każda drużyna wchodzi przez jedne drzwi do bronionego przez strażnika (który cię nie wpuszcza jeżeli do żadnej drużyny nie należysz) innego pokoju położonego w jakimś nowym budynku w Langeburgu. Wiem co myślicie: to nic nie daje, bo jest już czat drużynowy, ale w takim pokoju można by było upchnąć naprawdę wiele rzeczy: panel ulepszeń drużyny zmieniających drużynę w sporą drużynę(+1 max członek) dzięki złocie i tak dalej (przykładowe etapy: drużyna [2 miejsca na npc {patrz niżej}] > spora drużyna [+1 max członek, 3 miejsca na npc] > pomniejsza gildia [+2 max członków i herb {wyświetlający się koło nazwy gildii obrazek}] > średnia gildia [+3 max członków, 5 miejsc na npc] > spora gildia [+5 max członków, 7 miejsc na npc]), możliwość zapraszania sprzedających rzeczy z przeceną npc w zależności od stopnia rozwoju^ drużyny w tym kilku specjalnych z eksluzywnymi niehandlowalnymi przedmiotami ale bez promocji (wspomnię o nich i o potencjalnych ofertach na dole), możliwość stworzenia Biletynu drużynowego/gildyjnego z własnymi ogłoszeniami, czy nawet mini arenę do której ściągani są pojedyńczo przeciwnicy z całego świata aby można było potrenować na nich swoje zdolności (bez zdobywania doświadczenia). Dzięki temu bardziej by się opłacało socjalizować i grać w drużynach
Eksluzywni Npc:
Postać w kapturze
warunek pojawienia się: Twórca drużyny zabił wampirzyce przynajmniej trzykrotnie, drużyna jest na najwyższym poziomie
Dialog:
Postać w kapturze:Witaj... Pachniesz smakowicie... dałbyś mi... mały podarek?
Opcja a) -300 max hp na 24 godziny za 50000G
Gracz: ee Ok?
Postać w kapturze: *Animacja pochylania się* Dzięki... Mniam...
*koniec rozmowy*
Opcja b) -750 max hp na 24 godziny za 150000G
Gracz: proszę [pokazuje postaci rękę]
Postać w kapturze: *Animacja pochylania się* Pyszna... Krew...
Gracz: *Animacja odskoku* Ała!
*koniec rozmowy*
Opcja c) -1100 max hp na 24 godziny za 275000G
Gracz: Weź czego pragnieszy
Postać w kapturze: *wysuwa wampirzą ręką z której błyska czerwone światło* Dokonało się.
*koniec rozmowy*
{jeśli gracz nie ma wystarczającej ilości maksymalnego HP lub ma poniżej 100 energii a wybiera jedną z powyższch opcji a-c}
Postać w kapturze: Sprytny... Lecz ja nie głupi... Przynieś... Krew w pełni sił...
Opcja d) nie tym razem
*koniec rozmowy*
Mroczny mag:
Warunek pojawienia się: Twórca drużyny jest Magiem i pokonał zmorę.
Dialog:
Mroczny mag:Spójrz co mam na sprzedaż
Sklep:
kryształ soli - 1000G
Gem Atak magiczny plus *** - 25000G
Gem Obrona Magiczna plus *** - 25000G
Koszmar (Umiejętność jak ta Zmory o tej samej nazwie, tylko dla magów, 40 poziom, dwa razy na walkę) - 50000G
Koszmarny pocisk (Umiejętność zadająca kolejno: 500 [15 many], 750 [16 many], 1000[20 many] lub 1500[25 many] obrażeń zależnie od poziomu, kradnąca trafionemu 5 procent życia i many, tylko dla magów, 40 poziom, 5 razy na walkę) - 50000G
Uderzenie Prastarych (Umiejętność zadająca pojedyńczemu przeciwnikowi kolejno: 250 [10 many], 400[12 many] lub 600 [14 many] obrażeń, oraz dająca status klątwy na 1, 2, lub 3 tury zależnie od poziomu, dla obu klas, 40 poziom, 2 razy na walkę) - 35000g
{Zamknięcie sklepu skutkuje dialogiem:}
Mroczny Mag: Czuję że jeszcze tu wrócisz.
Mroczny Palladyn
Warunek pojawienia się: Twórca drużyny jest wojownikiem i pokonał zmorę.
Dialog:
Mroczny Palladyn: Zapraszam, Zapraszam!
Sklep:
Flakonik z diabelską krwią - 250000G
Gem atak Plus *** - 5000G
Gem ochrona Plus *** - 5000G
Ekstrakcja Toskyn (Umiejętność taka jak ta Zmory o tej samej nazwie, tylko dla wojowników, 2 razy na walkę)
Miecz prastarych (Broń z atrybutem miecza, 4 sloty na umiejętności, 25%szansy na zaaplikowanie statusu zombie podczas uderzenia wroga, -5 Ochrona Magiczna, tylko dla wojowników, 40 poziom)
Uderzenie Prastarych (Umiejętność zadająca pojedyńczemu przeciwnikowi kolejno: 250 [10 many], 400[12 many] lub 600 [14 many] obrażeń, oraz dająca status klątwy na 1, 2, lub 3 tury zależnie od poziomu, dla obu klas, 40 poziom, 2 razy na walkę) - 35000g
{Zamknięcie Sklepu skutkuje dialogiem)
Mroczny Palladyn: Mam nadzieję że podoba ci się moja oferta
Karciany Mag:
Warunek pojawienia się: Wszyscy członkowie drużyny mają razem 50 kart lub więcej
Dialog:
Karciany Mag: Czy mogę rzucić okiem na twoją kolekcję?
Opcja a) proszę. (Oddajesz wybraną kartę przeciwnika który nie jest minibossem i wymieniasz ją na chowańca o wyglądzie potwora którego przedstawia)
Karciany Mag: Daj mi chwilę *obraca się i pojawia się animacja błysków*
Karciany Mag: Vuala! Jak żywy!
*koniec rozmowy*
Opcja b) nie teraz.
*koniec rozmowy*