Staram się jedynie podać jakie wskazówki lub itp.
Jeśli coś piszę nie tak to można to poprawić i tyle.
Staram się jedynie podać jakie wskazówki lub itp.
Jeśli coś piszę nie tak to można to poprawić i tyle.
Rabuś wydaje się być strasznie mocnym przeciwnikiem, pomylenie i uśpienie. W grupach 2x i 3x Rabusie mogą być bardzo losowe ze względu na te zdolności. Co do Pomylenia i Uśpienia to jaka bazowa celność?
Drenaż-Gdy ma 25hp lub mniej.
Czyli gdy ma 1-25 hp używa drenażu? A gdy ma 26 i więcej nie używa? Czyli używałby drenażu w ekstremalnych sytuacjach? I gdzie dokładnie by się znajdywały. Przypominaja Rozbójnika, tylko lekko ulepszonego.
Niedźwiedź Polarny (mini-boss z Nordii)(podobnie jak tygrys brunatny, na mapie z innymi niedźwiedziami)
Statystyki:
HP:39000-4100033500-36500
MP: około2000650
Atak: Fizyczny bez atrybutu, słaby
Obrona: Średnia
Obrona Magiczna: Średnia
Szczęście: Duże
Szybkość: Duża
Używane zdolności:
Szczęśliwy Cios***
Niedźwiedzie Pazury*
Multi Atak*****Berserk*
Niedźwiedzi Ryk*
Multi Bariera***Multi Bariera ****
Kamuflaż
Ślepa Furia**
Wypad*
Bryza**
Pewny Cios***
Zniszczenie*(tylko przy 2+ graczach)
(na razie to chyba na tyle)
Niedźwiedzie Pazury - Odnawia 4000 HP, nakłada sobie i swoim sojusznikom statusy: Furia na 2 tury, Regeneracja na 4 tury, Bariera i Bariera Magiczna na 5 tur.
Niedźwiedzi Ryk - zdolność opcjonalna, myślę że bardzo trudna/niemożliwa do zrealizowania. Przywołuje Niedźwiedziowi Misia Polarnego ze statami: HP 3500-3700, auto-statusami Regeneracja, Bariera i Bariera Magiczna na 4 tury.
Kamuflaż - Nakłada status Nietykalność na 2 tury.
Używa przedmiotów:
Mikstura Życia (3,4,5)
Mikstura Many (4,5)
Mikstura Mobilizacji
Mikstura Odnowienia (4, jak już będzie to 5)
Mikstura Regeneracji
Antidotum
Rumiankowy Okład
Krople do oczu
Runa Magii
Kamień
Możliwy drop:
Powyższe przedmioty + osłona/osłona magiczna
Niedźwiedzi Kastet
Niedźwiedzi Hełm
Niedźwiedzie Futro
Niedźwiedzie Buty
Niedźwiedzi Amulet
(unikaty)
Inteligencja:
Gdy HP<50% używa mikstur życia 3
Gdy HP<25% używa mikstur życia 4/mikstury odnowienia 4
Gdy HP<10% używa mikstur życia 5/Mikstury odnowienia 5
Gdy MP<50% używa mikstur many 4
Gdy MP<25% używa mikstur many 5
Gdy pomiędzy jego turami łączne obrażenia>5000 używa Niedźwiedzie Pazury
Gdy ilość żywych przeciwników nie zmniejszy się przez 4 tury Niedźwiedzia używa Niedźwiedzi Ryk
Gdy otrzymane obrażenia (pojedyncze)>1500 używa Kamuflaż
Gdy dowolny przeciwnik będzie miał status Mobilizacja/Skupienie używa zdolności Multi Bariera
Gdy ilość przeciwników =>2 oraz gdy dowolny przeciwnik będzie miał status Nietykalność używa zdolności Zniszczenie
Gdy łączne MaxHP przeciwników >15000 przez cały czas używa Zniszczenia (żeby gracze nie mogli być zbyt naładowani w HP)
Gdy w pierwszej turze średnia statusów przeciwników =>1 oraz gdy ilość przeciwników =>2 używa zdolności Zniszczenie
Gdy ilość przeciwników posiadających status Nietykalność =>2 używa zdolności Bryza
Gdy ilość przeciwników = 1 oraz ilość przeciwników posiadających status Nietykalność = 1 używa przedmiotu Mikstura Regeneracji
Gdy posiada status Zatrucie używa przedmiotu Antidotum
Gdy posiada status Klątwa na =>4 tury używa przedmiotu Rumiankowy Okład
Gdy posiada status Ślepota na =>4 tury używa przedmiotu Krople do Oczu
Gdy posiada status Ślepota na <4 tury używa zdolności Pewny Cios
Gdy posiada status Ślepota na <4 tury oraz gdy zdolność Pewny Cios nie może być więcej wykorzystana używa przedmiotu Kamień/Runa Magii
Jeżeli HP każdego z przeciwników >1500 używa zdolności Berserk
Odporności:
Odporny w 100% na: Zombie,Zatrucie, Paraliż,Klątwę, Ślepotę, Spowolnienie, Pomylenie, Uśpienie, Skamienienie oraz statusy specjalne (np. krwawienie)
Odporny w 65% na Zatrucie, Klątwę, Ślepotę
Mam nadzieję, że się podoba
Edit: - Usuwam Kamuflaż i warunek z Kamuflażem
- Usuwam odporność na statusy: Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
- Warunek "Gdy łączne MaxHP przeciwników >15000 przez cały czas używa Zniszczenia" zmieniam na "Gdy w pierwszej turze średnia statusów przeciwników =>1 oraz gdy ilość przeciwników =>2 używa zdolności Zniszczenie"
- Usuwam Mixy Odnowienia
- Zmniejszam MP z 2000 do 630-670 oraz HP z ok. 40000 do 35000
bo rzeczywiście zbyt mocny
Edit 2: - Dodaję do używanych przez mini-bossa przedmiotów Antidotum, Rumiankowy Okład, Krople do Oczu, Kamień i Runę Magii
- Od tej pory Niedźwiedź będzie miał po 65% odporności na Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
- Zwiększam ilość gwiazdek w Multi Barierze z 3 do 4
- Dodaję nową zdolność Pewny Cios
- Dodaję 7 nowych warunków (na samym dole listy warunków)
- Usuwam czasowo z używanych zdolności Szczęśliwy Cios, ponieważ nie wymyśliłem jeszcze do niego warunku w inteligencji - pewnie wraz z przywróceniem go dodam zdolność Pomyślność
- Odporności przenoszę do osobnego podpunktu oraz tworzę podpunkt Statystyki
Narazie zostawiam do oceny
Edit 3: - Dodaję do używanych przez mini-bossa przedmiotów Runę Magii i Kamień, bo uwzględniłem je w skrypcie, podczas gdy ich nie było
- Dla lepszej czytelności przekreśliłem opis Kamuflażu
- Zmieniam zdolność Multi Atak na Berserk
- Dodaję nowy warunek
narazie na tyle
Ostatnio edytowane przez Julek ; 20-02-2018 o 22:09
boss 39-41k hp, który ma ogromną ilość leczeń i mikstur regeneracji, a nawet summonów? I dodatkowo ze zniszczeniem? Potężny ten niedźwiedź, bardziej na globala się nadaję
Ja też myślałem na tym potworkiem.
Myślę że taki potwór powinien być zwykłym a nie globalem a zalecałbym aby z niego wypadało Białe futro
A na globala proponowałbym Lodowego giganta.
Yeti w mfo jest ukazany jako stworzenie o wysokości naszej postaci a Lodowego Giganta można powiększy o 2 razy.
A co do porównywania yetiego do giganta,yeti jest cały owłosiony a gigant nie to też jest różnica.
Przerąbana ta inteligencja, nawet na globala za silny. Może mega bossem mógłby być. W sensie takim do lania w 10.
No, teraz już lepiej, wciąż silny, ale już w granicach rozsądku. Na globala całkiem, całkiem. Jeszcze pozostaje kwestia ryku niedźwiedzia. Raczej nie do zrealizowania przy obecnych realiach. Poza tym byłby to nawet ciekawy mini. Może nie ma jakiegoś fajnego, oryginalnego sposobu walki (typu amratesu z nagłą zmianą na 15 tur walki o przetrwanie), ale mógłby być wyzwaniem.
Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.- Usuwam odporność na statusy: Zatrucie, Klątwę i Ślepotę