Lepiej sprzedawac niepotrzebne eq i dostawac iles tam zetkow ale no hajs sie musi zgadzac
Ja już wcześniej to proponowałem, bo beznadziejne eq którego i tak nie użyjesz powinniśmy móc sprzedać za powiedzmy pół wartości i zebrać na jakiśtam itemek. Dalej popieram. NPC za MFy to nietrafiony pomysł.
LOL, przecież 10 MF to się dostaje za wygranie całego eventu.A nawet nie mamy pewności, że wylosuje nam lepsze eq.
Co to za głupota.Tomi poprosił o dodanie bo nie starczy do pierwszego lub dziesiątego?
Nawet jeśli to koszt powinien być mniejszy, bo jest nieopłacalny. 5MF, albo 1MF. Będzie opłacalniej to kupi to sporo więcej ludzi, bo za 10 to ci co chcą koniecznie wygrać lub wydają na MFy i tak 1000 miesięcznie i 10MF w tę czy we wtę za chwile chwały czemu nie?Chyba 50MF. Mimo wszystko płacenie 1/5 wygranej za los to za dużo.Będą liczyć na takie osoby jak Mei Misaki - które ładują tysiące Mf'ow, jej nie będzie szkoda.
Ale fakt, powinno to kosztować 1 badź 2 Mf'yPrzedstawię to tak:Nie, za wygraną jest 10 MF.
To przelosowanie powinno być za maksymalnie 2 MF, jeśli już w ogóle wprowadzone. A nie za 100% wartości tego, co można wygrać.
Nikt tego nawet nie kupi za tyle.
Zbyt niski kosztu usługi(2MF):
- Ilość opłacalnych resetów względem wygrania cyklu 25-35.
- Resetowanie w jakiejś mierze byłoby właściwie konieczne do osiągania sukcesów w cyklu, ponieważ by się to opłacało(dużo osób by resetowało, średnia EQ lepsza etc.)
- Tutaj widać, ze usługa byłaby w jakiejś formie konieczna w użyciu i zaburzała balans rozgrywki, bo używałyby jej osoby z realnymi szansami na wygrane w cyklu.
Aktualny koszt(10MF):
- Ilość opłacalnych resetów względem wygrania w cyklu 5-7
- Resetowanie jest nieopłacalne do osiągania sukcesów, balans na KG jest nadal zachowany, bo osoby które najbardziej celowałyby w zwycięstwo nie używałyby jej.
Oczywiście - nie widzę problemów zmian na 2MF czy pośrednie 5MF, ale mając na uwagę właśnie rywalizacje o czołowe pozycje wybrałem koszt 10MF.
Sama usługa będzie monitorowana.
Problematyczne, pierwsze systemowe załatwienie tego, po drugie zwiększy ogólną pule żetonów na gracza.Lepiej sprzedawac niepotrzebne eq i dostawac iles tam zetkow ale no hajs sie musi zgadzac
Jeżeli mogloby się pojawić statyczny koszt np 20-30żetonów bez względu na + czy jakość itemka.
Tutaj trzeba pamiętać, że jeżeli dla gracza wydaje się, że dzięki temu coś zyska, to ogólnie suma będzie zerowa, bo inni gracze również zyskaja.
Ostatnio edytowane przez Hubiotka ; 12-04-2017 o 17:11
Czekaj, otwarcie mówisz, że usługa ta będzie tylko dla osób na tyle głupich, by ją zakupiły?
Z jednej strony masz rację, jednakże z drugiej wyobraź sb, że dostajesz 3 pajęcze zbroje, a ktoś inny pajęczą i koralową. Czy sprzedając 2 pajęcze zbroje, nie zyskasz możliwości dogonienia tego z pajęczą i koralową?
Tak, ale ostatecznie ktoś inny też coś sprzeda i zazwyczaj to się wyrówna.Czekaj, otwarcie mówisz, że usługa ta będzie tylko dla osób na tyle głupich, by ją zakupiły?
Z jednej strony masz rację, jednakże z drugiej wyobraź sb, że dostajesz 3 pajęcze zbroje, a ktoś inny pajęczą i koralową. Czy sprzedając 2 pajęcze zbroje, nie zyskasz możliwości dogonienia tego z pajęczą i koralową?
Odnośnie usługi, nie dla osób co sugerujesz. Są jednak osoby tutaj chcące się dobrze bawic, złoić kogoś etc. Czasami słabsze EQ na to nie pozwala. W ustawianiu kosztu na 10MF - miałem główne na celu zachowanie rywliazacji o najwyższe lokaty "zdrowej"
Jednak jeżeli gracze nie widzą problemu, wręcz się na to zgadzają - koszt 2MF jest dopuszczalny (chociaż nie na tej edycji, bo Tomiego nie złapie przed nią)