Strona 90 z 107 PierwszyPierwszy ... 40808889909192100 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,336 do 1,350 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1336
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    Rewersja - zamienia wszystkie statusy pozytywne w negatywne, a negatywne w pozytywne (wyjątek: Nietykalność). 2 sloty. Nie działa na większość bossów.

    Przykładowo Zatrucie zmienia w Regenerację, a Precyzję w Ślepotę.
    Bariery zamieniałyby się w osłabienia, niemożliwe do zdjęcia na ilość tur, jaka pozostała do zakończenia jednej z Barier. Dotyczyłoby to także Skupienia, Furii i Mobilizacji*.

    Jest jednak problem z Pomyleniem, Klątwą, Zombie i Paraliżem - średnio da się te statusy zamienić. Ewentualnością jest po prostu zdejmowanie tych statusów.

    Jeśli pominąłem jakiś status niszczący całość - bardzo chętnie podyskutuję

    W sumie co do Pomylenia można by dać Mobilkę, ale mogłaby być alternatywa - Anty-pomylenie, powodująca: albo zwiększenie ataku fizycznego o 10%, jednak dalej atakująca bez kontroli, albo zamienienie ataku fizycznego w magiczny**, nadal pobierający manę - w przypadku jej braku postać atakowałaby dalej fizycznie.

    *Ewentualnie np. w przypadku Mobilizacji ofiara Rewersji straciłaby status, a przeciwnik otrzymałby Barierę, lecz nie miałoby to sensu na TvT.

    **Atak magiczny byłby o losowym atrybucie z wybranych przez gracza do walki. Jeśli gracz nie miałby aktywnych żadnych zaklęć wówczas byłby to po prostu losowy czar z wszystkich istniejących limitowany poziomem gracza, np. gracz z tym statusem poniżej 50 poziomu nie mógłby rzucić zaklęcia 3, lecz nadal mógłby rzucić zaklęcie 1, lecz wydaje mi się, że ewentualne zdolności (bądź potwory umiejące niemożliwe do nauczenia się przez gracza zdolności) nakładające ten status byłyby zbyt silne na poziom 50.

    Chętnie porozmawiam na ten temat, może być na forum bądź w samej grze, jeśli ktoś byłby chętny

    - - - - - - - - - -



    Nieopłacalna ta 2 gwiazdka. Jakby była większa szansa procentowa na trafienie, bądź na 1 gwiazdce reszta dru dostalaby np. 10% jeszcze by było spoko (jak na taką op-ckość bo za dobre to)

    - - - - - - - - - -



    Kim Chi wiele razy wspominał, że nie będzie zdolności nakładających pomylenie.
    Autostatus to status, z którym rozpoczynamy walkę.
    Jest to po prostu skopiowana Ślepa Furia, tylko że zamiast furii napisałeś o pomyleniu. Nieważne, jak przemyślana pod względem dopracowania, by nie była zbyt op albo zbyt słaba nie dodano by zdolności robiącej praktycznie to samo co zdolność będąca od kilku lat w grze.

    - - - - - - - - - -



    Wyczuwam podobieństwo z Kłującym Pociskiem.

    - - - - - - - - - -

    Atak /Pocisk Statystyk* - atak fizyczny/magiczny, w którym do 33% statystyki Ataku/Ataku Magicznego dodane jest 10% z każdej statystyki poza HP i MP (to wszystko zamienia się w obrażenia) + bazowe 200 obrażeń. Pomija Barierę/Barierę Magiczną. Celność 95%. Poziom 60. Mana 50. Limit użyć 2. Woj/Mag

    Pośmiertna Klątwa*** - działa wyłącznie na zwłoki, oraz by zadziałała liczba żywych przeciwników musi być większa, równa lub mniejsza o 1 od liczby żywych sprzymierzeńców. Jeśli podczas jej działania (czyli przez 2/3/4 tury) ożywi się ofiarę Pośmiertnej Klątwy zmartwychwstaje ze statusami Zombie, Zatrucie (bez limitu tur), Paraliż na 2/3/3 tury oraz Spowolnienie na 3/3/4 tury. Można by dodać ciekawą zasadę: klątwa nie działa, jeśli śmierć była spowodowana np. Wyrokiem Śmierci, mogłoby to zbalansować zabijanie najlepszego członka drużyny przeciwnej, ale to tylko ewentualnie. Celność 90/95/100%. Poziom 65/70/75. Mana 80/90/100. Limit użyć 1/2/2. Obie profesje.

    Atak/Pocisk Ruletki*** - zadaje standardowe obrażenia fizyczne/magiczne oraz dodatkowo posiada 90% szans na wykonanie jednej losowej akcji z wymienionych poniżej ([65/35]/[70/30]/[75/25]% szans na akcję pozytywną/negatywną):
    Pozytywne
    - regeneruje atakującemu 8/10/12% zadanego HP
    - nakłada przeciwnikowi status Zatrucie na 2/2/3 tury
    - 6/8/10% szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika
    - nakłada sobie status Przyspieszenie na 3/3/4 tury
    - zadaje przeciwnikowi dodatkowo 8/10/12% zadanych obrażeń
    - drenuje od przeciwnika 30/35/40% jego maksymalnej many (o ile tyle posiada) i dodaje sobie
    - nakłada przeciwnikowi status Uśpienie na 2 tury
    Negatywne
    - nakłada przeciwnikowi status Regeneracja na 3/4/4 tury
    - nakłada przeciwnikowi status Nietykalność na 1 turę
    - przyswaja atakującemu 8/10/12% zadanych obrażeń
    - wyleczenie przeciwnikowi 40/50/60% zadanych obrażeń
    - wykonanie na nas Drenażu przez przeciwnika
    - 2/2/3% szans na natychmiastowe zabicie samego siebie
    Celność* 90%. Poziom 70/75/80. Mana 32/34/36. Limit użyć 4/5/6. Woj/Mag.




    to tylko propozycje, jak coś za op albo za słabe piszcie
    Rewersja za mocna. Szturchnięcie to coś zupelnie innego niż kłujący pocisk. Atak/pocisk statystyk zadaje niesłychanie mało obrażeń + szansa na chybienie - i chodzi w nim tylko o to, kto ma wyższy poziom. Pośmiertna klątwa nie do zrealizowania. Atak/pocisk ruletki - zbyt losowe - takie zdolności są niepożądane.

  2. #1337
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Rewersja za mocna. Szturchnięcie to coś zupelnie innego niż kłujący pocisk. Atak/pocisk statystyk zadaje niesłychanie mało obrażeń + szansa na chybienie - i chodzi w nim tylko o to, kto ma wyższy poziom. Pośmiertna klątwa nie do zrealizowania. Atak/pocisk ruletki - zbyt losowe - takie zdolności są niepożądane.
    Można osłabić. Nie mówiłem, że szturchnięcie byłoby takie same jak kłujący. Atak/pocisk statystyk: można podnieść 33% do 50%, oraz podczas walk o rank różnica poziomów nie byłaby problemem, a zdolność ta służyłaby raczej do PvP. Pośmiertna klątwa - owszem, nie byłoby łatwo, ale na pewno do zrealizowania. Atak/pocisk ruletki - można zmniejszyć ilość alternatyw.

    Co do tego, że są niepożądane - sam wymyślałem te zdolności, nikt się o nich wcześniej nie wypowiadał, może nie są najlepsze, ale na razie jeszcze nie wiemy, czy są niepożądane

  3. #1338
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    Można osłabić. Nie mówiłem, że szturchnięcie byłoby takie same jak kłujący. Atak/pocisk statystyk: można podnieść 33% do 50%, oraz podczas walk o rank różnica poziomów nie byłaby problemem, a zdolność ta służyłaby raczej do PvP. Pośmiertna klątwa - owszem, nie byłoby łatwo, ale na pewno do zrealizowania. Atak/pocisk ruletki - można zmniejszyć ilość alternatyw.

    Co do tego, że są niepożądane - sam wymyślałem te zdolności, nikt się o nich wcześniej nie wypowiadał, może nie są najlepsze, ale na razie jeszcze nie wiemy, czy są niepożądane
    Jeśli osłabisz rewersję do sensownego poziomu to będzie zbędna - mamy normalizację. Pocisk czy atak statystyk opierają sie tylko na tym, że im wyższy masz poziom tym wieksze obrażenia, raczej taka zdolność zapychajka. Pośmiertna klątwa jest nie do zrealizowania, albo do zrealizowania tak dużym nakładem pracy, że trzeba by robić system PvP od nowa z tego co wiem. Komentarz o niepożądanych zdolnościach odnosi sie do zdolności losowych całkiem czytanie ze zrozumieniem - te były już wielokrotnie odrzucane, nie chcemy żeby gra opierała się na szczęściu, tylko umiejętnościach. Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?

  4. #1339
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Jeśli osłabisz rewersję do sensownego poziomu to będzie zbędna - mamy normalizację. Pocisk czy atak statystyk opierają sie tylko na tym, że im wyższy masz poziom tym wieksze obrażenia, raczej taka zdolność zapychajka. Pośmiertna klątwa jest nie do zrealizowania, albo do zrealizowania tak dużym nakładem pracy, że trzeba by robić system PvP od nowa z tego co wiem. Komentarz o niepożądanych zdolnościach odnosi sie do zdolności losowych całkiem czytanie ze zrozumieniem - te były już wielokrotnie odrzucane, nie chcemy żeby gra opierała się na szczęściu, tylko umiejętnościach. Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?
    Żeby coś przeczytać ze zrozumieniem, trzeba coś zrozumiale napisać powiedziałeś to trochę dwuznacznie, nie wiedziałem czy chodzi ci o te dwie zdolki, czy o całość

    Nie do końca rozumiem, co zdolka służąca do TvT miałaby zmienić w PvP, w końcu gdy ktoś w PvP umrze, walka się kończy

    Normalizacja nie zamienia, tylko zdejmuje statusy, poza tym byłby to sensowny hamulec dla napychania się statusami, wiedząc że przeciwnik nie ma normy

    Co do ataku/pocisku statystyk zgadzam się, zależałoby to od poziomu ale zastanów się: wbijając poziom masz dodatkowe statystyki i np. nieuzbrojony poziom 65 jest o 50 punktów statystyk lepszy od nieuzbrojonego poziomu 60, więc i tak będzie pod jakimś względem lepszy, a atak opierałby się na wszystkich statystykach co mogłoby pomóc w walce przeciwko "hiterom". Ale jeśli to też cię nie przekonuje, można by zamienić statyki nasze na statystyki przeciwnika. Tylko że teraz traci to trochę sensu. Dodam jeszcze że wynik walki zwykle zależy od poziomu. A jeśli twierdzisz że liczy się skill, to nie rozumiem w czym problem, ktoś "skillowy" ograłby wyższy poziom nawet z taką zdolką.

    Zdolności losowe - większość zdolności opiera się na losie, tyle że mój pomysł jest po prostu czymś nowym oraz trudnym do zrealizowania - jednak częściowo rozumiem twoją opinię.

    "Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?" Zależy o której mówisz, bo znowu możemy się nie zrozumieć *pisanie ze zrozumieniem*

    I ostatnie - "nie chcemy żeby gra opierała się na szczęściu, tylko umiejętnościach" Mogę ci przyznać rację, jeśli przedstawisz mi dowody w postaci zdania tych, co "nie chcą"

  5. #1340
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    Żeby coś przeczytać ze zrozumieniem, trzeba coś zrozumiale napisać powiedziałeś to trochę dwuznacznie, nie wiedziałem czy chodzi ci o te dwie zdolki, czy o całość

    Nie do końca rozumiem, co zdolka służąca do TvT miałaby zmienić w PvP, w końcu gdy ktoś w PvP umrze, walka się kończy

    Normalizacja nie zamienia, tylko zdejmuje statusy, poza tym byłby to sensowny hamulec dla napychania się statusami, wiedząc że przeciwnik nie ma normy

    Co do ataku/pocisku statystyk zgadzam się, zależałoby to od poziomu ale zastanów się: wbijając poziom masz dodatkowe statystyki i np. nieuzbrojony poziom 65 jest o 50 punktów statystyk lepszy od nieuzbrojonego poziomu 60, więc i tak będzie pod jakimś względem lepszy, a atak opierałby się na wszystkich statystykach co mogłoby pomóc w walce przeciwko "hiterom". Ale jeśli to też cię nie przekonuje, można by zamienić statyki nasze na statystyki przeciwnika. Tylko że teraz traci to trochę sensu. Dodam jeszcze że wynik walki zwykle zależy od poziomu. A jeśli twierdzisz że liczy się skill, to nie rozumiem w czym problem, ktoś "skillowy" ograłby wyższy poziom nawet z taką zdolką.

    Zdolności losowe - większość zdolności opiera się na losie, tyle że mój pomysł jest po prostu czymś nowym oraz trudnym do zrealizowania - jednak częściowo rozumiem twoją opinię.

    "Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?" Zależy o której mówisz, bo znowu możemy się nie zrozumieć *pisanie ze zrozumieniem*

    I ostatnie - "nie chcemy żeby gra opierała się na szczęściu, tylko umiejętnościach" Mogę ci przyznać rację, jeśli przedstawisz mi dowody w postaci zdania tych, co "nie chcą"
    To jest jakaś farsa. Wytłumaczę ci na wstępie - kiedy pojdziesz do szkoły, nauczą Cię, że jest coś takiego jak wtrącenie. Można je umieścić w zdaniu używając na przyklad myślników. Kiedy poznasz to pojecie, bedziesz wiedzieć że napisałem to całkowicie jednoznacznie.

    Teraz sprawy gry. Napisałem, że "rewersja byłaby zbędna po osłabieniu, bo mamy normalizację" nie bez przyczyny. Oslabiona odpowiednio rewersja działaby zapewne tak samo, lub nieznacznie inaczej.

    Twoja argumentacja odnośnie ataku/pocisku statystyk nie ma zupełnie sensu.

    Żadna zdolność nie opiera sie jak dotad na losie. Szansa na ich trafienie tak. Ale nic ponadto.

    "Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?" - wyżej wspomnianej, to chyba oczywiste.

    Nikt poza tobą nie chce żeby gra sie opierała na losie.

  6. #1341
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    To jest jakaś farsa. Wytłumaczę ci na wstępie - kiedy pojdziesz do szkoły, nauczą Cię, że jest coś takiego jak wtrącenie. Można je umieścić w zdaniu używając na przyklad myślników. Kiedy poznasz to pojecie, bedziesz wiedzieć że napisałem to całkowicie jednoznacznie.

    Teraz sprawy gry. Napisałem, że "rewersja byłaby zbędna po osłabieniu, bo mamy normalizację" nie bez przyczyny. Oslabiona odpowiednio rewersja działaby zapewne tak samo, lub nieznacznie inaczej.

    Twoja argumentacja odnośnie ataku/pocisku statystyk nie ma zupełnie sensu.

    Żadna zdolność nie opiera sie jak dotad na losie. Szansa na ich trafienie tak. Ale nic ponadto.

    "Jakie jest taktyczne wykorzystanie tej zdolności?" - wyżej wspomnianej, to chyba oczywiste.

    Nikt poza tobą nie chce żeby gra sie opierała na losie.
    Jeśli źle używasz zasad gramatyki, to nie czepiaj się ludzi, którzy cię nie rozumieją. Poza tym mógłbyś darować sobie uwagi o niedouczeniu, zachowujesz się w tej chwili bardziej dziecinnie, niż ten, do kogo stosujesz tę odzywkę

    To, że po prostu to powtarzasz już 2 raz, nie przedstawiając wystarczających argumentów, w ogóle żadnych nie przedstawiłeś, nie jest zbyt przekonujące.

    Nie powiedziałeś nic więcej na ten temat. Nie mogę więc przyznać ci racji.

    Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, wiedziałbyś, że chodzi mi o losowość szansy na trafienie.

    Tutaj masz rację, nie pomyślałem o taktycznym zastosowaniu. Niemniej jednak ma się szansę na instant kill.

    W ostatnim zdaniu sam się zaorałeś (spójrz 2 zdania wcześniej).


    Jak dla mnie, możesz kontynuować naszą kłótnię, lecz ja uważam, że dyskusja przeszła w agresywne podawanie swoich argumentów. Możesz postawić ostatnie słowo, jednak ja nie chcę się kłócić i akceptuję twoje krytyczne spojrzenie na moje wytwory.

  7. #1342
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Zwykły Cios
    lvl:75
    limit użyć: 4
    koszt mp:5-20
    startowa gwiazdka:0,5
    max gwiazdka: 5
    zajmowane sloty:1
    Info: Zwykły normalny cios zadający obrażenia od 500 do 1000.
    Dla obu profesji

    - - - - - - - - - -

    Uroczę Spojrzenie
    Lvl: 80
    Limit użyć: *=1, **=2
    Koszr mp: 100
    Sartowa Gwiazdka: 0
    Max Gwiazdka: 2
    Zajmowane Sloty: 1
    Info: Nadaje status Pomylenie 2-3 tur (90% szans), Regeneracje 2 tur (100% szans), Zauroczenie 4-5 tur (Nasza postać jest pozytywnie nastawiona na przeciwnika który akurat użył tej zdolności i dodatkowo czasami może go leczyć lecz na to jest bardzo mała szansa)
    Dla obu profesji

  8. #1343
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MichałKRZVS Zobacz post
    Zwykły Cios
    lvl:75
    limit użyć: 4
    koszt mp:5-20
    startowa gwiazdka:0,5
    max gwiazdka: 5
    zajmowane sloty:1
    Info: Zwykły normalny cios zadający obrażenia od 500 do 1000.
    Dla obu profesji

    - - - - - - - - - -

    Uroczę Spojrzenie
    Lvl: 80
    Limit użyć: *=1, **=2
    Koszr mp: 100
    Sartowa Gwiazdka: 0
    Max Gwiazdka: 2
    Zajmowane Sloty: 1
    Info: Nadaje status Pomylenie 2-3 tur (90% szans), Regeneracje 2 tur (100% szans), Zauroczenie 4-5 tur (Nasza postać jest pozytywnie nastawiona na przeciwnika który akurat użył tej zdolności i dodatkowo czasami może go leczyć lecz na to jest bardzo mała szansa)
    Dla obu profesji
    Gdzie byś używał zwykłego ciosu?

    Jak ma działać w końcu to uroczę spojrzenie (sic!)?

  9. #1344
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    Jeśli źle używasz zasad gramatyki, to nie czepiaj się ludzi, którzy cię nie rozumieją. Poza tym mógłbyś darować sobie uwagi o niedouczeniu, zachowujesz się w tej chwili bardziej dziecinnie, niż ten, do kogo stosujesz tę odzywkę

    To, że po prostu to powtarzasz już 2 raz, nie przedstawiając wystarczających argumentów, w ogóle żadnych nie przedstawiłeś, nie jest zbyt przekonujące.

    Nie powiedziałeś nic więcej na ten temat. Nie mogę więc przyznać ci racji.

    Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, wiedziałbyś, że chodzi mi o losowość szansy na trafienie.

    Tutaj masz rację, nie pomyślałem o taktycznym zastosowaniu. Niemniej jednak ma się szansę na instant kill.

    W ostatnim zdaniu sam się zaorałeś (spójrz 2 zdania wcześniej).


    Jak dla mnie, możesz kontynuować naszą kłótnię, lecz ja uważam, że dyskusja przeszła w agresywne podawanie swoich argumentów. Możesz postawić ostatnie słowo, jednak ja nie chcę się kłócić i akceptuję twoje krytyczne spojrzenie na moje wytwory.
    Jak na moje, tetrax napisał wszystko zrozumiale. To było wtrącenie, mógł to zrobić przecinkiem, ale myślnikiem również jest dobrze.

    Bo taka jest prawda. Co tu więcej dodawać? Rewersja jest za mocna. Jak ma wyglądać jej osłabienie? Jedyny sposób na osłabienie jej tak, by nie była zbyt op. to zrobienie z niej drugiej normy. Odwracanie statusów ZAWSZE będzie za mocne. Nie chcemy powtórzenia sytuacji z rózgą garudy.

    Atak/pocisk statystyk to zdolka typu szał berka, czyli bezatak dostaje takiego buffa, że każdy bezdef leży. Z kolei nikomu innemu ta zdolka się nie przyda, bo ładują w atak. Za mocne.

    Ale losowość szansy na trafienie to nie jedyna losowość w tej zdolce.

    O, właśnie potwierdzasz, to, co jest napisane wyżej. Losowość instant killa. Taka zdolność jest zła. W tym zdaniu sam się zaorałeś.

    Nie zaorał się. Szansa na trafienie to nie to samo co gra zależna od losu. Szansę na trafienie da się zmodyfikować, np. ubrać pełno celności, DA SIĘ ubrać tyle celności, że nigdy nie spudłujesz. Natomiast losowy instant kill jest czymś, czego nikt nie chce.

    Cytat Napisał MichałKRZVS Zobacz post
    Zwykły Cios
    lvl:75
    limit użyć: 4
    koszt mp:5-20
    startowa gwiazdka:0,5
    max gwiazdka: 5
    zajmowane sloty:1
    Info: Zwykły normalny cios zadający obrażenia od 500 do 1000.
    Dla obu profesji

    - - - - - - - - - -

    Uroczę Spojrzenie
    Lvl: 80
    Limit użyć: *=1, **=2
    Koszr mp: 100
    Sartowa Gwiazdka: 0
    Max Gwiazdka: 2
    Zajmowane Sloty: 1
    Info: Nadaje status Pomylenie 2-3 tur (90% szans), Regeneracje 2 tur (100% szans), Zauroczenie 4-5 tur (Nasza postać jest pozytywnie nastawiona na przeciwnika który akurat użył tej zdolności i dodatkowo czasami może go leczyć lecz na to jest bardzo mała szansa)
    Dla obu profesji
    Czyli zdolka dla bezataków. No zarąbiście. Tylko że nie. Nie może być takiej zdolności. Wyobraź sobie defera, który bije po 200-300 obrażeń, jemu też tyle biją, aż tu nagle jedna ze stron używa zwykłego ciosu i kończy walkę.

    Nie będzie zdolności nakładającej pomylenie. Nie. Koniec, kropka. Nie proponujcie takich zdolności. Do tego status zauroczenie nie do wykonania.

  10. #1345
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Zapoznaj się w końcu z zasadami gry, bo twoje zdolności zawsze są albo bezużyteczne, albo za mocne, albo po prostu pozbawione sensu
    Omg to tylko propozycja. Nie spamujcie tej waszej krytyki tylko na dwie proponowane zdolki. Niektóre moje zdolki by były fajne ale są za OP. Te dwie ostatnie zdolki są pozbawione sensu ponieważ pisałem je se tak z nudów.

  11. #1346
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Ale wiesz, że krytykuje się takie rzeczy po to, aby w przyszłości takich nie proponowano?

  12. #1347
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post
    Ale wiesz, że krytykuje się takie rzeczy po to, aby w przyszłości takich nie proponowano?
    Omg... I kolejny -_-
    Czy ktoś po prostu może usunąć tą nie potrzebną krytyke i tą moją propozycje? Bo to się robi śmieszne...

  13. #1348
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Napisałeś kilka.
    Więc kilka.

  14. #1349
    Falafel
    Konto usunięte
    Doładowanie */**
    Limit użyć 1/2
    Koszt MP 35
    Poziom 75
    Nadaje statusy przyspieszenie i regeneracja na 5 tur

  15. #1350
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał ferdeczek Zobacz post
    Doładowanie */**
    Limit użyć 1/2
    Koszt MP 35
    Poziom 75
    Nadaje statusy przyspieszenie i regeneracja na 5 tur
    Za silne.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •