Strona 89 z 107 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,321 do 1,335 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1321
    Nie będzie drugiej mgły, ale może być druga ślepa furia (bo ma obrażenia nieskalowane). Tak samo z klątwa umarlaka, myślę że będą wersję #2 tych zdolności. O atrybutowych nie wspominając.

  2. #1322
    musaraj
    Konto usunięte
    Szturchnięcie
    Limit użyć:8-12
    Koszt MP: 6
    Info: Zadaje obrażenia niefizyczne

  3. #1323
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Szturchnięcie
    Limit użyć:8-12
    Koszt MP: 6
    Info: Zadaje obrażenia niefizyczne
    Więc jakie

  4. #1324
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post
    Więc jakie
    Magiczne lub bez typu (oczywiście bierze pod uwagę atak i defa jak normalnie)

  5. #1325
    Falafel
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Szturchnięcie
    Limit użyć:8-12
    Koszt MP: 6
    Info: Zadaje obrażenia niefizyczne
    To by było dobre taki atak z Maleusa.

  6. #1326
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Ślad Żałości (wiem, że nazwa jest tandetna)
    Limit użyć: 1 PvP i PvE, 2 TvT i IŚ
    Koszt MP: 55
    Info: Nadaje wszystkim przeciwnikom jeden status negatywny używającego na 3-5 tur ze skutecznością bazową 80%. W przypadku walki z bossem szansa na trafienie wynosi 60%.

  7. #1327
    snorkel
    Konto usunięte

    Nowa zdolność na mfo3

    Nowa zdolność na mfo3 to dobicie. Ta zdolność dobija przeciwnika, nie wymaga many ani HP jest od 5 poziomu. Zdolność dobija kiedy przeciwnik ma 50 hp. Za podniesienie poziomu zdolności można dobijać na 100 HP. Max 5 gwiazdek. Zdolność można zdobyć za, pokonanie pierwszych bossów i z pierwszych mini bossów .

  8. #1328
    Antybristlerka
    Konto usunięte
    Dobić możesz runą, kamieniem, zdolnością pewny cios w przypadku woja i zaklęciem w przypadku maga.

  9. #1329
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Bezużyteczna zdolność to "Dobijanie". Tak jak napisał Antek, masz od tego runy, kamienie, pewny cios i zaklęcia.

  10. #1330
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał GoldenkoPL Zobacz post
    Bezużyteczna zdolność to "Dobijanie". Tak jak napisał Antek, masz od tego runy, kamienie, pewny cios i zaklęcia.
    Z jednej strony bezużyteczna, z drugiej, darmowy, nieograniczony ilościowo pewny cios brzmi kusząco na niskie poziomy, a na wyższych może nieźle zaskoczyć.

  11. #1331
    tetrax
    Konto usunięte
    Czy była proponowana już zdolność typu nietykalność na jedną turę? Jakie były jej wady?

  12. #1332
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał tetrax Zobacz post
    Czy była proponowana już zdolność typu nietykalność na jedną turę? Jakie były jej wady?
    Duże.
    Podpowiedź: Duble, wywalenie do śmieci połowy takty.

  13. #1333
    tetrax
    Konto usunięte
    Nawet przy jednym użyciu aż tak się wali?

  14. #1334
    snorkel
    Konto usunięte
    Num:P

  15. #1335
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    81
    Rewersja - zamienia wszystkie statusy pozytywne w negatywne, a negatywne w pozytywne (wyjątek: Nietykalność). 2 sloty. Nie działa na większość bossów.

    Przykładowo Zatrucie zmienia w Regenerację, a Precyzję w Ślepotę.
    Bariery zamieniałyby się w osłabienia, niemożliwe do zdjęcia na ilość tur, jaka pozostała do zakończenia jednej z Barier. Dotyczyłoby to także Skupienia, Furii i Mobilizacji*.

    Jest jednak problem z Pomyleniem, Klątwą, Zombie i Paraliżem - średnio da się te statusy zamienić. Ewentualnością jest po prostu zdejmowanie tych statusów.

    Jeśli pominąłem jakiś status niszczący całość - bardzo chętnie podyskutuję

    W sumie co do Pomylenia można by dać Mobilkę, ale mogłaby być alternatywa - Anty-pomylenie, powodująca: albo zwiększenie ataku fizycznego o 10%, jednak dalej atakująca bez kontroli, albo zamienienie ataku fizycznego w magiczny**, nadal pobierający manę - w przypadku jej braku postać atakowałaby dalej fizycznie.

    *Ewentualnie np. w przypadku Mobilizacji ofiara Rewersji straciłaby status, a przeciwnik otrzymałby Barierę, lecz nie miałoby to sensu na TvT.

    **Atak magiczny byłby o losowym atrybucie z wybranych przez gracza do walki. Jeśli gracz nie miałby aktywnych żadnych zaklęć wówczas byłby to po prostu losowy czar z wszystkich istniejących limitowany poziomem gracza, np. gracz z tym statusem poniżej 50 poziomu nie mógłby rzucić zaklęcia 3, lecz nadal mógłby rzucić zaklęcie 1, lecz wydaje mi się, że ewentualne zdolności (bądź potwory umiejące niemożliwe do nauczenia się przez gracza zdolności) nakładające ten status byłyby zbyt silne na poziom 50.

    Chętnie porozmawiam na ten temat, może być na forum bądź w samej grze, jeśli ktoś byłby chętny

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał MichałKRZVS Zobacz post
    Poziom: 100 (Co 10 leveli można mieć większą gwiazdke. Są 3 Gwiazdki)
    Sloty: 1
    MP: *-100 **-150 ***-200
    Liczba użyć: *-1, **-1. ***-2 (Drużynowo: BEZ ZMIAN)
    Nieopłacalna ta 2 gwiazdka. Jakby była większa szansa procentowa na trafienie, bądź na 1 gwiazdce reszta dru dostalaby np. 10% jeszcze by było spoko (jak na taką op-ckość bo za dobre to)

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Thore Zobacz post
    W grze chyba nie ma zadnej zdolnosci która daje pomylynie a przydała by się jakas na bójki
    Nadaje autostatus pomylenie,slepota na 3tury
    Kim Chi wiele razy wspominał, że nie będzie zdolności nakładających pomylenie.
    Autostatus to status, z którym rozpoczynamy walkę.
    Jest to po prostu skopiowana Ślepa Furia, tylko że zamiast furii napisałeś o pomyleniu. Nieważne, jak przemyślana pod względem dopracowania, by nie była zbyt op albo zbyt słaba nie dodano by zdolności robiącej praktycznie to samo co zdolność będąca od kilku lat w grze.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Szturchnięcie
    Limit użyć:8-12
    Koszt MP: 6
    Info: Zadaje obrażenia niefizyczne
    Wyczuwam podobieństwo z Kłującym Pociskiem.

    - - - - - - - - - -

    Atak /Pocisk Statystyk* - atak fizyczny/magiczny, w którym do 33% statystyki Ataku/Ataku Magicznego dodane jest 10% z każdej statystyki poza HP i MP (to wszystko zamienia się w obrażenia) + bazowe 200 obrażeń. Pomija Barierę/Barierę Magiczną. Celność 95%. Poziom 60. Mana 50. Limit użyć 2. Woj/Mag

    Pośmiertna Klątwa*** - działa wyłącznie na zwłoki, oraz by zadziałała liczba żywych przeciwników musi być większa, równa lub mniejsza o 1 od liczby żywych sprzymierzeńców. Jeśli podczas jej działania (czyli przez 2/3/4 tury) ożywi się ofiarę Pośmiertnej Klątwy zmartwychwstaje ze statusami Zombie, Zatrucie (bez limitu tur), Paraliż na 2/3/3 tury oraz Spowolnienie na 3/3/4 tury. Można by dodać ciekawą zasadę: klątwa nie działa, jeśli śmierć była spowodowana np. Wyrokiem Śmierci, mogłoby to zbalansować zabijanie najlepszego członka drużyny przeciwnej, ale to tylko ewentualnie. Celność 90/95/100%. Poziom 65/70/75. Mana 80/90/100. Limit użyć 1/2/2. Obie profesje.

    Atak/Pocisk Ruletki*** - zadaje standardowe obrażenia fizyczne/magiczne oraz dodatkowo posiada 90% szans na wykonanie jednej losowej akcji z wymienionych poniżej ([65/35]/[70/30]/[75/25]% szans na akcję pozytywną/negatywną):
    Pozytywne
    - regeneruje atakującemu 8/10/12% zadanego HP
    - nakłada przeciwnikowi status Zatrucie na 2/2/3 tury
    - 6/8/10% szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika
    - nakłada sobie status Przyspieszenie na 3/3/4 tury
    - zadaje przeciwnikowi dodatkowo 8/10/12% zadanych obrażeń
    - drenuje od przeciwnika 30/35/40% jego maksymalnej many (o ile tyle posiada) i dodaje sobie
    - nakłada przeciwnikowi status Uśpienie na 2 tury
    Negatywne
    - nakłada przeciwnikowi status Regeneracja na 3/4/4 tury
    - nakłada przeciwnikowi status Nietykalność na 1 turę
    - przyswaja atakującemu 8/10/12% zadanych obrażeń
    - wyleczenie przeciwnikowi 40/50/60% zadanych obrażeń
    - wykonanie na nas Drenażu przez przeciwnika
    - 2/2/3% szans na natychmiastowe zabicie samego siebie
    Celność* 90%. Poziom 70/75/80. Mana 32/34/36. Limit użyć 4/5/6. Woj/Mag.




    to tylko propozycje, jak coś za op albo za słabe piszcie
    Ostatnio edytowane przez Julek ; 02-01-2018 o 13:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •