągnąć nietykalność pod niezdejmowalne z wyjątkiem.
OK, jest zrobione jak wyżej, wejdzie wkrótce.
Dodam tylko że poza Olśnieniem są jeszcze 2 statusy pozytywne z cechą niezdejmowalny Wzmocnienie i Regeneracja Many (z czego tylko ten 2 jest dostępny w zdolnościach dla graczy)