Cóż, warto się zastanowić - jeżeli nie będzie jakiś drastycznych minusów, to czemu nie... w końcu wbijanie kolejnych postaci zajmuje coraz więcej czasu (z upa na upa).
Cóż, warto się zastanowić - jeżeli nie będzie jakiś drastycznych minusów, to czemu nie... w końcu wbijanie kolejnych postaci zajmuje coraz więcej czasu (z upa na upa).
Bididididid!
Czemu tak kombinować?
Nie lepiej od razu dać możliwość zaznaczenia postaci, które mogą uczestniczyć w walce? (podobny system co na testowym)
Chociaż i tak wątpię żeby weszło.
Jestem za, aktualnie mam 58 lvl i nie mogę znajźć nikogo kto pomógłby mi z żółwiem lub garudą. Chat pomocy ssie nikt nie zwraca na niego uwagi a pytanie indywidualnie osób dostępnych kończy się na „ nie mam czasu” lub „ nie bije garud”.
Nie gram praktycznie wcale ale jak najbardziej na tak męczące jest odpowiadanie każdemu "nie mam eq więc nie pomoge"
I co jeszcze? Może jeszcze pozwolenie na handlowanie nie handlowymi przedmiotami między postaciami?
Jak dla mnie mogłoby być, sam raczej za prędko nie skorzystam, ale z chęcią się uwolnię od próśb o wymianę/konieczności ignorowania połowy emefo.
Padła taka propozycja. I większość osób ją poparło.
Chodziło o niektóre przedmioty, takie jakie jak Mikstury Przyspieszenia czy Napoj energetyczny, a nie o przedmioty w pełni fabularne.
Chyba jedna z lepszych propozycji, jakie tutaj zdarzało się czytać!
Poproszę na wysoką pozycję na liście TO DO.
Mini-bossy to jedna z niewielu aktywności w MFO, gdzie gracze muszą współpracować, a to chyba istota MMORPGa.
Z tego względu propozycja raczej na nie. Jeśli w ogóle to rozważać, to musiał by być jakiś czynnik, który sprawia, że jest to dużo mniej opłacalne niż "prawilne" bicie z innymi graczami. Przykładowo: obniżka dropów o połowę lub opłata MF za tę opcję. Na pewno nie w opcji, że to jest tak samo opłacalne jak bicie z innymi, bo wtedy zupełnie uśmiercone zostanie wspólne granie. Nawet z opcją niskiej opłacalności jestem bardzo, bardzo sceptyczny.
Natomiast przerzucanie przedmiotów niehandlowych pomiędzy postaciami na TAK. Po prostu część takich przedmiotów można by określić (nazwa robocza) => depozytowymi. Wtedy można je schować w depo i wyjąć inną swoją postacią.
Jestem na NIE,
łapanie minibossa i przelogowywanie się na inną swoją postać by dołączyć wygląda na bardzo dziwne zachowanie, na skraju powiedziałbym "etyki" grywalności i racjonalności. MFO3 miało swoje czasy świetności (np. ogromną dynamikę miały bójki w Wiekowym lesie), te czasy nigdy nie wrócą, byłoby to zbyt piękne. Graczy coraz mniej, szarych kropek co raz więcej, na tym radziłbym się skupić jeśli już coś ma być robione w MFO3 - na zwiększeniu popularności i aktywności graczy. Po update (które już "blisko") kolejnym problemem będzie ogromna dysproporcja pomiędzy graczami posiadającymi ogromne ilości bogactwa a graczami dopiero wbijającymi level blokowany. To będzie przepaść.
wyrzucam temat, jak grałem trochę intensywniej to dokonywałem wyborów, czy chce siedzieć pół nocy z jakimiś soadami na bossach, których nie idzie bić solo, czy może chce się pozbyć szybko energii na mobkach, czy bić unikatowe albo mini nadające się na solo albo czy chce się wybierać w jakieś egzotyczne miejsca gdzie przez godzinę się szuka chętnych do pomocy
Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.