Lepiej wymiana typu 2x Odno 1 -> Odno 2, albo Odno 1 + żeton = Odno 2 i tak z każdą odnówką w górę.
Nie do końca. Ja podczas expienia nie zużywam praktycznie żadnych miksów, ale załóżmy, że wyjdzie nam np. 3 miksy życia za walkę i jeden miks many. Expię na podwójnych potworkach. 100000 miksów życia starczy mi na 33333 walk z podwójnymi przeciwnikami, czyli 66666 eny. Mam 400 eny dziennie, czyli te miksy starczą mi na jakieś 277 dni. Teraz biorąc pod uwagę, że częściej zużywam 2 miksy, niż 3, to wychodzi że starczą mi conajmniej na rok. Po takim czasie oczekiwania mogę mieć dość expienia i marnować enę, nie expiąc. To oznacza, że miksów przestanie mi ubywać, a nordia w końcu się pojawi, a ja będę miał jeszcze sporo miksów.
Cóż, może powinna być możliwość bezprowizyjnego zwrotu (w cenie kupna) dla graczy którzy osiągnęli poziom 75 ponad posiadany jakiś limit np. możliwość "oddania" miksów w cenie sklepowej wszystkich sztuk powyżej 1000 ? Ale żeby nie było zwrotu gotówki, system przeliczałby je na równowartość miksów życia/many 2/3/4.
A więc mając 1000 miksów życia 1 zamieni nam na złoto i za to złoto wyliczy liczbę mixów 2/3/4 (zależy który wybierzemy). Mam nadzieję że jasno się sprecyzowałem. Promocja oczywiście ograniczona czasowo, jeśli miałaby być taka możliwość od 65 Lv. (np. przez 3 miesiące od wprowadzenia Nordii).
Analogicznie wymiana miksów many.
Problem pozostaje z miksami odnowienia 1, cóż uważam że najwłaściwszym i sprawiedliwym rozwiązaniem byłaby darmowa wymiana 1:1 na MO2 lub 4:5 MO3 - taki bonus.
Na pewno musi być wszystko wcześniej ustalone, ogłoszone oraz pełna informacja co dalej czeka graczy. No chyba że zostanie "znalezione" jakieś inne zastosowanie MO1. Ostatecznie może być to powyższe powkładane w quest.
przeciez low lv moga uzywac odno 1
Będziesz mieć na miksie napisane od jakiego do jakiego lvlu możesz ich używać, nadmiar możesz sprzedać u pociary/na targu bądź przerzucić na postać z mniejszym poziomem.
Dlaczego ma być wymiana mikstur? Przecież to było wiadome, że po jakimś czasie niektóre mikstury będą po prostu za słabe do używania w walce - to jest krok w tą stronę ale też i konieczne ograniczenie długości walk.
Jeżeli nie masz drugiej postaci to wystaw miksy na targu - masz taką opcję jeżeli chcesz zarobić na nich więcej/pomóc innym graczom. Zamiana(a zwłaszcza w stosunku podanym przez ciebie) jest głupia i nieuczciwa dla części graczy - bo zamieniamy mikstury których i tak byś nie użył na tym 75-80 poziomie na używalne mikstury odnowienia 2 bądź 3. To wiąże się ściśle z grindem miksów odno 1 na odnawialnych minibossach - a są osoby, które mają w zapasie tych mikstur nawet i tysiąc.
Ale pewnie znając życie to będzie jakaś wymiana, bo trzeba iść wszystkim na rękę.
Ale co to ma do rzeczy że jakiś miks powoli zacznie być bezużyteczny? To gracze powinni zdecydować kiedy dany miks jest bezużyteczny(bo po prostu będzie leczył za mało a w walce hity się powiększą więc nie będzie sensu go używać np miks 1 już prawie że wyszedł z użycia podczas walki). Nie powinno blokować się możliwości używania mikstury którą dawno odblokowaliśmy. Jaki ja problem w tym widze? Gra za mało od nas wymaga ładowania pkt w HP bardzo dobrze obrazuje to MFO2 gdzie różnica leczeń w miksach jest duża.
Ostatnio edytowane przez Dorek ; 12-04-2018 o 20:53
Od kiedy gracze decydują o działaniu danej mechaniki? Pierwsze słyszę, żeby tak to wyglądało. Idealny przykład - Hearthstone: Wprowadzenie standardu i "usunięcie" części kart z rozgrywek turniejowych/areny. Co dostali gracze za karty, które rotowały do dziczy? Nic.
Na pewno coś z tego profitu dostaniemy ale ja osobiście mówię nie, bo to i tak za dużo no i nie fajnie. Zamiana za złoto? Pewnie. Za inne miksy? Nie, stanowcze nie.
Ale zgodzę się, że mała ilość życia jest tutaj problemem.