Strona 46 z 56 PierwszyPierwszy ... 364445464748 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 676 do 690 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #676
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał JakubYTpl Zobacz post
    mini boss : smok lodu
    ma 10 tysięcy HP bije każdemu przeciwnikowi czy ma 1 lewel czy 70 lewel 600 hp
    słaby w obronie fizycznej bardzo mocny w obronie magicznej
    używa pocisków
    szatański oddech : rzuca pojemnik z którego wylatuje trótka na wszystkie tury gdy gracz zginie pojemnik przenosi się na 2 osobę na 5 tur.
    lodowy strzał : daje status ślepota na 2 tury i paraliż na 2 tury
    drenaż 2
    super magia : nietykalność na 3 tury i daje to przeciwnikowi ślepoto na wszystkie tury
    uderza fizycznie o atrybucie miecza
    możliwy loot :
    spodnie smoka lodu
    pierścień królewskiego lodu
    miecz władz lodu
    gemy :
    hp +
    mp +
    przedmioty :
    super magiczny pocisk : czyli taka super magia 20 % szans
    mikstura ożywienia 2 100 %
    smok lodu : smok pilnujący królestwa lodu , nowe królestwo , zawsze niszczy przeciwnika z słabym poziomem nie radze go bić samemu

    - - - - - - - - - -

    mini boss : smok lodu
    ma 10 tysięcy HP bije każdemu przeciwnikowi czy ma 1 lewel czy 70 lewel 600 hp
    słaby w obronie fizycznej bardzo mocny w obronie magicznej
    używa pocisków
    szatański oddech : rzuca pojemnik z którego wylatuje trótka na wszystkie tury gdy gracz zginie pojemnik przenosi się na 2 osobę na 5 tur.
    lodowy strzał : daje status ślepota na 2 tury i paraliż na 2 tury
    drenaż 2
    super magia : nietykalność na 3 tury i daje to przeciwnikowi ślepoto na wszystkie tury
    uderza fizycznie o atrybucie miecza
    możliwy loot :
    spodnie smoka lodu
    pierścień królewskiego lodu
    miecz władz lodu
    gemy :
    hp +
    mp +
    przedmioty :
    super magiczny pocisk : czyli taka super magia 20 % szans
    mikstura ożywienia 2 100 %
    smok lodu : smok pilnujący królestwa lodu , nowe królestwo , zawsze niszczy przeciwnika z słabym poziomem nie radze go bić samemu
    Czyli najlepiej na tego bossa być wojem z wszystkimi punktami w statystykach władowanymi w hp, no na pewno to wejdzie.

  2. #677
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Czyli najlepiej na tego bossa być wojem z wszystkimi punktami w statystykach władowanymi w hp, no na pewno to wejdzie.
    Autor tego bosa ma klase Woj to chyba sporo wyjaśnia

  3. #678
    Nikoodemiss
    Konto usunięte
    Zamaskowany Bandyta
    HP 654654-754332
    Miniboss
    Ataki: Fizyczne Włócznia lub Miecz [czasem ogien 2 *****]

    zdolki: Drenaż, Trujący atak, Spowolnienie, Slepota, Szach Mat- [Tracisz połowe HP i zawsze trafia], Trująca chmura, Zombie, Ultra Zombie [ Jak sie leczysz tracisz HP Tyle ile regeneruje i tracisz 100 HP Co ture [5 Tur] Nie zdejmowany],Krwawienie

    Drop:

    Maska Bandycka p70 [Unikat]
    Buty Zamaskowane p70 [Unikat]
    Zamaskowany Amulet o70 [Unikat]
    Miecz Zamaskowany p70 [Unikat]
    Zbroja Zamaskowanego p71 [Unikat]
    Karta Zamaskowanego Bandyty
    Mega drenaz
    Wyrok smierci
    Astralski Miecz
    Czarci Buty
    Płomyk wiecznego ognia 0-2
    Pióro Gromu 0-3
    [Taki Drop bo ukradł xd]


    ! UWAGA!

    Postac ma byc czarna i kaptur troche czerwony
    Zagubiona Dusza 5-12


    Reszta mozecie sami wymyslec i inni mogom tu pisac co jeszcze moze byc
    Ostatnio edytowane przez Nikoodemiss ; 21-08-2018 o 19:25

  4. #679
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał Nikoodemiss Zobacz post
    Zamaskowany Bandyta
    HP 654654-754332
    Miniboss
    Ataki: Fizyczne Włócznia lub Miecz [czasem ogien 2 *****]

    zdolki: Drenaż, Trujący atak, Spowolnienie, Slepota, Szach Mat- [Tracisz połowe HP i zawsze trafia], Trująca chmura, Zombie, Ultra Zombie [ Jak sie leczysz tracisz HP Tyle ile regeneruje i tracisz 100 HP Co ture [5 Tur] Nie zdejmowany],Krwawienie

    Drop:

    Maska Bandycka p70 [Unikat]
    Buty Zamaskowane p70 [Unikat]
    Zamaskowany Amulet o70 [Unikat]
    Miecz Zamaskowany p70 [Unikat]
    Zbroja Zamaskowanego p71 [Unikat]
    Karta Zamaskowanego Bandyty
    Mega drenaz
    Wyrok smierci
    Astralski Miecz
    Czarci Buty


    ! UWAGA!

    Postac ma byc czarna i kaptur troche czerwony
    Zagubiona Dusza 5-12


    Reszta mozecie sami wymyslec i inni mogom tu pisac co jeszcze moze byc
    ILE TEGO HP?? ponad pół miliona!!
    Ultra Zombie niezdejmowalny.... czyli jak z nim wygrać?

  5. #680
    musaraj
    Konto usunięte
    E tam, Szach Mat dobra nazwa dla zdolki

  6. #681
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    E tam, Szach Mat dobra nazwa dla zdolki
    Szach mat to dobra nazwa ale przez jej umiejętność bardziej pasuje "Szach"
    Ostatnio edytowane przez Panda ; 17-08-2018 o 20:25

  7. #682
    Nikoodemiss
    Konto usunięte
    Czk nie zdejmowalny? Zle powiedzialem krwawienie jest niezdejmowalne sorry za bezsensu


    Amaterasu ma prawie pul miliona a Zamaskowany bandyta ma byc lepszy ale to jak bedzie 75 lvl jakos

  8. #683
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,828
    Cytat Napisał Nikoodemiss Zobacz post
    Czk nie zdejmowalny? Zle powiedzialem krwawienie jest niezdejmowalne sorry za bezsensu


    Amaterasu ma prawie pul miliona a Zamaskowany bandyta ma byc lepszy ale to jak bedzie 75 lvl jakos
    Amaterasu ma około 40 tysięcy hp

  9. #684
    Nikoodemiss
    Konto usunięte
    Eh ten Zamaskowany bandyta niech ma 87k

  10. #685
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał Nikoodemiss Zobacz post
    Eh ten Zamaskowany bandyta niech ma 87k
    I tak hp ma tyle że na globala sie nadaje, ale ma taki słaby drop że nikt by go nie bił.
    piórko gromu? płomień wiecznego ognia? no bez jaj

  11. #686
    blondyn
    Konto usunięte
    A może jeszcze jakiś quest z tymi mini bosami?

  12. #687
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Po piąte, proszę załogę forum o przeniesienie tego mini do Propozycji potworów, zamiast wyrzucać do kosza, bo to jest bardzo ciekawy projekt i dobry do dyskusji.
    Po piąte, proszę załogę forum o przeniesienie tego mini do Propozycji potworów, zamiast wyrzucać do kosza, bo to jest bardzo ciekawy projekt i dobry do dyskusji.
    No cóż, postanowiłem wstawić sobie ulepszoną wersję projektu the normala. Wolno mi.

    Duży Królik (wersja 2.0)
    Miniboss globalny

    HP: 1600-1800
    Atak: mały
    Atak magiczny: mały
    Obrony: bardzo bardzo duże
    Szczęscie: normalne
    Szybkość: normalna
    Nie odporny na żaden negatywny status.
    Do pokonania w grupie: 4x5lvl
    W walce obowiązuje system antysabot.

    Opis: Duży Królik wygląda jak zwykły królik, ale jest dużo większy. Jest znacznie wytrzymalszy niż inne króliki, a także potrafi zaatakować magią. Lubi jeść trawę jak inne króliki, ale nie pogardzi człowiekiem. Szczególnie jeśli ten poluje na inne króliki w Borze.

    Resp zawsze na polu 33, 20 w Dębowym Borze niezależnie od pory 15-45, po przegranej natomiast jak Amaterasu. Po jego pojawieniu się słychać dźwięk zaklęcia/zdolności.

    Ataki:
    Atak fizyczny bez atrybutu
    Pocisk Magiczny 1 (2*)

    Zdolności:
    Brak

    Przedmioty:
    Brak

    Inteligencja:
    - Losowo
    50% Atak fizyczny
    50% Pocisk Magiczny 1


    Drop:

    - Mikstura Ożywienia (1 szt - zawsze)
    - Runa Magii (1 szt – zawsze )
    - Kamień (1 szt - zawsze)
    - Karta Duży Królik

    Inspirowane projektem gracza the normal

    __________________________________________________ ______________________

    Jak już wspominałem jest to zupełnie nowy projekt minibossa, który jest ciekawy i ma bardzo wiele zalet. Jest bardzo łatwy do wprowadzenia, mógłby się przypuszczam zjawić jutro gdyby ktoś tego chciał. Wymienię teraz te zalety:
    - Od samego początku gry i wyjścia na 1 expowisko zapoznanie z minibossami + możliwość walki z nimi(gra od samego początku ciekawa + nowy najsłabszy miniboss do treningów walk z mini dla niskich lvli)
    - Global na niskim lvlu (globalna rozrywka dla lvli mniejszych niż 65 jest potrzebna. wiem że dużo ludzi nie chce wprowadzać nieeventowych globali ze względu na to że obawiają się że gracze masowo przestaną wbijać lvl, ale z drugiej strony kiedyś na max lvlu nie było globali wcale i ludzie jakoś lvl wbijali. jest też argument że ma to być eksluzywne dla max lvli, ale po update max lvl będzie 80, więc trochę nie trafione. sądzę że jeżeli gracze przed 65 będą mieli co robić niż tylko zbijać enę, oraz robić wymianę małych mini, do której i tak ciężko często znaleźć ludzi, to nie tylko nie zatrzymają się w rozwoju, ale zostaną w grze bo się nie znudzą ją przed wbiciem 65)
    - Global z uczciwymi zasadami łapania i bicia (jak już mówiłem wielokrotnie, dla globalopogromców najważniejsze są uczciwe zasady łapania i bicia - póki co żaden global nie jest 100% uczciwy, możesz nie złapać go bo w chwili respu jesteś na 2 końcu wyspy, może ci się nie udać złapać i zablokować cię komunikatem o tym że ci się nie udało na kilkanaście sekund, może cię ktoś złapać tuż przed globalem albo zsabotować podczas niego - taki global by tego wszystkiego nie miał, bo respi się na warunkach, o których pisałem)
    - Przebywanie części bardziej doświadczonych graczy w Dilli i kontakt z niskimi lvlami (ludzie z wyższymi lvlami będą przychodzili do Dilli, gdzie ci będą mogli ich spotkać i porozmawiać o dalszej grze i też się poradzić. czasami sam chodzę po Dilli i okolicach i rozmawiam z niskimi lvlami, dzisiaj też trochę pogadałem z niskim lvlem - taka rozmowa na temat gry może pomóc niskiemu lvlowi, a wprowadzenie tego zwiększy szansę na takie rozmowy)
    - Realizacja czegoś co stworzyli zwykli gracze i pokazanie zainteresowania graczami przez administrację (narazie panuje przeświadczenie że administracja ma wylane na graczy - jeśli wam jakkolwiek zależy na graczach i na dobru gry to możecie to łatwo zmienić)
    - Wprowadzenie oryginalnego minibossa co nie używa zdolności (wszystkie mini bossy póki co używają jakiejś zdolności, powinien być jakiś bardziej potworowaty, byłoby to coś nowego, innego niż Necrony które mają 40 zdolności, albo Demony które zasypują cię 10 statusami naraz)
    - Wprowadzenie mini bossa nie odpornego na statusy (tutaj podobnie, ale tutaj jest już istniejący przykład fajnego bossa, nie odpornego na statusy, jakim jest Wielkie Ptaszysko, ale w tym wypadku trzeba wbijać wysoki lvl na szkieletach, a także ma mało HP i mało defa, a tutaj można przyjść na dowolnym lvlu, zdjąć broń i ze względu na wysokie jak na dany lvl defy można atakować nawet taką Klątwą Umarlaka. Póki co też wszystkie minibossy w odróżnieniu od bossów są odporne na negatywne statusy. Przydałby się jakiś wyjątek)

    Zapraszam do dyskusji na ten temat

  13. #688
    XYSlayerYX
    Konto usunięte
    CzworoGłowyWąż [Potwór unikatowy] poziom 23-25
    Król Wilków [Miniboss] Poziom 20-25
    Zakapturzony Bandyta [Boss Potem Miniboss] 14-20 LVL
    Wirus [Boss] 50-65 lvl
    Władca Statusów [Miniboss] 40-65 LVL [Dotatek: On Włada ruznymi statusami]

  14. #689
    Assasin
    Konto usunięte
    Demon (Potwór) poziom 87-90

  15. #690
    Ghostrick Oma
    Konto usunięte
    wiking van gdy złapie go np gracz z 30lv ten ma statystyki na grupe 4 30lv
    kategoria mini boss globalny
    hp ok. 14000
    atak zależy od poziomu
    obrona zależy od poziomu
    szczęście 300
    szybkość 500 zależy od poziomu
    specjalna taktyka każdy gracz musi użyć miksture many 1
    hp utrzymujemy powyżej średniej granicy
    można go bić w 5 osób bo jest bardzo trudny
    można używać trującego ataku
    można użyć zdolności porażenie lub paralizator
    boss użyje 2x regeneracji
    zdolności
    mega drenaż
    śmiertelny drenaż
    podwójnych drenaż
    trujący atak
    mgła wikinga nadaje statusy paraliż na 1 ture klątwe na 3 tury ślepote na 3 tury lub uśpienie na 10 tur
    klonowanie wiking kopiuje swoje statystki 2x używa tego 1 raz w walce
    lodowy wystrzał zabije 1 osobe
    drop
    topór vana p65,30,20,40
    hełm vana lv 65
    diadem vana p20
    czacha vana p10
    szata vana p65
    zbroja vana p65
    kolczuga vana p40
    buty vana p65
    trzewiki vana p50
    amulet vana p65
    gemy
    hp 2
    mp 2
    atak 2
    obrony 2
    szczęście 2
    szybkość 2
    zdolności
    mgła wikinga
    wyrok śmierci
    ślepa furia
    mgła
    przedmioty
    miks regeneracji
    szkatułka wikinga
    odno 1,2,3

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •