Energetyczny Pocisk zdolność dla maga
rzuca pocisk energetyczny który zadaje średnie obrażenia ale jest 40% szans że przeciwnik dostanie paraliżu na 1 lub na 2 tury to zależy od szczęścia gracza atakujacego. limit użyć 2
Energetyczny Pocisk zdolność dla maga
rzuca pocisk energetyczny który zadaje średnie obrażenia ale jest 40% szans że przeciwnik dostanie paraliżu na 1 lub na 2 tury to zależy od szczęścia gracza atakujacego. limit użyć 2
Ostatnio edytowane przez Hercik ; 14-07-2019 o 17:59
Mocny Pocisk
Limit 3 Mp 40
Zadaje 110% obrażeń bez atrybutu, dodatkowy bonus +10% za każdego gracza (czyli 4v4 zadaje 150%)
Wybuch
Limit 2 Mp 65
Zadaje wszystkim obrażenia o sile 60% (max 50% maxhp)
Powódź
Limit 2 Mp 80
Słaby atak od lodu we wszystkich ale odbiera 30-60% max mp.
Tsunami
Limit 2 Mp 90
Średni atak od lodu we wszystkich nadaje statusy *blokada i klątwa na 2 tury z 50% skutecznością.
Frakcja
Limit 2 Mp 70
Nadaje wszystkim losowy status Nietykalność na 1 turę Regenerację na 2 tury lub Regenerację many na 3 tury (każdemu JEDEN)
Koniec
Limit 1 Mp 50
Zdejmuje wszystkie statusy ze wszystkich graczy
Trująca chmura
Limit 2 Mp 0
Nadaje Status zatrucie na 3 tury, zawsze trafia.
Ultra Hp Pocisk
Limit 2 Mp 0
Wzmacnia pocisk o 70% ale odbiera 50% max hp
Motywacja
Limit 2 Mp 60
Nadaje wszystkim statusy przyspieszenie i Skupienie/mobilizacja na 1 turę.
Obłęd
Limit 3 Mp 50
Atak magiczny w jedną osobę, nadaje status blokada na 2 tury, w walkach grupowych posiada 50% na nadanie statusu pomylenie na 1 turę.
Śmierć jest ostatnią rzeczą która czeka na nas w życiu.
Limit 1 Mp 0
Zabija rzucającęgo i zdejmuje wszystkie negatywne statusy z sprzymierzeńców.
Wybaczenie
Limit 2 Mp 0
Odnawia 10% hp przeciwnikowi i całą manę rzucającemu, a także zdejmuje losowy negatywny status.
Anty-Pocisk
Limit 2 Mp 40
Pocisk o sile 110%, Zawsze trafia i nadaje negatywne statusy na 1 turę, każdy za każdy pozytywny status przeciwnika
Hibernacja
Limit 2 Mp 0
Nadaje status Uśpienie oraz nietykalność na 2 tury, tylko w walkach grupowych.
Piorunochron
Limit 1 Mp 40
Nadaje status Piorunochron** na 3 tury.
Moim Kosztem
Limit 2 Mp 25
Ożywia sprzymierzeńca z 1 pkt zdrowia. nadaje rzucającemu status zatrucie na 7 tur.
Euforia
Limit 2 Mp 40
Nadaje wszystkim sprzymierzencom status pomyślność na 2 tury a przeciwnikom pech na 1/2 tury.
Pchnięcie nożem
Limit 2 Mp 20
Zadaje 110% obrażeń, nadaje status krwawienie na 3 tury.
Neutralizacja
Limit 2 Mp 40
Zdejmuje wszystkie negatywne statusy z gracza.
Mega ochrona
Limit 1 Mp 50
Nadaje wszystkim sprzymierzeńcom Status Tarcza na 2 tury odbiera wszystkim 5% max hp.
Prawie po drugiej stronie
Limit 1 Mp 7
Redukuje hp do 1pkt i nadaje status nietykalność na 1 turę.
*BLOKADA - Blokuje nakładania wszelkich pozytywnych statusów na gracza/przeciwnika, ale nie zdejmuje już posiadanych.
**PIORUNOCHRON - zmniejsza o 50% obrażenia od zdolności
***PECH - zmniejsza szczęście o 5-25% w zależności od różnicy jego nad przeciwnikiem.
****TARCZA - Blokuje nakładanie wszelkich negatywnych statusów, ale nie zdejmuje już tych posiadanych, zmniejsza szczęścię o 5% przez cały czas trwania.
Ostatnio edytowane przez Raadzio ; 16-07-2019 o 03:05
Wszystkie są fajne , szanuję, że się namęczyłeś aby to wymyśleć, mi najbardzej zrównoważoną i fajną wydaje się "motywacja"
Edit: Ciekawa jest również "Hibernacja"
Ostatnio edytowane przez Łukasz ; 23-07-2019 o 00:05
pchnięcie nożem czy jakoś już istnieje używa go tonberry
EDIT:Pchnięcie Nożem(wszystkim graczom bez Bariery zadaje 9999 obrażeń)
neutralizacja też istnieje(zdejmuje wszystkie pozytywne statusy, zadaje obrażenia od każdego statusu)
Trująca chmura też używa jej wąż opisu nie znam więc nie powiem ale zadaje obrażenia i dodaje status zatrucie
Ostatnio edytowane przez hurzysta ; 23-07-2019 o 07:40 Powód: wyjaśnienie
Przebijający Cios (Woj) 70/75/80lv 40/50/60 mp limit użyc 1/2/2 : Posiada 35/40/50% szans na zdjęcie przeciwnikowi statusu Bariera/Bariera magiczna. Obrażenia do ustalenia.
Taniec Ostrzy (Woj) 80lv 70mp limit użyć 1 : Nadaje statusy mobilizacja (4tury) przyśpieszenie (3tury) oraz zatrucie (2tury).
Przebijający Pocisk (Mag) 70/75/80lv 50/60/70 mp limit użyć 1/2/2 : Posiada 35/40/50% szans na zdjęcie przeciwnikowi statusu Bariera/Bariera magiczna. Obrażenia do ustalenia.
Paraliżujący Podmuch (Mag) 75/80/85lv 80/90/100mp limit użyć 2/2/2 : Posiada 40/50/60% szans na nałożenie przeciwnikowi statusów paraliż(2/3/4tury) oraz Zatrucie(2/3/4tury) Obrażenia do ustalenia.
Nudzi mi się, więc:
4v4 zadaje dodatkowe +80% obrażeń według opisu(110 bazowe +10 za każdego gracza, czyli 8 graczy w 4v4 daje 10*8==80)Mocny Pocisk
Limit 3 Mp 40
Zadaje 110% obrażeń bez atrybutu, dodatkowy bonus +10% za każdego gracza (czyli 4v4 zadaje 150%)
Bardzo nie fajny design bo nie ma żadnych wad/korzyści z używania w danej sytuacji - ot normalne TvT i masz po prostu silniejszy pocisk.
60% czego? I co to znaczy, że max 50% maxhp? Że więcej niż do połowy HP celu nie może zadać obrażeń?Wybuch
Limit 2 Mp 65
Zadaje wszystkim obrażenia o sile 60% (max 50% maxhp)
Pomysł bardzo podobny - wręcz taki sam - do mojego, z tym że tam były to wręcz zwiększone obrażenia bo w końcu zadaje też obrażenia sojusznikom. Kiedyś na pewno wprowadzi się coś podobnego.
Z pewnych względów nie weszłobyPowódź
Limit 2 Mp 80
Słaby atak od lodu we wszystkich ale odbiera 30-60% max mp.
Podoba mi się status Blokada, jeden z ciekawszych pomysłów jakie padł. Jak wykonalne to chętnie wykorzystam w jakimś projekcie/może ktoś inny użyje. Co do zdolności - zamiast Klątwy dałbym inny status, żeby nie zrobić ze zdolki totalnego "kogutobloka"(o tak to nazwęTsunami
Limit 2 Mp 90
Średni atak od lodu we wszystkich nadaje statusy *blokada i klątwa na 2 tury z 50% skutecznością.).
Nie podoba mi się za bardzo losowość w tej postaci, w dodatku tworzenie dodatkowych zdolności z NietykalnościąFrakcja
Limit 2 Mp 70
Nadaje wszystkim losowy status Nietykalność na 1 turę Regenerację na 2 tury lub Regenerację many na 3 tury (każdemu JEDEN)
Niby sytuacyjne, ale mi się szczerze nie podoba. Po to są odporności, a statusy wprowadzają element taktyczny do TvT.Koniec
Limit 1 Mp 50
Zdejmuje wszystkie statusy ze wszystkich graczy
Zdecydowanie za dużo cytowania :-/ Od teraz lece po kolei:
-Trująca Chmura - nie przejdzie, z paru powodów: Statusy które wchodzą zawsze są bardzo kłopotliwe i bardzo ułatwiające niektóre walki; Jest zdecydowanie wystarczajaco zdolności nakładających Zatrucie tak po prostu; Jak jednak nie okaże się za silna, to bedzie nie grywana, bo inne zdolności są po prostu od niej lepsze.
-Ultra HP pocisk - mam mieszane odczucia co do tej zdolki - z jednej strony wiem, że mogłoby przejść bez bycia za silną zdolnością, ale po prostu czuję że znajdą się osoby które będą ją nadużywać, zostanie znerfiona i będzie crapem. W podobnej postaci mogłoby być - ale zwykły dmg amp jest zdecydowanie nieciekawy.
Jakby uciąć limit użyć do 1, zwiększyć ilość tur Przyspieszenia do 2-3(albo najlepiej zamienić na inny status) to mogłoby przejść. Coś w stylu hiper-buffa który wymaga wczesnej aktywacji mam w planach, o ile dożyjemy do "po Nordii".-Motywacja
Limit 2 Mp 60
Nadaje wszystkim statusy przyspieszenie i Skupienie/mobilizacja na 1 turę.
O, to mi się podoba. Zamieniłbym może Pomylenie na Furie(Pomylenia nie ma w żadnej zdolce dostępnej dla gracza i niech tak zostanie).Obłęd
Limit 3 Mp 50
Atak magiczny w jedną osobę, nadaje status blokada na 2 tury, w walkach grupowych posiada 50% na nadanie statusu pomylenie na 1 turę.
Zdecydowanie za słabe w tej postaci, z drobnym buffem mogłaby być dobrą zdolką TvE/TvT.Śmierć jest ostatnią rzeczą która czeka na nas w życiu.
Limit 1 Mp 0
Zabija rzucającęgo i zdejmuje wszystkie negatywne statusy z sprzymierzeńców.
Istnieje mikstura manyWybaczenie
Limit 2 Mp 0
Odnawia 10% hp przeciwnikowi i całą manę rzucającemu, a także zdejmuje losowy negatywny status.
Ale jakie, przeciwne do tych co ma cel? Jakie te statusy negatywne.Anty-Pocisk
Limit 2 Mp 40
Pocisk o sile 110%, Zawsze trafia i nadaje negatywne statusy na 1 turę, każdy za każdy pozytywny status przeciwnika
Za silne, w jakiejkolwiek postaci.Hibernacja
Limit 2 Mp 0
Nadaje status Uśpienie oraz nietykalność na 2 tury, tylko w walkach grupowych.
-Status szczerze nie ma sensu i większego zastosowania. I nie wiem nawet, czy wykonalny.
Tylko dlatego, że dodawanie kolejnych ożywień to zły pomysł nie przeszłoby.Moim Kosztem
Limit 2 Mp 25
Ożywia sprzymierzeńca z 1 pkt zdrowia. nadaje rzucającemu status zatrucie na 7 tur.
Z dość niską % szansą na negatywny status(bo nie może mieć pewnej celności, to chyba oczywiste) mogłoby być.Euforia
Limit 2 Mp 40
Nadaje wszystkim sprzymierzencom status pomyślność na 2 tury a przeciwnikom pech na 1/2 tury.
Coś podobnego chyba mamyPchnięcie nożem
Limit 2 Mp 20
Zadaje 110% obrażeń, nadaje status krwawienie na 3 tury.
Po prostu kopiujesz Blokade z małym bonusem, niepotrzebnie.Mega ochrona
Limit 1 Mp 50
Nadaje wszystkim sprzymierzeńcom Status Tarcza na 2 tury odbiera wszystkim 5% max hp.
Chociaż nie, dopiero teraz to zauważyłem, że jedno ma pozytywne a drugie ma negatywne statusy. Po prostu połączyć oba efekty w jednym statusie - tak to przeczytalem za pierwszym razem, dlatego mi się spodobało - bo efekt jest zależny od sytuacji.
Z pewnych względów nie wejdzie(Kuracja)Neutralizacja
Limit 2 Mp 40
Zdejmuje wszystkie negatywne statusy z gracza.
Nie mam zdania co do tego, bo z jednej strony daje to darmowe poświęcenie a z drugiej strony użyte na negatywnym statusie przeciwnika może być praktycznie Wyrokiem bez wymogu.Prawie po drugiej stronie
Limit 1 Mp 7
Redukuje hp do 1pkt i nadaje status nietykalność na 1 turę.
Powiem tak - nie, nie w takiej postaci. Na PvP bardzo nie przyjemnie faworyzujące woja(w końcu to jego zdolność), a Bariera jest jednym z silniejszych, jak nie najsilniejszym statusem więc przy dobrym rng pozbawimy przeciwnika obu osłonek. Jako do użycia "tylko na grupę graczy", czy jako po prostu zdejmująca określony status może być.Przebijający Cios (Woj) 70/75/80lv 40/50/60 mp limit użyc 1/2/2 : Posiada 35/40/50% szans na zdjęcie przeciwnikowi statusu Bariera/Bariera magiczna. Obrażenia do ustalenia.
Mniejszy koszt many i może być.Taniec Ostrzy (Woj) 80lv 70mp limit użyć 1 : Nadaje statusy mobilizacja (4tury) przyśpieszenie (3tury) oraz zatrucie (2tury).
JWPrzebijający Pocisk (Mag) 70/75/80lv 50/60/70 mp limit użyć 1/2/2 : Posiada 35/40/50% szans na zdjęcie przeciwnikowi statusu Bariera/Bariera magiczna. Obrażenia do ustalenia.
Paraliż na 4 tury jest gorszy od 2 turowej Furii, tyle powiem.Paraliżujący Podmuch (Mag) 75/80/85lv 80/90/100mp limit użyć 2/2/2 : Posiada 40/50/60% szans na nałożenie przeciwnikowi statusów paraliż(2/3/4tury) oraz Zatrucie(2/3/4tury) Obrażenia do ustalenia.
Wybuch zadaje maksymalne obrażenia za 50% max hp przrciwnika, czyli np przeciwnik ma 3k hp to maksymalnie 1,5k.
Anty pocisk.
Przeciwnik ma statusy pomyślność i regenerację więc nadaje losowe statusy, np. Zatrucie i klątwę na 1 turę.
Pchnięcie Nożem
-Nie ma żadnej takiej umiejętności dla wojownika
Ultra Pocisk
Limit 2
Mp 30
Zadaje Obrażenia Magiczne oraz zwiększą je o maksymalnie 50% zabierając całą manę, im więcej % many zabierze tym większy bonus obrażeń.
^^Argumentuje to tym, że wojownik ma o wiele więcej tego typu zdolności umożliwiające mu zabicie np bossów hitem, mag ma tylko gniewny pocisk,
Tajemny Pocisk
Limit 2
Mp 48
Standardowy pocisk magiczny, odnawia sobie tyle zdrowia ile obecnie MP ma przeciwnik, limit wynosi 10% Max hp (naszego), nie działa na bossy.
Złodziej szczęścia
Limit 2
Mp 60
Zabiera 20% hp przeciwnika i dodaje sobie (jak drenaż) dodatkowo nadaje status pomyślność na 3 tury i przeciwnikowi pech na 3 tury, nie działa gdy przeciwnik ma mniej szczęścia od nas.
Złość
Limit 2
Mp 35
Redukuje zdrowie przeciwnika do 60% MAX HP, nie działa na bossy.
^^Sytuacyjne, przydatne jedynie gdy mamy niski atak
Kontrola Many
Limit 1
Mp 110
Nie zadaje obrażeń, nadaje przeciwnikowi status wyciek many na 2 tury i sobie regenerację many na 2 tury, odbiera przeciwnikowi 10% max Mp, Nadaje przeciwnikowi status Blokada na 1 turę.
Łagodny pocisk
Limit 4
Mp 0
Pocisk nie kosztujący many, ale może zostać rzucony wyłącznie gdy posiadamy 2 lub więcej negatywnych statusów.
Furia zniszczenia
(dla wojownika)
Limit 2
Mp 60
Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom, zabiera wszystkim 10% max hp nadaje status blokada na 2tury z 40% skutecznością i paraliż na 1 turę z 30% skutecznością bazową.
Mega Ochrona
Limit 2
Mp 70
Nadaje wszystkim sprzymierzeńcom status Ochrona*** na 3 tury.
Zwabienie
Limit (1-2??)
Mp 30?
Nadaje sobie status ****Przymus na 1? 2? tury.
^^Wydaje mi się to w miarę zbalansowane (w obecnej lub innej formie) Jest to osłona przed np. Hiterami i nie jest przesadzona gdyż obrażenia nadal otrzymujemy.
Deszcz
Limit 2
Mp 54
Obrażenia od lodu we wszystkich, nadaje status wyciek many na 2 tury z 85% skutecznością
Szybki Pocisk
Limit 2
Mp 50
Osłabiony atak magiczny (80%), nadaje rzucającemu status przyspieszenie na 2 tury.
^^Nie przesadzone, a nic oprócz mikstury szybkości nie nadaje statusy przyspieszenie (oprócz obszarówek)
Szybki atak
Mp 25
Limit 2
Osłabiony atak(70%), nadaje rzucajacemu status przyspieszenie na 2 tury.
^^to co dla maga.
Podwójny pocisk
Limit 3
Mp 40
Atakuje 2 pociskami jednocześnie, każdy o sile 55%-60%, jeśli jeden lub oba nie trafią, nie kosztuje many.
*blokada - blokuje nakładanie pozytywnych statusów na przeciwnika, ale nie zdejmuje już tych posiadanych.
**Pech - Zmniejsza szczęście o 10-30% (Im większa przewaga szczescia przeciwnika nad naszym, tym więcej)
***Ochrona - zmniejsza otrzymywane obrażenia od zdolności o 40%.
****Przymus - Jeśli ktoś ma ten status, a zaatakujemy kogoś innego, to i tak obrażenia otrzyma osoba z tym statusem.
Ostatnio edytowane przez Raadzio ; 24-07-2019 o 17:45
Sugerowałbym ograniczyć tworzenie nowych statusów. Jak sobie poczytacie niusy sprzed kilku(nastu) miesięcy to jest tam informacja odnośnie wprowadzenia porządku w statusach – warto by było opierać się na tych istniejących. Dodatkowo silnik gry też nie umożliwia stworzenia wszystkiego, np. status blokada czy przymus nie mają obecnie racji bytu. Status Pech to samo - jego dodanie wymagałoby dodanie kilkunastu kopii, które różniłyby się od siebie jedynie procentem, a właśnie tego w założeniu powinno się unikać, poza tym jest już status Nieszczęście.
Pech czy przymus rozumiem, ale nie da się zrobić statusu dającego odporność na inne? Przecież to nawet nie jest ciężkie do wprowadzenia (dosłownie wystarczy z dowolnego rpgmakera skopiować fragment kodu i przerobić na język pozwalający na więcej możliwości, niż Ruby), a w sumie umożliwiałoby to w przyszłości zrobienie ciekawszych rzeczy.
Szał berkserka
Limit użyć 2. Koszt mp 90mp.
Zdolność dla wojownika.
Redukuje hp używającego do 60%hp. Nadaje statusy krwawienie, mobilizacja, furia na 3 tury.
Jeżeli używający ma poniżej 60% hp to jest dodatkowo nadawany status regeneracja na 2 tury
ten temat jest do proponowania zdolności, których nie ma w grze