Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 25

Temat: Energia

  1. #1
    Gortalon
    Konto usunięte

    Energia

    Witam, zapraszam do dyskusji na temat ENERGII.

    A więc moje stanowisko jest takie, rzucimy przykład mając 30 lev nasz limit energii wynosi 129 punktów, ja dokupiłem sobie jeszcze 50 więc zwiększyłem do 179 więc bierzcie też to pod uwagę czytając dalsze moje słowa. Przy pełnej naładowanej energii wchodzę do gry, 5-10min i komunikat " KUP ENERGIE!!! " po czy ulataniamy się z gry i wracamy gdy naładowana energia. Rozumiem gra musi zarabiać, oczywiście że tak, ale przeanalizujmy to jeszcze raz. Gry jak myślę mają cel utrzymać jak najdłużej gracza przy niej, obecna wersja tej gry nowego gracza trzyma 5-10 min? Oczywiście nie mówię że każdego. Ale przykładowo podając moich znajomych, w profilu mam 15 poleceń, na początku im się gra podobała, gdy wyskoczył im komunikat o braku energii na samym początku gry, wszyscy zrezygnowali. Uważam że bez sensu to jest zbudowane.

    I tu zaczyna się moja propozycja aby zamienić punkty energii które uciekają po walce z królikiem, na to aby był to limit czasowy np. 3h dziennie można grać, + zwiększenie za mf, Wtedy warto zmienić by potworki pokazywały się na mapie i każdy by widział tego samego i mógł Ci go zbić z przed nosa! i wybić cały resp zaraz przed tym jak wejdziesz na mapkę i dodać jakiś określony czas dla danego potwora czas repsu.

    Przeanalizujmy plusy i minusy:

    Energia - odbierana za walki:

    Plusy
    - Duży zarobek na mf
    - Pójście na łatwiznę


    minusy
    - Poziom expienia - przedszkole
    -Szybkość expienia - prędkość światła 20 lev - 3 dni???!!!!
    - Zero klimatu
    - Znikoma zachęta do gry początkującym



    Energia - na czas:
    Super klimat
    Zredukowana prędkość expienia
    Realistyka
    Zachęta dla nowych
    Coś nowego
    i wiele innych


    Troszkę mniejszy zarobek na mf?(W zamian można zarobić na czasie pobytu gracza w grze, np. reklamy lub inne udogodnienia.

    Mam nadzieje że ktoś mnie zrozumie

    Pozdrawiam
    Gortalon
    Ostatnio edytowane przez Gortalon ; 22-07-2011 o 23:37

  2. #2
    Użytkownik Avatar ReveL
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    377
    hmm... wg.mnie bez sensu
    Nie róbmy z tej gry margonem
    poza tym za łatwo by się zdobywało mf.robimy konta na linku partnerskim, wbijamy 20levle więc...

  3. #3
    Gortalon
    Konto usunięte
    Ziolekx Właśnie trudniej było by zdobyć MF

    Nie proponuje robić z tej gry margonem, ale uważam że warto przemyśleć użyte w MFO mechanizmy. A nie mieć założone klapki na oczy.

    Ps. Nie chce nikogo obrazić moimi wypowiedziami, wyrażam moje zdanie i zapraszam do dyskusji

  4. #4
    Koridor
    Konto usunięte
    O ile dobrze pamiętam, zanim zaczęto bardziej rozbudowane prace nad MFO 3, to Tomi pytał graczy na forum (chyba na v2) jak chcą, aby wyglądały walki w "trójce".
    Potworki mają być na mapce widoczne czy tak jak jest teraz. Gracze o ile mi wiadomo byli za tym, by pozostać przy takiej wersji jak w v2, utrzymując klimat.
    Trochę czasu od tego minęło i ciężko byłoby zmieniać teraz takie rzeczy.

  5. #5
    Gortalon
    Konto usunięte
    Bo chcieli iść na łatwiznę, szybki exp, aby pokonać wszystkich i wzbić się jak najwyższy poziom w rankignu! Nie myśląc o klimacie? pomyślcie jak wygląda mapka pusta a jak np. z pełną pająków lub małych gnomach ?? Czy stojące przed wejściem para Straży atakująca wam się nie podoba ??

  6. #6
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Pomysl bez sensu, bo sa gracze, ktorzy maja do dyspozycji max kilkanascie minut...
    Na dodatek za duzo byloby maniaczenia...

  7. #7
    Gortalon
    Konto usunięte
    To życzę miłego grania jak można nazwać to graniem "latanie wokół kwiatka" by zdobyć kolejny lev!!

  8. #8
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    ja jestem na tak ... ewentualnie prostu bym chcial tak jak w było w mf2....
    czyli odnowienie 1 pkt energi bodajze 3 czy 4 minuty a nie 7 minut 15 sekund...
    energia nam wzrasta wraz z poziomem ... w tej chwili gdy mam 0 energii potrzebuje 16 godzin na zaladowanie calej energii :> czy to nie ciut za dlugo ?

  9. #9
    benerit
    Konto usunięte
    Jak by zwiększyć dwukrotnie poziom regenerowania energii to dwukrotnie należy zmniejszyć EXP i AP... i dwukrotnie zwiększyć ilość potworków potrzebnych do pojawienia się bossów odnawialnych... Wtedy pojawią się argumenty, iż expi się za wolno... czy aby na pewno tego chcecie?

  10. #10
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał benerit Zobacz post
    Jak by zwiększyć dwukrotnie poziom regenerowania energii to dwukrotnie należy zmniejszyć EXP i AP... i dwukrotnie zwiększyć ilość potworków potrzebnych do pojawienia się bossów odnawialnych... Wtedy pojawią się argumenty, iż expi się za wolno... czy aby na pewno tego chcecie?
    jezeli gold bylby nie zmieniony :P to blbym nawet za... ;]
    tylko czy dwukrotnie zwiekszenie zabicie potworkow potrzebnych do pojawienia sie bossow odnawialnych ? bedzie dobrym pomyslem znow ?

  11. #11
    Fatal
    Konto usunięte
    Jestem na nie, pewnie większość graczy i tak przyzwyczaiła się do takiej energii, jaka jest.

  12. #12
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał Vag Zobacz post
    Jestem na nie, pewnie większość graczy i tak przyzwyczaiła się do takiej energii, jaka jest.
    tylko tu nie chodzi o ilosc energii, a oto by dłuzej grać w gre

  13. #13
    mnietuniema
    Konto usunięte
    Przełączcie walki na tryb manualny - będzie dłuuuuużej....

  14. #14
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    mntm jak zwykle celny komentarz
    To walczcie PVP, handlujcie, piszcie poradniki, obserwujcie co sie dzieje, z tej gry mozna nauczyc sie troche ekonomii i cwaniactwa ;]

  15. #15
    Koridor
    Konto usunięte
    A może nasza maksymalna energia odnawia się zawsze 12h, czyli im wyższy lvl tym energia szybciej się odnawia. Niby byłoby niesprawiedliwie względem niższych lvl, bo Ci wyżsi uciekali by od nich co raz szybciej, otóż nie, przecież jak admini pisali będzie się expić coraz wolniej, nawet kilka dni 1 lvl, więc ta zmiana ee... lekko zmniejszałaby tą "męczarnię" (?). Jeśli chodzi o jeszcze wyższe lvl, gdzie byłoby już np. 300 eny i 12h, to wystarczy tworzyć odpowiednie do tego mapki. Gracze będą dłużej siedzieć przy grze.
    Do tej maksymalnej energii nie wliczałaby się ta maksymalna energia, którą uzyskaliśmy za MF. Czyli na 31 lvl, temu kto ma 180 maksymalnej energii ena odnawiałaby się 12h za 130 eny i resza 50 eny szłaby dalej tą średnią (tutaj około 5min 30s). Także mając 31 lvl ena odnawiałaby nam się 5min 30sek. Na 200 lvl wychodzi, że ena odnawiałaby się 2min i 24s - bardzo fajnie (dla gracza), ale w związku z tym byłyby dłuższe mapki (mimo to gracz i tak by się cieszył).
    Dzięki temu gracze mimo uciechy częściej kupowaliby roszerzacze maksymalnej energii, niestety spadłaby wartość kupna eny od razu. W drugim przypadku, aby jakoś zwrócić problem to należałoby zwiększyć ilość eny odnawianej względem maks lvl na koncie albo po prostu zamienić ją w % (wiem, że to z % już kiedyś było).

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •