Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 76 do 90 z 111

Temat: Bonus MP w broniach Wojownika

  1. #76
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    jastrzebia ma refleks na 10 tur
    gryfia zabiera mp przeciwnikowi
    skrzydlata daje 5 tur refleksu

  2. #77
    Coni
    Konto usunięte
    Ja wiem co która daje .. Tylko raczej chodzi o zdolności typu wyssanie many, większy hit im większe życie itd.

  3. #78
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    to inaczej.

    Bronie wojownika mają zdolności.
    Bronie maga mają statusy.

    I mamy balans

  4. #79
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    No właśnie. Magowie używają dodatkowych zdolności tracąc turę i mp, a wojowie mają (póki co) zatrucie, normalizacje, klątwę, i nie tylko bez straty mp i tury. Te punkty, które woj przeznacza na mp, rekompensują szczęście, w które daje mag.

  5. #80
    Coni
    Konto usunięte
    Bez przesady, woj daje MP prawie tyle co mag jeśli chce używać dobrze zdolności. Do tego musi dać sporo więcej w lucka, a na dodatek mag mu może wyssać manę swoja zdolnościa ;>

    Zreszta to nie temat o balansie profesji tylko o broni z MP i tego się trzymajmy. Na razie najciekawsza propozycja to mniejsze obrażenia w zamian za MP, przykładowo unikatowe rękawice.

  6. #81
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    To nie jest temat o balanscie, ale o wywazeniu... Wiec tematy sie pokrywaja=dobrze jest przedyskutowac rozwanie propozycje.

  7. #82
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał Coni Zobacz post
    Bez przesady, woj daje MP prawie tyle co mag jeśli chce używać dobrze zdolności. Do tego musi dać sporo więcej w lucka, a na dodatek mag mu może wyssać manę swoja zdolnościa ;>
    no wlasnie .... o to biega i tu beda znow "wyrzuty sumienia"
    Zreszta to nie temat o balansie profesji tylko o broni z MP i tego się trzymajmy. Na razie najciekawsza propozycja to mniejsze obrażenia w zamian za MP, przykładowo unikatowe rękawice.
    tylko ze jak to sie mowi nie wydobrzysz kazdej osobie...
    dasz im mp w zamian za slabsze obrazenia ?
    czyli mam sie rozumiec to ze mag dalej bedzie swoim "wielkim" obrazeniem mnie walic (magowie nic nie bada miec zmienione) podczas gdy woj ma byc znow slabszy ?
    bo rozumiem ze beda to rekawice , a rekawice sa slabsze chociazby od miecza... slabsze obrazenia, slabsze krytyki ....
    co prawda daja +10% do celnosci
    a co ze zdolnoscia/statusem ?


    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    No właśnie. Magowie używają dodatkowych zdolności tracąc turę i mp, a wojowie mają (póki co) zatrucie, normalizacje, klątwę, i nie tylko bez straty mp i tury. Te punkty, które woj przeznacza na mp, rekompensują szczęście, w które daje mag.
    ....
    powiem krotko....
    na 30 lev przewaznie woj ma 50 mp...
    to jest tak ....
    3x trujacy atak i musze ladowac mane zeby skorzystac np 3xkrytyczny cios ?
    wiec tez woj bedzie musial poswiecic ture na doladowanie many ...
    normalizacja bierze 50 mp ? wiec po normalizacji musialbym uzyc mika many zeby skorzystac np w/w zdolnosci ...
    a do tego chybienia ... ktore sa czestsze niz magowa jedna tura na doladowania many ...
    ale to nie o to w tym biega temacie ...

    Kots wczesniej napisal ze Mag powinien chybiac...
    ja bylbym za ... w koncu zanim sie wykona czar mozna zrobic unik :P
    Ostatnio edytowane przez Yogi ; 23-07-2011 o 22:50

  8. #83
    Coni
    Konto usunięte
    No obrażenia jak u rękawic czyli trochę mniejsze, w zamian otrzymuje się 10% celności i MP. Jeżeli to jest unikat można by wrzucić specjalną zdolność.

  9. #84
    musaraj
    Konto usunięte
    Albo dać odpowiednio duży bonus do many.
    Bonus x dawałby x/2 punktow statystyk, które można przeznaczyć np. na atak.
    Do tego mamy + do celnosci.
    Ew. mozna by dodac jakis mini status przy okazji.

  10. #85
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Albo dać odpowiednio duży bonus do many.
    Bonus x dawałby x/2 punktow statystyk, które można przeznaczyć np. na atak.
    Do tego mamy + do celnosci.
    Ew. mozna by dodac jakis mini status przy okazji.

    jak dobrze Ciebie zrozumiałem ...
    to twoj pomysł wygląda tak...
    1 pkt w bazowych daje więcej MP ?
    bo jeżeli tak to jest jakaś parranoja w ogóle ... ponieważmag również bedzie miał zwiększony MP ..., a to oznacza, że bedzie mniej ładował mane,,,
    Narazie wg mnie 2 opcje wchodzą do "dobrobytu" tej rozmowy
    1. Jak Coni napisał o rękawicach. Ale pod dwoma warunkami :
    zwykłe dawały by bonus dodatkowy MP,
    unikatowe rękawice - dawały MP + jakąs zdolność/status.
    i chyba juz nawet wiem jaka :P
    zeby gryfia różdzka nie zabierałą MP przeciwnikowi

    Dlaczego tak ? otóż w różdzkach jest tak samo ... każda daje bonus MP, a unikatu dawają zdolność./status

    Magowie w tej chwili nie powinni się chyba czepiać z tej opcji

    2. Mag musi również dawać w szczęscie zeby nie chybiał ....
    chodź wolałbym druga opcje

    jest gdzieś podobny temat ... o grze luckerem,

    jeszcze mam 3 opcje, np są w sklepie dla wojów ... Pewny cios ... krytyczny cios ... i tym podobne :P
    może gdyby zwiększyć ilość razy użycia byłoby również "niezłym" pomysłem ??
    i troszke tym zdolnościom obniżyć "zjadanie" MP ?
    Ostatnio edytowane przez Yogi ; 24-07-2011 o 11:43

  11. #86
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Yogi Zobacz post
    jak dobrze Ciebie zrozumiałem ...
    to twoj pomysł wygląda tak...
    1 pkt w bazowych daje więcej MP ?
    bo jeżeli tak to jest jakaś parranoja w ogóle ... ponieważmag również bedzie miał zwiększony MP ..., a to oznacza, że bedzie mniej ładował mane,,,
    Narazie wg mnie 2 opcje wchodzą do "dobrobytu" tej rozmowy
    1. Jak Coni napisał o rękawicach. Ale pod dwoma warunkami :
    zwykłe dawały by bonus dodatkowy MP,
    unikatowe rękawice - dawały MP + jakąs zdolność/status.
    Zwykłe już teraz nie są złą bronią.
    na potworki rękawice są nie takie straszne, lecz do pvP nieprzydatne.
    Wspomnę jednak o czesto używanym Skórzanym bacie (rękawice na 8 lv), który w porównaniu z innymi broniami na ten przedział lv (7-8) wypada całkiem nieżle.
    Po dodaniu MP do każdych rekawic sprawi, że staną się one dosyć mocno, gdyż jak pisałem, przy x punktach statystyk dodanych do broni, mamy x/2 więcej statystyk bazowych (gdyż 1 pkt. bazowy daje 2MP).
    co do mojego postu, pisałem alternatywę dla zdolności w rękawicach - jesli bonus MP w unikatowych rękawicach będzie dość duży, to zrekompensuje to całkowicie brak zdolności.

  12. #87
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Zwykłe już teraz nie są złą bronią.
    na potworki rękawice są nie takie straszne, lecz do pvP nieprzydatne.
    tutaj sie zgodze ...
    do PVP sa koszmarne... a jakby dodac do tego ze beda one sluzyc tylko pvp to juz w ogole xD
    Przypomnijmy jedno:
    Obrażenia zadawane przez poszczególne bronie...
    wszystko na 30 lewel:
    miedziane rekawice: 290 atak 35 celnosc 10%
    banicki miecz: obrazenia 319 / atak 39 celnosc 0 ??
    skrzydlata wlocznia obrazenia 348 / atak 39/ celnosc -10%
    ogrza mcaczuga obrazenia 348 / atak 42 / celnosc - 10% / szybkosc -4
    a zdolnosci ?
    no coz banicki miecz jak sobie sciagnie raz na jakis czas statusy to sobie sciagnie prawie zadnego pozytku z niego ;/ tak jest w moim przypadku chyba ze od szczescia to zalezy w statystykach ? i tez potrafi chybic ...
    skrzydlata wlocznia fajna bron ... ale znow celnosc zabrana ... chociaz jezeli bedzie naklada statusy czesciej jak banicki miecz zdejmuje to lkepiej wlocznie uzywac - nie wiem bo nie uzywam
    ogrza maczyga ,... no coz podobnie jak wlocznia tez calkiem fajna bron ... ale 15% przyswajania odebranego hp to chyba kpina ? ktos ise ubuerze na maga i odbierzecz mu 200 hp czyli nam da 30 hp ...

    nie wiem czym sie kierowali "programisci" tej gry
    podsumuwujac ogrza maczuga jest ciezka wiec odbiera szybkosci i celnosc to rozumiem...
    wlocznia lzejsza jak maczuga ... wiec szybkosci nie odbiera , ale celnosc zabiera to tez rozumiem
    miecz ... celnosc rozumiem , szybkosc okej z koncu lzejsza jak wlocznia, celnosc no tez rozumiem w koncu mieczem sie chyba lepiej wojuje...
    ale rekawice ? obrazenia rozumiem sa lekkie, celnosc tez rozumiem w koncu rekawice na rece sie zaklada poprawia sie celnosc :>
    ale gdzie jest szybkosc ?


    co do mojego postu, pisałem alternatywę dla zdolności w rękawicach - jesli bonus MP w unikatowych rękawicach będzie dość duży, to zrekompensuje to całkowicie brak zdolności.
    zapominasz o gryfiej rozdzce...
    bedziesz mial wiecej MP gryfia ci wezmie wiecej MP ...
    i znow bedzie placz ...
    ale fakt jest faktem ,,, jezeli nie w rekawicach to gdzie ?
    Chcialbym zadac dwa pytanie:
    1. czy ktos w ogole pojedynkuje sie w rekawicach ? ale tak naprawde a nie w jakiejs bojce na zwieszonym moscie ...
    bo ja tylko widze, ze jak jest bojka na zwieszonym moscie , ktos ma zalozone rekawice to zaraz widac SOS bo sie tluamcza ze maja rekawice i nie maja szans ...

    2. czy ktos w ogole wygrał w rękawicach PVP albo idzie na bossy ...
    jeszcze kogos takiego nie widzialem ...

    Podsumuwujac:
    Jezeli bedzie dane rakwicom bonus w postaci MP to i tak bedzie placz...jak wyzej napisalem gryfia bedzie nam zabierac mp...
    jezeli maja byc rekawice z dodatkiem MP ... to zeby nie bylo ...
    Rekawice powinny wygladac tak:
    obrazenia 290/ atak 35/celnosc +10/ oraz dodany speed.... dlaczego speed zwiekszyc na rekawicach ? otoz rekompensowalo to tym, ze sa slabe ataki, a mogly by wtedy dawac wojom double ataki ... czyli powiedzmy by bylo na poziomie miecza/wloczni
    tak powinny wygladac normalnie ;>
    i teraz do tego MP bonus + w uniakcie jakas zdolnosc/status + wieksze obrazenia ciut i pozostale staty ,,,

    dalej jestem za tym by Mag chybial ... ;>
    Edit : dopisalem :P 1 zdanie xD
    Ostatnio edytowane przez Yogi ; 24-07-2011 o 19:38 Powód: dopisalem 1 zdanie

  13. #88
    Coni
    Konto usunięte
    Speed w rękawicach to też nie głupi pomysł. W unikatach dodatkowo MP albo zdolność, ale ja bym już preferował zdolność ;>

  14. #89
    mnietuniema
    Konto usunięte
    Skoro w czerwcu - jak były darmowe resy - nie przerobiliście się na magów, to jednak woj nie może być tak słaby jakby to wynikało z pisanych tu postów...

  15. #90
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał mnietuniema Zobacz post
    Skoro w czerwcu - jak były darmowe resy - nie przerobiliście się na magów, to jednak woj nie może być tak słaby jakby to wynikało z pisanych tu postów...
    ja niedawno zaczalem grac w ta gre nawet nie weidzialem ze byl jakis reset statystyk...
    Ale moje zdanie jest takie:
    na pierwsza mete jakos to bylo bardziej wywazone...
    na 30 levelu...no coz ...
    mag jest lepszy....
    i wlasnie chodzi o te MP co musimy dawac a nie w cos innego ...
    nawet dobrego EQu nie ma na maga .... chyba ze ja o czyms nie wiem ...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •