Strona 43 z 56 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 645 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #631
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Niedźwiedź Polarny (mini-boss z Nordii)(podobnie jak tygrys brunatny, na mapie z innymi niedźwiedziami)

    Statystyki:
    HP: 39000-41000 33500-36500
    MP: około 2000 650
    Atak: Fizyczny bez atrybutu, słaby
    Obrona: Średnia
    Obrona Magiczna: Średnia
    Szczęście: Duże
    Szybkość: Duża

    Używane zdolności:
    Szczęśliwy Cios***
    Niedźwiedzie Pazury*
    Multi Atak***** Berserk*
    Niedźwiedzi Ryk*
    Multi Bariera*** Multi Bariera ****
    Kamuflaż
    Ślepa Furia**
    Wypad*
    Bryza**
    Pewny Cios***
    Zniszczenie*(tylko przy 2+ graczach)
    (na razie to chyba na tyle)

    Niedźwiedzie Pazury - Odnawia 4000 HP, nakłada sobie i swoim sojusznikom statusy: Furia na 2 tury, Regeneracja na 4 tury, Bariera i Bariera Magiczna na 5 tur.
    Niedźwiedzi Ryk - zdolność opcjonalna, myślę że bardzo trudna/niemożliwa do zrealizowania. Przywołuje Niedźwiedziowi Misia Polarnego ze statami: HP 3500-3700, auto-statusami Regeneracja, Bariera i Bariera Magiczna na 4 tury.
    Kamuflaż - Nakłada status Nietykalność na 2 tury.

    Używa przedmiotów:
    Mikstura Życia (3,4,5)
    Mikstura Many (4,5)
    Mikstura Mobilizacji
    Mikstura Odnowienia (4, jak już będzie to 5)
    Mikstura Regeneracji
    Antidotum
    Rumiankowy Okład
    Krople do oczu
    Runa Magii
    Kamień

    Możliwy drop:
    Powyższe przedmioty + osłona/osłona magiczna
    Niedźwiedzi Kastet
    Niedźwiedzi Hełm
    Niedźwiedzie Futro
    Niedźwiedzie Buty
    Niedźwiedzi Amulet
    (unikaty)

    Inteligencja:
    Gdy HP<50% używa mikstur życia 3
    Gdy HP<25% używa mikstur życia 4/mikstury odnowienia 4
    Gdy HP<10% używa mikstur życia 5/Mikstury odnowienia 5
    Gdy MP<50% używa mikstur many 4
    Gdy MP<25% używa mikstur many 5
    Gdy pomiędzy jego turami łączne obrażenia>5000 używa Niedźwiedzie Pazury
    Gdy ilość żywych przeciwników nie zmniejszy się przez 4 tury Niedźwiedzia używa Niedźwiedzi Ryk
    Gdy otrzymane obrażenia (pojedyncze)>1500 używa Kamuflaż
    Gdy dowolny przeciwnik będzie miał status Mobilizacja/Skupienie używa zdolności Multi Bariera
    Gdy ilość przeciwników =>2 oraz gdy dowolny przeciwnik będzie miał status Nietykalność używa zdolności Zniszczenie
    Gdy łączne MaxHP przeciwników >15000 przez cały czas używa Zniszczenia (żeby gracze nie mogli być zbyt naładowani w HP)
    Gdy w pierwszej turze średnia statusów przeciwników =>1 oraz gdy ilość przeciwników =>2 używa zdolności Zniszczenie
    Gdy ilość przeciwników posiadających status Nietykalność =>2 używa zdolności Bryza
    Gdy ilość przeciwników = 1 oraz ilość przeciwników posiadających status Nietykalność = 1 używa przedmiotu Mikstura Regeneracji
    Gdy posiada status Zatrucie używa przedmiotu Antidotum
    Gdy posiada status Klątwa na =>4 tury używa przedmiotu Rumiankowy Okład
    Gdy posiada status Ślepota na =>4 tury używa przedmiotu Krople do Oczu
    Gdy posiada status Ślepota na <4 tury używa zdolności Pewny Cios
    Gdy posiada status Ślepota na <4 tury oraz gdy zdolność Pewny Cios nie może być więcej wykorzystana używa przedmiotu Kamień/Runa Magii
    Jeżeli HP każdego z przeciwników >1500 używa zdolności Berserk

    Odporności:
    Odporny w 100% na: Zombie, Zatrucie, Paraliż, Klątwę, Ślepotę, Spowolnienie, Pomylenie, Uśpienie, Skamienienie oraz statusy specjalne (np. krwawienie)
    Odporny w 65% na Zatrucie, Klątwę, Ślepotę

    Mam nadzieję, że się podoba

    Edit: - Usuwam Kamuflaż i warunek z Kamuflażem
    - Usuwam odporność na statusy: Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
    - Warunek "Gdy łączne MaxHP przeciwników >15000 przez cały czas używa Zniszczenia" zmieniam na "Gdy w pierwszej turze średnia statusów przeciwników =>1 oraz gdy ilość przeciwników =>2 używa zdolności Zniszczenie"
    - Usuwam Mixy Odnowienia
    - Zmniejszam MP z 2000 do 630-670 oraz HP z ok. 40000 do 35000

    bo rzeczywiście zbyt mocny

    Edit 2: - Dodaję do używanych przez mini-bossa przedmiotów Antidotum, Rumiankowy Okład, Krople do Oczu, Kamień i Runę Magii
    - Od tej pory Niedźwiedź będzie miał po 65% odporności na Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
    - Zwiększam ilość gwiazdek w Multi Barierze z 3 do 4
    - Dodaję nową zdolność Pewny Cios
    - Dodaję 7 nowych warunków (na samym dole listy warunków)
    - Usuwam czasowo z używanych zdolności Szczęśliwy Cios, ponieważ nie wymyśliłem jeszcze do niego warunku w inteligencji - pewnie wraz z przywróceniem go dodam zdolność Pomyślność
    - Odporności przenoszę do osobnego podpunktu oraz tworzę podpunkt Statystyki

    Narazie zostawiam do oceny

    Edit 3: - Dodaję do używanych przez mini-bossa przedmiotów Runę Magii i Kamień, bo uwzględniłem je w skrypcie, podczas gdy ich nie było
    - Dla lepszej czytelności przekreśliłem opis Kamuflażu
    - Zmieniam zdolność Multi Atak na Berserk
    - Dodaję nowy warunek

    narazie na tyle
    Ostatnio edytowane przez Julek ; 20-02-2018 o 22:09

  2. #632
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    boss 39-41k hp, który ma ogromną ilość leczeń i mikstur regeneracji, a nawet summonów? I dodatkowo ze zniszczeniem? Potężny ten niedźwiedź, bardziej na globala się nadaję

  3. #633
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post
    boss 39-41k hp, który ma ogromną ilość leczeń i mikstur regeneracji, a nawet summonów? I dodatkowo ze zniszczeniem? Potężny ten niedźwiedź, bardziej na globala się nadaję
    no to na globala :d

    myślałem że jak dam ok. 30k to ktoś znowu przytoczy "a materac jest w devos i ma 43-47k", ale jeśli to za mocne to racja

  4. #634
    Biały Smok
    Konto usunięte
    Ja też myślałem na tym potworkiem.
    Myślę że taki potwór powinien być zwykłym a nie globalem a zalecałbym aby z niego wypadało Białe futro
    A na globala proponowałbym Lodowego giganta.

  5. #635
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Cytat Napisał Biały Smok Zobacz post
    Ja też myślałem na tym potworkiem.
    Myślę że taki potwór powinien być zwykłym a nie globalem a zalecałbym aby z niego wypadało Białe futro
    A na globala proponowałbym Lodowego giganta.
    jest to troche do Yeti podobne xd

  6. #636
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    jest to troche do Yeti podobne xd


    Yeti

    Nazwa:  pobrane.jpg
Wyświetleń: 676
Rozmiar:  7.5 KB

    Lodowy Gigant

    Nie powiedziałbym, że takie podobne. Grafiki 1-sze lepsze po wpisaniu w google.

  7. #637
    Biały Smok
    Konto usunięte
    Yeti w mfo jest ukazany jako stworzenie o wysokości naszej postaci a Lodowego Giganta można powiększy o 2 razy.
    A co do porównywania yetiego do giganta,yeti jest cały owłosiony a gigant nie to też jest różnica.

  8. #638
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Przerąbana ta inteligencja, nawet na globala za silny. Może mega bossem mógłby być. W sensie takim do lania w 10.

  9. #639
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Przerąbana ta inteligencja, nawet na globala za silny. Może mega bossem mógłby być. W sensie takim do lania w 10.
    znerfiłem

    Cytat Napisał Biały Smok Zobacz post
    Yeti w mfo jest ukazany jako stworzenie o wysokości naszej postaci a Lodowego Giganta można powiększy o 2 razy.
    A co do porównywania yetiego do giganta,yeti jest cały owłosiony a gigant nie to też jest różnica.
    racja, skojarzyło mi się trochę

    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post


    Yeti

    Nazwa:  pobrane.jpg
Wyświetleń: 676
Rozmiar:  7.5 KB

    Lodowy Gigant

    Nie powiedziałbym, że takie podobne. Grafiki 1-sze lepsze po wpisaniu w google.
    racja, skojarzyło mi się trochę

  10. #640
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    No, teraz już lepiej, wciąż silny, ale już w granicach rozsądku. Na globala całkiem, całkiem. Jeszcze pozostaje kwestia ryku niedźwiedzia. Raczej nie do zrealizowania przy obecnych realiach. Poza tym byłby to nawet ciekawy mini. Może nie ma jakiegoś fajnego, oryginalnego sposobu walki (typu amratesu z nagłą zmianą na 15 tur walki o przetrwanie), ale mógłby być wyzwaniem.

  11. #641
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,903
    - Usuwam odporność na statusy: Zatrucie, Klątwę i Ślepotę
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.

  12. #642
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.
    O, racja, jeszcze to trzeba dodać.

  13. #643
    tetrax
    Konto usunięte
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.

    @down

    Uściślając - nie podoba mi się potężny boss, który traci dużo tur z rzędu w dowolnym momencie, czy to na początku, w środku, czy na końcu walki. Na marginesie, wygrana z nim ma być determinowana przez to, czy się nie uleczy (wejdzie status)? Czy to nie część tej "niepożądanej losowości"?
    Ostatnio edytowane przez tetrax ; 08-02-2018 o 22:08

  14. #644
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.
    Wiesz, statusami można go zasypać w momencie, jak będzie chciał się leczyć. W ten sposób przy odpowiednim zgraniu i hiterstwu można go ubić szybko.

  15. #645
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    No, teraz już lepiej, wciąż silny, ale już w granicach rozsądku. Na globala całkiem, całkiem. Jeszcze pozostaje kwestia ryku niedźwiedzia. Raczej nie do zrealizowania przy obecnych realiach. Poza tym byłby to nawet ciekawy mini. Może nie ma jakiegoś fajnego, oryginalnego sposobu walki (typu amratesu z nagłą zmianą na 15 tur walki o przetrwanie), ale mógłby być wyzwaniem.
    dziękuję, jeszcze trochę pozmieniałem

    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Czyli teraz nie ma odporności na te statusy, a nie ma w używanych przedmiotach nic o antidotum, rumiankowym okładzie czy kroplach do oczu.
    dodałem

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    O, racja, jeszcze to trzeba dodać.
    dodałem

    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Nie podoba mi się idea, w której sam boss jest potężny, ale pierwsze tury praktycznie wszystkie traci na zdejmowanie statusów z eksplozji, oślepiającego pocisku, trującego pocisku, trującego ataku, pechowej chmury, wichury, mega zatrucia i pewnie jeszcze czegoś.

    PS. Nie było jeszcze mini/globala bez odporności, to już samo w sobie przy dobrym wykorzystaniu będzie fajną odmianą walki - wystarczy to przemyśleć.

    @down

    Uściślając - nie podoba mi się potężny boss, który traci dużo tur z rzędu w dowolnym momencie, czy to na początku, w środku, czy na końcu walki. Na marginesie, wygrana z nim ma być determinowana przez to, czy się nie uleczy (wejdzie status)? Czy to nie część tej "niepożądanej losowości"?
    zauważ, że dałem mu wysoką szybkość - może by nie doublował, ale przy walce przeciwko 4 graczom miałby ruchy co ok. 3 ich kolejki

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Wiesz, statusami można go zasypać w momencie, jak będzie chciał się leczyć. W ten sposób przy odpowiednim zgraniu i hiterstwu można go ubić szybko.
    ok



    wybaczcie za pisanie na szybko, ale spieszę się, jutro wyjaśnię wszelkie niejasności. dobranoc

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •