Strona 47 z 56 PierwszyPierwszy ... 374546474849 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 691 do 705 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #691
    XxMasterxX
    Konto usunięte
    Mini Boss

    Sarelgaz- Czarno zielony Smok

    HP=20000

    Mp=99999999

    Wolny, odporny na statusy

    Zdolności:

    Podmuch Sarelgaza- Nadaje Zatrucie i Uśpienie na 3 tury (W środku walki)
    Przyspieszenie-Przyspiesza Sarelgaza (Tylko kiedy ma poniżej 2000HP)
    Eliminacja-Eliminuje tych co mają najwięcej HP (Tylko kiedy ma dwie tury pod rząd i ma poniżej 1000HP)
    Ostateczny Cios-Zadaje ten cios ostatniemu przeciwnikowi. Zabiera on losowo 2000HP do 3000HP. (Tylko gdy Sarelgaz ma poniżej 999HP)
    Wyssanie Energii-Wysysa całe MP


    Ataki:
    Zwykły cios bezatrybutowy

    Jak się ubrać:

    Staraj się mieć jak najwięcej szczęścia (Chybienie Ostatecznym Ciosem)

    Drop:

    Mikstura Przyspieszenia x1
    Normalizacja
    Maska Sarelgaza
    Pancerz Sarelgaza
    Wisiorek Sarelgaza
    Mikstura Odnowienia 3 x10
    Gem Topaz
    Gem Rubin
    Gem Szmaragd
    10000G

  2. #692
    Ghostrick Oma
    Konto usunięte
    mroczna królowa zjaw
    typ mini boss globalny
    hp na 65lv ok. 13000
    mp ok. 1500
    obrony po 350
    atak niezaduży około 150
    szybkość 500 bardzo duża
    szczęście 100
    używane zdolności przedmioty i ataki
    fizyczny bez atrybutu
    pocisk zjawy ** zadaje obrażenia zależne od poziomu atakującego ma 50% szans na nadanie statusu krwawienie
    morowy oddech *
    wizja śmierci *
    bomba czasowa*****
    wyniszczająca trucizna **
    trujący atak\pocisk ***
    pechowa chmura *
    przeczekanie *
    gniewny pocisk ***
    gniewny atak ***
    multi atak ***
    kończący cios*
    furia zjawy***** nadaje zjawie status mobilizacja pomyślność (3 tury) i krwawienie na zawsze
    normalizacja*
    naturalizacja*
    drenujący atak*
    porażenie**
    paralizator*
    pazur paraliżu *** limit uzycia bez limitu nadaje status paraliz na 3 tury
    przedmioty
    mikstura życia 1,2( używa gdy ktoś ma paraliż)
    mikstura many 3 (1 raz)
    mikstura regeneracji
    osłona
    osłona magiczna
    miks odnowienia 1
    drop
    wszytkie gemy poz 1
    gemy atrubutowe i statusowe wszytkie
    zdolność pazur paraliżu pocisk zjawy
    szkatułka zjawy(100% szans)
    mikstura przyśpieszenie(100% szans)
    mikstury których używa(100%szans)
    uzbrojenie maska zjawy p50
    kaptur zjawy p 65
    szata mroku p 50
    zbroja mrocznej zjawy p 65
    buty królewskie p 50
    trzewiki zjawy p 65
    diadem królowej każdy lv(dodatek)
    różdzka królewska
    rękawice mroku
    włócznia królowej

  3. #693
    Użytkownik Avatar jarons
    Dołączył
    27-01-2016
    Postów
    62
    Nazwa: Ptak grozy
    Miniboss
    Poziom: 25

    hp: 2100 - 3500
    mp: 120 - 130
    Ataki: Atak fizyczny bez atrybutu + Atak magiczny o atrybucie wiatru***
    Zdolności: Burza błyskawic*** + Drenaż + Zawierucha

    Przedmioty: Mikstura regeneracji

    Wypada z niego:
    Burza błyskawic ***
    Mikstura many 1

    Statystyki minibossa:
    Mocny atak fizyczny i magiczny (Ale nie za mocny bo to na mały poziom)
    Duża obrona na ataki fizyczne
    Średnia obrona magiczna lecz mała na lód i ogień, a duża na wiatr
    Duża szybkość, małe szczęście

    Wygląd: Mroczniejsza wersja potwora ptak błyskawic

    Zawierucha INFO: Daje minibossowi status: przyśpieszenie i refleks, a nam daje spowolnienie

    Towarzyszą mu: "Wojowniczy ptak" i "Magiczny ptak"

    Wojowniczy ptak:
    HP: 1500 - 1750
    MP: 55 - 80
    Ataki: Atak fizyczny bez atrybutu
    Zdolności: Zawierucha, Drenaż

    Przedmioty: Mikstura Regeneracji

    Statystyki minibossa:
    Używa tylko ataku fizycznego bez atrybutu
    Duża obrona na ataki fizyczne, ale mała na magiczne
    Duża szybkość, Małe szczęście

    Wygląd: Czerwona wersja Ptaka gromów

    Magiczny ptak
    HP: 1000 - 1250
    MP: 125 - 155
    Ataki: Wiatr**
    Zdolności: Zawierucha, Burza piorunów **

    Przedmioty: mikstura regeneracji

    Statystyki minibossa:
    Średnia obrona mag. mała obrona fizyczna
    Średnia szybkość, Średnie szczęście

    Wygląd: Niebieska wersja Ptaka gromów


    Jedyny Podwójny atak może posiadać tylko Ptak grozy
    Ostatnio edytowane przez jarons ; 13-01-2019 o 00:09

  4. #694
    Laurent von Necromon
    Konto usunięte
    Nazwa:  wciekyczerep1.png
Wyświetleń: 727
Rozmiar:  1.0 KB
    (wiem że brzydki, ale to do zrozumienia o co mi chodzi)
    Wściekły Czerep
    Zwykły przeciwnik
    Hp: 4000
    MP: nieskończone
    Ataki:
    Ogień 2***
    Samozniszczenie (zadaje czerepowi 200 obrażeń, ale dwukrotnie tyle wszystkim wrogom)
    Przyśpieszenie (Zwiększa szykbkość czerepu do maksimum, tak by następnym razem miał dwa ataki)
    Ognik *** (Daje przeciwnikowi status opażenie na dwie rundy, który zadaje mu 100 obrażeń od ognia) [pojawi się niedługo na propozycjach umiejętności]

    Statystyki:
    Wysokie szczęście i obrony
    Niskie ataki i szybkość

    Drop:
    pył z wściekłego czerepu
    Ognik *
    Mikstura many 2

  5. #695
    CIEMNOSC
    Konto usunięte
    laleczka: mini - boss
    pokonanie przez 4-osobową grupę 65 poziomowych graczy
    25000 życia
    ataki:
    atak fizyczny o atrybucie miecza, po niecelnym ciosie nadaje auto - status przyspieszenie na 3 tury.
    atak magiczny o atrybucie ognia, co 10 tur nadaje używającemu auto - status skupienie na 5 tur.
    zdolności:
    szybka śmierć: zabiera 1000 hp i nadaje statusy furia i ślepota na 6 tur
    boża ochrona: nadaje używającemu nietykalność na 5 tur i zatrucie na 10 tur
    zniszczenie
    uciszenie: nadaje przeciwnikowi uśpienie na 6 tur
    przedmioty:
    mikstura życia 1
    mikstura mobilizacji
    mikstura skupienia
    osłona
    osłona magiczna
    mikstura odnowienia 1
    drop:
    karta laleczka
    osłona
    osłona magiczna
    mikstura skupienia
    mikstura odnowienia 3
    szybka śmierć (2% szans)
    mega leczenie 3
    mega przyspieszenie
    boża ochrona
    różdżka laleczki
    miecz laleczki
    hełm laleczki
    zbroja laleczki
    buty laleczki
    bransoletka laleczki
    turkus
    tygrysie oko
    atak plus

  6. #696
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,903
    boża ochrona: nadaje używającemu nietykalność na 5 tur i zatrucie na 10 tur
    Możesz wyjaśnić sens tej zdolności? Zatrucie na 10 tur w 10 tur ją zabije, bo nie ma w używanych przedmiotach antidotum.
    szybka śmierć: zabiera 1000 hp i nadaje statusy furia i ślepota na 6 tur
    Tej też, bo po co furia, skoro jest też ślepota i żaden atak nie będzie trafiony?

    bransoletka laleczki
    Wolę sygnet.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 21-07-2019 o 13:04

  7. #697
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał YourShadow Zobacz post
    Tej też, bo po co furia komu, skoro jest też ślepota i żaden atak nie będzie trafiony?
    Po co komu ślepa furia, co nie?

  8. #698
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,903
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Po co komu ślepa furia, co nie?
    A, to na przeciwnika, tego nie było.
    Ale mimo wszystko statusy trwają za długo.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 21-07-2019 o 13:06

  9. #699
    CIEMNOSC
    Konto usunięte
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.

  10. #700
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    391
    Cytat Napisał CIEMNOSC Zobacz post
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.
    jak już to od 35 strażnik jest od takowego ale większość osób ma na tym lv problem ale reszta dobra
    TYLKO ILE TO MA HP???

  11. #701
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał CIEMNOSC Zobacz post
    strażnik światła
    boss do pokonania na poziomie 30
    występowanie: świątynia urkade: poziom 1. 4,24 i 5,24
    ataki:
    atak fizyczny bez atrybutu
    atak magiczny o atrybucie ognia
    używane zdolnosci:
    kula piorunów
    koszmar
    mgła
    karakol
    tornado zagubionych*
    używane przedmioty:
    kamień
    runa magii
    mikstura życia 1
    możliwy loot:
    buty światła*
    różdżka światła*
    rękawice światła*
    hełm światła*
    szata światła*
    amulet światła*
    wyjaśnienie:
    tornado zagubionych: nadaje statusy klątwa, ślepota i spowolnienie na 5 tur i zabiera 350 hp, 10 mp.
    buty światła: obrona 5, obrona magiczna 5, szybkość 45, szczęście -2.
    różdżka światła: atak magiczny 50, szybkość -5, podczas trafionego ataku fizycznego nadaje na używającego auto - status skupienie na 1 turę.
    rękawice światła: atak 50, szybkość 21, mp 21.
    hełm światła: obrona magiczna: 55.
    szata światła: obrona 55.
    amulet światła: szczęście 55, szybkość -1.
    Czemu z bossa na 30 lvl ma dropić eq na 40-66 lvl?

    - - - - - - - - - -

    + skoro to boss, to po co mu mgła, zdolność działająca tylko na grupy?

  12. #702
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    391
    Podejrzany Zakapior
    Występuje w okolicy gomeza ( tam gdzie są bandyci)
    mini - boss globalny
    statystyki główne
    Hp 9000 (wzrasta co 500 zależy od poziomu, 9000hp gracz na poziomie 1 itd)
    Mp 2300
    Atak fizyczny 190(tak samo jak z hp)
    Obrony po 250 ( wzrastają o 5 wraz z poziomem gracza)
    szczęście 300 ( nie wzrasta i nie zmiejsza się)
    szybkość 150 ( wzrasta o 10 wraz z poziomem gracza)

    Zdolności jakich używa
    Mgła
    ślepa furia
    multi atak
    krwawy dotyk*
    rabunek
    złodziejski kamuflarz
    podcięcie
    wyrok śmierci

    krwawy dotyk - zdolność obszarowa zadająca 50% obrażeń maksymalnego hp nadaje status krwawienie i ślepote\klątwe, on sam zyskuje mobilizacje

    Pzrzedmioty
    mikstura many 1
    misktura mobilizacji
    osłony

    Loot:
    jedno unikatowe uzbrojenie 15-30lv
    50k golda
    szkatułka bandyty
    karta
    i co rok zmieniony kolekcjonerski

  13. #703
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    Podejrzany Zakapior
    Występuje w okolicy gomeza ( tam gdzie są bandyci)
    mini - boss globalny
    statystyki główne
    Hp 9000 (wzrasta co 500 zależy od poziomu, 9000hp gracz na poziomie 1 itd)
    Mp 2300
    Atak fizyczny 190(tak samo jak z hp)
    Obrony po 250 ( wzrastają o 5 wraz z poziomem gracza)
    szczęście 300 ( nie wzrasta i nie zmiejsza się)
    szybkość 150 ( wzrasta o 10 wraz z poziomem gracza)

    Zdolności jakich używa
    Mgła
    ślepa furia
    multi atak
    krwawy dotyk*
    rabunek
    złodziejski kamuflarz
    podcięcie
    wyrok śmierci

    krwawy dotyk - zdolność obszarowa zadająca 50% obrażeń maksymalnego hp nadaje status krwawienie i ślepote\klątwe, on sam zyskuje mobilizacje

    Pzrzedmioty
    mikstura many 1
    misktura mobilizacji
    osłony

    Loot:
    jedno unikatowe uzbrojenie 15-30lv
    50k golda
    szkatułka bandyty
    karta
    i co rok zmieniony kolekcjonerski
    Nie będzie globali na low levle.
    Nie będzie już mini w eterni, lange.
    Twój wspaniały global byłby nie do pokonania przez żadną grupę graczy o podobnym poziomie. Aby go pokonać, walkę musiałby zaczynać jakiś 15 lvl, a potem dołączać same max lvle.

  14. #704
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,574
    TYLKO ILE TO MA HP???
    Nieistotne. Takie parametry i tak są wyliczane przez parser. W temacie chodzi bardziej o luźną propozycję – nazwa, przykładowe zdolności(mile widziane wykorzystywanie już istniejących), mechanika(co fajnego robi?), zarys fabularny(okoliczności walki), nazwa setu EQ(bez stat, bo również wylicza to parser – można jedynie napisać czy ma być speedowe, luckowe, defowe itp.).
    Ostatnio edytowane przez proof ; 10-08-2019 o 00:30

  15. #705
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    391
    Wodnik
    Typ mini boss
    Odnowienie o północy
    Poziom 40 Bije z pocisku magicznego i włóczni
    HP 6000 - 6799
    Mp 999
    Atak Około 150
    Atak mag około 120
    Defy po 160
    Luck 190 bardzo częste ciosy krytyczne
    Speed 100
    Do zabicia solo od 50lv
    Używane zdolności
    Uciszający cios pod magów
    oślepiający pocisk pod wojów
    Bagnisty Wrzask atak obszarowy atakujący 2 losowe osoby im mniej hp ma osoba tym mniej zada nadaje wyciek many na 2 tury(używa gdy są min. 2os)
    Odnowa Mocy odnawia sobie 1000hp i 500mp używa raz w walce poniżej 3000hp
    Syreni Śpiew atak po 500hp nadaje statusy klątwa,ślepota, 10% szans na zombie i furie
    Przeczekanie
    trujący cios\pocisk
    Zaklęcia
    Wszystkie zaklęcia 2 poziomu na 4 gwiazdce
    Przedmioty
    osłona magiczna\fizyczna
    Mikstura mobilizacji\skupienia
    mikstura życia 1 używa gdy mamy przeczekanie
    Looty
    Hełm Bagiennych Topielic
    Łeb rzecznego upiora
    Zbroja Podwodnej Armii
    Żarloczny pancerz Króla Ryb
    Trzewiki Zaklinacza rzek
    Błyszczące Serce rzek
    Rzeczny amulet
    Młot podwodnego Wojownika
    Włócznia Bagiennej Grozy
    Różdzka Podwodnych rytuałów
    Karta Wodnika
    Opis: Podwodny Wojownik raczej król!Niech cię nie zmyli wzrok ten upiór to naprawde Wodnik. Legendy mówią że podobno ma armię która potrafi zmieść z powierzchni ziemi całą arkadie! W towarzystwie Syren staje się niepokonany, Potrafi oddychać na lądzie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •