Może jakiś dom do bójek w devos albo w innym mieście.
Może jakiś dom do bójek w devos albo w innym mieście.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie pójdzie łapać ziomka o nicku PATRYKXDPROPVPKOX z 8 lvlem, bo to jest po prostu bez sensu. Oczywiście przez pierwsze 2 dni to byłby naturalny proceder, ale później się znudzą. Ta gra jest nudna bez bójek, równie dobrze mogłaby być singleplayer, nic by się nie zmieniło, poza wymianą mini, co każdy robi na auto.
Proponuje bójki w gospodach.
Kim bym był gdybym nie popierał takich propozycji, oczywiście że jestem za!
Jak już by miał być system czaszek, to system przedziałów bójkowych traci w ogóle sens.
Ale trzeba by wyznaczyć lilość ataków + różnica lvl dla różnych czaszek. Zakładam że im większa różnica poziomów tym mniej ataków trzeba by zdobyć jakąś czaszkę. Poza tym fajnie by było gdyby z takich osób była większa szansa na drop przedmiotów i gemów ( np. większa szansa na przedmiot x o 20% lub na gem y o 10% )
Moim zdaniem osoby z czaszkami mogły być atakowane wszędzie ale nie w miastach (bez przesady)
Czemu by nie zrobić jak w MFO2 - łapanie graczy dozwolone wszędzie, ale z Twojego przedziału. Przykładowo gracz z 65 lvl'em mógłby atakować +/- 6 lvl'i, jeżeli za mało to można zwiększyć i wraz ze wzrostem poziomu ten limit się rozszerza. Czaszki za to by nie było.
Jeżeli już mają być bójki wszędzie i dozwolone będzie atakowanie każdego, to tylko z tymi czaszkami, co już było wspomniane. I najlepiej gdyby najważniejsze lokacje związane z fabułą były jak dotąd - na pewno trafiłby się taki Andrzej co by lubił całymi dniami dręczyć małe lvl'e, przez co zamiast zyskiwać nowych graczy to jeszcze szybciej by oni odchodzili.
Dla mnie to jest jedna z najgorszych rzeczy w mfo. Jak jeszcze grałem parę lat temu to bardzo mnie ta zmiana wkurzała gdy osoba z wyższym levelem mnie mogła atakować i jeszcze walczyć o rank, gold i eq. Jestem całkowicie przeciwny tego typu przedziałom. Uważam, że powinno być prosto do bólu: wyższy level atakuje mniejszy = dostaje czaszkę.
W tej propozycji tym bardziej będzie można zostać zaatakowanym przez wyższy lvl i to nie kilka, ale kilkadziesiąt. Wszyscy tutaj się wypowiadający mają prawdopodobnie maksymalny poziom w grze, przez co łatwo Wam to przełknąć.
Atakując mniejszy lvl - nie dostajesz nic oprócz golda załóżmy, ale walcząc z równym lub wyższym poziomem można by było już dostać co tylko możliwe.
bez przesady, nie po jednym ataku, z doświadczenia wiadomo, że niższe lvle bywają wkurzające, także utemperowanie delikwenta nie powinno być z miejsca karane, czaszki = recydywa, imo od trzech ataków poza przedziałem powinna wskakiwać, przy czym nalicza się w nieskończoność i spada dziennie jedna, a ubicie czaszki daje jakieś profity + złoczyńcy spada o ileś tam liczba do odczaszkowania, przy czym to już do ustalenia w praniu, zależy jak się system sprawdzi
@up to jakie mamy lvle jest bez znaczenia, po prostu chcemy normalnej gry, część wypowiadających się pamięta czasy bójek i to jeden z powodów dla których wciąż tu są, właśnie to że ich też bili, a potem oni bili innych. to nie margonem, gdzie rzeczywiście można kogoś zablokować w ten sposób, tu jest ochronka. a przy okazji, w margonem gra dużo więcej osób nastawionych na pvp niż w mfo kiedykolwiek grało, mimo że pvp w mfo jest x razy lepsze. pomysły dlaczego?
Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 17-01-2018 o 21:02
Wszystko spoko, ale musi być też ranking czaszek.
Rózga od mikołaja w Eternii.
Nie wiem o co ci gościu chodzi, sorry. Jestem za tym by można było atakować każdy niższy level, ale żeby była za to kara w postaci czaszki.
Przy czym słowo kara nie jest do końca poprawne, bo ci co pamiętają czasy czaszek w MFO2 wiedzą, że były osoby których celem było zdobycie jak największej liczby czaszek i nawet były chyba rankingi czach. To było super, jedni polowali na mniejsze levele, a drudzy polowali na czachy.
Pomysły na bójki wszędzie, ale od Langeburga i ewentualnie poza mapami obowiązkowymi do przejścia, jak najbardziej za, z systemem czaszek.
Jakby jeszcze weszły do gry osiągnięcia, to mogłoby być ich dużo związanych z tym systemem np zabicie kilku czaszek.
Jeśli ktoś przestałby grać przez to, że go kilka razy zaatakowali, to i tak by długo nie pograł.
Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 17-01-2018 o 21:22
To może Ci "gościu" sprecyzuję. Piszesz, że nie lubiłeś czasów gdy byłeś atakowany przez wyższe lvl'e. ale przecież w Twojej propozycji taka postać rzeczy będzie jak najbardziej normalna. Masz maksymalny poziom, więc Ci to pasuje, jednakże teraz nie potrafisz się postawić w sytuacji, w której Ty kiedyś również byłeś - miałeś niższy poziom.
Jeżeli jeszcze czegoś nie rozumiesz to Ci to z chęcią wyjaśnię, ale na pewno nie byłoby to konieczne gdybyś uważnie przeczytał swoje i moje wypowiedzi.
Nie jestem przeciwny czaszkom, ale na pewno trzeba się kilka razy zastanowić i dobrze to dopracować, aby dobrze funkcjonowała i większość miała z tego korzyści, przy okazji nie krzywdząc nowych graczy i tych mniej ogarniętych z mniejszymi poziomami.