Strona 87 z 107 PierwszyPierwszy ... 3777858687888997 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,291 do 1,305 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1291
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Zadaje 70 ciosów o atrybucie włóczni, 50%/55% szans na trafienie każdy. Zadaje 5% standardowych obrażeń.

    Załóżmy, że wszystko trafi(ot, ktoś ma w życiu większe szczęście, od IQ). 350% obrażeń, do tego nie ma mowy, że nie może być krytów (do tego mobilka najlepiej jeszcze).
    Załóżmy, że trafi połowa(ot, taki ja, mając szczęśliwy dzień). 175% obrażeń, dużo mniej. Wcaaale nie ma wielkiej losowości obrażeń.
    "Sprawiedliwa losowość" w mfo uniemożliwia taki przypadek

  2. #1292
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    "Sprawiedliwa losowość" w mfo uniemożliwia taki przypadek
    Sprawiedliwa losowość blokuje działanie celności/lucka?
    Magowie mają małe szczęście, luckerzy wojownicy z tą zdolką by kosili(Nawet nie trza jakiegoś mega dmga, wystarczy luckerowy kryt w co drugim/trzecim ciosie i mobilka).

  3. #1293
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Sprawiedliwa losowość blokuje działanie celności/lucka?
    Magowie mają małe szczęście, luckerzy wojownicy z tą zdolką by kosili(Nawet nie trza jakiegoś mega dmga, wystarczy luckerowy kryt w co drugim/trzecim ciosie i mobilka).
    Nie o tym piszę. Piszę o przypadku, który opisałeś - przy takich samych warunkach niemożliwe jest zadanie najpierw 350% obrażeń, a później 175% obrażeń tą zdolką. Różnica przy takich samych warunkach może wahać się o jakieś 15-20%, nie więcej.

  4. #1294
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Nie o tym piszę. Piszę o przypadku, który opisałeś - przy takich samych warunkach niemożliwe jest zadanie najpierw 350% obrażeń, a później 175% obrażeń tą zdolką. Różnica przy takich samych warunkach może wahać się o jakieś 15-20%, nie więcej.
    Aaa... No chyba, że tak... Wciąż jestem przeciw zdolności.

  5. #1295
    DarkKingMage
    Konto usunięte
    może być Mega kuracja ? limit użycia 1

    - - - - - - - - - -

    działa jak kuracja tylgo że na wszystkich

  6. #1296
    Elitek
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DarkKingMage Zobacz post
    może być Mega kuracja ? limit użycia 1

    - - - - - - - - - -

    działa jak kuracja tylgo że na wszystkich
    Było już chyba kiedyś proponowane ale dalej jestem na tak. I taka mega kuracja powinna mieć przynajmniej 2-3 użycia bo jakby miała tylko 1 to by nikt jej nie brał.

  7. #1297
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DarkKingMage Zobacz post
    może być Mega kuracja ? limit użycia 1

    - - - - - - - - - -

    działa jak kuracja tylgo że na wszystkich
    Było proponowane parę razy. Ja proponuję limit użyć 1 dla gracza i 2 dla teamu, bo 1 na team to trochę za mało.

    I niech nikt nie wpadnie na głupi pomysł udwuslotowienia takiej zdolki, bo Mega Mana była proponowana przed wejściem z 30 razy a dzięki 2 slotom jest używana bardzo rzadko.

  8. #1298
    DarkKingMage
    Konto usunięte
    Mega Kuracja może być działa jak Kuracja Limit użycia 1 na pewno będzie taka

    - - - - - - - - - -

    aha no to 2 sorki troszke zmyliłem sie

    - - - - - - - - - -

    2 razy limit użyć teraz będzie na pewno taka zdolność

    - - - - - - - - - -

    liczę że na 100 %

    - - - - - - - - - -

    mega kuracja na 2 limity użycia na pewno będzie taka

  9. #1299
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Nazwa: Burza piaskowa
    Profesja: Mag
    Ilość slotów: 1
    Poziom: 80/85/90
    Ilość gwiazdek: 3
    Koszt MP: 85/90/100
    Działanie: Atak magiczny o atrybucie wiatru na wszystkich przeciwników. Zadaje 70% standardowych obrażeń, nakłada statusy Ślepota, Klątwa na 1/2/3 tury z 50% szans na trafienie, Spowolnienie na 2/3/4 tury z 50% szans na trafienie. Przy 3 gwiazdce dodatkowo 65% szans na nadanie statusu zatrucie na 2 tury.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 25-02-2017 o 01:43

  10. #1300
    Użytkownik
    Dołączył
    17-12-2016
    Postów
    1
    np: coś takiego jak random stat ma 50% szans na danie nam złego statusu i 50% dobrego

  11. #1301
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Kuracja Szybkości
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    MP: 50
    Liczba użyć: 1
    Opis: Zdejmuje statusy: Uśpienie, Klątwa, Zatrucie, Ślepota, Zombie i Spowolnienie, nadaje status Przyspieszenie na 5 tur.

  12. #1302
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Ryzykowne Przeklęństwo
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 120
    Sloty: 2
    MP: 200
    Liczba Użyć: 1 (Drużynowa= 1)
    Opis: Działa jeśli walka będzie 4v4 graczy, jeśli będzie mniej graczy to zolka robi się bezużyteczna.
    Nadaje przeciwnikowi Zatrucie(100% szansy) 8 tur, Paraliż(50% szansy) 3 tury, Pomylenie (38% szansy) 2 tury, Mobilizacja i Skupienie (50% sznas na każde) 3 tury.
    A nasze drużynie nadaje: Pomylenie(60% szans) 2 tury, Obrona i Obrona Magiczna(75% szans) 5 tur, Furia(1% szans) 10 tur (Tylko jeden sprzymierzeniec może dostać furie.
    Wiem że trochę wykokrzone ale to w końcu będą levele.
    Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i gramatyczne ale klawiatura mi się psuję.

  13. #1303
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Co z tego, że na 120 poziom? Nie powinna być zbyt silna, bo osoby ją posiadające niezwykle łatwo wygrają walkę. Jak już, to nadając na przeciwnika z 3 statusy i znacznie mniejsze szanse na wejście.
    Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i gramatyczne ale klawiatura mi się psuję.
    Nie rozumiem.

  14. #1304
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Spryt Całkowity
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    MP: 60
    Liczba użyć: 1
    Opis: Nakłada statusy Precyzja, Pomyślność, Refleks na 5 tur.

  15. #1305
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Złap Mnie jeśli potrafisz
    Profesja: Wszystkie
    Poziom 140
    Sloty 3
    MP: 200
    Liczba użyć 1 (Drużynowe walki=1)
    Opis: Nakłada statusy Nietykalność na 1 ture (100% szansy), Regenerację na 3 tury (86% szans), Refleks na 5 tur (79% szans), Pomyślność na 2 tury (83% szans), Chwilowa NIEChwała na 1 ture (NOWY: Nadaje statusy Krwawienie, Zatrucie i Zombie= 200% szans) i Wytrzymałość Skamienienia/Kamienia (Ma takie same działanie jak skamienienie lecz możemy się ruszać) 2 tury (43% szans). I jednemu naszemu sprzymierzeńcowi daję status DOMINACJA (https://mfo3.pl/view/ab/360).

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •