Strona 43 z 56 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 645 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #631
    Biały Smok
    Konto usunięte
    Ja też myślałem na tym potworkiem.
    Myślę że taki potwór powinien być zwykłym a nie globalem a zalecałbym aby z niego wypadało Białe futro
    A na globala proponowałbym Lodowego giganta.

  2. #632
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał Biały Smok Zobacz post
    Ja też myślałem na tym potworkiem.
    Myślę że taki potwór powinien być zwykłym a nie globalem a zalecałbym aby z niego wypadało Białe futro
    A na globala proponowałbym Lodowego giganta.
    jest to troche do Yeti podobne xd

  3. #633
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    jest to troche do Yeti podobne xd


    Yeti

    Nazwa:  pobrane.jpg
Wyświetleń: 894
Rozmiar:  7.5 KB

    Lodowy Gigant

    Nie powiedziałbym, że takie podobne. Grafiki 1-sze lepsze po wpisaniu w google.

  4. #634
    Biały Smok
    Konto usunięte
    Yeti w mfo jest ukazany jako stworzenie o wysokości naszej postaci a Lodowego Giganta można powiększy o 2 razy.
    A co do porównywania yetiego do giganta,yeti jest cały owłosiony a gigant nie to też jest różnica.

  5. #635
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Przerąbana ta inteligencja, nawet na globala za silny. Może mega bossem mógłby być. W sensie takim do lania w 10.

  6. #636
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Przerąbana ta inteligencja, nawet na globala za silny. Może mega bossem mógłby być. W sensie takim do lania w 10.
    znerfiłem

    Cytat Napisał Biały Smok Zobacz post
    Yeti w mfo jest ukazany jako stworzenie o wysokości naszej postaci a Lodowego Giganta można powiększy o 2 razy.
    A co do porównywania yetiego do giganta,yeti jest cały owłosiony a gigant nie to też jest różnica.
    racja, skojarzyło mi się trochę

    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post


    Yeti

    Nazwa:  pobrane.jpg
Wyświetleń: 894
Rozmiar:  7.5 KB

    Lodowy Gigant

    Nie powiedziałbym, że takie podobne. Grafiki 1-sze lepsze po wpisaniu w google.
    racja, skojarzyło mi się trochę

  7. #637
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    No, teraz już lepiej, wciąż silny, ale już w granicach rozsądku. Na globala całkiem, całkiem. Jeszcze pozostaje kwestia ryku niedźwiedzia. Raczej nie do zrealizowania przy obecnych realiach. Poza tym byłby to nawet ciekawy mini. Może nie ma jakiegoś fajnego, oryginalnego sposobu walki (typu amratesu z nagłą zmianą na 15 tur walki o przetrwanie), ale mógłby być wyzwaniem.

  8. #638
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    - Usuwam odporność na statusy: Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.

  9. #639
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.
    O, racja, jeszcze to trzeba dodać.

  10. #640
    tetrax
    Konto usunięte
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.

    @down

    Uściślając - nie podoba mi się potężny boss, który traci dużo tur z rzędu w dowolnym momencie, czy to na początku, w środku, czy na końcu walki. Na marginesie, wygrana z nim ma być determinowana przez to, czy się nie uleczy (wejdzie status)? Czy to nie część tej "niepożądanej losowości"?
    Ostatnio edytowane przez tetrax ; 08-02-2018 o 23:08

  11. #641
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.
    Wiesz, statusami można go zasypać w momencie, jak będzie chciał się leczyć. W ten sposób przy odpowiednim zgraniu i hiterstwu można go ubić szybko.

  12. #642
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    No, teraz już lepiej, wciąż silny, ale już w granicach rozsądku. Na globala całkiem, całkiem. Jeszcze pozostaje kwestia ryku niedźwiedzia. Raczej nie do zrealizowania przy obecnych realiach. Poza tym byłby to nawet ciekawy mini. Może nie ma jakiegoś fajnego, oryginalnego sposobu walki (typu amratesu z nagłą zmianą na 15 tur walki o przetrwanie), ale mógłby być wyzwaniem.
    dziękuję, jeszcze trochę pozmieniałem

    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.
    dodałem

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    O, racja, jeszcze to trzeba dodać.
    dodałem

    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.

    @down

    Uściślając - nie podoba mi się potężny boss, który traci dużo tur z rzędu w dowolnym momencie, czy to na początku, w środku, czy na końcu walki. Na marginesie, wygrana z nim ma być determinowana przez to, czy się nie uleczy (wejdzie status)? Czy to nie część tej "niepożądanej losowości"?
    zauważ, że dałem mu wysoką szybkość - może by nie doublował, ale przy walce przeciwko 4 graczom miałby ruchy co ok. 3 ich kolejki

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Wiesz, statusami można go zasypać w momencie, jak będzie chciał się leczyć. W ten sposób przy odpowiednim zgraniu i hiterstwu można go ubić szybko.
    ok



    wybaczcie za pisanie na szybko, ale spieszę się, jutro wyjaśnię wszelkie niejasności. dobranoc

  13. #643
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    @down

    Uściślając - nie podoba mi się potężny boss, który traci dużo tur z rzędu w dowolnym momencie, czy to na początku, w środku, czy na końcu walki. Na marginesie, wygrana z nim ma być determinowana przez to, czy się nie uleczy (wejdzie status)? Czy to nie część tej "niepożądanej losowości"?
    Przecież to samo jest z bossami pvp.

  14. #644
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Przecież to samo jest z bossami pvp.
    Nie, one ostatecznie się uleczą tak czy siak (no chyba że by je strasznie wyhiterzyć, co w założeniu ma być niemożliwe). Zresztą, walka PvP i walka z mini to dwa różne światy.

  15. #645
    Biały Smok
    Konto usunięte
    Już same nadanie statusu zatrucie można go zabić jeśli nie ma przedmiotu na zdjęcie jego to po paru turach zginie ten Global.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •