- 
	
	
		
			
				
				
				
					Gemy "atrybutowe".
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							Gemy takie jak ogien, ziemia, wiatr, lod, miecz, bulawa, topor i wlocznia + nie maja obecnie sensu istnienia. 
5% bonusu? Ktos uzywa w ogole? Raczej watpie, moze kilka osob. Zeby wymaxowac sobie atrybut, ktory najczesciej mamy na -25% (przyklad-mamy 25% ognia, wiec bez oszronionej zbroi/eq kajana mamy -25% lodu), musielibysmy zalozyc
10 takich gemow, co jest bezsensowne. Proponuje zwiekszyc procent bonusow tych gemow tak jak w przypadku gemow obrony-do 15%. Wtedy 3 gemy i mamy prawie wymaxowany "przeciwny" atrybut, a nie tracimy az tak bezsensownie slotow.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							lepiej by było do 10%. Nie byłyby wtedy z kolei za mocne.
Na testach Ogrza Maczuga przyswajała 5% - zdecydowanie za mało. POtem 10% nadal za mało, ale już lepiej. Teraz jest 15% i jest jedną z najlepszych broni w grze
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Popieram
10% było by idealne.
Te gemy i tak trudno nabić, 160k za 5*?
To ogromna ilość AP jak na 30lv.
						
					 
					
				 
			 
			
			
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
			
			
				AloneInTheDark
			
			
			
				Konto usunięte
			
			
			
			
			 
			
		 
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							popieram 10% bo teraz te gemy są w ogólnie nie przydatne
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Teraz najbardziej liczą sie HP Plusy Gemy obrony Gemy ataku i szybkości
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
			
			
				El Fortuno
			
			
			
				Konto usunięte
			
			
			
			
			 
			
		 
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							10 % było by dobrze bo na razie mamy do dyspozycji 5 slotów i większość graczy pakuje tam gemy hp... mało kto chodzi z gemami dające atrybuty bo jest to nie opłacalne i zbytnio nie pomagają w grze bo dają za mały bonus....
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Dobry pomysl , dziwie sie, ze temat nie zostal poruszony wczesniej 
.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Można spróbować. Przy okazji testów sprawdzimy jak to funkcjonuje.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							lepiej dać limit 15% do stat z gemów typu szybkość, HP itp. (albo 25% żeby nie burzyć PvP itp.)
w końcu przyjdzie czas że opłacalne będą gemy atrubutowe, albo oddzielne sloty przeznaczone tylko dla tych gemów 
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
			
			
				Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						
					
						
					
				
			
			 
			
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							i zwiększyć gemy MP+ bo obecnie to jest nadal paranoja, nawet 1 cios więcej trudno z nich zdobyć
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Tagi dla tego tematu
	
	
	
		
		
			
				
				Uprawnienia
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
 
		- Nie możesz pisać wiadomości
 
		- Nie możesz dodawać załączników
 
		- Nie możesz edytować swoich postów
 
		-  
 
	
	
	Regulamin Forum