Strona 46 z 54 PierwszyPierwszy ... 364445464748 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 676 do 690 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #676
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    I to jest podstawowy problem - wybierając dawanie statystyk bardziej w jedną rzecz, godzisz się na posiadanie poniżej przeciętnej (w tym przypadku ataku) czegoś innego. Broń dla tanka? Super pomysł, ale nie może opierać się na ogromnym ataku - a taki jest (wyliczenia na samym dole).



    Tylko że Twoja broń bierze pod uwagę sumę obron - ją jest dokładnie tak samo łatwo podwoić jak atak.




    Ale te wzory albo nie są aż tak zmieniające atak, albo mają jakąś szansę na trafienie. Albo opierają się na cudzych statystykach (ergo patologii być nie może), albo przypadki kiedy faktycznie biją dużo są rzadkie.



    I tutaj policzmy obrażenia - przykładowy woj o statach:
    hp -184 (pewnie delikatnie ponad standard na 80lv)
    mp - 62
    atak - 62
    def - 184
    magdef - 184
    szczęście - 62
    szybkość - 62

    Zwykły gracz ma na tym levelu po około 100 obron załóżmy z przesadą. Nasz woj na 4 gemach defa i 4 magdefa, zwykły gracz na 4 jednej obrony, załóżmy, że zbroja daje 140 obrony którejś (pomijam nawet że łatwiej się ubrać tak, że dwie obrony razem mają więcej niż na jedną obronę ubranie z podwojeniem). Teraz obliczmy współczynnik:

    Nasz woj-->~751/~485<---Zwykły gracz z niezłym eq. Współczynnik = ~1.55
    Hp naszego woja na pewno nie jest mniejsze (o ile nie większe) niż przeciętnego gracza, więc to pominę i będę liczyć na jego makshp.
    0.2*maxhp*1.55 = 0.31 Rozrzut i mamy ~0.34maxhp czyli należy się leczyć po dwóch uderzeniach TANKA (Zakładając nawet że miks leczy na max).

    Podsumowując, tank, z ogromnymi obronami, bijący ponad 1/3 maxhp to chyba przesada. No i na bryzie bije oczywiście ~0.45 maxhp.
    Dobra, rzeczywiście nie wziąłem pod uwagę gemów. Może ogranicznik 1,5x?

  2. #677
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Dobra, rzeczywiście nie wziąłem pod uwagę gemów. Może ogranicznik 1,5x?
    Nie znam się zupełnie na balansie, musisz zapytać kogoś innego (tylko nie MoPa, broń zaraz wejdzie, ale tylko dla wojów xD). Napisałem tylko to co mi się rzuciło w oczy.
    Ostatnio edytowane przez tetrax ; 09-11-2017 o 21:03

  3. #678
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Nie znam się zupełnie na balansie, musisz zapytać kogoś innego (tylko nie MoPa, broń zaraz wejdzie, ale tylko dla wojów xD). Napisałem tylko to co mi się rzuciło w oczy.
    Cóż, moim zamysłem była broń bezprofesyjna.

  4. #679
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Cóż, moim zamysłem była broń bezprofesyjna.
    A gdyby kompletnie zrezygnować z dmg i zrobić to typowo pod support?

    Atak zadaje minimalne dmg (nie więcej niż 100), ale każdy atak fizyczny obniża defa o 20% na 2 tury, każdy atak magiczny obniza magdefa o 20% na 2 tury.
    Czysty support.

  5. #680
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    A gdyby kompletnie zrezygnować z dmg i zrobić to typowo pod support?

    Atak zadaje minimalne dmg (nie więcej niż 100), ale każdy atak fizyczny obniża defa o 20% na 2 tury, każdy atak magiczny obniza magdefa o 20% na 2 tury.
    Czysty support.
    Też ciekawy pomysł

  6. #681
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,061
    Lodowa szata lub Niebieska
    Podobna do czerwonej ale o wiele więcej obronki mag i obronki fiz 24% lodu i - luck i -speed
    Lepsza kopia czerwonej szaty z lodem.

  7. #682
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Danger Zobacz post
    Lodowa szata lub Niebieska
    Podobna do czerwonej ale o wiele więcej obronki mag i obronki fiz 24% lodu i - luck i -speed
    Lepsza kopia czerwonej szaty z lodem.
    Oszroniona Zbroja, poziom 18.
    Przecieki - na 80 lvl wejdzie Harpia z Ogniem i Lodem.

  8. #683
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Właśnie, a dlaczego nie ma takich "szat" z atrybutami fizycznymi? Czy byłoby to zbyt niezbalansowane?

    I co będzie po tym, jak wejdą wszystkie warianty Harpiej Zbroi i Zielonej Szaty? Będą kolejne, tylko że na wyższy poziom, czy już ich nie będzie wcale?
    1. Bo atrybutów fizycznych używa się inaczej niż magicznych.
    2. Po prostu będą się powtarzać.

  9. #684
    Krastive
    Konto usunięte
    Topór Czarności HP 300 Atak 24 Obrażenia 564 Celność 10- Szybkość 2- Nadaje Auto status regeneracja na 6 tur 65 p (Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari
    Hełm Czarności HP 100 Obrona 67 Obrona magiczna 25 Szczęście 45 Szybkość 2- p 65(Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari)
    Pancerz Czarności HP 154 Obrona 54 Obrona magiczna 45 Szybkość 5 Szczęście 21 p 65
    (Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari
    Buty Czarności HP 435 Obrona 3 Obrona magiczna 4 Szybkość 10 Uniki 20% Szczęście 2 p 65 (Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari)
    Obroża Czarności 100 HP Obrona 5 Obrona magiczna 23 Szczęście 86 p 65 (Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari)

  10. #685
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Krastive
    Topór Czarności HP 300 Atak 24 Obrażenia 564 Celność 10- Szybkość 2- Nadaje Auto status regeneracja na 6 tur 65 p
    Nikt by tego chyba nie nosił.

    Cytat Napisał Krastive
    Hełm Czarności HP 100 Obrona 67 Obrona magiczna 25 Szczęście 45 Szybkość 2- p 65(Dropiący z poprzedniej propozycji o potworach nowych Czyli z minibossa Czarny Netari)
    Za dużo.

    Cytat Napisał Krastive
    Pancerz Czarności HP 154 Obrona 54 Obrona magiczna 45 Szybkość 5 Szczęście 21 p 65
    Za dużo.

    Cytat Napisał Krastive
    Buty Czarności HP 435 Obrona 3 Obrona magiczna 4 Szybkość 10 Uniki 20% Szczęście 2 p 65
    Nikt by nie nosił.

    Do czego to właściwie miałby być set? Bo już jest pod def i magdef - Pajęczy i Koralowy. W tym dziale należałoby składać propozycje przyszłego eq.

  11. #686
    loderek
    Konto usunięte
    delikatna różdżka
    atak mag.340
    szybkość 34
    szczęście 12
    posiada 15% szans na nadanie statusu uśpienie na 5 tur

    - - - - - - - - - -

    poziom 40

  12. #687
    Użytkownik Avatar Lokithor
    Dołączył
    09-08-2013
    Postów
    216
    Cytat Napisał loderek Zobacz post
    delikatna różdżka
    atak mag.340
    szybkość 34
    szczęście 12
    posiada 15% szans na nadanie statusu uśpienie na 5 tur

    - - - - - - - - - -

    poziom 40
    nie wejdzie taka rozdzka za mocna

  13. #688
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał loderek Zobacz post
    delikatna różdżka
    atak mag.340
    szybkość 34
    szczęście 12
    posiada 15% szans na nadanie statusu uśpienie na 5 tur

    - - - - - - - - - -

    poziom 40
    Uśpienie nie wejdzie do broni.
    Różdżka ma za duże statystyki.
    Co ma jej nazwa do jej statystyk?
    Bardziej nazwałbym ją różdżką zagłady.

  14. #689
    Tester Avatar nerrux
    Dołączył
    29-07-2017
    Postów
    226
    miecz zbawcy
    typ : ręce (miecz)
    ilość slotów : 7
    wymagany poziom : 60
    statystyki :
    atak 80
    obrażenia 564
    hp 30
    mp 5
    miecz +2%
    ziemia +2%
    zdolności: za każde chybienie leczy 5 mp,za każde trafienie leczy 1-10 hp (losowo)

    - - - - - - - - - -

    kosa gromów
    typ : ręce (topór)
    wymagany poziom : 50
    statystyki :
    atak 64
    obrażenia 457
    wiatr +8%
    celność - 7%
    zdolności: przy każdym trafieniu jest 15% szans na wystąpienie burzy gromów

  15. #690
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Cytat Napisał nerrux Zobacz post
    miecz zbawcy
    typ : ręce (miecz)
    ilość slotów : 7
    wymagany poziom : 60
    statystyki :
    atak 80
    obrażenia 564
    hp 30
    mp 5
    miecz +2%
    ziemia +2%
    zdolności: za każde chybienie leczy 5 mp,za każde trafienie leczy 1-10 hp (losowo)

    - - - - - - - - - -

    kosa gromów
    typ : ręce (topór)
    wymagany poziom : 50
    statystyki :
    atak 64
    obrażenia 457
    wiatr +8%
    celność - 7%
    zdolności: przy każdym trafieniu jest 15% szans na wystąpienie burzy gromów
    Nie będzie nowego ekwipunku na te poziomy.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •