Strona 737 z 1127 PierwszyPierwszy ... 237637687727735736737738739747787837 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11,041 do 11,055 z 16900

Temat: [ Pytania ]

  1. #11041
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał oren noor Zobacz post
    Jak pokonać jednookiego berserkera? Jakie eq, ile w staty musi być?
    25% miecza i Astralny/Czarci set. Obrona na nim nie jest potrzebna, bo podstawowe ataki zadają obrażenia zależne raczej wyłącznie od atrybutu.

  2. #11042
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    25% miecza i Astralny/Czarci set. Obrona na nim nie jest potrzebna, bo podstawowe ataki zadają obrażenia zależne raczej wyłącznie od atrybutu.
    Mimo wszystko warto mieć chociaż pajęczą zbroje dla deffa (i fajnego pasywu), ponieważ z Trujących Ataków i Mp Ataków zadaje on obrażenia zależne od deffa.

  3. #11043
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Panda Zobacz post
    Ja aktualnie nie mam czego bić, jakiś czase temu trafiła mi się ekipa na wdowe lecz do teraz nie moge skleić żadnego teamu. Obecnie bije elfy i pędraki z nadzieją na karte.
    Zgodzę sie z przedmówcą, potwory obecnie są za silne, praktycznie nie da się walczyć z grupą 3 pająków/meduz/tygrysów/cyklopsów, eventualnie jakieś przypadki sie zdarzają ale to i tak na wyspecjalizowanym skrypcie.
    Akurat mi nie przeszkadza siła 3 potworów w grupie, ani tych nordyjskich, tylko to, że expienie na praktycznie każdym mobie w devos to dodatkowy wydatek.
    W takim tempie, jak ktoś kiedyś wspomniał, w Oasis pojawią się potwory, które w pojedynkę będą tak silne, że trzeba będzie je lać grupowo we 4 z obowiązkową nietykalnością na start.
    Zwykłe potwory już teraz potrafią konkurować z unikatowymi z poprzednich upków, unikatowe mają chore warunki, że nie można być ani za silnym, ani za wolnym, ani zbyt szybkim (aka mimic, a o nieintuicyjnym wymogu użycia miksa przyspieszenia już nie wspomnę), minibossy mają zupełnie nieintuicyjny, ani nawet nie wyjaśniony w grze warunek pokonania (Łaska Amaterasu aka miniboss tylko dla testerów i ich ziomków), także ja się spodziewam, że w przyszłości powstanie boss, który od 25 tury będzie co turę używał śmiertelnego drenażu, no chyba, że dokładnie między jego 12 a 13 turą użyjemy mikstury regeneracji na tym bossie. No i ofc nie będzie o tym info w grze, tylko od testerów można się będzie tego dowiedzieć.

  4. #11044
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Właśnie dlatego walka z mini rekompensuje wydatki walki, zawsze jakiś drop może poleciec.
    A teraz mam pytanko, czy jeśli exp z bossów byłby stały, czyli nie zmieniał się po wbiciu max lvl to czy cieszyły by się one większa atrakcyjnością?

  5. #11045
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Akurat mi nie przeszkadza siła 3 potworów w grupie, ani tych nordyjskich, tylko to, że expienie na praktycznie każdym mobie w devos to dodatkowy wydatek.
    W takim tempie, jak ktoś kiedyś wspomniał, w Oasis pojawią się potwory, które w pojedynkę będą tak silne, że trzeba będzie je lać grupowo we 4 z obowiązkową nietykalnością na start.
    Zwykłe potwory już teraz potrafią konkurować z unikatowymi z poprzednich upków, unikatowe mają chore warunki, że nie można być ani za silnym, ani za wolnym, ani zbyt szybkim (aka mimic, a o nieintuicyjnym wymogu użycia miksa przyspieszenia już nie wspomnę), minibossy mają zupełnie nieintuicyjny, ani nawet nie wyjaśniony w grze warunek pokonania (Łaska Amaterasu aka miniboss tylko dla testerów i ich ziomków), także ja się spodziewam, że w przyszłości powstanie boss, który od 25 tury będzie co turę używał śmiertelnego drenażu, no chyba, że dokładnie między jego 12 a 13 turą użyjemy mikstury regeneracji na tym bossie. No i ofc nie będzie o tym info w grze, tylko od testerów można się będzie tego dowiedzieć.
    Obserwacja, że powtory/mini/uni były za trudne jest powszechna. Dlatego w przyszłości będzie łatwiej. przynajmniej takie jest obecne założenie.
    A Amaterasu, Zmorę i Mimica nazywałem nieporozumieniem już od dawna.

  6. #11046
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Obserwacja, że powtory/mini/uni były za trudne jest powszechna. Dlatego w przyszłości będzie łatwiej. przynajmniej takie jest obecne założenie.
    A Amaterasu, Zmorę i Mimica nazywałem nieporozumieniem już od dawna.
    Ale Amratesu można naprawić dodając to krótkie info gdziekolwiek w grze, np. W bibliotece Urkade, czy u Rishiego. Czemu więc nie jest to robione?

    Cytat Napisał Panda Zobacz post
    Właśnie dlatego walka z mini rekompensuje wydatki walki, zawsze jakiś drop może poleciec.
    A teraz mam pytanko, czy jeśli exp z bossów byłby stały, czyli nie zmieniał się po wbiciu max lvl to czy cieszyły by się one większa atrakcyjnością?
    Tak, zwłaszcza wśród kubazów itp. Tak nigdy nie będzie, byłoby to za mocne.

  7. #11047
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Ale Amratesu można naprawić dodając to krótkie info gdziekolwiek w grze, np. W bibliotece Urkade, czy u Rishiego. Czemu więc nie jest to robione?
    Ale u Rishiego jest info o Amaterasu

  8. #11048
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Obserwacja, że powtory/mini/uni były za trudne jest powszechna. Dlatego w przyszłości będzie łatwiej. przynajmniej takie jest obecne założenie.
    A Amaterasu, Zmorę i Mimica nazywałem nieporozumieniem już od dawna.
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Ale u Rishiego jest info o Amaterasu
    Ale nie ma o siedmiu wodach.
    A co do zmory, zmora ma to chociaż co określoną liczbę tur, rendels jest gorszy.

  9. #11049
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Ale nie ma o siedmiu wodach.
    A co do zmory, zmora ma to chociaż co określoną liczbę tur, rendels jest gorszy.
    Ja do tej pory nie wiem jak to bić, jak oglądam raporty to ludzie piszą jakieś liczby na czacie walka i nie wiem czym one są.

  10. #11050
    Falafel
    Konto usunięte
    Liczą tury, bo co ileś tur zmora używa koszmaru( co tą samą liczbę tur). Co ile tur używa koszmaru masz napisane w poradniku na zmore.
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php?25705-Zmora

  11. #11051
    Od czego zalezy drop golda z potworow i czy mozna go w jakis sposob prognozowac jesli nie przewidziec?

  12. #11052
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kubaz Zobacz post
    Od czego zalezy drop golda z potworow
    Od tego, ile admini ustawili jako bazową ilość złota, ilości złota w grze, bonusów z ekwipunku i bonusów za punkty MF.

    Cytat Napisał Kubaz Zobacz post
    czy mozna go w jakis sposob prognozowac jesli nie przewidziec?
    Nie.

  13. #11053
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał ferdeczek Zobacz post
    Liczą tury, bo co ileś tur zmora używa koszmaru( co tą samą liczbę tur). Co ile tur używa koszmaru masz napisane w poradniku na zmore.
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php?25705-Zmora
    Chodziło mi o materaca

  14. #11054
    Od tego, ile admini ustawili jako bazową ilość złota, ilości złota w grze, bonusów z ekwipunku i bonusów za punkty MF.
    I użytych przedmiotów.

  15. #11055
    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    Nie.
    Kiedys bodajze MaPy prowadzil ranking dropu zlota z każdego dnia. Istnieje ta usługa jeszcze?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •