Strona 78 z 85 PierwszyPierwszy ... 28687677787980 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,156 do 1,170 z 1261

Temat: Król Góry

  1. #1156
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    734
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Zdecydowanie osłabić Kruszące Krzmotnięcie (nie rozumiem czemu jego odpowiednik zadaje kilkukrotnie mniejsze obrażenia) i Topór Furiata (+15%, maleje o 1%). Para-meta "yyy wszysko w atak, czarcie eq, koci zamach, kruszące grzmotnięcie i wygralem edycje" jest zdecydowanie za silna, a ostatnie kilkanaście edycji to pokazało
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    Dobra, teraz jeszcze co do zdolności.

    Kruszące Grzmotnięcie - Uważam że też zbyt silne, ale zmieniłbym nie zdolność a statusy które nakłada.
    Przełamanie (-25% Obrona) Fluktuacja (-25% Obrona Magiczna) zmieniłbym oba statusy dając -20%
    Osoba która ma mniej obrony w statystykach na dublu od razu jest przegrana, jedynie bryza/przeczekanie ratuje.
    i

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Inny problem z tymi statusami - to są wartości globalne, nie można ich od tak zmodyfikować pod KG, bo pociągną za sobą wiele innych rzeczy.

  2. #1157
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,101
    z kruszącym i 3 pkt się zgadzam miałem też osiągnięcia ale mi żadnych żetów nie dawało.

  3. #1158
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Dlaczego pasywka Niebieskiej Rózgi nie jest zgodna z jej opisem?

  4. #1159
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    734
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Dlaczego pasywka Niebieskiej Rózgi nie jest zgodna z jej opisem?
    raport

  5. #1160
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Dlaczego pasywka Niebieskiej Rózgi nie jest zgodna z jej opisem?
    To ta od many?

  6. #1161
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,391
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    To ta od many?
    Tak.

  7. #1162
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    raport
    https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=b034f93e8
    Po 5 ataku dało Skupienie.

    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    To ta od many?
    lilanna
    Tester

    Cytat Napisał Quesso Zobacz post
    Tak.
    Nie.

  8. #1163
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Pierwszy atak liczy się jako zerowy czyli skupy będą po następujących ilościach użyć zaklęć (pogrubione to nadanie skupy):
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13 i tak dalej. Z tego wynika że pierwsza skupa jest po 5 turach reszta po 4 turach.
    Więc przydało by się zrobić by pierwsze skupienie było po 3 turach a następne po 4, wtedy działało by poprawnie.

  9. #1164
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Podczas ostatniej edycji też było źle, bo dawało po.1 zaklęciu.

  10. #1165
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Ponawiam pytanie. Czy wielokrotne kupowanie/oddawanie walk na KG jest karane? Kodeks gry:
    Celowe/wielokrotne przelewanie punktów rankingowych (w jakikolwiek sposób) oraz inne nadużycia godzące w system rozgrywki.
    Jakby nie patrzeć, ilość mikstur jest ograniczona, i osoby z 1 walką do przodu mają ich więcej niż inni. To samo z punktami, bo automatycznie masz +1 punkt w całym cyklu, czyli możesz mieć korzyści w postaci pkt. MF.
    Są osoby, które wielokrotnie oddają lub otrzymują od innych darmowe (bądź też nie) wygrane walki.

  11. #1166
    Nie ma panelu GM więc na 100% nie.

  12. #1167
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Po co jest komunikat "walki jeszcze się nie rozpoczęły"? Dwa razy próbuję kogoś zaatakować i się to wyświetla. Nie, nie usuwałem komunikatu przez opcję "zbadaj element".

  13. #1168
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Po co jest komunikat "walki jeszcze się nie rozpoczęły"? Dwa razy próbuję kogoś zaatakować i się to wyświetla. Nie, nie usuwałem komunikatu przez opcję "zbadaj element".
    Było to dodane właśnie, aby gracze, którzy usuwali komunikat nie mogli zaatakować innego gracza, jeszcze zanim jego komunikat zniknie.
    Blokada trwa 3 sekundy

  14. #1169
    Użytkownik Avatar Muszolot
    Dołączył
    14-08-2016
    Postów
    195
    Zmiany w broniach eventowych:

    Włócznia Niecelności - od teraz maksymalny bonus wynosi 30%.
    Buława Czystości - bonusowe obrażenia zwiększone z 13% do 15%.
    Magiczne Rękawice - maksymalny bonus wynosi 25%.
    Różdżka Gniewu - wymagane zdrowie do aktywacji bonusu zwiększone z <55% do <60%.
    Różdżka Czystej Magii - maksymalny bonus wynosi 25%.

    Zmiany w zdolnościach:

    -Naturalizacja została usunięta a w zamian wprowadzona została nowa zdolność Niezłomna Wola (Nadaje statusy: Precyzja, Refleks i Pomyślność na 5 tur) także dla obu profesji.
    -Tysiąc Cieć - limit użyć został zmniejszony z 3 na 2 użycia,oraz koszt zakupienia z 200 żetonów na 150 żetonów.
    -Kruszące Grzmotnięcie - obniżone obrażenia o 25%.
    Ostatnio edytowane przez Muszolot ; 01-05-2019 o 23:00

  15. #1170
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Makarov Dreyar Zobacz post
    Zmiany w broniach eventowych:

    Włócznia Niecelności - od teraz maksymalny bonus wynosi 30%.
    Buława Czystości - bonusowe obrażenia zwiększone z 13% do 15%.
    Magiczne Rękawice - maksymalny bonus wynosi 25%.
    Różdżka Gniewu - wymagane zdrowie do aktywacji bonusu zwiększone z <55% do <60%.
    Różdżka Czystej Magii - maksymalny bonus wynosi 25%.

    Zmiany w zdolnościach:

    -Naturalizacja została usunięta a w zamian wprowadzona została nowa zdolność Niezłomna Wola także dla obu profesji.
    -Tysiąc Cieć - limit użyć został zmniejszony z 3 na 2 użycia,oraz koszt zakupienia z 200 żetonów na 150 żetonów.
    -Kruszące Grzmotnięcie - obniżone obrażenia o 25%.
    A co robi ta niezłomna wola?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •